PDA

View Full Version : Patrick Janssens beledigd bijna de helft van Antwerpen!!!


duveltje382
27 mei 2006, 17:16
Jij hij liep mee vooraan in de stoet roepende dat maar dan 35% van zijn mensen racist zijn, uitschot, goed voor het vergeetputje Waar haalt hij het recht vandaan om mij en 35% van de Antwerpenaars te beledigen? De rekening krijgt hij in oktober gepresenteerd

Firestone
27 mei 2006, 17:19
Jij hij liep mee vooraan in de stoet roepende dat maar dan 35% van zijn mensen racist zijn, uitschot, goed voor het vergeetputje Waar haalt hij het recht vandaan om mij en 35% van de Antwerpenaars te beledigen? De rekening krijgt hij in oktober gepresenteerdHeb je een degelijke bron waar Janssens 35% van de Antwerpenaren "racisten, uitschot, goed voor het vergeetputje" noemt?

duveltje382
27 mei 2006, 17:23
Heb je een degelijke bron waar Janssens 35% van de Antwerpenaren "racisten, uitschot, goed voor het vergeetputje" noemt? Geen nieuws gezien hé,ik wel hoor Kzal zien dat ik er nog wat beelden van terug vind

Firestone
27 mei 2006, 17:24
Geen nieuws gezien hé,ik wel hoor Kzal zien dat ik er nog wat beelden van terug vindHeb het nieuws wel gezien, ik kan me niet herinneren dat ie 35% van de Antwerpenaren racisten, uitschot, goed voor het vergeetputje noemt.

kaatd
27 mei 2006, 17:31
Patrick Janssens beledigd bijna de helft van Antwerpen!!!

U bedoelt waarschijnlijk 'beledigd door...'. Of anders 'beledigt bijna...'

Typisch voor iemand die trots is op zijn Vlaamse roots maar zijn eigen taal niet behoorlijk kan hanteren.

Tsssssss....

duveltje382
27 mei 2006, 17:41
U bedoelt waarschijnlijk 'beledigd door...'. Of anders 'beledigt bijna...'

Typisch voor iemand die trots is op zijn Vlaamse roots maar zijn eigen taal niet behoorlijk kan hanteren.

Tsssssss.... Beelden mooi geknipt van ATV >Wel in de nieuws uitzending,maar daarna?pffffffffff Kaatd Uw domme opmerkingen storen mij totaal niet,ga je gang hé:) Vergeet geen punten te geven hé:)lol Even speciaal voor voor Kaatd http://forum.politics.be/showpost.php?p=1693781&postcount=12

Jazeker
27 mei 2006, 17:46
Jij hij liep mee vooraan in de stoet roepende dat maar dan 35% van zijn mensen racist zijn, uitschot, goed voor het vergeetputje Waar haalt hij het recht vandaan om mij en 35% van de Antwerpenaars te beledigen? De rekening krijgt hij in oktober gepresenteerd

Tja, electoraal verliezend links krijgt nu al twee-drie weken de kans om het VB en zijn kiezers uit te maken voor het vuil van de straat, he. En ondertussen maar zwaaien met woordjes als 'stigmatisering'. :lol:

Knorretje
27 mei 2006, 17:46
U bedoelt waarschijnlijk 'beledigd door...'. Of anders 'beledigt bijna...'

Typisch voor iemand die trots is op zijn Vlaamse roots maar zijn eigen taal niet behoorlijk kan hanteren.

Tsssssss....

Die komt zeker uit een concentratieschool. Zeker dat het niet één van je drop-outs is ? :-P
(Graptje)

duveltje382
27 mei 2006, 17:55
[quote=Knorretje;1730670]Die komt zeker uit een concentratieschool. Zeker dat het niet één van je drop-outs is ? :-P
(Graptje)[/quoteHa,lach maar niet,ik zat tussen de Marokkanen eerste generatie hé,dus juist van U. Verbeteren Kaatd:)

PollyCorrect
27 mei 2006, 17:58
Die komt zeker uit een concentratieschool. Zeker dat het niet één van je drop-outs is ? :-P
(Graptje)

leuk grapTje! :lol:

Duym
27 mei 2006, 17:59
U bedoelt waarschijnlijk 'beledigd door...'. Of anders 'beledigt bijna...'

