PDA

View Full Version : Schrik voor uw ruiten??


Kay_
28 september 2006, 19:37
Onlangs werden twee auto's bekrast van mensen die met CD&V posters rondrijden. Hebt u nu ook schrik om CD&V posters op te hangen?

Heftruck
28 september 2006, 19:46
Hehe, ludieke topic. :thumbsup:

ancapa
28 september 2006, 19:47
Onlangs werden twee auto's bekrast van mensen die met CD&V posters rondrijden. Hebt u nu ook schrik om CD&V posters op te hangen?

neen, enkel beschaamd... tenzij ik vijf minuten tijd, durf en lef heb :roll:

Kay_
28 september 2006, 20:25
Hehe, ludieke topic. :thumbsup:

Dank je ;-)

hurricane
28 september 2006, 20:43
Onlangs werden twee auto's bekrast van mensen die met CD&V posters rondrijden. Hebt u nu ook schrik om CD&V posters op te hangen?

Bestaan die dan ? :?

luvali
28 september 2006, 21:11
Hehe, ludieke topic. :thumbsup:
het moesten de auto's van, twee VB-idioten eens zijn. Dan was dit topic weer te klein.

luvali
28 september 2006, 21:13
Daarbij zo rap zijn CD&V-ers niet bang. Dat zijn geen Vb-ers die overal spoken zien.;-)

Pukkie
28 september 2006, 21:56
het moesten de auto's van, twee VB-idioten eens zijn.

Zei de idioot. 8-)

Marlboro
28 september 2006, 22:41
Ocharme;het gebeurt 1 keertje op 20jaar tijd ofzo dat de cd&v zoiets eens meemaalt en ze zitten te janken als kleine kinders.

Ook niet veel gewoon,zoveel is duidelijk.Wij mogen het iedere verkiezing meermaals meemaken.

Heftruck
28 september 2006, 22:45
Ocharme;het gebeurt 1 keertje op 20jaar tijd ofzo dat de cd&v zoiets eens meemaalt en ze zitten te janken als kleine kinders.

Ook niet veel gewoon,zoveel is duidelijk.Wij mogen het iedere verkiezing meermaals meemaken.

Kijkt goed! U ziet hier hoe het VB te werk gaat! Klagen en zagen, maar niet bijster wijs genoeg om te beseffen dat het om een parodie op de eigen partij ging. 8-)

Echt Marlboro... :rofl:

Marlboro
28 september 2006, 22:49
Kijkt goed! U ziet hier hoe het VB te werk gaat! Klagen en zagen, maar niet bijster wijs genoeg om te beseffen dat het om een parodie op de eigen partij ging. 8-)

Echt Marlboro... :rofl:

Maar manneke toch,dat weet ik maar al te goed,ik heb de andere topic ook al gezien.Intresseert mij nu eens geen moer man.

Ik zeg zoals het is en al de rest intresseert mij geen bal.

cd&v'ers bendele bleitmuilen.

Heftruck
28 september 2006, 22:52
Maar manneke toch,dat weet ik maar al te goed,ik heb de andere topic ook al gezien.Intresseert mij nu eens geen moer man.

Ik zeg zoals het is en al de rest intresseert mij geen bal.

cd&v'ers bendele bleitmuilen.

Daarom dat je reactie in zo'n schil contrast staat met je hier beweert?

Ochja, niets aan te doen, zoveel is duidelijk.

Khonnor
28 september 2006, 23:17
Maar manneke toch,dat weet ik maar al te goed,ik heb de andere topic ook al gezien.Intresseert mij nu eens geen moer man.

Ik zeg zoals het is en al de rest intresseert mij geen bal.

cd&v'ers bendele bleitmuilen.
mmmm

intelligentere reacties kan ik me niet voorstellen...

...van vb-ers toch niet

SirGalahad_
29 september 2006, 06:04
Hmm... die peiling bestaat reeds

http://forum.politics.be/showthread.php?t=61392

Gestart op 17:15 dus ik was je ff voor :-)

Lodi
29 september 2006, 06:30
Daarbij zo rap zijn CD&V-ers niet bang. Dat zijn geen Vb-ers die overal spoken zien.;-)Ja joh, het VB moet niet bang zijn, de POCO's waarderen hem.

