PDA

View Full Version : waar volg jij zondag de verkiezingsuitslagen ?


Anna List
4 oktober 2006, 08:37
Waar zal jij zondag de eerste verkiezingsuitslagen volgen ?

VRT of VTM ? maar ook thuis / op café / bij vrienden ...

Kay_
4 oktober 2006, 08:40
Waar zal jij zondag de eerste verkiezingsuitslagen volgen ?

VRT of VTM ? maar ook thuis / op café / bij vrienden ...


Leuke thread ;-)

Zappen tussen VRT en VTM. Kwestie van een beetje over alles te kunnen meepraten :lol:
En waarschijnlijk alleen thuis, de meeste van mn vrienden zouden zich niet echt geroepen voelen om met mij mee te kijken ;-)

Vlaams-nationalist
4 oktober 2006, 08:41
Eerst 2 stemmen gaan uitbrengen (volmacht) dat is al wat tijd die ik niet kan stressen voor tv. Dan waarschijnlijk thuis voor tv met de laptop op de schoot om de 5 sekonden op F5 duwend. En wanneer het ongeveer geweten is gaan feesten in De Beest op de zoveelste overwinning van de radikaal Vlaams-nationale partij van Vlaanderen!

Anna List
4 oktober 2006, 08:42
tot een uur of één ... want maandag werkendag :-(

Anna List
4 oktober 2006, 08:45
Leuke thread ;-)

Zappen tussen VRT en VTM. Kwestie van een beetje over alles te kunnen meepraten :lol:
En waarschijnlijk alleen thuis, de meeste van mn vrienden zouden zich niet echt geroepen voelen om met mij mee te kijken ;-)

ge moet dat echt eens in groep proberen (best met gelijkgestemden denk ik ;-) ) ik doe dat al eenentwintig jaar zo, en dat is steeds geweldige ambiance ! ... nu ik erover nadenk ... dat kan natuurlijk ook zo zijn omdat ik nog nooit stemde voor een partij die stemmen verloor ... :lol:

duveltje382
4 oktober 2006, 08:48
Op mijn Pc&tv VTM_VRT_NOS_RTBF ENZ.......

vlijmscherp
4 oktober 2006, 09:06
thuis voor de buis en pc.

De Garde
4 oktober 2006, 09:43
Eerst naar het hoofdbureau in de gemeente en dan is het over het ganse dorp politiek café!

Urban
4 oktober 2006, 10:34
werken en zorgen dat alle stemmen correct worden geregistreerd.
misschien kan ik hier wa sjoemelen, gelijk de sossen da doen. ;-)

Fieseler
4 oktober 2006, 11:06
ge moet dat echt eens in groep proberen (best met gelijkgestemden denk ik ;-) ) ik doe dat al eenentwintig jaar zo, en dat is steeds geweldige ambiance ! ... nu ik erover nadenk ... dat kan natuurlijk ook zo zijn omdat ik nog nooit stemde voor een partij die stemmen verloor ... :lol:

Hahaha...wat een toeval...hier hetzelfde...
Mijn allerbeste vriend (een advokaat) en ikzelf hadden er vorige keer een ware sportwedstrijd van gemaakt...allebei voor TV met toeter en ratel...allebei in Geel Zwart...De leeuw gedrappeerd achter mijn oversised flatscreen TV...studentencodex op tafel....samenzang...het verzuurde bakkes van de linkse kerk...apotheose bij de uitlatingen van de obligate stoet van verontwaardigde anti-democraten (Vermeersch,Emmerechts,... enz)
Terwijl konden de respectievelijke vriendinnen (toevallig in dezelfde kleuren;-) ) zich onledig houden met wat bijbabbelen in de keuken...en het aanvoeren van hapjes en afvoeren van lege flessen champagne...
Toffe boel was dat...alhoewel ik er moeite mee heb om me het einde van die historische avond nog heel helder te herinneren...

Spijtig dat mijn buddy er deze keer niet bij kan zijn..hij is samen met zijn vriendin op bezoek bij haar ouders in Marokko...

Geertje
4 oktober 2006, 11:24
Waar zal jij zondag de eerste verkiezingsuitslagen volgen ?

VRT of VTM ? maar ook thuis / op café / bij vrienden ...

Ik heb wel wat beters te doen ?

