PDA

View Full Version : B.U.B., wat is dat eigenlijk voor een partij?


Derk de Tweede
7 september 2006, 11:20
Als Nederlander weet ik niet zoveel van de Belgische of Vlaamse politieke partijen af.
Ik weet wat het VB is, evenals de N-VA, de SP-A en zelfs de Waalse PS.
Maar wat is die B.U.B. eigenlijk voor een partij?
Maakt zij ooit een kans om ooit de premier van Belgie te leveren?
In Leiden had je ooit de studentenpartij 'Ken Uw Toekomst' (K.U.T.) en in Utrecht 'Laat U Leiden' (L.U.L.).
Is de B.U.B. ook zo'n studentikoze a-politieke partij?

Zwartengeel
7 september 2006, 11:29
Als Nederlander weet ik niet zoveel van de Belgische of Vlaamse politieke partijen af.
Ik weet wat het VB is, evenals de N-VA, de SP-A en zelfs de Waalse PS.
Maar wat is die B.U.B. eigenlijk voor een partij?
Maakt zij ooit een kans om ooit de premier van Belgie te leveren?
In Leiden had je ooit de studentenpartij 'Ken Uw Toekomst' (K.U.T.) en in Utrecht 'Laat U Leiden' (L.U.L.).
Is de B.U.B. ook zo'n studentikoze a-politieke partij?

Nee, is een partij voor advocaten met te weinig werk en te veel vrije tijd.

vlijmscherp
7 september 2006, 11:49
het is een partij die zegt wat 70% van de Belgen denkt! jawel, je hoort het goed, het BUB is in feite de enigste partij die nog zo mogen bestaan! de reden waarom je er nog niets van weet is gewoon door het Vlaamsch-nationalistische complot van de media.

Ambiorix
7 september 2006, 11:50
tis nu UNIE, allé die claimen dat de meeste BUB'ers zijn overgelopen naar UNIE.

Piet Hein
7 september 2006, 11:54
De BUB is een partij voor advocaten die graag duimspijkers rondstrooien op vlaamse fietsevenementen. ;)

Derk de Tweede
7 september 2006, 11:57
tis nu UNIE, allé die claimen dat de meeste BUB'ers zijn overgelopen naar UNIE.
Een scheuring binnen die partij dus?
Kunnen B.U.B. en Unie dan niet beter fuseren.

Ambiorix
7 september 2006, 12:02
Een scheuring binnen die partij dus?
Kunnen B.U.B. en Unie dan niet beter fuseren. http://www.unie.be/

fuseren als ze juist gescheurd zijn:-D
mss heelt de tijd wonden. maar ik vermoed dat éen van de twee op termijn ter ziele zal gaan;-)

Hans1
7 september 2006, 12:20
Nee, is een partij voor advocaten met te weinig werk en te veel vrije tijd.

"Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort".

Maar om dat te kunnen begrijpen, heb je nodige intellectuele capaciteiten nodig, dixit uw vriend Leterme.;-)

stab
7 september 2006, 12:22
Een scheuring binnen die partij dus?
Kunnen B.U.B. en Unie dan niet beter fuseren.Hoe meer gescheurde Belgicistische partijtjes, hoe beter voor de eenheid vh Vaderland.

vlijmscherp
7 september 2006, 12:26
"Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort".

Maar om dat te kunnen begrijpen, heb je nodige intellectuele capaciteiten nodig, dixit uw vriend Leterme.;-)

en dixit Hans1 hebben Vlamingen dat niet.

Zwartengeel
7 september 2006, 12:52
"Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort".

Maar om dat te kunnen begrijpen, heb je nodige intellectuele capaciteiten nodig, dixit uw vriend Leterme.;-)

Wat zegt u? Ik versta uw boerentaaltje niet.

