PDA

View Full Version : Krijgt het Vlaams belang Antwerpen van VLD,CD&V,SPA?


Kaffer
30 september 2006, 20:29
De laatste tijd verschijnen gewaagde artikels in de pers .

Een 14 dagen geleden :
1) VTM ( VLD dus ) : moordaanslag gepland op Filip Dewinter .
2) VTM en Eén ( vooral tsjeven en sossen dus ) menen de gevaarlijke maffiosi Hoxha in Antwerpen gezien te hebben .
De informatie kwam van het Antwerpse parket dat vooral uit VLD en CD&V benoemingen bestaat .
Berichtgeving 29/09 :
1) Eén bericht op last van het Antwerpse parket dat Guido De Moor dan wellicht toch doodgeslagen is .
Het Antwerpse parket kon met deze berichtgeving ook wachten tot na de verkiezingen .
2)Een van de hoofdtopics op VTM , een paar jonge boefjes tussen 11 en 13 jaar trachten een auto te stelen in antwerpen en worden geklist .
Dergelijke feiten gebeuren dagelijks diverse keren , waarom daar nu een hoofdtopic van maken ?
Berichtgeving 30/09 :
1) VTM neemt de berichtgeving over Guido De Moor over .
2) VTM en Eén berichten over het feit dat 60% van de Vlaamse jongeren allochtonen bedreigend vindt .

Mijn stelling is dat de traditionele partijen een stembusakkoord bereikt hebben met het Vlaams Belang : Jullie krijgen Antwerpen op voorwaarde dat je in andere steden géén coalitie's sluit met traditionele partijen .

Toegegeven , een vrij gewaagde veronderstelling , maar anderzijds , waarom doet de Vlaamse pers die volledig beheerst wordt door de traditionele partijen dan zo raar ?

Nicolas
30 september 2006, 20:35
De laatste tijd verschijnen gewaagde artikels in de pers .

Een 14 dagen geleden :
1) VTM ( VLD dus ) : moordaanslag gepland op Filip Dewinter .
2) VTM en Eén ( vooral tsjeven en sossen dus ) menen de gevaarlijke maffiosi Hoxha in Antwerpen gezien te hebben .
De informatie kwam van het Antwerpse parket dat vooral uit VLD en CD&V benoemingen bestaat .
Berichtgeving 29/09 :
1) Eén bericht op last van het Antwerpse parket dat Guido De Moor dan wellicht toch doodgeslagen is .
Het Antwerpse parket kon met deze berichtgeving ook wachten tot na de verkiezingen .
2)Een van de hoofdtopics op VTM , een paar jonge boefjes tussen 11 en 13 jaar trachten een auto te stelen in antwerpen en worden geklist .
Dergelijke feiten gebeuren dagelijks diverse keren , waarom daar nu een hoofdtopic van maken ?
Berichtgeving 30/09 :
1) VTM neemt de berichtgeving over Guido De Moor over .
2) VTM en Eén berichten over het feit dat 60% van de Vlaamse jongeren allochtonen bedreigend vindt .

Mijn stelling is dat de traditionele partijen een stembusakkoord bereikt hebben met het Vlaams Belang : Jullie krijgen Antwerpen op voorwaarde dat je in andere steden géén coalitie's sluit met traditionele partijen .

Toegegeven , een vrij gewaagde veronderstelling , maar anderzijds , waarom doet de Vlaamse pers die volledig beheerst wordt door de traditionele partijen dan zo raar ?

je vertrekt van de veronderstelling dat politiek, gerecht en media corrupt is
waardoor je totaal de bal misslaat en natuurlijk hierdoor totaal verkeerde conclusies trekt

in de wetenschappen zegt men dat je een bias hebt, het resultaat is reeds vastgelegd doordat je niet objectief bent in je beoordelen

Kaffer
30 september 2006, 20:35
Uiteraard wil ik hier ook nog eens stellen dat het Vlaams Belang normaal gezien gediscrimineerd wordt in de Vlaamse pers , terwijl hun topics nu opeens hot zijn .