Typisch voor iemand die trots is op zijn Vlaamse roots maar zijn eigen taal niet behoorlijk kan hanteren.

Tsssssss....

Wat een kinderachtige opmerking. Zie jij nu echt het verschil niet tussen een typefout en een taalfout? Sta jij in het onderwijs? 8O

Zulk iemand moesten ze gewoonweg buiten smijten.

Jazeker
27 mei 2006, 18:03
U bedoelt waarschijnlijk 'beledigd door...'. Of anders 'beledigt bijna...'

Typisch voor iemand die trots is op zijn Vlaamse roots maar zijn eigen taal niet behoorlijk kan hanteren.

Tsssssss....
Ik zie hier links en rechts zulke kemels maken. Zodanig zelfs dat ik er niet eens meer op reageer, wat ik als taalpurist (zeker op "dt" vlak) vroeger wel deed. Dat je dat nog aangrijpt om iemands bericht te kelderen, toont wel dat je geen argumenten hebt maar enkel veel woede omdat jouw visie niet door iedereen wordt gedeeld.

zorlac
27 mei 2006, 18:22
U bedoelt waarschijnlijk 'beledigd door...'. Of anders 'beledigt bijna...'

Typisch voor iemand die trots is op zijn Vlaamse roots maar zijn eigen taal niet behoorlijk kan hanteren.

Tsssssss....


Muggeziften...bij gebrek aan deftige argumentatie

Typisch links nietwaar?

Nicolas
27 mei 2006, 18:44
Jij hij liep mee vooraan in de stoet roepende dat maar dan 35% van zijn mensen racist zijn, uitschot, goed voor het vergeetputje Waar haalt hij het recht vandaan om mij en 35% van de Antwerpenaars te beledigen? De rekening krijgt hij in oktober gepresenteerd

ik heb dit nergens gehoord of gelezen

beetje leugens aan het vertellen en dan over enkele dagen doen alsof het een waarheid is ?

Nicolas
27 mei 2006, 18:45
Wat een kinderachtige opmerking. Zie jij nu echt het verschil niet tussen een typefout en een taalfout? Sta jij in het onderwijs? 8O

Zulk iemand moesten ze gewoonweg buiten smijten.

gefeliciteerd met uw genuanceerde standpunt
wie in de weg staat of een andere mening heeft, buiten smijten

Nicolas
27 mei 2006, 18:47
Ik zie hier links en rechts zulke kemels maken. Zodanig zelfs dat ik er niet eens meer op reageer, wat ik als taalpurist (zeker op "dt" vlak) vroeger wel deed. Dat je dat nog aangrijpt om iemands bericht te kelderen, toont wel dat je geen argumenten hebt maar enkel veel woede omdat jouw visie niet door iedereen wordt gedeeld.

je kan het op dergelijke manier bekijken of diegene die zo hoog oplopen met de nederlandse taal en cultuur, moeten beseffen dat een slecht taalgebruik reeds de eerste stap daartoe.

mag men niet meer iemand op de consequenties van zijn mening wijzen ?

kaatd
27 mei 2006, 18:48
Patrick Janssens beledigd bijna de helft van Antwerpen!!!
Jij hij liep mee vooraan in de stoet roepende dat maar dan 35% van zijn mensen racist zijn, uitschot, goed voor het vergeetputje Waar haalt hij het recht vandaan om mij en 35% van de Antwerpenaars te beledigen? De rekening krijgt hij in oktober gepresenteerd

Allé, nog iets inhoudelijks dan: 35% is niet 'bijna de helft'. 35% is iets meer dan een derde.
En verder heeft Patrick Janssens niets dergelijks gezegd, zelfs niets dat er op lijkt.
U liegt, u hanteert verkeerde cijfers, u trekt verkeerde conclusies en u kan niet schrijven.

born2bewild
27 mei 2006, 18:48
je kan het op dergelijke manier bekijken of diegene die zo hoog oplopen met de nederlandse taal en cultuur, moeten beseffen dat een slecht taalgebruik reeds de eerste stap daartoe.

mag men niet meer iemand op de consequenties van zijn mening wijzen ?


