PDA

View Full Version : VB's Marginaal?


polksalad
5 oktober 2006, 19:55
Enkele jaren geleden werd een jong meisje brutaal aangevallen in een winkel waar ze werkte aan de kust.
Verschillende messteken werden toegbracht, een 16tal!!! maar wonder boven wonder, en gelukkig maar, heeft ze met veel kracht en moed dit weten te overwinnen.
Ze staat nu op de kieslijst in Nieuwpoort, wie durft haar marginaal of leugenares te noemen zonder schaamte?
Heeft zijn dan geen gelijk om op te komen voor het VB en aldus ook steun te krijgen vanuit deze hoek door de verwaarloosde politiek?
Wie durft te beweren dat deze jonge dame geen groot gelijk heeft?

Kay_
5 oktober 2006, 19:57
Nogmaals, dit heeft amper iets met gemeentepolitiek te maken.

fuke
5 oktober 2006, 20:02
Er zijn ook al mensen vermoord op straat,die kunnen nergens meer op een lijst staan. Dit gaat over misdaad niet over politiek.Op een lijst gaan staan om wraakzuchtige redenen is niet aan politiek doen maar trachten zich zelf te wreken.

polksalad
5 oktober 2006, 20:05
nog iemand met zulk een simpel anwtoord als fu(c)ke?

Kay_
5 oktober 2006, 20:08
nog iemand met zulk een simpel anwtoord als fu(c)ke?

Kerel, als je iets schrijft moet je het
a) bewijzen
b) op de goede plaats zetten.


Dan zullen we nog eens praten ;-)

*Lorre*
5 oktober 2006, 20:13
Wat voor een onzin. Waarom plaats je dit nu hier onder de gemeenteraadsverkiezingen??
En vanwege de misdaad die gebeurd is gaat ze op de lijst van het VB gaan staan? Ze kan toch even goed op een andere lijst gaan staan. Bijna iedere politieke partij heeft het thema veiligheid in zijn programma staan.
En zet de volgende keer je onderwerp op de juiste plaats.

polksalad
5 oktober 2006, 20:14
Het is nog thans een feit dat niet kan genegeerd worden!
Het stemgedrag wordt bepaald door je omgeving en wat je daar in meemaakt!
Wonen in een grootstad en wonen op het platteland kan niet vergeleken worden.
a) bewijzen, lees je dan geen kranten of enkel maar 'the good news show'?
b) Op de goede plaats zetten...God weet wat je hiermee bedoeld want ik heb er geen flauw benul van.

Kay_
5 oktober 2006, 20:15
Wat voor een onzin. Waarom plaats je dit nu hier onder de gemeenteraadsverkiezingen??
En vanwege de misdaad die gebeurd is gaat ze op de lijst van het VB gaan staan? Ze kan toch even goed op een andere lijst gaan staan. Bijna iedere politieke partij heeft het thema veiligheid in zijn programma staan.
En zet de volgende keer je onderwerp op de juiste plaats.

Ik ga dezelfde logische gevolgtrekking.
Vorige week is op een kameraad van mij gescholden vanwege zijn huidskleur. Moet die nu ook op Groen! stemmen? :lol:

*Lorre*
5 oktober 2006, 20:16
Ik ga dezelfde logische gevolgtrekking.
Vorige week is op een kameraad van mij gescholden vanwege zijn huidskleur. Moet die nu ook op Groen! stemmen? :lol: Nee, hij moet op de lijst van Groen! gaan staan :-P:-D:-D
Iedereen zou eens op deze manier moeten reageren:?

Kay_
5 oktober 2006, 20:16
a) bewijzen, lees je dan geen kranten of enkel maar 'the good news show'?
b) Op de goede plaats zetten...God weet wat je hiermee bedoeld want ik heb er geen flauw benul van.

a) Post eens een link
b) onder het juiste subforum, je vorig onderdwerp is al verwijderd.

polksalad
5 oktober 2006, 20:18
In elk geval de meeste mensen zullen VB stemmen enkel en alleen door het gedrag van de vreemdelingen.
En elk heeft zijn eigen reden en ervaring die ze zullen meedragen Zondag in het stemhokje!

polksalad
5 oktober 2006, 20:18
heb ik zelf laten verwijderen...

Griffin
5 oktober 2006, 20:20
Voel je niet geremd om haar met naam en toenaam te noemen ofzo, of om er een gemeentepolitiek item van te maken, met postcode en al.

Kay_
5 oktober 2006, 20:21
Voel je niet geremd om haar met naam en toenaam te noemen ofzo, of om er een gemeentepolitiek item van te maken, met postcode en al.

En we wachten nog altijd op een link met bevestiging ;)

polksalad
5 oktober 2006, 20:27
Kelly Hesters is 22 en is verkoopster in een kledingzaak in Nieuwpoort. Op 16 april 2002 werd ze het slachtoffer van een brutale overval. Een man van Libanese afkomst kwam de winkel binnen, zogezegd op zoek naar een cadeau voor zijn vriendin. "De man kwam achter mij staan en gaf me een klop. Ik viel op mijn achterste en hij zette een mes op mijn keel. Hij bond me dan vast en sleurde me naar de kassa. Hij gaf me het bevel om de kassa open te doen. Maar blijkbaar was dat nog niet genoeg."

De man sleurde Kelly naar de keuken van de winkel en smeet haar op de grond. "Ik lag met mijn hoofd buiten de keukenruimte en hij is op mij komen zitten. Dan gaf hij mij de eerste messteek. Ik wist niet wat er gebeurde. Vanaf dan werd alles vaag." De man probeerde met achttien messteken en slagen op haar hoofd met een strijkijzer en een koffiekan, Kelly te vermoorden. Ze overleefde de overval door te doen alsof ze dood was.

Kelly’s revalidatie duurde maanden. Ze volgt nu nog steeds therapie bij een psycholoog. Ondertussen weet de politie wie de dader is: de 24jarige Libanees Maen Al Yassin. Kelly bekijkt nu nog regelmatig zijn foto om zich mentaal voor te bereiden op de confrontatie bij het proces. "Ik kan nu die foto aankijken, maar alles komt terug naar boven: al de gevoelens, vooral die koele blik op zijn gelaat. Op het proces wil ik hem aandoen wat hij mij heeft aangedaan. Dat is de mooiste straf die hij kan krijgen: snij zijn keel over en laat hem goed afzien."
http://www.vrtfansite.be/nieuws_template.php?id=3475

polksalad
5 oktober 2006, 20:30
Op 16 april 2002 werd Kelly Hesters (22) het slachtoffer van een bijzonder gewelddadige overval in een damesboetiek waar ze als verkoopster werkt. De dader was een Libanees die verbleef in het asielcentrum Zon en Zee in Westende. De jonge 'vluchteling' was ook écht op de vlucht. Voor de politie. In Duitsland werd hij gezocht voor de brutale moord op een 25 jarige vrouw. Dat belette niet dat de Libanees zonder probleem een verblijf kreeg aangeboden in ons land. Kelly vindt dat -terecht trouwens- niet kunnen en daagt Johan Vande Lanotte, minister van sociale integratie, nu voor de rechter.

Kelly Hesters werd bewerkt met een koffiezet, een strijkijzer en kreeg uiteindelijk ook achttien messteken over haar hele lichaam en in het gezicht. Vorig jaar kwam het ministerie van Vande Lanotte over de brug met een vergoeding van 650 euro voor de materiële schade. Een habbekrats, want het slachtoffer hield een trauma over aan de feiten en is nog altijd in psychische behandeling. Maar Kelly is niet van zin het daar bij te laten: "Het kan toch niet dat iedereen zomaar, zonder enige screening in een asielcentrum wordt toegelaten? Ik vraag mij ook af hoe een gezochte moordenaar zonder probleem ons land kan binnenkomen." Inderdaad, dat vragen wij ons ook af.

polksalad
5 oktober 2006, 20:31
zulke zaken bepalen het stemgedrag

Kay_
5 oktober 2006, 20:32
zulke zaken bepalen het stemgedrag

En dat is een spijtige zaak. Dat een groep crapuul een stem oplevert voor een extreem rechtse partij....

Overigens bedankt voor het opzoekwerk ;-)

polksalad
5 oktober 2006, 20:34
Graag gedaan en geef toe bepaald zulks niet het gedrag van menig mens en vooral ouders en grootouders?

zorlac
5 oktober 2006, 20:40
@ alle idiots die hier nog nix zinnigs on-topic hebben gezegd aangaande de beginpost,

-Het feit dat ze NU op de kieslijst staat heeft ALLES met gemeentepolitiek te maken.... Dit topic staat dus wel juist!