Tegendradigaard
29 september 2006, 07:09
mmmm

intelligentere reacties kan ik me niet voorstellen...

...van vb-ers toch niet

vooringenomenheid heeft je zo vlug te pakken als een verkoudheid tegenwoordig...

luvali
29 september 2006, 09:51
Zei de idioot. 8-)
je schrijft : Zei de idioot en dan stop je. Als je dan niet schrijft wat je zei, zullen we nooit weten wat de idioot zegt.;-)

Kay_
29 september 2006, 15:32
Hmm... die peiling bestaat reeds

http://forum.politics.be/showthread.php?t=61392

Gestart op 17:15 dus ik was je ff voor :-)

ik zou de topic toch eens te goei lezen ;-)

Overigens toch vreemd dat die VB'ers een topic gestart zijn zonder dat er iets gebeurd is. Kwestie van al op voorhand het slachtoffer uit te hangen, terwijl de CD&V hier wel duidelijk wordt aangevallen. :lol:

Bill
29 september 2006, 17:57
Ik vind affiches hangen voorbijgestreefde bullsshit. Wie heeft er nu in godsname behoefte om een allegaartje van lelijke smoelen te zien en op die manier warm gemaakt te worden om op boeresmikkel A of voor de verkiezingen opgekalfaterde tronie B te stemmen.
Verbieden die handel!!
Verkiezingen gaan niet over tronies...

Heftruck
29 september 2006, 21:06
Ik vind affiches hangen voorbijgestreefde bullsshit. Wie heeft er nu in godsname behoefte om een allegaartje van lelijke smoelen te zien en op die manier warm gemaakt te worden om op boeresmikkel A of voor de verkiezingen opgekalfaterde tronie B te stemmen.
Verbieden die handel!!
Verkiezingen gaan niet over tronies...

Affiches moeten mijns inziens dienen om de standpunten van de kadidaat/partij nog eens duidelijk naar voren te brengen. Iedereen kan op een foto staan, weinigen kunnen inhoud leveren.

willem1940NLD
30 september 2006, 03:21
Hoezo schrik? De VB-ers gooien toch, denk ik, geen ruiten in?

SirGalahad_
1 oktober 2006, 07:08
ik zou de topic toch eens te goei lezen

Overigens toch vreemd dat die VB'ers een topic gestart zijn zonder dat er iets gebeurd is. Kwestie van al op voorhand het slachtoffer uit te hangen, terwijl de CD&V hier wel duidelijk wordt aangevallen.

Bedankt voor je reactie, een zondag al lachend ingaan is steeds positief.

Paulus
1 oktober 2006, 08:57
Hoezo schrik? De VB-ers gooien toch, denk ik, geen ruiten in?

VB-ers niet nee.

Maar moslims daarentegen...hebben het niet zo op christelijke politieke partijen begrepen.

Paulus.

Kay_
1 oktober 2006, 09:20
Hoezo schrik? De VB-ers gooien toch, denk ik, geen ruiten in?

Ah nee, VB'ers die slagen hun vrouw af, t'is juist :lol:

Paulus
1 oktober 2006, 09:24
Ah nee, VB'ers die slagen hun vrouw af, t'is juist :lol:

Bleek achteraf dat daar niks van aan was. Je loopt achter. Laat je hersens tijdig bijspoelen zou ik zeggen...

Paulus.

bob.
1 oktober 2006, 09:29
Hoezo schrik? De VB-ers gooien toch, denk ik, geen ruiten in?

---------


neen Willem , dat doen linkse druifjes en de rest van het multicul-electoraat.

Wij VB-rs kopen er steeds nieuwe.


At your service

bob.
1 oktober 2006, 09:35
Ah nee, VB'ers die slagen hun vrouw af, t'is juist :lol:

----------

en de andere kleurtjes dumpen vrouw en kinderen voor een jongere eega.