Is het daarom dat je weigert om hoofdletters te gebruiken?

Chyron0
27 mei 2006, 18:48
Alles wat ik van Janssens gezien of gehoord heb sedert de schietpartij in Antwerpen, getuigde van politiek fatsoen, de burgemeester waardig.

Ik zou erg verwonderd zijn dat hij nu plots zo overstag zou zijn gegaan en ik geloof het dan ook niet tot bewijs van het tegendeel.

Het is echt geen schande om een politiek tegenstander te respecteren wanneer hij respect verdient, hoor.

Nicolas
27 mei 2006, 18:51
Is het daarom dat je weigert om hoofdletters te gebruiken?

ik weiger niet om hoofdletters te gebruiken, het typt alleen sneller

Jazeker
27 mei 2006, 18:52
ik heb dit nergens gehoord of gelezen

beetje leugens aan het vertellen en dan over enkele dagen doen alsof het een waarheid is ?



Ik zou Duveltje niet verdenken van erg perfide en intelligent uitgedokterde schema's . Ik hoor via Duveltje vooral een kwaaie volksstem. We kunnen dat uiteraard gaan negeren, maar dat is de woede die het VB groot maakt.

Gaat er een lichtje branden ?

born2bewild
27 mei 2006, 18:52
ik weiger niet om hoofdletters te gebruiken, het typt alleen sneller



Het getuigt van een gebrek aan respect.

Nicolas
27 mei 2006, 18:53
Alles wat ik van Janssens gezien of gehoord heb sedert de schietpartij in Antwerpen, getuigde van politiek fatsoen, de burgemeester waardig.

Ik zou erg verwonderd zijn dat hij nu plots zo overstag zou zijn gegaan en ik geloof het dan ook niet tot bewijs van het tegendeel.

Het is echt geen schande om een politiek tegenstander te respecteren wanneer hij respect verdient, hoor.

daarom dat ik een beetje ongeloofwaardig stond ten opzichte van het bericht dat hij dergelijke uitspraken zou gedaan hebben

hij heeft tot nog toe zich als een echte burgervader gedragen en een open dialoog met iedereen willen aangaan, die minstens met fatsoen andere mensen behandeld

Jazeker
27 mei 2006, 19:17
je kan het op dergelijke manier bekijken of diegene die zo hoog oplopen met de nederlandse taal en cultuur, moeten beseffen dat een slecht taalgebruik reeds de eerste stap daartoe.

mag men niet meer iemand op de consequenties van zijn mening wijzen ?


Dus, slecht taalgebruik is het resultaat van iemands MENING ? WHAHAHAHA !

drosophila
27 mei 2006, 19:48
Jij hij liep mee vooraan in de stoet roepende dat maar dan 35% van zijn mensen racist zijn, uitschot, goed voor het vergeetputje Waar haalt hij het recht vandaan om mij en 35% van de Antwerpenaars te beledigen? De rekening krijgt hij in oktober gepresenteerd

Tja, electoraal verliezend links krijgt nu al twee-drie weken de kans om het VB en zijn kiezers uit te maken voor het vuil van de straat, he. En ondertussen maar zwaaien met woordjes als 'stigmatisering'. :lol:

Tiens, stél dat Janssens inderd�*�*d de woorden "uitschot", "racisten" en "goed voor het vergeetputje" heeft gebruikt... waarom voelen de VB'ers zich dan aangesproken??8)

Esperanza
27 mei 2006, 20:54
Ik zou Duveltje niet verdenken van erg perfide en intelligent uitgedokterde schema's . Ik hoor via Duveltje vooral een kwaaie volksstem.M.a.w. je eigen hersenspinsels geloven en deze ook nog eens gaan uitdragen als zijnde de "waarheid" terwijl vaststaat dat het gewoonweg leugens zijn, is in jouw ogen "een kwaaie volksstem"?