-Ze staat oa. op de lijst om het stilzwijgen omtrend de asiel- en immigranten problematiek en criminaliteit aan te klagen. Ze is er nml. zelf slachtoffer van geweest.




Het feit dat een aantal onder jullie -onder het mom van misplaatste topic- geen argumentatie kunnen opbouwen zegt meer dan u denkt.

Kay_
5 oktober 2006, 20:50
Graag gedaan en geef toe bepaald zulks niet het gedrag van menig mens en vooral ouders en grootouders?

Ja, en dat vind ik een spijtig voorval. Van de zoveel 1000den mensen zal er misschien een zulk een voorval meemaken. Waarna natuurlijk de positieve contacten worden vergeten. Menselijk maar vooral spijtig.
Overigens ik heb ook al eens problemen met gehad met van die jonge allochtonen die denken dat ze alles zijn. En iets later had ik ruzie met een blanke 40+ die uit zn auto stapte om me een lesje te leren (waar ik eens goed mee moest lachen). En ik heb noch op de lijst van VB noch op die van groen gestaan ;-)


Het feit dat een aantal onder jullie -onder het mom van misplaatste topic- geen argumentatie kunnen opbouwen zegt meer dan u denkt.


Maak u eens op een ander kwaad. Ik reageer toch en heb hem bedankt voor de link?

Vorenus
5 oktober 2006, 20:58
Kerel, als je iets schrijft moet je het
a) bewijzen
b) op de goede plaats zetten.


Dan zullen we nog eens praten ;-)

Als dat meisje aan politiek doet vanwege wat haar overkomen is, is dat verdomd een goede redenen.
Als de politie, gerecht en andere instanties hun job moesten doen zoals het moet, dan heeft dat meisje geen redenen.
Nu probeert dat meisje via politiek die problematiek aan te pakken ipv wraak op een of andere persoon. Een andere rdeden kan zijn dat ze misnoegd is om dat de traditionele partijen niets veranderen en dat ze het VB kiest omdat ze gelooft dat deze partij wel de veranderingen kan doorvoeren.

Rr00ttt
5 oktober 2006, 21:00
Bijna iedere politieke partij heeft het thema veiligheid in zijn programma staan.

Maar zijn al aan de macht geweest en doen er helemaal niks aan. Het domste wat je wel kan doen is stemmen omwille van het programma van een van de zelfverklaarde democratische partijen, dat is na de verkiezingen toch onmiddelijk vergeten.

zorlac
5 oktober 2006, 21:05
Maak u eens op een ander kwaad.
Ik maak mij kwaad waar ik wil, right!

Ik stoor me gewoon aan't (in dit geval onterechte) gezeik van 'misplaatste topic', om alzo niet te hoeven reageren.



Ik reageer toch en heb hem bedankt voor de link?
Da's juist...zeer sympathiek;-)

Kay_
5 oktober 2006, 21:07
Ik maak mij kwaad waar ik wil, right!

Ik stoor me gewoon aan't (in dit geval onterechte) gezeik van 'misplaatste topic', om alzo niet te hoeven reageren.




Wel, als je weet dat ik vind dat deze topic hier misplaatst is EN dat ik een waarschuwing heb gekregen voor een topic die ik verkeerd heb gepost van de mods dan weet je hoe ik mij nu voel ;-) :lol:

luvali
5 oktober 2006, 21:34
De laatste twee weken zijn er drie moordenaars veroordeeld, alle drie Vlamingen, er was de moord in Vorselaar, de dader een Vlaming.
die slachtoffers kunnen niet meer op een lijst gaan staan.
Dat die vrouw op een lijst staat, haar goed recht. De reden, de verkeerde.

Vorenus
5 oktober 2006, 21:36
De laatste twee weken zijn er drie moordenaars veroordeeld, alle drie Vlamingen, er was de moord in Vorselaar, de dader een Vlaming.
die slachtoffers kunnen niet meer op een lijst gaan staan.
Dat die vrouw op een lijst staat, haar goed recht. De reden, de verkeerde.

En waarom is die reden verkeerd?

polksalad
5 oktober 2006, 21:37
deze drie vlamingen zijn tenminste veroordeeld!!!

zorlac
5 oktober 2006, 21:39
Wel, als je weet dat ik vind dat deze topic hier misplaatst is EN dat ik een waarschuwing heb gekregen voor een topic die ik verkeerd heb gepost van de mods dan weet je hoe ik mij nu voel ;-) :lol:

:lol:

Wist ik uiteraard niet.

Ik begrijp uw reactie nu ;-)

zorlac
5 oktober 2006, 21:45
De laatste twee weken zijn er drie moordenaars veroordeeld, alle drie Vlamingen, er was de moord in Vorselaar, de dader een Vlaming.
die slachtoffers kunnen niet meer op een lijst gaan staan.
Dat die vrouw op een lijst staat, haar goed recht. De reden, de verkeerde.

Die moorden da's erg idd.

Maar er zijn meer dingen waar de maatschappij last van heeft....bvb. steaming, hantasdiefstal, intimidatie, carjacking, inbraken, overvallen met geweld,...........etc. Allemaal criminele activiteiten waar de allochtonen de kroon spannen.
Dus enkel verwijzen naar moorden(gelinkt aan etnie) is gewoon vals.

Uw probleem is wsl dat ze niet op de juiste lijst staat eh. Anders was het wél goed geweest voor u.

luvali
5 oktober 2006, 21:45
En waarom is die reden verkeerd?
omdat haat tegenover anderen, nooit een goede reden is.

Vorenus
5 oktober 2006, 21:49
omdat haat tegenover anderen, nooit een goede reden is.

Welke haat? Ik zie alleen iemand die iets ernstig heeft meegemaakt, in de politiek stapt om dat de andere partijen de oorzaak zijn van wat haar overkomen is en het via de politiek die problemen wilt aanpakken.

luvali
5 oktober 2006, 21:49
Die moorden da's erg idd.

Maar er zijn meer dingen waar de maatschappij last van heeft....bvb. steaming, hantasdiefstal, intimidatie, carjacking, inbraken, overvallen met geweld,...........etc. Allemaal criminele activiteiten waar de allochtonen de kroon spannen.
Dus enkel verwijzen naar moorden(gelinkt aan etnie) is gewoon vals.

Uw probleem is wsl dat ze niet op de juiste lijst staat eh. Anders was het wél goed geweest voor u.
uw post is gewoon vals. gij beschuldigd mij er van een onderscheid te maken. Neen zeveraar, het gaat er mij niet om op welke lijst ze staat. Eender op welke lijst, ze staat er voor de verkeerde reden.
Post een reply, dat maakt me niet uit, maar begin niet de idioot uit te hangen, met valse beschuldigingen.
Ge ziet, als gij het persoonlijk speelt, dan ik ook.

luvali
5 oktober 2006, 21:51
Welke haat? Ik zie alleen iemand die iets ernstig heeft meegemaakt, in de politiek stapt om dat de andere partijen de oorzaak zijn van wat haar overkomen is en het via de politiek die problemen wilt aanpakken.
Wat haar overkomen is, is niet de schuld van de politieke partijen, maar van een crimineel individu.

Vorenus
5 oktober 2006, 21:55
Wat haar overkomen is, is niet de schuld van de politieke partijen, maar van een crimineel individu.

Door de laksheid van de overheid wat betreft vreemdelingen, heeft een criminele vreemdeling tot een dergelijk aktie in staat geweest.

luvali
5 oktober 2006, 21:59
Door de laksheid van de overheid wat betreft vreemdelingen, heeft een criminele vreemdeling tot een dergelijk aktie in staat geweest.
Dat, mijn beste, is dikke zever en het ergste is nog dat ge het zelf weet.

zorlac
5 oktober 2006, 22:02
uw post is gewoon vals. gij beschuldigd mij er van een onderscheid te maken. Neen zeveraar, het gaat er mij niet om op welke lijst ze staat. Eender op welke lijst, ze staat er voor de verkeerde reden.
Post een reply, dat maakt me niet uit, maar begin niet de idioot uit te hangen, met valse beschuldigingen.
Ge ziet, als gij het persoonlijk speelt, dan ik ook.

Ge maakt weldegelijk een onderscheid, aangezien enkel de autochtone moorden vd laatste 2wkn in uw voordeel gebruikt.