Kaffer
30 september 2006, 20:44
je vertrekt van de veronderstelling dat politiek, gerecht en media corrupt is
waardoor je totaal de bal misslaat en natuurlijk hierdoor totaal verkeerde conclusies trekt

in de wetenschappen zegt men dat je een bias hebt, het resultaat is reeds vastgelegd doordat je niet objectief bent in je beoordelen


Ruw geschat zijn een 60% van de magistraten VLD benoemingen , een 30% zijn CD&V benoemingen terwijl een 10% SPA benoemingen zijn .
Antwerps voorbeeld : procureur-generaal Christine Dekkers , de hoogste in rang van het Antwerpse parket is een PVV=VLD benoeming .
Het nummer 2 aldaar , procureur des konings Bart Van Lijsebeth is een CVP=CD&V benoeming .
De VLD bezit via de liberale persgroep Hoste VTM , Kanaal 2 , Het Laatste Nieuws , De Morgen ( inderdaad ! ), dag allemaal & co .
Normaal spannen pers en gerecht samen tegen het Vlaams Belang .
De laatste maand keren ze in Antwerpen , maar ook daar alleen serieus hun kar .
Het blijft opvallen .

Kaffer
30 september 2006, 21:14
je vertrekt van de veronderstelling dat politiek, gerecht en media corrupt is
waardoor je totaal de bal misslaat en natuurlijk hierdoor totaal verkeerde conclusies trekt

in de wetenschappen zegt men dat je een bias hebt, het resultaat is reeds vastgelegd doordat je niet objectief bent in je beoordelen


Ik mag er je wellicht op wijzen dat het Vlaams Blok voor het Gentse hof van beroep werd veroordeeld toen procureur des konings Jean Soenen ,
een PVV benoeming openbaar aanklager was .
Wat betreft de verwevenheid tussen pers en gerecht :
De Hoge Raad van justitie , die magistraten benoemt telt ondermeer Piet Deslé tussen haar rangen , ondermeer hoofd van VTM teletekst en verantwoordelijk voor internet .

Kay_
30 september 2006, 21:20
Toegegeven , een vrij gewaagde veronderstelling , maar anderzijds , waarom doet de Vlaamse pers die volledig beheerst wordt door de traditionele partijen dan zo raar ?

De pers doet niet raar. De pers doet wat het al sinds jaar en dag doet, namelijk het nieuws brengen. Enige nuance is dat telkens dat nieuws jullie niet aanstaat de pers onpartijdig is en telkens het nieuws jullie wel aanstaat je gewoon
a) die zelfde berichtgeving van de 'rooie, corrupte, slechte' pers klakkeloos overnemen
b) de pers beschuldigen van raar te doen

Bazilfunk
30 september 2006, 21:21
De laatste tijd verschijnen gewaagde artikels in de pers .

Een 14 dagen geleden :
1) VTM ( VLD dus ) : moordaanslag gepland op Filip Dewinter .
2) VTM en Eén ( vooral tsjeven en sossen dus ) menen de gevaarlijke maffiosi Hoxha in Antwerpen gezien te hebben .
De informatie kwam van het Antwerpse parket dat vooral uit VLD en CD&V benoemingen bestaat .
Berichtgeving 29/09 :
1) Eén bericht op last van het Antwerpse parket dat Guido De Moor dan wellicht toch doodgeslagen is .
Het Antwerpse parket kon met deze berichtgeving ook wachten tot na de verkiezingen .
2)Een van de hoofdtopics op VTM , een paar jonge boefjes tussen 11 en 13 jaar trachten een auto te stelen in antwerpen en worden geklist .
Dergelijke feiten gebeuren dagelijks diverse keren , waarom daar nu een hoofdtopic van maken ?
Berichtgeving 30/09 :
1) VTM neemt de berichtgeving over Guido De Moor over .
2) VTM en Eén berichten over het feit dat 60% van de Vlaamse jongeren allochtonen bedreigend vindt .

Mijn stelling is dat de traditionele partijen een stembusakkoord bereikt hebben met het Vlaams Belang : Jullie krijgen Antwerpen op voorwaarde dat je in andere steden géén coalitie's sluit met traditionele partijen .

Toegegeven , een vrij gewaagde veronderstelling , maar anderzijds , waarom doet de Vlaamse pers die volledig beheerst wordt door de traditionele partijen dan zo raar ?