Arm volk...

We kunnen dat uiteraard gaan negeren, maar dat is de woede die het VB groot maakt.Dus het blok is groot geworden op basis van een volkswoede dat op zijn beurt is gevoed geweest door leugens?

Praetorian
27 mei 2006, 21:03
Geheel dat gekronkel van het VB doet mij denken aan een citaat:

The more the white man yelps, the more I know I struck a nerve.
Malcolm X

Stefanie
27 mei 2006, 21:04
Dus het blok is groot geworden op basis van een volkswoede dat op zijn beurt is gevoed geweest door leugens?

Leugens? Dat de moslims zich zouden integreren en dat dat alleen nog wat tijd nodig had en dat er een gematigede Islam voor Europa ging komen, dat waren leugens. Al wat het Vlaams blok eind jaren '80, begin jaren '90 voorspelde is nu aan het gebeuren.

Stefanie
27 mei 2006, 21:05
Geheel dat gekronkel van het VB doet mij denken aan een citaat:

The more the white man yelps, the more I know I struck a nerve.
Malcolm X

Ik zie vooral de politiek correcten hysterisch doen en in woede uitbarsten.

Praetorian
27 mei 2006, 21:05
Ik zie vooral de politiek correcten hysterisch doen en in woede uitbarsten.Yelp yelp. :-D

Esperanza
27 mei 2006, 21:15
Leugens? Logisch voortbordurend op de post van Jazeker dat op zijn beurt een reactie was op de post van Duvelke....
Leugens? Dat de moslims zich zouden integreren en dat dat alleen nog wat tijd nodig had en en in hun integratieproces een handig handje werden geholpen door de haatzaaierijen van het blok... dat er een gematigede Islam voor Europa ging komenKen jij dan zoveel niet-gematigde moslims in Europa/Belgie of heb je dat ergens in een blokblaadje gelezen? Al wat het Vlaams blok eind jaren '80, begin jaren '90 voorspelde is nu aan het gebeuren.Het equivalent van het afsluiten van een brandverzekering bij een pyromaan...

Esperanza
27 mei 2006, 21:20
Ik zie vooral de politiek correcten hysterisch doen en in woede uitbarsten.Is dat zo of hou je je eigen verzinsels voor werkelijkheid?

Deze namiddag nog eens een uitstapje gedaan met de (linkse) meidengroep. Hartelijk gelachen en dergelijke meer, maar hysterische woede? Niets van gemerkt...

Stefanie
27 mei 2006, 21:24
Is dat zo of hou je je eigen verzinsels voor werkelijkheid?

Deze namiddag nog eens een uitstapje gedaan met de (linkse) meidengroep. Hartelijk gelachen en dergelijke meer, maar hysterische woede? Niets van gemerkt...

Gisteravond heb ik het nog ondervonden hier op het forum. Grappig dat je het ontkent. Ge zijt er precies beschaamd in?

Stefanie
27 mei 2006, 21:31
Is dat zo of hou je je eigen verzinsels voor werkelijkheid?

Deze namiddag nog eens een uitstapje gedaan met de (linkse) meidengroep. Hartelijk gelachen en dergelijke meer, maar hysterische woede? Niets van gemerkt...

Gisteren kreeg ik nog te horen dat ik ziek ben in mijn hoofd.

Efkes enkele citaten die mij zo te binnen schieten:
"Het Vlaams belang zaait haat."
"Het Vlaams belang cultiveert geweld."
"De kiezers van het Vlaams belang zijn mee verantwoordelijk".

Jazeker
27 mei 2006, 21:32
Tiens, stél dat Janssens inderd�*�*d de woorden "uitschot", "racisten" en "goed voor het vergeetputje" heeft gebruikt... waarom voelen de VB'ers zich dan aangesproken??8)

Omdat de mars tegen het VB was gericht, of heb je niet gehoord wat daar werd gezegd ? 8)

Jazeker
27 mei 2006, 21:33
M.a.w. je eigen hersenspinsels geloven en deze ook nog eens gaan uitdragen als zijnde de "waarheid" terwijl vaststaat dat het gewoonweg leugens zijn, is in jouw ogen "een kwaaie volksstem"?