En waarom staat ze er dan voor de verkeerde reden? Omdat ze het aan de lijve ondervonden heeft wat de laksheid van de PC-partijen veroorzaakt heeft, en dit nu wil aanklagen?

zorlac
5 oktober 2006, 22:05
Wat haar overkomen is, is niet de schuld van de politieke partijen, maar van een crimineel individu.

Bullshit!!

De ontkenning vd allochtonen-problematiek door de PC-partijen is mede-verantwoordelijk. 't Is te makkelijk om te stellen dat ze er nix aan kunnen doen eh......'t is zelfs laf.
Een kordate aanpak van criminelen, ontspoorde jongeren en een strak asielbeleid hadden dit weldegelijk kunnen voorkomen....en d�*t verwijt ik hen :evil:

Vorenus
5 oktober 2006, 22:08
Dat, mijn beste, is dikke zever en het ergste is nog dat ge het zelf weet.

Dat mijn ZEVER GEEN ZEVER is, besef ik zeer goed.

Ga door om prolemen met vreemdelingen en Allochtonen te minimaliseren.

luvali
5 oktober 2006, 22:09
Ge maakt weldegelijk een onderscheid, aangezien enkel de autochtone moorden vd laatste 2wkn in uw voordeel gebruikt.

En waarom staat ze er dan voor de verkeerde reden? Omdat ze het aan de lijve ondervonden heeft wat de laksheid van de PC-partijen veroorzaakt heeft, en dit nu wil aanklagen?
ik heb me beperkt tot die moorden omdat de andere criminele feiten reeds dikwijls ter sprake kwamen, anders wordt het hier een eindeloze herhaling van feiten en komen we nergens.
Wat dat tweede betreft, jullie willen ons bijna doen geloven dat de traditionele partijen het allochtoon geweld goed keuren. Wel dan heb ik nieuws voor jou, de traditionele partijen, keuren alle geweld af, in tegenstelling tot het VB, dat enkel allochtoon geweld afkeurt en zijn ogen sluit voor de rest.

luvali
5 oktober 2006, 22:13
Voor je weer je oordeel over mij klaar hebt, lees de thread over Guido Demoor maar eens waar ik een aanvaring met Edina heb gehad, omdat ik weigerde om Demoor als de slechte te zien.
Dat mijn beste, is beide kanten willen zien. Wat ik hier van de eerste VB-er nog moet tegen komen.

zorlac
5 oktober 2006, 22:21
ik heb me beperkt tot die moorden omdat de andere criminele feiten reeds dikwijls ter sprake kwamen, anders wordt het hier een eindeloze herhaling van feiten en komen we nergens.
Wat dat tweede betreft, jullie willen ons bijna doen geloven dat de traditionele partijen het allochtoon geweld goed keuren. Wel dan heb ik nieuws voor jou, de traditionele partijen, keuren alle geweld af, in tegenstelling tot het VB, dat enkel allochtoon geweld afkeurt en zijn ogen sluit voor de rest.

Afkeuren is niet genoeg! Actie wil ik zien....
Ik ben wel bereid de CD&V/NV-A het voordeel van de twijfel te geven wat dit betreft....tem. juni'07!. Dan moet de splitsing van oa. justitie op tafel liggen(PS of niet)....simple as that!

Ik ga hier niet de verdediging van VB op mij nemen, maar pleiten voor strengere staffen voor CRIMINELEN is duidelijk imho.....allochtoon of autochtoon. Heeft nix met etnie te maken, gewoon een strengere aanpak van ALLE criminaliteit!

luvali
5 oktober 2006, 22:26
Afkeuren is niet genoeg! Actie wil ik zien....
Ik ben wel bereid de CD&V/NV-A het voordeel van de twijfel te geven wat dit betreft....tem. juni'07!. Dan moet de splitsing van oa. justitie op tafel liggen(PS of niet)....simple as that!

Ik ga hier niet de verdediging van VB op mij nemen, maar pleiten voor strengere staffen voor CRIMINELEN is duidelijk imho.....allochtoon of autochtoon. Heeft nix met etnie te maken, gewoon een strengere aanpak van ALLE criminaliteit!
hier kan ik me volledig in vinden. Geen onderscheid, allochtoon of autochtoon, dat heeft er niets mee te maken, een crimineel is een crimineel ongeacht zijn afkomst.

fuke
5 oktober 2006, 22:27
nog iemand met zulk een simpel anwtoord als fu(c)ke?

zie niet in waarom iemand zijn goede manieren niet kan bewaren of was mijn antwoord iets te peinlijk juist of erger vindt u politiek bedrijven ook kan om wraak te werven,tegen een groep van de bevolking.En hoe ver wil u met die wraak dan gaan als ik vragen mag.Staat dat in uw programma of staat het in de geschiedenis geschreven??

zorlac
5 oktober 2006, 22:46
hier kan ik me volledig in vinden. Geen onderscheid, allochtoon of autochtoon, dat heeft er niets mee te maken, een crimineel is een crimineel ongeacht zijn afkomst.

Akkoord!!


Wat niet wil zeggen dat sommige groepen geen oververtegenwoordiging hebben in bep. statistieken(en daar moet men ook niet blind voor zijn)....dus is gerichte aktie soms nodig.

Men moet sommige problemen 'willen' benoemen eh.......en vervolgens kan met tot actie overgaan. Wat niet wil zeggen dat een crimineel feit gepleegd door een allochtoon zwaarder bestraft moet worden dan als het gepleegd zou zijn door een autochtoon!

lenca
6 oktober 2006, 06:47
Wat haar overkomen is, is niet de schuld van de politieke partijen, maar van een crimineel individu.

Waar te weinig tegen gedaan word:evil:

Lodi
6 oktober 2006, 07:22
Dat, mijn beste, is dikke zever en het ergste is nog dat ge het zelf weet. Dat is geen zever en dat weet jij ook goed genoeg. De poco's hebben aan de onveiligheid niets maar dan ook niets gedaan. Integendeel, ze gaan ze ze nog goed spreken met argumenten van "het zijn kansarmen" en van die bullshit. Nu met de verkiezingen in zicht komen ze nog een beetje memmen over de veiligheid, maar na de verkiezingen, alds de postjes "binnen" zijn, wordt er met geen woord meer over gerept en vliegt het in de prullenbak. Dus wees jij maar een beetje eerlijk en geef toe dat juist die poco's aan de basis liggen dat zo'n zaken zich kunnen afspelen.

Lodi
6 oktober 2006, 07:25
ik heb me beperkt tot die moorden omdat de andere criminele feiten reeds dikwijls ter sprake kwamen, anders wordt het hier een eindeloze herhaling van feiten en komen we nergens.
Wat dat tweede betreft, jullie willen ons bijna doen geloven dat de traditionele partijen het allochtoon geweld goed keuren. Wel dan heb ik nieuws voor jou, de traditionele partijen, keuren alle geweld af, in tegenstelling tot het VB, dat enkel allochtoon geweld afkeurt en zijn ogen sluit voor de rest. Bullshit!!!!!!! Lees het programma van VB eerst vooraleer je zoiets beweert. Een bewijs te meer dat het je enkel te doen is om het VB proberen schade te berokkenen. Doe zo voort, joh, de gevolgen zijn voor de poco's.

Lodi
6 oktober 2006, 07:29
Akkoord!!


Wat niet wil zeggen dat sommige groepen geen oververtegenwoordiging hebben in bep. statistieken(en daar moet men ook niet blind voor zijn)....dus is gerichte aktie soms nodig.

Men moet sommige problemen 'willen' benoemen eh.......en vervolgens kan met tot actie overgaan. Wat niet wil zeggen dat een crimineel feit gepleegd door een allochtoon zwaarder bestraft moet worden dan als het gepleegd zou zijn door een autochtoon! Maar ook niet omgekeerd, zoals nu gebeurt!

Noorman
6 oktober 2006, 08:35
Ik ga dezelfde logische gevolgtrekking.
Vorige week is op een kameraad van mij gescholden vanwege zijn huidskleur. Moet die nu ook op Groen! stemmen? :lol:

Oh ik snap het, hij stemde VB :)

Noorman

Tantist
6 oktober 2006, 08:40
Enkele jaren geleden werd een jong meisje brutaal aangevallen in een winkel waar ze werkte aan de kust.
Verschillende messteken werden toegbracht, een 16tal!!! maar wonder boven wonder, en gelukkig maar, heeft ze met veel kracht en moed dit weten te overwinnen.
Ze staat nu op de kieslijst in Nieuwpoort, wie durft haar marginaal of leugenares te noemen zonder schaamte?
Heeft zijn dan geen gelijk om op te komen voor het VB en aldus ook steun te krijgen vanuit deze hoek door de verwaarloosde politiek?
Wie durft te beweren dat deze jonge dame geen groot gelijk heeft?