Misschien dat ik 's avonds laat nog eens naar de VRT kijkt, om te zien hoe gefrustreerd ze er weer rondlopen dat het VB alweer gewonnen heeft, ondanks de immens propaganda tegen het VB. 8-)

koewachtenaar
4 oktober 2006, 11:30
In een partijlokaal van het district. Na de boel in de gaten te hebben gehouden als getuige.

Patriot!
4 oktober 2006, 12:18
De Nijvelse BUB-afdeling heeft een verkiezingsavond georganiseerd, waar BUB'ers samen de uitslagen kunnen volgen via tv of computer bij een hapje en een drankje...

duveltje382
4 oktober 2006, 12:24
De Nijvelse BUB-afdeling heeft een verkiezingsavond georganiseerd, waar BUB'ers samen de uitslagen kunnen volgen via tv of computer bij een hapje en een drankje...

En hoeveel mensen worden er verwacht?

Coekie
4 oktober 2006, 12:25
In het partijlokaal.

Geertje
4 oktober 2006, 12:25
De Nijvelse BUB-afdeling heeft een verkiezingsavond georganiseerd, waar BUB'ers samen de uitslagen kunnen volgen via tv of computer bij een hapje en een drankje...

Met wat geluk kunnen ze kaarten. :-)

Riksken
4 oktober 2006, 12:49
Kroegentochtje door ons dorp. TV zal overal klaar staan.

Heftruck
4 oktober 2006, 12:57
Ik zal dat hier op 't forum wel kunnen lezen zeker?

lantjes
4 oktober 2006, 13:01
Op zoveel mogelijk manieren, TV (binnen- en vooral buitenlandse kanalen) radio, pc, krant....

Hier wil ik ten volle van genieten !!! de zoveelste afgang van de poco's...!!!

(en toch zal weer iedereen gewonnen hebben...begrijpe wie kan)

Tegendradigaard
4 oktober 2006, 13:06
Thuis in mijne zetel, mij amuserend met de zure koppen van de verliezers...
en als het echt grove uitslagen zijn even telefoneren naar mijn broer en samen zitten brullen van het lachen...

Piet Hein
4 oktober 2006, 13:07
thuis

garfield
4 oktober 2006, 13:07
normaal thuis voor tv met pop corn 8-)
Kan zijn dat ik af en toe eens een cafeetje ( van die van ons) doe.

Raven
4 oktober 2006, 16:06
feesten tot een uur of half-zes (am)

Jantje
4 oktober 2006, 16:11
thuis samen met vrienden

Chrilord
4 oktober 2006, 16:21
Toch maar de dag niet prijzen voor de avond gevallen is of beter nog

het vel van den beer......

Jazeker
4 oktober 2006, 16:28
Thuis, met glaasje schuimwijn en hapjes. :cheer:

Me vermoedelijk doodergeren ook als ze drie uur gaan doorzeiken over die ene gemeente waar het Belang een half percentje achteruit is gegaan. :lol:

lombas
4 oktober 2006, 17:19
In Nederland 8-)

garfield
4 oktober 2006, 17:24
In Nederland 8-)

Ballingschap 8O

lombas
4 oktober 2006, 17:28
Ballingschap 8O
Ontlopen van "burgerplicht", zou ik zeggen; maar vrijwillige ballingschap kun j'et ook noemen, inderdaad.

Jazeker
4 oktober 2006, 17:38
Ontlopen van "burgerplicht", zou ik zeggen; maar vrijwillige ballingschap kun j'et ook noemen, inderdaad.

Moet jij niet op VLOTT gaan stemmen? :?

lombas
4 oktober 2006, 17:41
Moet jij niet op VLOTT gaan stemmen? :?

Ja, waar? Ik heb daar de mogelijkheid niet toe eh. Daarbij, ik zei je al, ik geef geen stem aan het VB. Indien we bij de federale met een eigen lijst opkomen (wat afhangt van vele factoren en in elk geval niet zeker is), dan kan daar over gepraat worden. Eveneens denk ik, ideologisch gezien, nu ook anders dan een jaar geleden. Ik kan me daar bij neerleggen, maar niet bij coërcieve partijen. Sorry :-(

Mitgard
4 oktober 2006, 17:45
Me vermoedelijk doodergeren ook als ze drie uur gaan doorzeiken over die ene gemeente waar het Belang een half percentje achteruit is gegaan. :lol:

voelt ge nattigheid?

Mitgard
4 oktober 2006, 17:47
on topic:
thuis voor de buis met een glaasje schuimwijn, een toast maken bij elke gemeente waar het VB een half procentje (of meer) achteruitgaat, of waar de de progressieven de grootste zijn.