Derk de Tweede
7 september 2006, 13:04
Hoe meer gescheurde Belgicistische partijtjes, hoe beter voor de eenheid vh Vaderland.
En dan ook een betere samenwerking tussen de verschillende Vlaamse partijen en opheffing van het cordon sanitair van het VB.

bartje
7 september 2006, 13:12
U moet weten bij de vorige verkiezingen in 2004 haalde de BUB amper 0,27% van de stemmen of amper 13000 stemmen in totaal en dan durven ze nog beweren dat een overgrote meerderheid van de Belgische bevolking hun idee van unitarisme delen.
Wat je vraag betreft tussen de verschillende Vlaamse partijen is de samenwerking ook zeker verre van optimaal maar er kunnen compromissen met elkaar gesloten worden, nu ja soms zijn die compromissen voor sommige partijen soms van het goede teveel.
Het VB is een partij die op zijn eentje blijft staan, tot op heden is er nog geen enkele partij die met hen in zee wil gaan en maar goed ook zou ik zeggen.

Ambiorix
7 september 2006, 13:20
En dan ook een betere samenwerking tussen de verschillende Vlaamse partijen en opheffing van het cordon sanitair van het VB.
moet je weten dat voor de vlaamse beweging een opdeling beter uitkomt. segmentering van de vlaamsnationale partijen is winstgevender dan bijvoorbeeld een kartel vb-nva.

bij de belgicisten vrees ik daar voor...8-)

ossaert
7 september 2006, 19:55
"Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort".

Maar om dat te kunnen begrijpen, heb je nodige intellectuele capaciteiten nodig, dixit uw vriend Leterme.;-)

Vous me disiez: "La grandeur de mon pays n'a pas de prix. Tout est bon qui la consomme. Et dans un monde où plus rien n'a de sens, ceux qui, comme nous, jeunes [Belges], ont la chance d'en trouver un au destin de leur nation doivent tout lui sacrifier." [...] "Non, vous disais-je, je ne puis croire qu'il faille tout asservir au but que l'on poursuit. Il est des moyens qui ne s'excusent pas. Et je voudrais pouvoir aimer mon pays tout en aimant la justice. Je ne veux pas pour lui de n'importe quelle grandeur, fût-ce celle du sang et du mensonge. C'est en faisant vivre la justice que je veux le faire vivre."

Om één of andere reden moest ik aan jou en je groupuscule denken toen ik dit voor de eerste keer las...

van Maerlant
7 september 2006, 21:00
"Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort".

Maar om dat te kunnen begrijpen, heb je nodige intellectuele capaciteiten nodig, dixit uw vriend Leterme.;-)

Hopla!

http://www.stevenleff.com/images/littlebird.jpg

vooruit
7 september 2006, 21:31
Hopla!

http://www.stevenleff.com/images/littlebird.jpg

Ik ga me nog doodlachen met al die vogels:lol:

van Maerlant
7 september 2006, 21:32
Hans gaat moeten opletten, of ik zit volgende week al door alle vogelsoorten ter wereld.

Jaani_Dushman
7 september 2006, 21:38
Hans gaat moeten opletten, of ik zit volgende week al door alle vogelsoorten ter wereld.Je zal moeten overschakelen naar insectensoorten. ;-)

Heftruck
7 september 2006, 21:39
"Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort".

Maar om dat te kunnen begrijpen, heb je nodige intellectuele capaciteiten nodig, dixit uw vriend Leterme.;-)

Misschien kan je gewoon de vraag van de OP beantwoorden? Jij lijkt mij daar toch de aangewezen persoon voor? 't Is maar een suggestie.

vooruit
7 september 2006, 21:41
Hans gaat moeten opletten, of ik zit volgende week al door alle vogelsoorten ter wereld.
Hans moet voor meer opletten, de ophokplicht komt er weer aan...

van Maerlant
7 september 2006, 21:45
Je zal moeten overschakelen naar insectensoorten. ;-)

Dan kom ik inderdaad misschien nog een maandje toe. :-D

vercetti
7 september 2006, 21:50
Waarom plaats je telkens vogels bij posten van Hans? Heb even niet gevolgd. :oops:

Kim
7 september 2006, 21:54
Waarom plaats je telkens vogels bij posten van Hans? Heb even niet gevolgd. :oops:

Ik heb het ook gemist eigenlijk... :?