Leuk verhaal. Is dit een case report van een niet-marginale VB-ster? Case reports zijn zwak, statistieken beter...

Rr00ttt
6 oktober 2006, 21:57
Wat haar overkomen is, is niet de schuld van de politieke partijen, maar van een crimineel individu.


Sorry, maar imo draagt de politieke klasse waaronder CD&V evengoed als VLD en SP-A wel degelijk een verpletterende verantwoordelijkheid.

Zij zijn het die op compleet onverantwoorde manier criminelen terug in de samenleving loslaten. Zij zijn het die het gerecht compleet verkloot hebben. Zij zijn het die en masse vreemdelingen regulariseren waaronder notoire criminelen. Zij zijn het die de PS al jarenlang toelaten om een beleid op maat van de crimineel te voeren.

Zij zijn het die liever een coalitie met Groen! aangaan dan met het VB. Datzelfde groen! dat vlak voor de verkiezingen dan volgens hen 6 jaar lang alle noodzakelijke veiligheidsbeslissingen blokkeert.

zorlac
6 oktober 2006, 22:07
Akkoord!!


Wat niet wil zeggen dat sommige groepen geen oververtegenwoordiging hebben in bep. statistieken(en daar moet men ook niet blind voor zijn)....dus is gerichte aktie soms nodig.

Men moet sommige problemen 'willen' benoemen eh.......en vervolgens kan met tot actie overgaan. Wat niet wil zeggen dat een crimineel feit gepleegd door een allochtoon zwaarder bestraft moet worden dan als het gepleegd zou zijn door een autochtoon!
Maar ook niet omgekeerd, zoals nu gebeurt!

Zeer juist ;-)

ERLICH
6 oktober 2006, 22:18
Er zijn ook al mensen vermoord op straat,die kunnen nergens meer op een lijst staan. Dit gaat over misdaad niet over politiek.Op een lijst gaan staan om wraakzuchtige redenen is niet aan politiek doen maar trachten zich zelf te wreken. Zou het mischien kunnen dat deze vrouw op die lijst is gaan staan met reden dat dit op de ogenblik de enige partij die zich uitspreekt tegen criminaliteit en begaan is met de slachtoffers en niet met de daders. Daders waar de traditionele partijen vanuit gaan dat deze gasten met tussenpozen eens moeten kunnen genieten van een dagje vrij om zich zo terug te kunnen aan passen in de samenleving. Van dit laatste hebben we gisteren nog het bewijs kunnen zien, eentje die na zijn dagje wandelen ( hoelang was het, een maand) terug werd opgepakt en dan nog gewapend en al met een flinke geldsom opzak, mogelijk van een overval iets daarvoor. Dus ut wraak? Kan evengoed zijn om te vookompen dat in de toekomst anderen van dergelijke feiten het slachtoffer zouden kunnen worden, dus mischien eerr uit bezorgdheid voor haar medemens.

BitterSweet
6 oktober 2006, 22:52
Wel, als je weet dat ik vind dat deze topic hier misplaatst is EN dat ik een waarschuwing heb gekregen voor een topic die ik verkeerd heb gepost van de mods dan weet je hoe ik mij nu voel ;-) :lol:

Mss moest het topic ergens anders staan,het verandert niks aan de feiten.
Feit is dat deze criminaliteit mede de oorzaak is geweest dat mensen zich tegen zon en zee als opvangcentrum gekant hebben.
Het is aangekocht door Vd.lannote van de katholieke instelling die het uitbaate als vakantiecentrum voor veel geld en later terug verkocht voor heel wat minder.
De juiste cijfers zijn hier ooit op politics.be gezet maar ontgaan mij,in ieder geval niet de beste ingeving van V.d.lanotte.
Dat die mevrouw waarvan de feiten ergens hierboven juist weergegeven zijn,en die weken op het randje van de dood geweest is,niks meer met traditionele partijen te maken wil hebben,kan je haar moeilijk kwalijk nemen.
Voorts wil ik vermelden dat de dader toen reeds een moord op zijn geweten had ergens in Duitsland geloof ik.

BitterSweet
6 oktober 2006, 23:05
De laatste twee weken zijn er drie moordenaars veroordeeld, alle drie Vlamingen, er was de moord in Vorselaar, de dader een Vlaming.
die slachtoffers kunnen niet meer op een lijst gaan staan.
Dat die vrouw op een lijst staat, haar goed recht. De reden, de verkeerde.

Daar kan u zich gelukkig niet in inleven,mss dat mensen wel veranderen na de dood in ogen gezien te hebben.
Zij moet er haar ganse leven verder mee
Natuurlijk gebeuren er ook moorden door Vlamingen en zijn die evenmin goed te keuren.
De afweging voor zulke feiten mogen niet in een links rechtse optiek bekeken worden,maar moeten aangepakt worden net zoals alle criminaliteit.

lantjes
6 oktober 2006, 23:16
Ik ga dezelfde logische gevolgtrekking.
Vorige week is op een kameraad van mij gescholden vanwege zijn huidskleur. Moet die nu ook op Groen! stemmen? :lol:

hangt er wel vanaf welke kleur hij heeft hé :-P

andev
7 oktober 2006, 03:57
Wat haar overkomen is, is niet de schuld van de politieke partijen, maar van een crimineel individu.
Wanneer dergelijke heldendaden van messentrekkers teveel gelinkt moeten worden met bepaalde bevolkingsgroepen, dan moet de politiek daarop gepast reageren! Zeer veel mensen hebben echter de indruk dat ze allemaal bezig zijn ermee vlak voor de verkiezingen en daarna weinig of niets meer. De gevolgen, ook politiek, zijn duidelijk en vanzelfsprekend.

andev
7 oktober 2006, 04:01
hier kan ik me volledig in vinden. Geen onderscheid, allochtoon of autochtoon, dat heeft er niets mee te maken, een crimineel is een crimineel ongeacht zijn afkomst.
Ik denk dat er zeer weinig mensen zijn die daar anders over denken hoor, ook de vbers. Rond de pot blijven draaien om bepaalde waarheden niet te moeten erkennen lost geen enkel probleem op...

Nicolas
7 oktober 2006, 10:06
Enkele jaren geleden werd een jong meisje brutaal aangevallen in een winkel waar ze werkte aan de kust.
Verschillende messteken werden toegbracht, een 16tal!!! maar wonder boven wonder, en gelukkig maar, heeft ze met veel kracht en moed dit weten te overwinnen.
Ze staat nu op de kieslijst in Nieuwpoort, wie durft haar marginaal of leugenares te noemen zonder schaamte?
Heeft zijn dan geen gelijk om op te komen voor het VB en aldus ook steun te krijgen vanuit deze hoek door de verwaarloosde politiek?
Wie durft te beweren dat deze jonge dame geen groot gelijk heeft?

ze heeft ongelijk indien ze denkt dat het VB de oplossing heeft.
het is vrij eng denkend dat wat haar is overkomen de schuld is van de politiek

er is een mentaliteit dat alles geregeld moet worden door de politiek, maar de meeste mensen doen zelf niets om de maatschappij beter te maken.
VB is

zorlac
7 oktober 2006, 11:06
ze heeft ongelijk indien ze denkt dat het VB de oplossing heeft.
het is vrij eng denkend dat wat haar is overkomen de schuld is van de politiek


Het lijkt me eerder eng van uw kant te stellen dat de politiek niets kan aanpakken/veranderen in ons land.

De politiek heeft jarenlang laten begaan, waardoor dit soort toestanden kunnen(en konden) voorvallen. De PC-partijen dragen hierin een verpletterende verantwoordellijkheid. Het is de taak van de overheid om haar burgers te beschermen...'recht op veiligheid' weet-je-wel.

Jij bent hier degene die ogkleppen draagt jongen....niet zij!!

Jo Creten
7 oktober 2006, 11:16
De laksheid van de wapenwet heeft geleid tot moorden met jachtgeweren.
En de verkoop van keukenmessen heeft er ook mee te maken.

