PDA

View Full Version : Krapuul "democraten" plegen zwaar geweld


Urban
2 oktober 2006, 12:56
De maskers vallen af

verdraagzame democraten slopen propagandawagen, gooien ramen in, vernielen verkiezingsborden en steken autobanden VBmilitantent stuk

http://www.vlaamsbelangmechelen.org/images/thumbs/thumb_300px_DSC00925.JPG26.09.2006 - Tegenstanders van het Vlaams Belang lieten zich afgelopen weekend weer van hun meest verdraagzame en democratische kant zien. Bij Hombeeks gemeenteraadslid en VBkandidaat Louis Goovaerts werden de ramen ingegooid, terwijl bij andere bewoners van de Mechelseweg en Dries de verkiezingsborden van het Vlaams Belang werden vernield en omgegooid.

Alsof dat nog niet genoeg was werd zondagnamiddag de propagandawagen van het Vlaams Belang bestormd door een zestal gemaskerde ‘democraten’. Alle ramen en spiegels van de bestelwagen werden met voorhamers aan diggelen geslagen en er werden ook diverse zware deuken in de carrosserie gestampt. Gelukkig stond de wagen geparkeerd en waren er geen militanten van het Vlaams Belang aanwezig tijdens de raid.

In de nacht van zondag op maandag werden tenslotte bij twee VBmilintanten de vier banden van hun wagen met spijkers doorboord. De wagens stonden in Hombeek geparkeerd op de oprit van de militanten waar ook een verkiezingsbord was geplaatst.

Het Vlaams Belang laat zich geenszins intimideren door het puberaal geweld van enkele halfgare lafbekken. Ook in het verleden stond de partij bloot aan alle mogelijke kleine en grote geweldpleging. Ondanks die hetze wist de kiezer steeds de weg naar het Vlaams Belang te vinden. De geweldplegingen bewijzen alleen dat de tegenstanders van het Vlaams Belang allesbehalve de verdraagzame democraten zijn waarvoor ze zich zo graag uitgeven en dat ze met het oog op 8 oktober bijzonder nerveus beginnen te worden.

Bron: VBM
----------
Hier verschieten we al niemeer van.
Wel straf dat zoiets gebeurd in een boerendorp gelijk Hombeek.
Maar ja, de linkiewinkies kunnen niet winnen in het bushokje, dus doen ze het maar met geweld.
Linkiewinkies én Marokkanen = 1 pot nat

luvali
2 oktober 2006, 13:11
Dit is reeds vermeld in een andere topic.

GC
2 oktober 2006, 14:44
Het Vlaams Belang laat zich geenszins intimideren door het puberaal geweld van enkele halfgare lafbekken. Ook in het verleden stond de partij bloot aan alle mogelijke kleine en grote geweldpleging. Ondanks die hetze wist de kiezer steeds de weg naar het Vlaams Belang te vinden. De geweldplegingen bewijzen alleen dat de tegenstanders van het Vlaams Belang allesbehalve de verdraagzame democraten zijn waarvoor ze zich zo graag uitgeven en dat ze met het oog op 8 oktober bijzonder nerveus beginnen te worden.

Bron: VBM
----------
Hier verschieten we al niemeer van.
Wel straf dat zoiets gebeurd in een boerendorp gelijk Hombeek.
Maar ja, de linkiewinkies kunnen niet winnen in het bushokje, dus doen ze het maar met geweld.
Linkiewinkies én Marokkanen = 1 pot nat

Jij weet met andere woorden nu al wie de daders waren? En wat hun politieke overtuiging was, alsook hun etnische afkomst?

"De linkiewinkies kunnen niet winnen in het bushokje". Dat is alvast mijn favoriete quote van bovenstaande opmerkingen. En zeggen dat er in dat persbericht eerst werd uitgehaald tegen puberaal gedrag... Bon, in mijn bushokje, haal ik geregeld overwinningen hoor! Laatst kwam die bus zelfs nog iets te vroeg aan.

Griffin
2 oktober 2006, 14:46
Een dronken Vlaams Blok plakploeg aan het werk? :lol:

Zwarte Spion
2 oktober 2006, 14:48
Jij weet met andere woorden nu al wie de daders waren? En wat hun politieke overtuiging was, alsook hun etnische afkomst?