Arm volk...

Dus het blok is groot geworden op basis van een volkswoede dat op zijn beurt is gevoed geweest door leugens?

leugens, racisme, geweld. We doen het allemaal, niet ?

BitterSweet
27 mei 2006, 21:40
je kan het op dergelijke manier bekijken of diegene die zo hoog oplopen met de nederlandse taal en cultuur, moeten beseffen dat een slecht taalgebruik reeds de eerste stap daartoe.

mag men niet meer iemand op de consequenties van zijn mening wijzen ?



Mag ik er u dan op wijzen dat men een zin met een hoofdletter opent.

Jazeker
27 mei 2006, 21:44
Mag ik er u dan op wijzen dat men een zin met een hoofdletter opent.

:lol:

Esperanza
27 mei 2006, 21:45
Gisteravond heb ik het nog ondervonden hier op het forum. Wat? Waar? Hoe? Grappig dat je het ontkent. Ik zie nergens een ontkenning in mijn vorige posts. Ik heb je zelfs een vraag gesteld... Ge zijt er precies beschaamd in?Ik zou niet weten waarom.

Esperanza
27 mei 2006, 21:49
Gisteren kreeg ik nog te horen dat ik ziek ben in mijn hoofd.Is dat alles? Tamelijk onschuldig vergeleken met de scheldwoorden die blokkers al naar mijn hoofd hebben geslingerd.
Efkes enkele citaten die mij zo te binnen schieten:
"Het Vlaams belang zaait haat."
"Het Vlaams belang cultiveert geweld."
"De kiezers van het Vlaams belang zijn mee verantwoordelijk".Ook dit lijkt me tamelijk onschuldig vergeleken met de posts van bepaalde blokkers die opperden het fort van Breendonk terug te heropenen...

strijder
27 mei 2006, 21:52
ik weiger niet om hoofdletters te gebruiken, het typt alleen sneller


Zwak excuus:lol:

Esperanza
27 mei 2006, 21:52
leugens,Als klein kind jokte ik wel eens dat ik helemaal geen koekje uit de trommel had gepikt... racisme,Sorry, nooit last van gehad. geweld.Als klein kind trok ik wel eens aan het haar van mijn buurmeisje... We doen het allemaal, niet ?Blijkbaar.

jef
27 mei 2006, 21:58
Ik ben geen fan van P. Janssens, maar ik geloof enkel als hij dat heeft gezegd wanneer ik het zelf heb gehoord of gezien.

BitterSweet
27 mei 2006, 22:05
M.a.w. je eigen hersenspinsels geloven en deze ook nog eens gaan uitdragen als zijnde de "waarheid" terwijl vaststaat dat het gewoonweg leugens zijn, is in jouw ogen "een kwaaie volksstem"?

Arm volk...

Dus het blok is groot geworden op basis van een volkswoede dat op zijn beurt is gevoed geweest door leugens?


Men kan de mensen in twee groepen verdelen: zij die zich door hun gevoel laten bedriegen en zij die zich door hun verstand laten misleiden

Maak er maar van wat u wil

Jazeker
27 mei 2006, 22:12
Als klein kind jokte ik wel eens dat ik helemaal geen koekje uit de trommel had gepikt...Sorry, nooit last van gehad.Als klein kind trok ik wel eens aan het haar van mijn buurmeisje...Blijkbaar.

Nee, wij VB-ers doen dat toch allemaal. Ik wacht nog op Oliepiek om eraan toe te voegen dat we ook Kennedy vermoord hebben.

Dan is de cirkel rond.

Oh... het spijt ons ook van die inquisitie. Dat hadden we niet mogen doen.

jef
27 mei 2006, 22:16
Nee, wij VB-ers doen dat toch allemaal. Ik wacht nog op Oliepiek om eraan toe te voegen dat we ook Kennedy vermoord hebben.