Niet dus, mensen hebben nog steeds zelf een verantwoordelijkheid. Ik vind alle vormen van zinloos geweld af te keuren, maar de politiek kan niet alles oplossen.

humble
7 oktober 2006, 11:22
zie niet in waarom iemand zijn goede manieren niet kan bewaren of was mijn antwoord iets te peinlijk juist of erger vindt u politiek bedrijven ook kan om wraak te werven,tegen een groep van de bevolking.En hoe ver wil u met die wraak dan gaan als ik vragen mag.Staat dat in uw programma of staat het in de geschiedenis geschreven??

Ik vond je opmerking dat dit niet te maken had met de gemeenteraadsverkiezingen ook onzin. Het plaatsen van die c in je naam heeft fie vaststelling geprononceerd,daar is niets mis mee. Dit is zelfs niet echt onbeleefd, ennkel een guitige spielerei.

Overigens over wraak nemen op een groep van de bevolking daar hebben de PC partijen geen lessen te halen bij niemand. De onverdraagzaamheid en verzuring druipt af van deze zogenaamde democraten.

Overigens de beweegredenen om aan politiek te doen evenals de ervaringen vindt ik belangrijker dan de broek waar men uit komt? Opportunisme en eigenbelang zijn eigen aan onze politiek. Een meisje dat aan den lijve de multicul onderging heeft veel meer te zeggen dan de salon politiekers die denken alles te weten omdat ze bladjes als de Humo of de morgen lezen of in partijen of "denkgroepen" de wetenschap opgelepeld krijgen.

polksalad
7 oktober 2006, 11:22
Alles wat vreemd is en vooral Arabish getint is kan rekenen op steun blijkbaar, al het andere wordt wel afgedaan als eigen schuld schuld van VB schuld van de Vlaming die zich toch maar niet wil aanpassen...blablabla...
In elk van de voorvallen waar een vlaming het slachtoffer is krijgt de vreemdeling wel de nodige steun maar als de rollen worden omgedraaid staat men alleen!

polksalad
7 oktober 2006, 11:27
Op 16 april vorig jaar werd Kelly Hesters (22) het slachtoffer van een bijzonder gewelddadige overval in een damesboetiek waar ze als verkoopster werkt. De dader was een Libanees die verbleef in het asielcentrum Zon en Zee in Westende. De jonge 'vluchteling' was ook écht op de vlucht. Voor de politie. In Duitsland werd hij gezocht voor de brutale moord op een 25 jarige vrouw. Dat belette niet dat de Libanees zonder probleem een verblijf kreeg aangeboden in ons land. Kelly vindt dat -terecht trouwens- niet kunnen en daagt Johan Vande Lanotte, minister van sociale integratie, nu voor de rechter.

Kelly Hesters werd bewerkt met een koffiezet, een strijkijzer en kreeg uiteindelijk ook achttien messteken over haar hele lichaam en in het gezicht. Vorig jaar kwam het ministerie van Vande Lanotte over de brug met een vergoeding van 650 euro voor de materiële schade. Een habbekrats, want het slachtoffer hield een trauma over aan de feiten en is nog altijd in psychische behandeling. Maar Kelly is niet van zin het daar bij te laten: "Het kan toch niet dat iedereen zomaar, zonder enige screening in een asielcentrum wordt toegelaten? Ik vraag mij ook af hoe een gezochte moordenaar zonder probleem ons land kan binnenkomen." Inderdaad, dat vragen wij ons ook af.

Op het kabinet van Vande Lanotte wordt korzelig gereageerd op de dagvaarding. De schuld wordt er ook volledig in de schoenen van Binnenlandse Zaken geschoven.

En het wordt nog straffer. Kelly wou vorige week al met haar verhaal naar de pers stappen, maar volgens haar stak het kabinet van Vande Lanotte daar een stokje voor. "De minister wou niet dat dat zo vlak voor de verkiezingen in het nieuws zou komen. Hij dreigde met een proces als de krant het toch zou uitbrengen." Wat een toffe jongens toch die teletubbies van de SP.a!

Moet er nog aan worden toegevoegd dat je op de SPA wel altijd kunt rekenen??? jongens toch wat een miserie!!!

zorlac
7 oktober 2006, 11:40
De laksheid van de wapenwet heeft geleid tot moorden met jachtgeweren.
En de verkoop van keukenmessen heeft er ook mee te maken.

Niet dus, mensen hebben nog steeds zelf een verantwoordelijkheid. Ik vind alle vormen van zinloos geweld af te keuren, maar de politiek kan niet alles oplossen.
Juist.....die jachtgeweren en keukenmessen hebben er niets mee te maken.

Maar stellen dat de politiek er niets aan kan doen is belachelijk. Het is net door hun laksheid om criminaliteit de kop in te drukken en criminelen daadwerkelijk te straffen dat deze mensen een gevoel van straffeloosheid hebben gekregen. Zeer veel criminelen maken zich schuldig aan recidive. Het feit ze dat kunnen ligt weldegelijk aan de laksheid van de overheid....zowel op't gebied van bestraffing als heropvoeding. Ook hun slapheid tav de illegalen problematiek draagt hiertoe zeker bij.


Grappig is ook dat nav de moorden van HVT men stelde dat het VB hiervoor verantwoordelijk was. Vervolgens zeggen vele van diezelfde mensen dat de BELEIDS-partijen niet verantwoordelijk zijn wanneer éénzelfde crimineel meerdere slachtoffers kan maken vanwege hun slappe aanpak(vd regering). Raar!:roll:

humble
7 oktober 2006, 11:46
Ik ga dezelfde logische gevolgtrekking.
Vorige week is op een kameraad van mij gescholden vanwege zijn huidskleur. Moet die nu ook op Groen! stemmen? :lol:

Bestaat dat ook al; ik ken; wit, zwart, geel, rood, bruin, maar groen?
Groen ken ik natuurlijk wel van de natuur fascisten Geysels, Dua, Vogels etc.... Ik begrijp dus dat uitgescholden worden voor groen! traumatiserend werkt zelfs als men een groene kleur heeft. Ik vindt dit te ernstig ,wie wil geassocieerd worden met dergelijke onmensen?

Bazilfunk
7 oktober 2006, 12:37
Het is nog thans een feit dat niet kan genegeerd worden!
Het stemgedrag wordt bepaald door je omgeving en wat je daar in meemaakt!
Wonen in een grootstad en wonen op het platteland kan niet vergeleken worden.


Daar hebde gelijk, als Antwerpenaar dwingt de toennemende onverdraagzaamheid mij deze keer op de SPa te stemmen.

lenca
7 oktober 2006, 12:51
De laksheid van de wapenwet heeft geleid tot moorden met jachtgeweren.
En de verkoop van keukenmessen heeft er ook mee te maken.

Niet dus, mensen hebben nog steeds zelf een verantwoordelijkheid. Ik vind alle vormen van zinloos geweld af te keuren, maar de politiek kan niet alles oplossen.

Nee politiek moet zich bezig houden met het verbieden van chocolade sigaretjes, of klasfotootjes,...................:lol:
Wees eens serieus

Nicolas
7 oktober 2006, 13:19
Het lijkt me eerder eng van uw kant te stellen dat de politiek niets kan aanpakken/veranderen in ons land.

De politiek heeft jarenlang laten begaan, waardoor dit soort toestanden kunnen(en konden) voorvallen. De PC-partijen dragen hierin een verpletterende verantwoordellijkheid. Het is de taak van de overheid om haar burgers te beschermen...'recht op veiligheid' weet-je-wel.

Jij bent hier degene die ogkleppen draagt jongen....niet zij!!




neen, de mensen dragen een grote verantwoordelijkheid
het egoisme ten top, "ikke ikke ikke en de rest kan stikken " mentaliteit
het is het egoisme die VB propagandeerd door enkel de schuld bij ander te leggen ipv te kijken hoe we samen onze samenleving verbeteren

wat heeft VB gedaan met ons land ?
enkel maar onvrede aangewakkerd en vergroot
waarbij enkel geklaagd kan worden en de solidariteit verdwenen is
h
[/INDENT]

BitterSweet
7 oktober 2006, 13:51
neen, de mensen dragen een grote verantwoordelijkheid
het egoisme ten top, "ikke ikke ikke en de rest kan stikken " mentaliteit
het is het egoisme die VB propagandeerd door enkel de schuld bij ander te leggen ipv te kijken hoe we samen onze samenleving verbeteren

wat heeft VB gedaan met ons land ?
enkel maar onvrede aangewakkerd en vergroot
waarbij enkel geklaagd kan worden en de solidariteit verdwenen is
h



Die solidariteit moet wel van 2 kanten komen he,mensen die vroeger spa of vld stemden omdat ze zagen dat het goed was en nu afhaken kan je niet zomaar demoniseren,vraag is dan wie aan het discrimineren is??
Volgende punt op de agenda wie verdeeld er Vlaanderen in 2 kanten??
Het VB omdat ze terecht of onterecht discrimineren of de situatie uitbuiten,of de traditionele partijen die eveneens mensen uitsluiten en de verkiezingen tot een lachertje maken,ze schakelen de keuze namelijk uit door voorakkoorden en coalities die op voorhand beslist worden.
Als u nu vind dat Vld bv. voor u een goede keuze is krijgt u er meteen en gratis groen of spa of cd&v/nva bij.

humble
7 oktober 2006, 14:12
Daar hebde gelijk, als Antwerpenaar dwingt de toennemende onverdraagzaamheid mij deze keer op de SPa te stemmen.