"De linkiewinkies kunnen niet winnen in het bushokje". Dat is alvast mijn favoriete quote van bovenstaande opmerkingen. En zeggen dat er in dat persbericht eerst werd uitgehaald tegen puberaal gedrag... Bon, in mijn bushokje, haal ik geregeld overwinningen hoor! Laatst kwam die bus zelfs nog iets te vroeg aan.

De bloemcolen zijn vroeg rijp dit jaar! Ik denk dat de LSP zes zetels gaat halen in Antwerpen!
'k Zal er alvast een A op spuiten, 't zal waarschijnlijk een anarchistische zijn...

GC
2 oktober 2006, 14:50
De bloemcolen zijn vroeg rijp dit jaar! Ik denk dat de LSP zes zetels gaat halen in Antwerpen!
'k Zal er alvast een A op spuiten, 't zal waarschijnlijk een anarchistische zijn...

sorry, ik had het fout begrepen en had niet door dat er net een oproep werd gedaan tot meer puberaal gedrag. Bij deze laat ik deze discussielijn volledig over aan de deskundigen ter zake!

Griffin
2 oktober 2006, 14:51
De bloemcolen zijn vroeg rijp dit jaar! Ik denk dat de LSP zes zetels gaat halen in Antwerpen!
'k Zal er alvast een A op spuiten, 't zal waarschijnlijk een anarchistische zijn...

Is er iets gebeurd met mevrouw Coolen? Is ze in mekaar getrapt door haar man? Zijn haar kinderen crimineel? :lol:

Heftruck
2 oktober 2006, 15:54
Stop eens met wenen, alstublieft.

Kay_
2 oktober 2006, 15:56
De maskers vallen af

verdraagzame democraten slopen propagandawagen, gooien ramen in, vernielen verkiezingsborden en steken autobanden VBmilitantent stuk

http://www.vlaamsbelangmechelen.org/images/thumbs/thumb_300px_DSC00925.JPG26.09.2006 - Tegenstanders van het Vlaams Belang lieten zich afgelopen weekend weer van hun meest verdraagzame en democratische kant zien. Bij Hombeeks gemeenteraadslid en VBkandidaat Louis Goovaerts werden de ramen ingegooid, terwijl bij andere bewoners van de Mechelseweg en Dries de verkiezingsborden van het Vlaams Belang werden vernield en omgegooid.

Alsof dat nog niet genoeg was werd zondagnamiddag de propagandawagen van het Vlaams Belang bestormd door een zestal gemaskerde ‘democraten’. Alle ramen en spiegels van de bestelwagen werden met voorhamers aan diggelen geslagen en er werden ook diverse zware deuken in de carrosserie gestampt. Gelukkig stond de wagen geparkeerd en waren er geen militanten van het Vlaams Belang aanwezig tijdens de raid.

In de nacht van zondag op maandag werden tenslotte bij twee VBmilintanten de vier banden van hun wagen met spijkers doorboord. De wagens stonden in Hombeek geparkeerd op de oprit van de militanten waar ook een verkiezingsbord was geplaatst.

Het Vlaams Belang laat zich geenszins intimideren door het puberaal geweld van enkele halfgare lafbekken. Ook in het verleden stond de partij bloot aan alle mogelijke kleine en grote geweldpleging. Ondanks die hetze wist de kiezer steeds de weg naar het Vlaams Belang te vinden. De geweldplegingen bewijzen alleen dat de tegenstanders van het Vlaams Belang allesbehalve de verdraagzame democraten zijn waarvoor ze zich zo graag uitgeven en dat ze met het oog op 8 oktober bijzonder nerveus beginnen te worden.

Bron: VBM
----------
Hier verschieten we al niemeer van.
Wel straf dat zoiets gebeurd in een boerendorp gelijk Hombeek.
Maar ja, de linkiewinkies kunnen niet winnen in het bushokje, dus doen ze het maar met geweld.
Linkiewinkies én Marokkanen = 1 pot nat

Hoe hebben ze die opgepakt ofzo? Want je weet al precies wie de daders zijn. Was je erbij misschien? :lol: :lol:
En ze weten ook dat het uitslaan van de ruiten met voorhamers is gebeurd en dat de deuken gestampt zijn. Amai, die hebben een glazen bol zeker? :lol:
En de bron is? Ah, het VB zelf :lol:

ALS dit waar is en door een onafhankelijke bron bevestigd wordt dan hoort dit inderdaad niet thuis en is het een laffe daad...