Dan is de cirkel rond.

Oh... het spijt ons ook van die inquisitie. Dat hadden we niet mogen doen.
En Cools vermoorden dat was ook te ver.

Siegfried
27 mei 2006, 22:18
Yelp yelp. :-D

Iemand die vandaag de dag nog durft te zwaaien met hamer en sikkel, is werkelijk een linkse naieve idioot!

Siegfried
27 mei 2006, 22:20
Is dat alles? Tamelijk onschuldig vergeleken met de scheldwoorden die blokkers al naar mijn hoofd hebben geslingerd.Ook dit lijkt me tamelijk onschuldig vergeleken met de posts van bepaalde blokkers die opperden het fort van Breendonk terug te heropenen...
Wat zijn dat blokkers, mensen die veel kopen bij blokker?

Jazeker
27 mei 2006, 22:27
En Cools vermoorden dat was ook te ver.

Tja Gerolf deed dat omdat 80% van de partij daar achter stond. Wist je trouwens dat 2/3 UFO meldingen boven belgië de fout zijn van het Vlaams Belang ? Het zijn lichtgevende schijven van haatzaaierij.

De hongersnood in Ethiopië in de jaren tachtig ? Yup... it was us.

longhorn
27 mei 2006, 22:28
Het Heizeldrama niet vergeten, he.

Jazeker
27 mei 2006, 22:29
Ik moet trouwens met pijn in het hart ook toegeven dat we achter "Bloody Sunday" zaten. Het IRA is die dag thuis gebleven... het was het VB die de protesten had georganiseerd. Gerry Adams had hoofdpijn en dus vielen we in...

En het VB had toen tegelijk ook infiltranten in het Engelse leger en die begonnen te schieten.

Jazeker
27 mei 2006, 22:30
Het Heizeldrama niet vergeten, he.

Nee, dat was de fout van het FN. De verdeelsleutel niet vergeten, eh.

Jazeker
27 mei 2006, 22:32
De ontploffing van de Challenger ? Haha... wij deden het. Wij hadden een ingenieur daar die voor een klimaat van haat heeft gezorgd. Het was zo makkelijk.

Praetorian
27 mei 2006, 22:40
Iemand die vandaag de dag nog durft te zwaaien met hamer en sikkel, is werkelijk een linkse naieve idioot!Damn, dat citaat van Malcolm X is doeltreffender dan ik dacht.

Riksken
27 mei 2006, 22:44
De hongersnood in Ethiopië in de jaren tachtig ? Yup... it was us.
Ik beken. Heb ginds niet al mijn C-rantsoenen uitgedeeld. :oops:

Noorman
28 mei 2006, 00:46
U bedoelt waarschijnlijk 'beledigd door...'. Of anders 'beledigt bijna...'

Typisch voor iemand die trots is op zijn Vlaamse roots maar zijn eigen taal niet behoorlijk kan hanteren.

Tsssssss....

kaatd,

Hoewel uw argumentatie hierboven wel correct is getuigt ze van een enorme kwaadwilligheid, die d of t die verkeerd staat verandert de inhoud van z'n boodschap niet en de persoon in kwestie ambieert waarschijnlijk geen ereplaats in het nationaal dictee.

Het is altijd hetzelfde met jullie, hoog van de toren blazen over zogenaamde onverdraagzaamheid maar jullie zijn zelf veel onverdraagzamer tegenover een afwijkend gedachtengoed dan die geviseerden dat ooit tegenover allochtonen zijn geweest.

Toen een student om een mp3 speler werd vermoord en de Noord-Afrikaanse daders plots Poolse zigeuners bleken stonden jullie allemaal met het vingertje omhoog : onder invloed van het VB werd er een hele bevolkingsgroep gestigmatiseerd en dat was beneden alle peil, dat kon niet en dat mocht niet.