Straf hee dat mij dat niet verwonderd.
Vlak na die vingerwijzing naar de even hypocriete onverdraagzaamheid van de Lanotte, dit breaking news van bazieltje die zich bekeerd tot de enige ware dictatuur.
Denk je nu dat je outing anderen gaat overhalen hetzelfde te doen of dat ze dit eerder gaan aanzien als een bijkomde redenen om het niet te doen?

Rr00ttt
7 oktober 2006, 14:53
het is het egoisme die VB propagandeerd door enkel de schuld bij ander te leggen ipv te kijken hoe we samen onze samenleving verbeteren


En leg mij dan eens uit hoe de samenleving 'beter' wordt door zware criminelen los te laten op de burgerbevolking?

MisterXYZ
7 oktober 2006, 15:09
Nogmaals, dit heeft amper iets met gemeentepolitiek te maken.

Maar "kay-gell" toch, dit heeft alles te maken met de politiek tout court, zowel de gemeente- als federale politiek. Dit meisje in Nieuwpoort dat opkomt voor het Vlaams Belang, ondersteunt tenminste datgene waarvoor het Vlaams Belang kéér op kéér stemmenwinst kan ophalen nl Vlaanderen zit overvol met vreemdelingen die hier absoluut niet thuishoren en niet aanvaardt worden door de grote meerderheid van de bevolking, die het niet openlijk durven zeggen, maar het Vlaams Belang steeds méér steunen in het stemhokje en dit bij alle stemronden die er geweest zijn en die eraan aan 't komen zijn, nu morgen en dan nog een keer in 2007.

MisterXYZ
7 oktober 2006, 15:20
Wat voor een onzin. Waarom plaats je dit nu hier onder de gemeenteraadsverkiezingen??
En vanwege de misdaad die gebeurd is gaat ze op de lijst van het VB gaan staan? Ze kan toch even goed op een andere lijst gaan staan. Bijna iedere politieke partij heeft het thema veiligheid in zijn programma staan.
En zet de volgende keer je onderwerp op de juiste plaats.


Wat is me dat voor onzin! Andere partijen die aan de macht zijn doen niets voor de veiligheid en hebben veiligheid NIET in hun programma staan, trouwens dat durven ze niet uit vrees van uitgescholden te worden voor racisten. De enige partij die dit in z'n programma heeft is het Vlaams Belang en kijk maar eens hoe dat die partij uitgesloten wordt.
Dit meisje heeft groot gelijk dat ze opkomt voor het Vlaams Belang, want bij de zgn correcten heeft ze géén schijn van één kans, laat staan dat ze iets zou kunnen veranderen en meewerken aan méér veiligheid in de gemeenten en steden in dit apenland!!

MisterXYZ
7 oktober 2006, 15:49
Ja, en dat vind ik een spijtig voorval. Van de zoveel 1000den mensen zal er misschien een zulk een voorval meemaken. Waarna natuurlijk de positieve contacten worden vergeten. Menselijk maar vooral spijtig.
Overigens ik heb ook al eens problemen met gehad met van die jonge allochtonen die denken dat ze alles zijn. En iets later had ik ruzie met een blanke 40+ die uit zn auto stapte om me een lesje te leren (waar ik eens goed mee moest lachen). En ik heb noch op de lijst van VB noch op die van groen gestaan ;-)



Maak u eens op een ander kwaad. Ik reageer toch en heb hem bedankt voor de link?


Dat komt ervan als de politiekers zomaar iedereen binnenlaten zonder dat ze die personen eerst grondig screenen en wanneer ze bij de screening foute dingen opgeven die niet kunnen geverifieerd worden moeten ze onverwijld terug gestuurd worden of opgesloten worden als misdadigers.
Het is met al die vreemdelingen die hier rondlopen dat wij de meeste problemen hebben en ik denk dat we nog niet alles gezien en meegemaakt hebben!! Zeker de moslim terroristen willen ons nog veel leed berokkenen, want die willen Europa veroveren en er een Eurariba van maken! Sommige politiekers met progressieve ideeen zijn aardig op weg om die de weg voor te bereiden!!

MisterXYZ
7 oktober 2006, 15:54
omdat haat tegenover anderen, nooit een goede reden is.

Wel wel, hier hebben we weer zo'n onzinnige uitspraak. Wat dan met uw haat tegen het Vlaams Belang, das een goede reden zeker.

MisterXYZ
7 oktober 2006, 16:00
Wat haar overkomen is, is niet de schuld van de politieke partijen, maar van een crimineel individu.

Wel wel wat is me dat voor onzin die u hier uitkraamt!!
Ge moet u dringend eens laten voorlichten in verband met al dat vreemd tuig dat hier niet hoeft te zijn en waar we véél te véél problemen mee hebben. En waar de politiekers niets aan doen uit schrik voor het Cordon Sanitaire en uitgescholden te worden voor racisten!! De politiek is in deze de ware schuldige en véél mensen hebben dit blijkbaar nog niet door!!

polksalad
7 oktober 2006, 16:08
bepaalde woorden zoals racisme zouden moeten verdwijnen uit onze woordenschat.Een terechte opmerking of kritiek moet kunnen geaccepteerd worden zonder uitgescholdn te worden voor racist.Het zijn vooral de jongeren, de jonge Marokkaan, die amok maken en vaak zijn ze zelfs jonger dan 14!! Roep de diensplicht terug in en laat ze eens kennis maken met discipline want blijkbaar kunnen de uoders dat toch niet.Het geld dat is geinvesteerd in de integratie is blijkbaar besteed aan de verkeerde zaken met als resultaat dat men zijn kinderen niet meer opvoed.Wat heeft een Marokkaan toch in Godsnaam te zoeken in een land waar hij toch maar steeds kritiek op heeft??? Nog 20 jaar en al degene die vandaag en vooral morgen de verkeerde keuze maken zullen verantwoordelijk zijn voor de toekomst van ons en onze kinderen, mijn keuze staat vast VB all the way!!!

MisterXYZ
7 oktober 2006, 16:18
bepaalde woorden zoals racisme zouden moeten verdwijnen uit onze woordenschat.Een terechte opmerking of kritiek moet kunnen geaccepteerd worden zonder uitgescholdn te worden voor racist.Het zijn vooral de jongeren, de jonge Marokkaan, die amok maken en vaak zijn ze zelfs jonger dan 14!! Roep de diensplicht terug in en laat ze eens kennis maken met discipline want blijkbaar kunnen de uoders dat toch niet.Het geld dat is geinvesteerd in de integratie is blijkbaar besteed aan de verkeerde zaken met als resultaat dat men zijn kinderen niet meer opvoed.Wat heeft een Marokkaan toch in Godsnaam te zoeken in een land waar hij toch maar steeds kritiek op heeft??? Nog 20 jaar en al degene die vandaag en vooral morgen de verkeerde keuze maken zullen verantwoordelijk zijn voor de toekomst van ons en onze kinderen, mijn keuze staat vast VB all the way!!!

Mijn keuze is sinds vele jaren reeds gemaakt geweest, ik stem al jaaaaaren op het Vlaams Belang en steeds met nog méér overtuiging als de vorige stemronde als ik zie wat de zgn correcten ervan bakken op alle gebieden in het politieke probleem landschap!

Boadicea
7 oktober 2006, 16:37
Wat voor een onzin. Waarom plaats je dit nu hier onder de gemeenteraadsverkiezingen??
En vanwege de misdaad die gebeurd is gaat ze op de lijst van het VB gaan staan? Ze kan toch even goed op een andere lijst gaan staan. Bijna iedere politieke partij heeft het thema veiligheid in zijn programma staan.
En zet de volgende keer je onderwerp op de juiste plaats.