ERLICH
2 oktober 2006, 16:06
Is er iets gebeurd met mevrouw Coolen? Is ze in mekaar getrapt door haar man? Zijn haar kinderen crimineel? :lol: Is er een wedstrijd uitgeschreven voor de grootste idioot? Bent goed op weg om bij de eerste te eindigen. Mag ik u succes wensen.:lol:

ERLICH
2 oktober 2006, 16:10
Hoe hebben ze die opgepakt ofzo? Want je weet al precies wie de daders zijn. Was je erbij misschien? :lol: :lol:
En ze weten ook dat het uitslaan van de ruiten met voorhamers is gebeurd en dat de deuken gestampt zijn. Amai, die hebben een glazen bol zeker? :lol:
En de bron is? Ah, het VB zelf :lol:

ALS dit waar is en door een onafhankelijke bron bevestigd wordt dan hoort dit inderdaad niet thuis en is het een laffe daad... Zo te zien gisteren met de andere kleuters naar 0110 geweest. Was daar naar het schijnt te doen voor "verdraagzaamheid", is u zeker ontgaan. Zullen er daar wel zo meer zijn geweest die achter iets aan hollen maar niet weten achter wat.

Kay_
2 oktober 2006, 16:19
Zo te zien gisteren met de andere kleuters naar 0110 geweest. Was daar naar het schijnt te doen voor "verdraagzaamheid", is u zeker ontgaan. Zullen er daar wel zo meer zijn geweest die achter iets aan hollen maar niet weten achter wat.

U hebt een probleem met lezen?
Ik zal het nog eens zeggen: "ALS dit waar is en door een onafhankelijke bron bevestigd wordt dan hoort dit inderdaad niet thuis en is het een laffe daad..."

ERLICH
2 oktober 2006, 16:22
sorry, ik had het fout begrepen en had niet door dat er net een oproep werd gedaan tot meer puberaal gedrag. Bij deze laat ik deze discussielijn volledig over aan de deskundigen ter zake! Heb de inruk dat ge nogal meer fout begrijpt, zoals het woord "verdraagzaamheid" is uit de mond van een linkse hetzelfde als "democratie" die woorden hebben volgens hun iets bekend, maar ze kunnen er geen inhoud aan geven. Daarentegen "geweld" en "vernielzucht" dat hebben ze volledig begrepen, is hun bekend in al z'n vormen. Maar zijn over de hele lijn te laf om ervoor uit te komen dus lachen ze het weg.

Kay_
2 oktober 2006, 16:26
dubbel

Kay_
2 oktober 2006, 16:26
dubbel

ERLICH
2 oktober 2006, 16:29
U hebt een probleem met lezen?
Ik zal het nog eens zeggen: "ALS dit waar is en door een onafhankelijke bron bevestigd wordt dan hoort dit inderdaad niet thuis en is het een laffe daad..." Kan zijn dat ik een probleem heb met lezen, maar ik verlaag me niet tot de spot te drijven met het vernielen van iemands eigendom. U weet het of u weet het niet zij die zulks plegen vinden dit over het algemeen ook grappig bedoeld tot het hun zelf overkomt dan roepen ze "verdraagzaamheid". Dus dit hier als grappig afschilderen is koren op de molen van zulk laf uitschot. Hopelijk hebt u geen problemen met dit te lezen.

chev.errant
2 oktober 2006, 16:32
Het is niet moeilijk om verdraagzaam over te komen op een toevallig concert... Met goeie muziek en een aangename sfeer... Het is heel wat moeilijker om verdraagzaam te zijn in het alledaagse leven... En te beseffen wat verdraagzaamheid werkelijk betekent, wederzijds... Waar er geen aangename muziek of sfeer is... Enkel de rauwe realiteit van het alledaagse bestaan, WEDERZIJDS wel te verstaan, want al te veel schijnt dit negeerbaar te zijn...
Mischien ook wel eens tijd om voor de Will Tura's, Helmut Lotti's en anderen die in luxueuze villa's wonen, ver van wijken waar vreemdelingen leven, om tot de alledaagse realiteit te komen in naam voor verdraagzaamheid waar zij zo bereidwillig voor willen zingen...