Van Maerlant, enlighten us!

van Maerlant
7 september 2006, 22:16
Tantist heeft het al door :D
hintje: Het is niet bij ALLE posts van Hans ;)

Kim
7 september 2006, 22:21
Tantist heeft het al door :D
hintje: Het is niet bij ALLE posts van Hans ;)

Zover was ik ondertussen ook, enkel bij diegene waar hij over "Vlaemsch" e.d. spreekt zeker? :-)

Breda
7 september 2006, 22:42
B.U.B ....klinkt als een Sportclub of zo ;-) Brusselse Uitgepuffte Buurtclub :-P

Kim
7 september 2006, 22:45
B.U.B ....klinkt als een Sportclub of zo ;-) Brusselse Uitgepuffte Buurtclub :-P

We zullen maar zwijgen over de o zo hoogstaande namen van de Nederlandse partijen zeker?

Partijen moeten niet beoordeeld worden op hun naam, wel op hun inhoud.

Jaani_Dushman
7 september 2006, 22:46
Partijen moeten niet beoordeeld worden op hun naam, wel op hun inhoud.In het geval van de BUB is het in hun voordeel dat we hun partij beoordelen op hun naam, en niet op hun inhoud. ;-)

Breda
7 september 2006, 22:53
er is een Verschil tussen een partij zonder inhoud (Bijvoorbeeld Fortuyn ...zeg nou zelf ....Pim's Idee is uitgemelkt) en een partij met een Slechte naam (B.U.B ...zeg nou zelf ......das een Voetbal Club naam ...zoals PSV)

Jaani_Dushman
7 september 2006, 22:59
er is een Verschil tussen een partij zonder inhoud (Bijvoorbeeld Fortuyn ...zeg nou zelf ....Pim's Idee is uitgemelkt) en een partij met een Slechte naam (B.U.B ...zeg nou zelf ......das een Voetbal Club naam ...zoals PSV)De benaming "LijstPimFortuyn" vind ik nu ook niet uitblinken in originaliteit...

vulpes
8 september 2006, 08:44
off-topic: wordt ook het landelijke Berlare geteisterd door een BUB'er?
Bewakingscamera voor vlaggendief

Big Brother blijft werkloos in het ogenschijnlijk vredelievende Berlare: noch de inwoners, noch de politici vinden bewakingscamera's op openbare plaatsen belangrijk. Toch is de gemeente van plan een (mobiel) opnametoestel te installeren op Berlare-kermis. De installatie is eenmalig.

Vlaggendief

Het doel van de plaatsing is het vangen van de beruchte vlaggendief. De vlaggendief is een fanatiekeling die al vijf jaar bij elke feestelijke gelegenheid de Vlaamse Leeuw aan het gemeentehuis steelt. Hij gaat zo spitsvondig te werk dat het niemand is gelukt om hem ooit te betrappen.

In juli slaagde hij er zelfs in de gehele mast uit de grond te trekken om zo het wapperende textiel te ontvreemden. Met de installatie van de camera hoopt de gemeente de dader te ontmaskeren.

En dan wordt meteen duidelijk waarom de dief het alleen op de Vlaamse vlag gemunt heeft, en niet op de Belgische driekleur en de Europese sterrenvariant.
nieuwsblad
(DHS)

liberalist_NL
8 september 2006, 09:09
We zullen maar zwijgen over de o zo hoogstaande namen van de Nederlandse partijen zeker?

Partijen moeten niet beoordeeld worden op hun naam, wel op hun inhoud.

B-Plus klinkt als een tankstation.