Wat is erger, een (fictief en op de front van de Morgen weerlegd) pak slaag, of als gezin aan je lot worden overgelaten door een botergeile echtgenoot die maar al te graag een groen blaadje lust ??


At your service

Bob
1 oktober 2006, 09:58
Ah nee, VB'ers die slagen hun vrouw af, t'is juist :lol:

...als ze geen hoofddoek willen dragen... :lol:

Kay_
1 oktober 2006, 09:58
Ach de VB'ers wel bokshandschoentjes op hun affiches, straffe taal spreken, veiligheidsadviseurs aannemen die beschuldigd worden van foltering. Maar zelf doen ze nooit een vlieg kwaad hoor. Ocharme, die dutskes toch :lol:

Bob
1 oktober 2006, 10:00
Ach de VB'ers wel bokshandschoentjes op hun affiches, straffe taal spreken, veiligheidsadviseurs aannemen die beschuldigd worden van foltering. Maar zelf doen ze nooit een vlieg kwaad hoor. Ocharme, die dutskes toch :lol:

Dat zal dan wel de reden zijn waarom de gevangenissen vol met allochtonen zitten.

Kay_
1 oktober 2006, 10:03
Dat zal dan wel de reden zijn waarom de gevangenissen vol met allochtonen zitten.

Nee, maar het gaat hier over VB'ers die het heilig boontje uithangen niet over allochtonen. Maar ja, allochtonen en het andere gedachtegoed er door halen is de enige repliek bij het VB.
"Wij steunen nazi's maar de moslims he die.... " :lol:

Maar ik neem het u niet kwalijk als VB-stemmer. Ik geloof echt dat de meeste VB stemmers nog niet de helft kennen van wat er zich bij het VB afspeelt en welke praktijken zij steunen.

Paulus
1 oktober 2006, 10:07
Nee, maar het gaat hier over VB'ers die het heilig boontje uithangen niet over allochtonen. Maar ja, allochtonen en het andere gedachtegoed er door halen is de enige repliek bij het VB.
"Wij steunen nazi's maar de moslims he die.... " :lol:

Maar ik neem het u niet kwalijk als VB-stemmer. Ik geloof echt dat de meeste VB stemmers nog niet de helft kennen van wat er zich bij het VB afspeelt en welke praktijken zij steunen.

Als ik u lees vrees ik dat u de helft van het VB programma niet kent. Neem me niet kwalijk.

Paulus.

Bob
1 oktober 2006, 10:12
Nee, maar het gaat hier over VB'ers die het heilig boontje uithangen niet over allochtonen. Maar ja, allochtonen en het andere gedachtegoed er door halen is de enige repliek bij het VB.
"Wij steunen nazi's maar de moslims he die.... " :lol:

Maar ik neem het u niet kwalijk als VB-stemmer. Ik geloof echt dat de meeste VB stemmers nog niet de helft kennen van wat er zich bij het VB afspeelt en welke praktijken zij steunen.

En dat is dan de verklaring waarom de gevangenissen bevolkt zijn met meer dan 50% afrikaanse allochtonen (als ge er moslims van wil maken, ja dat is uw probleem), terwijl zij nog geen 10% van de bevolking uitmaken.

bob.
1 oktober 2006, 10:33
Nee, maar het gaat hier over VB'ers die het heilig boontje uithangen niet over allochtonen. Maar ja, allochtonen en het andere gedachtegoed er door halen is de enige repliek bij het VB.
"Wij steunen nazi's maar de moslims he die.... " :lol:

Maar ik neem het u niet kwalijk als VB-stemmer. Ik geloof echt dat de meeste VB stemmers nog niet de helft kennen van wat er zich bij het VB afspeelt en welke praktijken zij steunen.


----


Weet jij dan zo goed wat er achter de coulissen van jouw partij (welke ze ook mogen wezen) gaande is ?

Vertel me anders even welk jouw keuze is, dan zal ik je misschien kunnen vertellen vertellen wat schuilgaat in de achterkamertjes van jouw partij.