Marlboro
2 oktober 2006, 16:36
Erg,zeer erg dat mensen zoiets goedkeuren hetgeen is gebeurt.Dus als ik het goed begrijp dan mag ik bij jullie dan ook de ruiten komen ingooien?

Achja,onze linkse rakkers denken echt dat vb'ers dit zouden gedaan hebben,lol.

Kay_
2 oktober 2006, 16:37
Kan zijn dat ik een probleem heb met lezen, maar ik verlaag me niet tot de spot te drijven met het vernielen van iemands eigendom. U weet het of u weet het niet zij die zulks plegen vinden dit over het algemeen ook grappig bedoeld tot het hun zelf overkomt dan roepen ze "verdraagzaamheid". Dus dit hier als grappig afschilderen is koren op de molen van zulk laf uitschot. Hopelijk hebt u geen problemen met dit te lezen.


Ik zal het nog eens zeggen he. Ik vind het raar dat men al weet wie de daders zijn en welk materiaal ze gebruikt hebben zonder maar enig spoor te hebben van die daders.

De essentie van de post was:

"Als dit waar is en bevestigd wordt door een onafhankelijke bron, dan is dit een laffe daad"



Overigens u moet niet de hypocriet uithangen. In de thread over de 2 CD&V wagens die beschadigd werden heeft u ook met geen woord gerept over die aanval noch hebt u de aanval veroordeeld, ook al was het een onafhankelijke bron. U hebt echter enkel op de CD&V afgegeven over het feit dat ze niet Christelijk waren en imams op hun lijst hebben staan. Hier uw reactie op het beschadigen van twee CD&V wagens

U hebt met uw reactie al bewezen wat die "C" nog waard is in jullie programma, daarom op het idee gekomen om imams op de lijst te plaatsen? Mschien met de bedoeling, we bewandelen al de weg van de onverdraagzame, dus kunnen we evengoed de snelweg der onverdraagzame erbij nemen.

Dus u moet hier niet de "verdraagzame" komen uithangen

chev.errant
2 oktober 2006, 17:00
Het probleem is hier niet met lezen noch verstaan; het probleem is hier met het begrip dat "zoiets" wel gebeurt...
Onafgezien hoe verdraagzaam iedereen wel is (of wil overkomen te zijn...), het blijft een feit dat anti anti is, zowel van rechts als van links... En het lijkt alsmaar moeilijker om in dit zwart/wit een grijze lijn te vinden...
Voer voor sociologen, wellicht, maar ook zij zijn te bevreesd (omwille van mogelijke procesvorderderingen) voor représsailes van stichtingen als die van Leman om voor een eigen mening of evaluatie uit te komen... Waarheen heeft het "idee" van verdraagzaamheid geleid ?
En méér belangrijk: waarom doet iedereen alsof verdraagzaamheid een noodzaak is ? Het is een noodzaak tegenover elke vreemdeling die probeert zich te integreren (een probleem dat zichzelf wel oplost, dus), en zéér zeker tegenover elke vreemdeling die DAT NIET PROBEERT NOCH WIL PROBEREN...
Hoe vaak niet wordt het thema van de Chistelijke (Katholieke) kruistochten tegenwoordig herhaald ? Dit is een thema dat al 1000 jaar oud is,
quote=ERLICH;2038357]Kan zijn dat ik een probleem heb met lezen, maar ik verlaag me niet tot de spot te drijven met het vernielen van iemands eigendom. U weet het of u weet het niet zij die zulks plegen vinden dit over het algemeen ook grappig bedoeld tot het hun zelf overkomt dan roepen ze "verdraagzaamheid". Dus dit hier als grappig afschilderen is koren op de molen van zulk laf uitschot. Hopelijk hebt u geen problemen met dit te lezen.[/quote]

chev.errant
2 oktober 2006, 17:09
Wel, in hoever krapuul-democraten nu verantwoordelijk zijn of niet, het probleem blijft: al wat links is is politiek correct, en al wat rechts (en met name VB) is politiek incorrect, tenminste voor de oppervlakkige kijker/lezer/toeschouwer...
Het probleem nu is niet 'racisme" ls dat wel wel het geval was 60 jaar geleden