PDA

View Full Version : S. Adamu: straf minstens het 'collectief tegen uitwijzingen'


Rudi Dierick
18 september 2003, 23:31
Eerder waren er reeds vele aanwijzingen voor de georganiseerde wijze waarop deze schimmige groepering probeert het wettelijk gezag met 'tegengeweld' te saboteren. Ettelijke keren reeds schenen (en bleken) zij de (mede)organisatoren en/of aanstichters van hardhandige acties tegen het wettelijke gezag.

De getuigenis van aalmoezenier Boon bevestigt deze uitermate kwalijke rol. Kwalijk omdat ANDEREN de prijs betalen voor dat achterbakse gestook. Dez salongauchisten, gauche caviar, van dat collectief blijven natuurlijk lekker buiten schot, veilig in hun pluche zetels en comfortabele academische ivoren torens.

Of de betrokken rijkswachters lieverdjes waren, dan wel bullebakken, of gewoon, -zoals de 'typische' rijkswachter/officier- al eens wat nonchalant, daarover zal de rechter moeten oordelen.

Wat wel duidelijk is, gezien de recente getuigenissen, is dat ook dat 'Collectief' dringend mee aangeklaagd moet worden; indien het tot veroordelingen komt, dan lijkt het me evident dat dit collectief minstens zwaarder gestraft moet worden voor het aanzetten tot gewle,d het in levensgevaar brengen van over-hun-toeren-opgehistste niet-beterwetenden, georganiseerde misdaad e.d.m.

omaplop
20 september 2003, 09:47
In een van de topics hierover had ik vroeger ook al gezegd dat die mensen die de vluchtelingen aansporen om zich te verzetten in feite de moordenaars zijn, dus in mijn ogen : zware straf voor het collectief.

Bobke
20 september 2003, 10:07
Doorlichten van het collectief zou wel eens wenselijk kunnen zijn.
Zijn het inderdaad naïeve idealisten of zijn er andere belangen in het spel. :?