Noem eens één Nederlandse partij met een rare naam. Heb ik ook 's wat te lachen!

Kim
8 september 2006, 09:10
B-Plus klinkt als een tankstation.

Tiens, Rudi de Ceuster (o zo objectieve moderator van Nova Civitas) vond B Plus klinken als een verzekeringsmaatschappij...:-P

En nu over de inhoud, heb je daar iets zinnig over te zeggen of moet je daarvoor passen? :twisted:

liberalist_NL
8 september 2006, 09:17
Tiens, Rudi de Ceuster (o zo objectieve moderator van Nova Civitas) vond B Plus klinken als een verzekeringsmaatschappij...:-P

En nu over de inhoud, heb je daar iets zinnig over te zeggen of moet je daarvoor passen? :twisted:

Neen, dit bommetje moest ik alleen even droppen.

Ambiorix
8 september 2006, 09:55
B-Plus klinkt als een tankstation.


:lol:idd
spijtig kim maar 't is zo:-D

lomeanor
8 september 2006, 09:58
Misschien kan je gewoon de vraag van de OP beantwoorden? Jij lijkt mij daar toch de aangewezen persoon voor? 't Is maar een suggestie.

Hans geeft liever vogelkreten dan antwoorden.

Derk de Tweede
8 september 2006, 10:17
off-topic: wordt ook het landelijke Berlare geteisterd door een BUB'er?

Bewakingscamera voor vlaggendief

Big Brother blijft werkloos in het ogenschijnlijk vredelievende Berlare: noch de inwoners, noch de politici vinden bewakingscamera's op openbare plaatsen belangrijk. Toch is de gemeente van plan een (mobiel) opnametoestel te installeren op Berlare-kermis. De installatie is eenmalig.

Vlaggendief

Het doel van de plaatsing is het vangen van de beruchte vlaggendief. De vlaggendief is een fanatiekeling die al vijf jaar bij elke feestelijke gelegenheid de Vlaamse Leeuw aan het gemeentehuis steelt. Hij gaat zo spitsvondig te werk dat het niemand is gelukt om hem ooit te betrappen.

In juli slaagde hij er zelfs in de gehele mast uit de grond te trekken om zo het wapperende textiel te ontvreemden. Met de installatie van de camera hoopt de gemeente de dader te ontmaskeren.

En dan wordt meteen duidelijk waarom de dief het alleen op de Vlaamse vlag gemunt heeft, en niet op de Belgische driekleur en de Europese sterrenvariant.
nieuwsblad
(DHS)

Wellicht is de Belgische vlag wat lasteriger te verkopen?

Tantist
8 september 2006, 12:07
Bewakingscamera voor vlaggendief

Big Brother blijft werkloos in het ogenschijnlijk vredelievende Berlare: noch de inwoners, noch de politici vinden bewakingscamera's op openbare plaatsen belangrijk. Toch is de gemeente van plan een (mobiel) opnametoestel te installeren op Berlare-kermis. De installatie is eenmalig.

Vlaggendief

Het doel van de plaatsing is het vangen van de beruchte vlaggendief. De vlaggendief is een fanatiekeling die al vijf jaar bij elke feestelijke gelegenheid de Vlaamse Leeuw aan het gemeentehuis steelt. Hij gaat zo spitsvondig te werk dat het niemand is gelukt om hem ooit te betrappen.

In juli slaagde hij er zelfs in de gehele mast uit de grond te trekken om zo het wapperende textiel te ontvreemden. Met de installatie van de camera hoopt de gemeente de dader te ontmaskeren.

En dan wordt meteen duidelijk waarom de dief het alleen op de Vlaamse vlag gemunt heeft, en niet op de Belgische driekleur en de Europese sterrenvariant.
nieuwsblad
(DHS)

Wellicht is de Belgische vlag wat lasteriger te verkopen?

Niemand wil die he...