Savatage
4 oktober 2006, 17:47
Wss thuis met een paar glaasjes bier

Anna List
5 oktober 2006, 10:30
on topic:
thuis voor de buis met een glaasje schuimwijn, een toast maken bij elke gemeente waar het VB een half procentje (of meer) achteruitgaat, of waar de de progressieven de grootste zijn.

gelukkig dat je er een tweede voorwaarde aan toevoegt ... tzou anders op een avondje vasten kunnen uitdraaien ;-)

Anna List
5 oktober 2006, 10:32
Thuis, met glaasje schuimwijn en hapjes. :cheer:

Me vermoedelijk doodergeren ook als ze drie uur gaan doorzeiken over die ene gemeente waar het Belang een half percentje achteruit is gegaan. :lol:


ik verheug mij al op de exitpolls tot 15 uur (dan kunnen ze nog doen wat ze willen) die een onverwachte terugval van het VB weergeven ! :lol:

Anna List
5 oktober 2006, 10:33
maar waar ?

Desiderius
5 oktober 2006, 10:37
Enkel de uitslag van in onze gemeente eens checken (via de PC) en dan gewoon doen wat we alle zondagen doen: genieten van de avond met een goed glaasje wijn, een lekker menuutje en een streepje muziek. Ik lees de rest wel in de krant op maandag.

't zijn geen federale verkiezingen... Hoe de partijen het doen in Bommertjeskloten zal mij een zorg wezen.

Zwarte Spion
5 oktober 2006, 11:41
De Beest om te beginnen.

Luddo
5 oktober 2006, 11:44
ge moet dat echt eens in groep proberen (best met gelijkgestemden denk ik ;-) ) ik doe dat al eenentwintig jaar zo, en dat is steeds geweldige ambiance ! ... nu ik erover nadenk ... dat kan natuurlijk ook zo zijn omdat ik nog nooit stemde voor een partij die stemmen verloor ... :lol:

Tu quoque, fili me???:-D

Lodi
5 oktober 2006, 11:47
Waar zal jij zondag de eerste verkiezingsuitslagen volgen ?

VRT of VTM ? maar ook thuis / op café / bij vrienden ... Ik denk dat ik ga zappen. Ik wil de gezichten van onze poco's en van de linkse journalisten zien wanneer het Vlaams Belang weer een grote sprong vooruit maakt en met nog meer voorsprong de grootste partij van Vlaanderen zal zijn. Het leven kan toch mooi zijn.

Pietje
5 oktober 2006, 11:48
De Beest om te beginnen.

Ideale plek om vast te stellen dat er weer zes jaar oppositie zit aan te komen ??

Zwarte Spion
5 oktober 2006, 11:50
Ideale plek om vast te stellen dat er weer zes jaar oppositie zit aan te komen ??

Ook in Hoboken, Deurne, Merksem? Begin almaar te zweten! Misschien moet De Morgen maar eens een volledig zwarte krant uitgeven. Met enkel de voorpagina komen ze allang niet meer toe!

Lodi
5 oktober 2006, 11:50
ge moet dat echt eens in groep proberen (best met gelijkgestemden denk ik ;-) ) ik doe dat al eenentwintig jaar zo, en dat is steeds geweldige ambiance ! ... nu ik erover nadenk ... dat kan natuurlijk ook zo zijn omdat ik nog nooit stemde voor een partij die stemmen verloor ... :lol: :thumbsup:

Lodi
5 oktober 2006, 11:53
De Nijvelse BUB-afdeling heeft een verkiezingsavond georganiseerd, waar BUB'ers samen de uitslagen kunnen volgen via tv of computer bij een hapje en een drankje... Natuurlijk in het Frans ?

Pietje
5 oktober 2006, 13:50
Ook in Hoboken, Deurne, Merksem?

Zelfs indien, is dat na 28jaar nog altijd een mager beestje, al beeld ik mij wel in dat jullie reactie er één zal zijn alsof gans Vlaanderen nu van jullie is. Ik ben dan wel benieuwd wat "jullie" daar gaan aanvangen, zonder de Belgische wetten te overtreden.

zorlac
5 oktober 2006, 16:26
Oops:oops:

Ik stemde 'De Beest'.....maar bedoelde eigenlijk op café met vrienden.



't Wordt sowieso feest........(voor de zoveelste keer ;-) )