En wat als er nu eens gewoon geen conspiracy is? Dat is een veel plausibelere uitleg ;-)

Kaffer
30 september 2006, 21:30
De pers doet niet raar. De pers doet wat het al sinds jaar en dag doet, namelijk het nieuws brengen. Enige nuance is dat telkens dat nieuws jullie niet aanstaat de pers onpartijdig is en telkens het nieuws jullie wel aanstaat je gewoon
a) die zelfde berichtgeving van de 'rooie, corrupte, slechte' pers klakkeloos overnemen
b) de pers beschuldigen van raar te doen
Als je mij goed leest zul je wel merken dat ik geen politieke stellingname inneem , politiek op zich interesseert mij zelfs nauwelijks ;
Ik stel enkel vast dat de pers altijd contra-Vlaams Belang is geweest , terwijl ze nu enkel voor Antwerpen enkele topics uitvergroten die voor het Vlaams Belang van belang ( de woordspeling ! ) kunnen zijn , daarin geruggesteund door het gepoliticeerde parket .

Kay_
30 september 2006, 21:38
Als je mij goed leest zul je wel merken dat ik geen politieke stellingname inneem , politiek op zich interesseert mij zelfs nauwelijks ;

Hm, geen politieke stellingname. Even je quote hieronder bekijken

Ik stel enkel vast dat de pers altijd contra-Vlaams Belang is geweest , terwijl ze nu enkel voor Antwerpen enkele topics uitvergroten die voor het Vlaams Belang van belang ( de woordspeling ! ) kunnen zijn.... Mijn stelling is dat de traditionele partijen een stembusakkoord bereikt hebben met het Vlaams Belang ....de Vlaamse pers die volledig beheerst wordt door de traditionele partijen....





daarin geruggesteund door het gepoliticeerde parket


Hetzelfde parket en gerecht dat het VB wel gelijk gegeven heeft mbt die folder?

Kaffer
30 september 2006, 22:06
Hm, geen politieke stellingname. Even je quote hieronder bekijken







Hetzelfde parket en gerecht dat het VB wel gelijk gegeven heeft mbt die folder?
En daar stel je mij zowaar in het gelijk .
De laatste maand haalt het Vlaams Belang , waar het Antwerpse zaken betreft steeds haar slag thuis .
De voorbije jaren verloor het Vlaams Belang steevast al haar zaken .
Rare wending der feiten noem ik zoiets .

Bazilfunk
30 september 2006, 22:34
En daar stel je mij zowaar in het gelijk .
De laatste maand haalt het Vlaams Belang , waar het Antwerpse zaken betreft steeds haar slag thuis .
De voorbije jaren verloor het Vlaams Belang steevast al haar zaken .
Rare wending der feiten noem ik zoiets .

Gij lijdt aan verkiezingskoorts volgens mij.

Kaffer
30 september 2006, 23:06
Gij lijdt aan verkiezingskoorts volgens mij.
Ik denk dat ik eerder aan perskoorts lijd .
Ik ken die rommel daar beter dan je denkt .
Tracht maar eens binnen te geraken als journalist bij één of canvas ,zonder steun van de CD&V of SP.A .
Veel geluk ermee !

Kaffer
1 oktober 2006, 10:52
Wie is er nog lid van de hoge raad van justitie die magistraten benoemd ?
Niemand minder dan Pol Deltour , gewezen journalist van De Morgen , en thans voorzitter van de hoge raad voor journalistiek .
Dan zijn er nog die geen verband zien tussen de gerechterlijke wereld en de pers .