Dat is ook logisch: dit land is niet geliefd en bovendien is er productiefout: die vlag staat op zijn kop, aldus de grondwet...

Jaani_Dushman
8 september 2006, 13:07
off-topic: wordt ook het landelijke Berlare geteisterd door een BUB'er?Hij gaat zo spitsvondig te werkDan mogen we Hans en zijn kliek al uitsluiten...

Breda
8 september 2006, 15:49
B-Plus klinkt als een tankstation.



Precies , zo klinkt het bij mij ook in mijn Oren ;-)


Schat ik ga even Tanken Bij de B-Plus :-P ;-)

stropkeuh
8 september 2006, 15:58
off-topic: wordt ook het landelijke Berlare geteisterd door een BUB'er?

Citaat:
Bewakingscamera voor vlaggendief

Big Brother blijft werkloos in het ogenschijnlijk vredelievende Berlare: noch de inwoners, noch de politici vinden bewakingscamera's op openbare plaatsen belangrijk. Toch is de gemeente van plan een (mobiel) opnametoestel te installeren op Berlare-kermis. De installatie is eenmalig.

Vlaggendief

Het doel van de plaatsing is het vangen van de beruchte vlaggendief. De vlaggendief is een fanatiekeling die al vijf jaar bij elke feestelijke gelegenheid de Vlaamse Leeuw aan het gemeentehuis steelt. Hij gaat zo spitsvondig te werk dat het niemand is gelukt om hem ooit te betrappen.

In juli slaagde hij er zelfs in de gehele mast uit de grond te trekken om zo het wapperende textiel te ontvreemden. Met de installatie van de camera hoopt de gemeente de dader te ontmaskeren.

En dan wordt meteen duidelijk waarom de dief het alleen op de Vlaamse vlag gemunt heeft, en niet op de Belgische driekleur en de Europese sterrenvariant.
nieuwsblad
(DHS) [QUOTE]


:oops: Miss eens Gaja er achter zetten of iemand van de dierbescherming om die gast te betrappen.
Vlaanse leeuw stelen, das zuiverste diermishandeling.:roll: :lol:

Breda
8 september 2006, 16:00
hij kan maar beter uit kijken voor dat hij de PETA achter zich aan krijgt ;-)

stropkeuh
8 september 2006, 16:06
B-Plus klinkt als een tankstation.

Noem eens één Nederlandse partij met een rare naam. Heb ik ook 's wat te lachen!

Kan zijn , maar wel mee goei nafte = benzine.( voor de hollandes kijkers)
Rijd langer op ne liter.;-)

Breda
8 september 2006, 16:09
en gij bent zeker de pomp houder in Limburg ? ;-)

stropkeuh
8 september 2006, 16:20
Precies , zo klinkt het bij mij ook in mijn Oren ;-)


Schat ik ga even Tanken Bij de B-Plus :-P ;-)

En ge hebt nog gelijk ook want bij ons is de benzine goekoper. Zag gister nog in B-Limburg op 1.30€
Dus weer reden om Belgie niet met Holland te verenigen.
Een gat in de markt: het Belgisch tankstation B-Plus.
Met pompen in de driekleur: Diesel zwart- Bplus95 geel- Bplus 98 rood
Er staat voor de grens in B-Limburg een file van 1 km :lol: :lol: :lol:

Hans1
8 september 2006, 16:21
De argumenten zijn op, dus beginnen ze maar wat kinderachtig te doen.