Tja, maar het VB is de enige partij die met betrekking tot het thema veiligheid de dingen bij naam durft te noemen.

willem1940NLD
7 oktober 2006, 16:52
...... Roep de diensplicht terug in en laat ze eens kennis maken met discipline ......

Dit kun je toch niet menen .... ?

In hun thuislanden zijn ze echt wel slimmer hoor; een (anders)Denkende is daar sowieso uitgesloten van het militair bedrijf.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dhimmi

Bazilfunk
7 oktober 2006, 17:04
Straf hee dat mij dat niet verwonderd.
Vlak na die vingerwijzing naar de even hypocriete onverdraagzaamheid van de Lanotte, dit breaking news van bazieltje die zich bekeerd tot de enige ware dictatuur.
Denk je nu dat je outing anderen gaat overhalen hetzelfde te doen of dat ze dit eerder gaan aanzien als een bijkomde redenen om het niet te doen?

Moet ge u niet zo pissed maken daarover? Kan ik er aan doen dat mijn leven wel de goeie kant opgaat? Ik zou wel willen klagen maar da's hypocriet omdat i over niets moet klagen. Ik ben terug fier op mijn stad en dat noem ik een hele prestatie van het huidige stadsbestuur. Ik snap dat u hier over vloekt omdat dit wil zeggen dat de westvlaamse invasie mislukt is. Jawel wij Antwerpenaren laten ons niet voor de kar spannen van wat voor een handvol west vlamingen ozo belangrijk is.

Het VB en zijn normen en waarden zijn vreemd aan een metropool als Antwerpen en dus even ongewenst als oprukkend moslimextremisme.

lamenielachen
7 oktober 2006, 22:13
Nogmaals, dit heeft amper iets met gemeentepolitiek te maken.

Wat hebben BV's en reclame met politiek te maken?
Er moet daar véél geld te verdienen zijn als je ziet hoe al die prutsers zich weren om aan het bakje te blijven, ongeacht of ze bekwaam zijn.
Maak een programma dat de meerderheid der Vlamingen ondersteunen.
Voer het ook uit zelfs als je heilige huisjes moet afbreken.
Welke partij dan ook die dit doet heeft mijn stem.
Het land en Vlaanderen hebben daar nood aan, hoge nood.

Bobke
7 oktober 2006, 23:17
Daar hebde gelijk, als Antwerpenaar dwingt de toennemende onverdraagzaamheid mij deze keer op de SPa te stemmen.
En voor wie moet de kiezer stemmen die er de SP.a niet bij wilt ?
Niet op een democratische partij want die nemen er de SP.a noodgedwongen bij.

zorlac
7 oktober 2006, 23:32
En voor wie moet de kiezer stemmen die er de SP.a niet bij wilt ?
Niet op een democratische partij want die nemen er de SP.a noodgedwongen bij.

Zeer juist!!.......Om over Groen! dan maar te zwijgen.(die fundi's zuller er wéér bijzitten:? )

luvali
8 oktober 2006, 10:08
Wel wel, hier hebben we weer zo'n onzinnige uitspraak. Wat dan met uw haat tegen het Vlaams Belang, das een goede reden zeker.
neen, dat is gewoon gezond verstand, iets dat bij mensen van uw strekking, blijkbaar ontbreekt.;-)
Ge ziet reageren op uw niveau is niet moeilijk hé. Ik ben tegen het VB, dat is iets anders dan haat. Haat is datgene, dat gij tegenover vreemdelingen hebt. Een onzinnige en belachelijke haat trouwens, een hele bevolkingsgroep haten.

Nicolas
8 oktober 2006, 11:38
Wat is me dat voor onzin! Andere partijen die aan de macht zijn doen niets voor de veiligheid en hebben veiligheid NIET in hun programma staan, trouwens dat durven ze niet uit vrees van uitgescholden te worden voor racisten. De enige partij die dit in z'n programma heeft is het Vlaams Belang en kijk maar eens hoe dat die partij uitgesloten wordt.
Dit meisje heeft groot gelijk dat ze opkomt voor het Vlaams Belang, want bij de zgn correcten heeft ze géén schijn van één kans, laat staan dat ze iets zou kunnen veranderen en meewerken aan méér veiligheid in de gemeenten en steden in dit apenland!!

ten eerste : de democratische partijen hebben veiligheid wel degelijk in hun programma staan, maar ze hebben ook kennis over de fundamentele rechten van de mens. Ze hebben ook kennis van ons rechtssysteem en hoe een democratie in elkaar zit. Kort gezegd de democratische partijen werken volgens de regels en zijn intellectueel eerlijk dat ze geen onuitvoerbare (= schendingen van wetten en regels ) voorstellen doen.

ten tweede : voor het VB geldt het spreekwoord : de beste stuurlui staat aan wal; (de man in de straat weet altijd beter dan de dokter welke ziekte iemand heeft)

Nicolas
8 oktober 2006, 11:46
Mijn keuze is sinds vele jaren reeds gemaakt geweest, ik stem al jaaaaaren op het Vlaams Belang en steeds met nog méér overtuiging als de vorige stemronde als ik zie wat de zgn correcten ervan bakken op alle gebieden in het politieke probleem landschap!

maar besef dat door uw stem aan VB, veel geinvesteerd dient te worden in de bescherming van onze democratie, verdediging van de rechten van de mens en ons rechtssysteem. Energie die normaal in nieuwe projecten kan gestoken worden. Een oorlog vraagt veel van een land , het VB heeft een mijnenveld gelegd onder ons vlaanderen

uw stem voor VB zorgt dat de fundamenten van onze maatschappij dreigen onderuit te geraken, dat in europa gekeken wordt naar opkomst van een fascistische partij en dat hierdoor investeerders wegblijven dus dat onze economie te lijden heeft van de opkomst VB dus uw stem

je bent bedankt om mee te helpen mijn prachtig land naar de knoppen te helpen; bedankt dat ik morgen in Nederland waar ik werk terug met schaamte zal moeten staan en proberen hen te overtuigen om toch nog te investeren in Antwerpen

@BuRnS
8 oktober 2006, 11:48
Ik ga dezelfde logische gevolgtrekking.
Vorige week is op een kameraad van mij gescholden vanwege zijn huidskleur. Moet die nu ook op Groen! stemmen? :lol:



neen , terug naar land van herkomst :twisted: :twisted:

MisterXYZ
8 oktober 2006, 12:23
ten eerste : de democratische partijen hebben veiligheid wel degelijk in hun programma staan, maar ze hebben ook kennis over de fundamentele rechten van de mens. Ze hebben ook kennis van ons rechtssysteem en hoe een democratie in elkaar zit. Kort gezegd de democratische partijen werken volgens de regels en zijn intellectueel eerlijk dat ze geen onuitvoerbare (= schendingen van wetten en regels ) voorstellen doen.

ten tweede : voor het VB geldt het spreekwoord : de beste stuurlui staat aan wal; (de man in de straat weet altijd beter dan de dokter welke ziekte iemand heeft)




Leugens wat u hier tracht te verkopen!!

luvali
8 oktober 2006, 12:43
maar besef dat door uw stem aan VB, veel geinvesteerd dient te worden in de bescherming van onze democratie, verdediging van de rechten van de mens en ons rechtssysteem. Energie die normaal in nieuwe projecten kan gestoken worden. Een oorlog vraagt veel van een land , het VB heeft een mijnenveld gelegd onder ons vlaanderen

uw stem voor VB zorgt dat de fundamenten van onze maatschappij dreigen onderuit te geraken, dat in europa gekeken wordt naar opkomst van een fascistische partij en dat hierdoor investeerders wegblijven dus dat onze economie te lijden heeft van de opkomst VB dus uw stem

je bent bedankt om mee te helpen mijn prachtig land naar de knoppen te helpen; bedankt dat ik morgen in Nederland waar ik werk terug met schaamte zal moeten staan en proberen hen te overtuigen om toch nog te investeren in Antwerpen


volledig de waarheid, in tegenstelling tot de verzinsels, ik schreef bijna zever en dat mag niet, van Miss UVW.