Als er wat later 3 waarvan 2 allochtone slachtoffers vallen in een nieuwe moord en de blanke dader een blanke dader blijkt te zijn doen jullie net hetzelfde wat jullie het VB in de mp3 zaak verwijten ! Een hele politieke partij stigmatiseren, dit keer is dit blijkbaar niet beneden alle peil, het kan en het mag ! Erger nog, een personage dat gezien zijn positie laat uitschijnen dat hij gestudeerd heeft zet in één zin 1 miljoen kiezers op de beschuldigdenbank !

Ongetwijfeld hebben jullie superlatieven genoeg om dat allemaal te verantwoorden en in naam van politieke correctheid en jullie definitie van democratie zal ik het wel weer zijn die het "niet snapt" maar er is maar 1 naam voor jullie denken en handelen, het heet corruptie.

Tot bij de volgende verkiezingszondag :)

Noorman

netslet
28 mei 2006, 03:17
U bedoelt waarschijnlijk 'beledigd door...'. Of anders 'beledigt bijna...'

Typisch voor iemand die trots is op zijn Vlaamse roots maar zijn eigen taal niet behoorlijk kan hanteren.

Tsssssss....

Spelling-nazi's, geldt Godwin's Law daar ook voor?

drosophila
28 mei 2006, 22:57
Omdat de mars tegen het VB was gericht, of heb je niet gehoord wat daar werd gezegd ? 8)

Het gaat hier over wat Janssens zou gezegd hebben.
Bij de zaak blijven a.u.b.

Jazeker
29 mei 2006, 00:45
Het gaat hier over wat Janssens zou gezegd hebben.
Bij de zaak blijven a.u.b.

Ja. Daar ging de draad over. Noem me 1 draad op deze site die na twee pagina's niet afdwaalt. Dat heet 'associatie' te zijn.

Boadicea
29 mei 2006, 12:04
De ontploffing van de Challenger ? Haha... wij deden het. Wij hadden een ingenieur daar die voor een klimaat van haat heeft gezorgd. Het was zo makkelijk.

En de Tsunami? Zaten wij daar ook niet achter? Hebben we met onze onderwateringenieurs die vloedgolf niet op gang gekregen?

Boadicea
29 mei 2006, 12:06
Janssens? Die is hier burgemeester, maar niet door democratische verkiezing. Vandaar dat ik zijn gezag betwist. Het was een sossenonderonsje toen Detiège opkraste, waardoor hij aan de macht kwam.

Deze PR kikker mag mij noemen en verwijten wat hij wil. Wat mij betreft mag hij zichzelf na 8 oktober in de Schelde werpen.

Lof der Zotheid
29 mei 2006, 12:31
Deze PR kikker mag mij noemen en verwijten wat hij wil. Wat mij betreft mag hij zichzelf na 8 oktober in de Schelde werpen.

Dan krijgt 'm problemen met de groenen vanwege milieuvervuiling...

Boadicea
29 mei 2006, 18:01
Dan krijgt 'm problemen met de groenen vanwege milieuvervuiling...

De groenen? Gaan die uit pure wanhoop niet meespringen?

samaey
30 mei 2006, 12:20
Leugens? Dat de moslims zich zouden integreren en dat dat alleen nog wat tijd nodig had en dat er een gematigede Islam voor Europa ging komen, dat waren leugens. Al wat het Vlaams blok eind jaren '80, begin jaren '90 voorspelde is nu aan het gebeuren.

Zelfs al is hun diagnose correct op sommige gebieden (het is trouwens erg moeilijk om ALLES fout in te schatten), dat wil absoluut niet zeggen dat het VB een goed antwoord heeft op die problemen.

samaey
30 mei 2006, 12:23
Janssens? Die is hier burgemeester, maar niet door democratische verkiezing. Vandaar dat ik zijn gezag betwist. Het was een sossenonderonsje toen Detiège opkraste, waardoor hij aan de macht kwam.

Deze PR kikker mag mij noemen en verwijten wat hij wil. Wat mij betreft mag hij zichzelf na 8 oktober in de Schelde werpen.