Zo kennen we ze wel, de Vlaams-nationalisten en hun Hollandse vriendjes.:roll:

Breda
8 september 2006, 16:22
ooit weleens afgevraagd waarom Hollanders Massaal Richting Hazeldonk - Meer rijden ?? ff Tanken in Belgique ;-)


ik ben geen Hollander , nouja voor 15 % of 20% hooguit via me Moeder's Vader die Rotterdammer is , en me Moeder die opgegroeid is voor een deel in de buurt van Den Haag

nou van dat Hollander blijft bij mij en me Broer weinig van over , Brabantse Cellen in het Lichaam vallen de Hollandse Cellen aan ;-)

stropkeuh
8 september 2006, 16:26
en gij bent zeker de pomp houder in Limburg ? ;-)

Nee dat nie maar ge brengt mij op ideekes. En als er toch alternatieve brandstoffen gezocht moeten worden voor in de otto heeft het al direc een naam : B-Plus das goekoper dan de bus.
Aja, openbaar vervoer is duur genoeg vooral voor gezin met veel kinderen. Die zijn makkelijker af met den auto. Vooral in Nederland.

Breda
8 september 2006, 16:28
ik steun de Plannen in Nederland , en ook in België om het Openbaar Vervoer gratis te maken voor Jongeren en Ouderen , scheelt Verkeer toch ??

van Maerlant
8 september 2006, 16:39
De argumenten zijn op, dus beginnen ze maar wat kinderachtig te doen.

Zo kennen we ze wel, de Vlaams-nationalisten en hun Hollandse vriendjes.:roll:

http://tizours.free.fr/dicoanimaux/oiseau/rouge/rou.gif

Hingis
8 september 2006, 16:45
Wie kan me wel uit te legen waarom al die vogels op de posten van Hans1 bijvoorbeeld ? PM versturen, graag ;)

Breda
8 september 2006, 17:29
Wie kan me wel uit te legen waarom al die vogels op de posten van Hans1 bijvoorbeeld ? PM versturen, graag ;)

meschien is een van zijn Hobby's het Houden van Vogels ;-) niks mis mee trouwens

CHW
8 september 2006, 18:58
De argumenten zijn op, dus beginnen ze maar wat kinderachtig te doen.

Zo kennen we ze wel, de Vlaams-nationalisten en hun Hollandse vriendjes.:roll:

Gelukkig wordt dit gezegd door een toonbeeld van ernst (die trouwens smiley's gebruikt in twee derden van zijn posts).

liberalist_NL
8 september 2006, 19:05
En ge hebt nog gelijk ook want bij ons is de benzine goekoper. Zag gister nog in B-Limburg op 1.30€
Dus weer reden om Belgie niet met Holland te verenigen.
Een gat in de markt: het Belgisch tankstation B-Plus.
Met pompen in de driekleur: Diesel zwart- Bplus95 geel- Bplus 98 rood
Er staat voor de grens in B-Limburg een file van 1 km :lol: :lol: :lol:

Tja, kwartje van kok, hè? Zal niet lang meer duren voordat Zalm die er voor de concurrentiepositie uitgooit! Dan is het het alleen nog maar waard om naar Luxemburg voor een tankje te rijden (als dat tenminste op de route ligt).

lomeanor
8 september 2006, 20:30
De argumenten zijn op, dus beginnen ze maar wat kinderachtig te doen.

Zo kennen we ze wel, de Vlaams-nationalisten en hun Hollandse vriendjes.:roll:

Beter argumenten hebben die op zijn, dan nooit argumenten gehad hebben :-P

lomeanor
8 september 2006, 20:32
meschien is een van zijn Hobby's het Houden van Vogels ;-) niks mis mee trouwens

VM post dat niet op ALLE berichten van Hans1.

stropkeuh
8 september 2006, 20:48
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Hingis http://forum.politics.be/images/misc/backlink.gif (http://forum.politics.be/showthread.php?t=58504&page=3#post1965686)
Wie kan me wel uit te legen waarom al die vogels op de posten van Hans1 bijvoorbeeld ? PM versturen, graag :wink:


meschien is een van zijn Hobby's het Houden van Vogels ;-) niks mis mee trouwens

Of miss wel een leuze of spreekwoord van hem : iedere vogel zingt zoals hij gebekt is. Ook in de politiek. :lol: :lol:

liberalist_NL
8 september 2006, 22:00
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Hingis http://forum.politics.be/images/misc/backlink.gif (http://forum.politics.be/showthread.php?t=58504&page=3#post1965686)
Wie kan me wel uit te legen waarom al die vogels op de posten van Hans1 bijvoorbeeld ? PM versturen, graag :wink:




Of miss wel een leuze of spreekwoord van hem : iedere vogel zingt zoals hij gebekt is. Ook in de politiek. :lol: :lol:

Volgens mij had ik gelezen dat ze dat deden omdat hij ''vogelkreten'' op ze afgooide, drogredenen dus.

van Maerlant
8 september 2006, 22:10
Op een andere thread had ik gelezen dat ze dat deden omdat hij ''vogelkreten'' op ze afgooide, drogredenen dus.

:roll: U snapt er niets van.

liberalist_NL
8 september 2006, 22:13
:roll: U snapt er niets van.

Verlicht me... aangezien niemand snapt waar het werkelijk om gaat!

van Maerlant
8 september 2006, 22:14
Niemand? Tantist had het al door van de tweede of derde vogel.

liberalist_NL
8 september 2006, 22:15
Niemand? Tantist had het al door van de tweede of derde vogel.
Toch, op 1 thread 3 vragen waarom... Ik overdrijf namelijk nogal snel. Misschien keek ik op een ander draadje. De vogels zijn nogal in trek als hans1 zich op het forum begeeft.

robert t
9 september 2006, 15:26
De vogels zijn nogal in trek als hans1 zich op het forum begeeft.Trekvogel Hans. Schitterend idee. Overwintering in het zuiden en pas tegen de volgende lente terug.

Derk de Tweede
9 september 2006, 16:13
http://tizours.free.fr/dicoanimaux/oiseau/rouge/rou.gif

Meesterlijk gevonden!:-D

Hans1
9 september 2006, 16:16
Meesterlijk gevonden!:-D

Hilarisch is het wel. Een echte ornitholoog in ons midden.;-)

Ik denk dat bepaalde Vlaams-nationalisten beginnen flippen, als ze al niet geflipt zijn.:-)

Kim
9 september 2006, 20:53
Niemand? Tantist had het al door van de tweede of derde vogel.

Jamaja... dat is TANTIST he! :-D

job
9 september 2006, 21:04
En ondertussen verlaten bubbers het zinkende bub-schip.
Of toch minstens ééntje, de Henegouwse voorzitter...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=58796

Patriot!
10 september 2006, 01:07
tis nu UNIE, allé die claimen dat de meeste BUB'ers zijn overgelopen naar UNIE.

Natuurlijk claimen die dat. :lol:

stab
10 september 2006, 01:14
Natuurlijk claimen die dat. :lol:Patriot, wat vind je hiervan?
Ik ga nu systematisch Frans spreken in de Rand rond Brussel, gewoon om de flaminganten te kloten.:-D

Derk de Tweede
11 september 2006, 11:57
Natuurlijk claimen die dat. :lol:

Het lijken wel Nederlanders, die splitsen zich ook constant af.

liberalist_NL
11 september 2006, 16:42
Het lijken wel Nederlanders, die splitsen zich ook constant af.
Op wat voor manier?

Derk de Tweede
11 september 2006, 16:49
Op wat voor manier?
Het is min of meer een gezegde, maar kijk hoe het de LPF is vergaan.

liberalist_NL
11 september 2006, 16:50
Het is min of meer een gezegde, maar kijk hoe het de LPF is vergaan.
Tsja...

van Maerlant
13 september 2006, 16:55
Betekent die niets meer?

Derk de Tweede
13 september 2006, 17:21
Betekent die niets meer?
De LPF is op sterven na dood.

Breda
13 september 2006, 18:09
Leefbaar Nederland ligt al te rusten in het Graf ;-)

liberalist_NL
13 september 2006, 20:16
Betekent die niets meer?