Kaffer
1 oktober 2006, 17:45
De media blijven zichzelf overtreffen .
Gisteren berichtten ze dat de meeste jongeren VB sympathieen vertoonden , vandaag tonen ze met de grootste gretigheid de gefossileerde elementen , zowel op als rond de podia van de 0110-concerten .
Zowel VTM als Eén berichten verder vrolijk dat er ongeveer 80.000 mensen op die concerten zijn om even verder te stellen dat de open bedrijvendag een slordige 1,5 miljoen mensen lokte .
De pers blijft op een rare manier haar kar keren , kleine tijd voor de verkiezingen .

born2bewild
1 oktober 2006, 17:49
Zo'n fosiel als arno appelleert natuurlijk niet meer aan de jeugd van tegenwoordig

terecht

Kaffer
1 oktober 2006, 18:08
Zo'n fosiel als arno appelleert natuurlijk niet meer aan de jeugd van tegenwoordig

terecht
En de media brengt die jongens maar al te graag in beeld , om daarna de jonge gezinnetjes te tonen die naar de openbedrijvendag gingen .
Mijn t.v. staat nu aan en ik hoor Een nu bezig over Johan Verminnen en Willem Vermandere ...
Hola , nu is Filip dewinter al bezig op Eén , een goede reclame voor het Belang , die conserten .

Boadicea
1 oktober 2006, 22:25
je vertrekt van de veronderstelling dat politiek, gerecht en media corrupt is
waardoor je totaal de bal misslaat en natuurlijk hierdoor totaal verkeerde conclusies trekt

in de wetenschappen zegt men dat je een bias hebt, het resultaat is reeds vastgelegd doordat je niet objectief bent in je beoordelen



Typisch PC gezwets: wij zijn niet corrupt en jullie zijn niet objectief en bevooroordeelt.
Get real.

waarnemer
2 oktober 2006, 00:08
De laatste tijd verschijnen gewaagde artikels in de pers .

Een 14 dagen geleden :
1) VTM ( VLD dus ) : moordaanslag gepland op Filip Dewinter .
2) VTM en Eén ( vooral tsjeven en sossen dus ) menen de gevaarlijke maffiosi Hoxha in Antwerpen gezien te hebben .
De informatie kwam van het Antwerpse parket dat vooral uit VLD en CD&V benoemingen bestaat .
Berichtgeving 29/09 :
1) Eén bericht op last van het Antwerpse parket dat Guido De Moor dan wellicht toch doodgeslagen is .
Het Antwerpse parket kon met deze berichtgeving ook wachten tot na de verkiezingen .
2)Een van de hoofdtopics op VTM , een paar jonge boefjes tussen 11 en 13 jaar trachten een auto te stelen in antwerpen en worden geklist .
Dergelijke feiten gebeuren dagelijks diverse keren , waarom daar nu een hoofdtopic van maken ?
Berichtgeving 30/09 :
1) VTM neemt de berichtgeving over Guido De Moor over .
2) VTM en Eén berichten over het feit dat 60% van de Vlaamse jongeren allochtonen bedreigend vindt .

Mijn stelling is dat de traditionele partijen een stembusakkoord bereikt hebben met het Vlaams. Belang : Jullie krijgen Antwerpen op voorwaarde dat je in andere steden géén coalitie's sluit met traditionele partijen .

Toegegeven , een vrij gewaagde veronderstelling , maar anderzijds , waarom doet de Vlaamse pers die volledig beheerst wordt door de traditionele partijen dan zo raar ?
Ik begrijp dat het soms heel moeilijk moet zijn als je zo een modelletje hebt, en de waarnemingen er zo dikwijls mee in tegenstelling zijn.

Bob
2 oktober 2006, 07:21
De pers doet niet raar. De pers doet wat het al sinds jaar en dag doet, namelijk het nieuws brengen. Enige nuance is dat telkens dat nieuws jullie niet aanstaat de pers onpartijdig is en telkens het nieuws jullie wel aanstaat je gewoon
a) die zelfde berichtgeving van de 'rooie, corrupte, slechte' pers klakkeloos overnemen
b) de pers beschuldigen van raar te doen

Nu versprekeningen door de vrt-top, zoals "we brengen nieuws over het vb enkel als het negatief is" komen op zijn zachtst gezegd toch raar over.

vulpes
2 oktober 2006, 09:30
het is niet omdat benoemingen uiteindelijk politiek zijn (in die zin dat uiteindelijk politiek gemandateerden beslissen) dat de mensen welke worden benoemd allemaal corrupt zijn en enkel maar hun 'broodheer' naar de mond spreken... Er zullen er allicht zijn die vinden dat ze X of Y eeuwige dank verschuldigd zijn, maar niet allemaal..