Je onderschat de populariteit van Patrick Janssens. Als burgemeester is hij in Antwerpen veel populairder dan zijn eigen partij.

carlgustaaf
2 juni 2006, 13:42
U bedoelt waarschijnlijk 'beledigd door...'. Of anders 'beledigt bijna...'

Typisch voor iemand die trots is op zijn Vlaamse roots maar zijn eigen taal niet behoorlijk kan hanteren.

Tsssssss....allee, in de hoek met de ezelsoren op uw kop, en daarna een klets op uw blote billen van Schoolmeesteres Kaatd, de Iron Lady van de grammatica:lol:
Trouwens , Kaatd, leer zelf ook maar eens Nederlands praten: "Roots" is een Engels woord.Daar hebben de vlamingen mischien ook genoeg van.Eerst was er de verfransing van hun taal, nu gebruikt men te pas en te onpas Engelse woorden.En dan nog mensen die er over opscheppen dat ze de taal perfekt beheersen, en in het onderwijs staan.Niets is trouwens erger dan een schoolmeester die zichzelf als een intellektueel beschouwd, en daarom denkt mensen die (nog) minder gestudeerd hebben, te mogen minachten...hoogwaanzinnig, laag snobisme...

Sneta
2 juni 2006, 13:54
Janssens? Die is hier burgemeester, maar niet door democratische verkiezing. Vandaar dat ik zijn gezag betwist. Het was een sossenonderonsje toen Detiège opkraste, waardoor hij aan de macht kwam.

Deze PR kikker mag mij noemen en verwijten wat hij wil. Wat mij betreft mag hij zichzelf na 8 oktober in de Schelde werpen.

Geen enkele burgemeester wordt verkozen.
Zij worden benoemd door de Gouverneur na voordracht door de gemeenteraad.
Dus als PDW in November burgemeester wordt, gaat u dan ook zijn gezag betwisten ?

P.S. PJ was wel democratisch verkozen als gemeenteraadslid.

zorlac
2 juni 2006, 15:08
Geen enkele burgemeester wordt verkozen.
Zij worden benoemd door de Gouverneur na voordracht door de gemeenteraad.
Dus als PDW in November burgemeester wordt, gaat u dan ook zijn gezag betwisten ?

P.S. PJ was wel democratisch verkozen als gemeenteraadslid.

Hij is aan de macht gekomen door een mes....sorry zwaard te steken in de rug van Leona.
Zegt gewoon alles over de persoonlijkheid van Judas Janssens:evil: .

praha
2 juni 2006, 20:09
allee, in de hoek met de ezelsoren op uw kop, en daarna een klets op uw blote billen van Schoolmeesteres Kaatd, de Iron Lady van de grammatica:lol:
Trouwens , Kaatd, leer zelf ook maar eens Nederlands praten: "Roots" is een Engels woord.Daar hebben de vlamingen mischien ook genoeg van.Eerst was er de verfransing van hun taal, nu gebruikt men te pas en te onpas Engelse woorden.En dan nog mensen die er over opscheppen dat ze de taal perfekt beheersen, en in het onderwijs staan.Niets is trouwens erger dan een schoolmeester die zichzelf als een intellektueel beschouwd, en daarom denkt mensen die (nog) minder gestudeerd hebben, te mogen minachten...hoogwaanzinnig, laag snobisme...
ik zie die 'te onpas' nie zo goed in met een woord dat in het nederlands aanvaard is, hoor
als je je stoort aan een woordje als 'roots' dan kunnen we beter de helft van het woordenboekje schrappen

Alle
2 juni 2006, 20:57
Dus het blok is groot geworden op basis van een volkswoede dat op zijn beurt is gevoed geweest door leugens?

tot aan de volkswoede klopt het, het moest er toch maar weer even bij he, van die leugens. ongelofelijk, alsof alles wat het vb zegt leugens zijn.

daar zit nu het probleem he, ge zijt zodanig gebrainwasht, ge kunt zelf niet meer wat juist van onjuist is van elkaar onderscheiden.

onbegrijpelijk