De LPF heeft het indertijd verprutst en de meeste LPF'ers zijn overgelopen naar de VVD, Groep Wilders, of de nieuwe partij van Marco Pastors; Één NL. Laten we hopen dat de laatste 2 net als de LPF eindigen.

Derk de Tweede
14 september 2006, 13:09
De LPF heeft het indertijd verprutst en de meeste LPF'ers zijn overgelopen naar de VVD, Groep Wilders, of de nieuwe partij van Marco Pastors; Één NL. Laten we hopen dat de laatste 2 net als de LPF eindigen.
Hadden we maar een Nederlands Belang, iets minder rechts dan haar Vlaamse zusterpartii, maar toch.

Hertog van Gelre
14 september 2006, 17:45
De LPF heeft het indertijd verprutst en de meeste LPF'ers zijn overgelopen naar de VVD, Groep Wilders, of de nieuwe partij van Marco Pastors; Één NL. Laten we hopen dat de laatste 2 net als de LPF eindigen.
Z�*j hadden nog genoeg kamerleden over om te kunnen splitsen...
;-)

Vorenus
14 september 2006, 17:51
Over het laatst nog een interview gezien met wilders op Nova of netwerk.
Ik moet zeggen dat zijn partij nogal sterk voor de dag kwam. Het is absoluut geen LPF-kloon.
Als ik in Nederland moest wonen en stemmen, zouden ze zeker een grote kans maken dat ik op hun stem.

Hertog van Gelre
14 september 2006, 18:04
Over het laatst nog een interview gezien met wilders op Nova of netwerk.
Ik moet zeggen dat zijn partij nogal sterk voor de dag kwam. Het is absoluut geen LPF-kloon.
Als ik in Nederland moest wonen en stemmen, zouden ze zeker een grote kans maken dat ik op hun stem.
Wilders is een poseur en een opportunist.
Als je rechts zou willen stemmen is Pastors een betere keus.

Vorenus
14 september 2006, 18:24
Wilders is een poseur en een opportunist.
Als je rechts zou willen stemmen is Pastors een betere keus.

Iemand die meer dan een jaar de tijd neemt om een basis uit te bouwen voor een partij noem ik geen opportunist. Hij is ook een van de weinige rechtse mensen in Nederland die rechtlijnig is.

En waarom is hij een poseur, omdat een paar mafketels hem willen neerknallen met lood en dat aanklaagt.

Tantist
14 september 2006, 21:27
http://www.belgischeunie.be/forum/phpbb2/viewforum.php?f=3

John Stufflebeam
14 september 2006, 21:46
B-Plus klinkt als een tankstation.


Of als een aannemersbedrijf:

http://www.bplusvillas.be

http://www.bplusvillas.be/newsite/images/logo.gif

Metternich
14 september 2006, 22:46
http://www.belgischeunie.be/forum/phpbb2/viewforum.php?f=3Hoelang heb je daar de bijnaam "Sir Fuckalot" al?

Tantist
14 september 2006, 22:59
Hoelang heb je daar de bijnaam "Sir Fuckalot" al?

Bah, dat was een nepprofiel omdat het forum niet te goed draaide. Ik probeerde toen een beetje controversieel te doen om wat actie te creëren... Oorspronkelijk was het trouwens Sir Fartalot (de details bespaar ik u). De Man Met Het Blote Gat had mij uiteindelijk ontmaskerd doordat hij die bijnaam kende van een zat weekendje in Oostduinkerke...

Maar is dat relevant?

Vorenus
15 september 2006, 02:40
Hier een BUB-vogeltje

http://www.tsmiske.be/figuren/appel/hoezen/bub.jpg

Derk de Tweede
17 september 2006, 16:17
http://www.belgischeunie.be/forum/phpbb2/viewforum.php?f=3

Ik waag me niet op dat forum, waarvan ik me afvraag of het wel een echt forum is.