Overigens, het is niet omdat men zich politiek engageert dat men 'louche' is.. er bestaan nog steeds mensen die het beste voor hebben... Hoe makkelijk of moeilijk die gekozen weg is, is een andere zaak...

Anna List
2 oktober 2006, 09:44
De laatste tijd verschijnen gewaagde artikels in de pers .

Een 14 dagen geleden :
1) VTM ( VLD dus ) : moordaanslag gepland op Filip Dewinter .
2) VTM en Eén ( vooral tsjeven en sossen dus ) menen de gevaarlijke maffiosi Hoxha in Antwerpen gezien te hebben .
De informatie kwam van het Antwerpse parket dat vooral uit VLD en CD&V benoemingen bestaat .
Berichtgeving 29/09 :
1) Eén bericht op last van het Antwerpse parket dat Guido De Moor dan wellicht toch doodgeslagen is .
Het Antwerpse parket kon met deze berichtgeving ook wachten tot na de verkiezingen .
2)Een van de hoofdtopics op VTM , een paar jonge boefjes tussen 11 en 13 jaar trachten een auto te stelen in antwerpen en worden geklist .
Dergelijke feiten gebeuren dagelijks diverse keren , waarom daar nu een hoofdtopic van maken ?
Berichtgeving 30/09 :
1) VTM neemt de berichtgeving over Guido De Moor over .
2) VTM en Eén berichten over het feit dat 60% van de Vlaamse jongeren allochtonen bedreigend vindt .

Mijn stelling is dat de traditionele partijen een stembusakkoord bereikt hebben met het Vlaams Belang : Jullie krijgen Antwerpen op voorwaarde dat je in andere steden géén coalitie's sluit met traditionele partijen .

Toegegeven , een vrij gewaagde veronderstelling , maar anderzijds , waarom doet de Vlaamse pers die volledig beheerst wordt door de traditionele partijen dan zo raar ?

er is zowel in ALLE Vlaamse provincies (dixit M.Grammens) als in de meeste Vlaamse grote steden een tricolor stembusakkoord ... waardoor de pc wereld er 'gerust op is' (je ziet gewoon de zelfzekerheid in de interviews) ... les jeux sont faits ... dan kan de CS leiband van pers en gerecht wel wat gevierd worden ...

BABOUCHE
2 oktober 2006, 09:47
DAARAAN ZIE JE HOU CORRUPT BELGIE WEL IS HE ALS JE BIJ DE VRT EN CANVAS NIET BINNEN GERAAKT ZONDER EEN VAN DIE POLITIEKERS ER BIJ TE MOETEN BETREKKEN ZOND
VIND IK DIT IS DIT GEEN VRIJ LAND????:lol:

ZOALS ONZE ZWARE KRIMINELEN DIE KINDEREN VERKRACHTEN ENZO IN MERKSEM IS ER OOK ZO EEN ZAAK IK HOOP DAT ZE EEN VAN DE DAGEN EENS IN DE MEDIA KOMT MAR JA PARKET HEEFT AL 8 JAAR NODIG OM DE KINDEREN 20 KEER TE ONDERVRAGEN
:evil:

Tegendradigaard
2 oktober 2006, 10:46
Op de VRT is het natuurlijk nog wel zo dat men geen debat over Antwerpen organiseert tussen Patrick en De Winter ... op bevel van Patrick voor de vrienden...

Jazeker
2 oktober 2006, 10:56
Nu versprekeningen door de vrt-top, zoals "we brengen nieuws over het vb enkel als het negatief is" komen op zijn zachtst gezegd toch raar over.

:-D

Jazeker
2 oktober 2006, 10:59
Op de VRT is het natuurlijk nog wel zo dat men geen debat over Antwerpen organiseert tussen Patrick en De Winter ... op bevel van Patrick voor de vrienden...

Een verkiezingsdebat over Antwerpen zonder het Vlaams Belang. Het was hallucinant.

En Leo Hellemans geeft toe dat hij Villa Politica en de Zevende Dag quasi debat-vrij heeft gemaakt omdat anders het Vlaams Belang daar te goed zou uitkomen.

Maar wat zeggen de regimeslaafjes hier? Nee meneer, er is geen manipulatie meneer.