At your service

bob.
1 oktober 2006, 10:35
En dat is dan de verklaring waarom de gevangenissen bevolkt zijn met meer dan 50% afrikaanse allochtonen (als ge er moslims van wil maken, ja dat is uw probleem), terwijl zij nog geen 10% van de bevolking uitmaken.

---------

vergeet er niet bij te vertellen dat van die resterende 50% ook zo ongeveer 50% belgen van allochtone origine zitten.

Kwestie van de juiste cijfers te geven.

At your service

ERLICH
1 oktober 2006, 11:12
het moesten de auto's van, twee VB-idioten eens zijn. Dan was dit topic weer te klein. Oeps, vb idioten. Waar is de naastenliefde onder de "C" van christelijk, of klopt het dat over een aantal jaren terug de cvp van die "C" af wilde kwestie was een een blok aan hun been. U hebt met uw reactie al bewezen wat die "C" nog waard is in jullie programma, daarom op het idee gekomen om imams op de lijst te plaatsen? Mschien met de bedoeling, we bewandelen al de weg van de onverdraagzame, dus kunnen we evengoed de snelweg der onverdraagzame erbij nemen.

ERLICH
1 oktober 2006, 11:17
Daarbij zo rap zijn CD&V-ers niet bang. Dat zijn geen Vb-ers die overal spoken zien.;-) Nee klopt, cd&v is wel één van de partijen die door de jaren heen de spoken mee heeft gecrëerd en zeker hun duit in het zakske heeft gedaan om een misgroeide samenleving te crëeren waar ze nu te laf voor zijn om er openlijk voor uit te komen. Datwas de cvp, dat is nu het cd&v.

willem1940NLD
1 oktober 2006, 12:59
---------

vergeet er niet bij te vertellen dat van die resterende 50% ook zo ongeveer 50% belgen van allochtone origine zitten.

Kwestie van de juiste cijfers te geven.

At your service

Dat wil dus zeggen dat 10% import zorgt dat er 50% bajesvolk is? Juiste cijfers weergeven of cijfers juist weergeven ...

bob.
1 oktober 2006, 16:08
Dat wil dus zeggen dat 10% import zorgt dat er 50% bajesvolk is? Juiste cijfers weergeven of cijfers juist weergeven ...


----------

Neen, dat wil zeggen dat 10% import (met hoog geboortecijfer en volgmigratie tgv gezinshereniging en uithuwelijkingen) zorgt voor 70 �* 75% gevangenisbezetting.
50% echte allochtonen + 25% belgen van allochtonen origine (kinderen ed).


At your service

luc broes
1 oktober 2006, 19:48
het moesten de auto's van, twee VB-idioten eens zijn. Dan was dit topic weer te klein.
Een CD&V-er die scheldt! Dat moet een vergissing zijn, want normaal benaderen die iedereen met respect!
Heb je die 'krassen' gezien op die vermeende auto van FDW in Nederland?

@BuRnS
1 oktober 2006, 20:21
het moesten de auto's van, twee VB-idioten eens zijn. Dan was dit topic weer te klein.
vind da even verwerpelijk , maakt ni uit van welke partij iemand is , blijf van hun privé gerief af , is net hetzelfde da je iemand anders niet hoeft uit te schijten voor idioot of wat dan ook





:vlaamsbl: leer ze een les , stem lijst nr ZES :vlaamsbl:

luvali
1 oktober 2006, 21:01
vind da even verwerpelijk , maakt ni uit van welke partij iemand is , blijf van hun privé gerief af , is net hetzelfde da je iemand anders niet hoeft uit te schijten voor idioot of wat dan ook

:vlaamsbl: leer ze een les , stem lijst nr ZES :vlaamsbl:
Dat was net mijn punt. Men vond het hier zo grappig dat het bij CD&V-ers gebeurde, dus heb ik de vergelijking gemaakt.
Dat tweede is niet schelden, dat is gewoon de waarheid.

Bob
1 oktober 2006, 23:03
het moesten de auto's van, twee VB-idioten eens zijn. Dan was dit topic weer te klein.

Wilt ge daarmee zeggen dat het nu de auto's waren van twee CDV-idioten ?