MisterXYZ
8 oktober 2006, 13:06
maar besef dat door uw stem aan VB, veel geinvesteerd dient te worden in de bescherming van onze democratie, verdediging van de rechten van de mens en ons rechtssysteem. Energie die normaal in nieuwe projecten kan gestoken worden. Een oorlog vraagt veel van een land , het VB heeft een mijnenveld gelegd onder ons vlaanderen

uw stem voor VB zorgt dat de fundamenten van onze maatschappij dreigen onderuit te geraken, dat in europa gekeken wordt naar opkomst van een fascistische partij en dat hierdoor investeerders wegblijven dus dat onze economie te lijden heeft van de opkomst VB dus uw stem

je bent bedankt om mee te helpen mijn prachtig land naar de knoppen te helpen; bedankt dat ik morgen in Nederland waar ik werk terug met schaamte zal moeten staan en proberen hen te overtuigen om toch nog te investeren in Antwerpen






Maakt u zich geen zorgen, jongen. Met het Vlaams Belang mee in het bestuur zal de "democratie" een beetje zegevieren, want die wordt nu afgebroken door anderen correcten. Het land zal er véél beter uit zien met het Vlaams Belang mee aan het bestuur. Uw partij(en) halen de sociale fundamenten onderuit en niet het Vlaams Belang zoals u hier leugenachtig beweert. Ik help niet mee om dit apenland naar de knoppen te helpen.
Wat kan ik eraan doen dat u zich moet schamen op de werkvloer ergens in Holland, integendeel u zou opgewekt en blij moeten zijn dat het Vlaams Belang z'n zoveelste overwinning op rij heeft behaald.

Denkt u nu werkelijk dat investeerders kijken naar het politieke landschap om nieuwe bedrijven op te richten, neen toch, die kijken alleen naar waar ze hun producten op de goedkoopste manier kunnen fabriceren en dat kan in dit apenlandje niet vanwege de vele pestbelastingen die opgelegd zijn geworden door de kampioenen op dit gebied nl de Rooien en afgeleiden en groenen! vandaar ook dat u in Holland moet gaan werken of wist u dat misschien niet?!

Wat voor onzin kraamt u hier uit door te beweren dat er geinvesteerd dient te worden in de bescherming van onze democratie, verdediging van de rechten van de mens en ons rechtssysteem, als men z’n stem geeft aan het Vlaams Belang.
Ten eerste: Democratie beschermen, hoeft niet want we kennen alleen een particratie en een schijndemocratie die men gebruikt om domme mensen om de tuin te leiden en die verdedigen hoeft ook niet.
Ten tweede: welke rechten v/d mens worden er geschonden als men z’n stem geeft aan het Vlaams Belang?
Ten derde: Ons rechtsysteem is gestuurd door de politiekers van uw goesting dus afhankelijk van… en vandaar die ondemocratische wetten om het Vlaams Belang te nekken, zonder te spreken van het Cordon Sanitaire om de anderen aan de macht te houden onder het mom van zgn racisme van het Vlaams Belang, wat onterecht is, want die zijn even racistisch als u bent, want het zijn jullie die een mijnenveld hebben gelegd onder Vlaanderen met dit Cordon Sanitaire en dus de echte racisten zijn jullie en niet het Vlaams Belang.
Eens zullen we zegevieren, is het vandaag niet dan wel morgen, wedden!!!

luvali
8 oktober 2006, 13:12
Maakt u zich geen zorgen, jongen. Met het Vlaams Belang mee in het bestuur zal de "democratie" een beetje zegevieren, want die wordt nu afgebroken door anderen correcten. Het land zal er véél beter uit zien met het Vlaams Belang mee aan het bestuur. Uw partij(en) halen de sociale fundamenten onderuit en niet het Vlaams Belang zoals u hier leugenachtig beweert. Ik help niet mee om dit apenland naar de knoppen te helpen.
Wat kan ik eraan doen dat u zich moet schamen op de werkvloer ergens in Holland, integendeel u zou opgewekt en blij moeten zijn dat het Vlaams Belang z'n zoveelste overwinning op rij heeft behaald.

Denkt u nu werkelijk dat investeerders kijken naar het politieke landschap om nieuwe bedrijven op te richten, neen toch, die kijken alleen naar waar ze hun producten op de goedkoopste manier kunnen fabriceren en dat kan in dit apenlandje niet vanwege de vele pestbelastingen die opgelegd zijn geworden door de kampioenen op dit gebied nl de Rooien en afgeleiden en groenen! vandaar ook dat u in Holland moet gaan werken of wist u dat misschien niet?!

Wat voor onzin kraamt u hier uit door te beweren dat er geinvesteerd dient te worden in de bescherming van onze democratie, verdediging van de rechten van de mens en ons rechtssysteem, als men z’n stem geeft aan het Vlaams Belang.
Ten eerste: Democratie beschermen, hoeft niet want we kennen alleen een particratie en een schijndemocratie die men gebruikt om domme mensen om de tuin te leiden en die verdedigen hoeft ook niet.
Ten tweede: welke rechten v/d mens worden er geschonden als men z’n stem geeft aan het Vlaams Belang?
Ten derde: Ons rechtsysteem is gestuurd door de politiekers van uw goesting dus afhankelijk van… en vandaar die ondemocratische wetten om het Vlaams Belang te nekken, zonder te spreken van het Cordon Sanitaire om de anderen aan de macht te houden onder het mom van zgn racisme van het Vlaams Belang, wat onterecht is, want die zijn even racistisch als u bent, want het zijn jullie die een mijnenveld hebben gelegd onder Vlaanderen met dit Cordon Sanitaire en dus de echte racisten zijn jullie en niet het Vlaams Belang.
Eens zullen we zegevieren, is het vandaag niet dan wel morgen, wedden!!!
Begon spontaan aan Benny Hill te denken. Dat was ook zo een platvloerse en nietszeggende komiek. Maar daar konden de mensen tenminste nog eens mee lachen. Die kolder van U is om te huilen.

MisterXYZ
8 oktober 2006, 13:29
neen, dat is gewoon gezond verstand, iets dat bij mensen van uw strekking, blijkbaar ontbreekt.;-)
Ge ziet reageren op uw niveau is niet moeilijk hé. Ik ben tegen het VB, dat is iets anders dan haat. Haat is datgene, dat gij tegenover vreemdelingen hebt. Een onzinnige en belachelijke haat trouwens, een hele bevolkingsgroep haten.

Vooreerst moet ik u zeggen dat ik niemand haat, zoals u wel doet t.o.z. van het Vlaams Belang!
Ik wil dat dat vreemd tuig in hun landen blijven en daar de boel op stelten zetten in plaats van hier de maatschappij te komen verzuren en om zeep helpen. Het is de normaalste zaak van de wereld dat een multiculturele samenleving nooit zal werken, integendeel de problemen zullen zich opstapelen om uit te monden in onzinnige daden, waarvan jullie ten grondslag liggen, met het onzinnige beleid terzake, waardoor er hier vandaag de dag vele duizenden illegalen zomaar rondlopen in dit apenlandje, waarvan de A burgemeester zegt dat hij daar géén weet van heeft in z'n stad aan de Schelde, ge moet maar durven hé om zulke leugens te verkondigen terwijl heel antwerpen weet dat dit wel het geval is, die vent moest zich schamen en is niet waardig om burgemeester te zijn! Wat Janssens hier doet is vragen naar nog méér problemen in A. maar dan wel de schuld op het Vlaams Belang steken, dat is natuurlijk gemakkelijk, maar doet het Vlaams Belang almaar méér stemmen halen, want de meerderheid van de mensen zijn niet zo dom als u bent hé!

MisterXYZ
8 oktober 2006, 13:34
Begon spontaan aan Benny Hill te denken. Dat was ook zo een platvloerse en nietszeggende komiek. Maar daar konden de mensen tenminste nog eens mee lachen. Die kolder van U is om te huilen.


Laag zéér laag bij de grond hé jongen.
Ik zou maar wat méér respect betonen als u wil dat men u au serieu neemt! want ge verkoopt platvloerse prietpraat!

luvali
8 oktober 2006, 21:59
Vooreerst moet ik u zeggen dat ik niemand haat, zoals u wel doet t.o.z. van het Vlaams Belang!
Ik wil dat dat vreemd tuig in hun landen blijven en daar de boel op stelten zetten in plaats van hier de maatschappij te komen verzuren en om zeep helpen.
Dit is pas platvloerse prietpraat. Neen mijn beste ik haat niemand, ook geen VB-stemmers.
U haat ook niemand, behalve blijkbaar, dat vreemd tuig, of zijn dat voor U geen mensen?

k9
9 oktober 2006, 07:00
Enkele jaren geleden werd een jong meisje brutaal aangevallen in een winkel waar ze werkte aan de kust.
Verschillende messteken werden toegbracht, een 16tal!!! maar wonder boven wonder, en gelukkig maar, heeft ze met veel kracht en moed dit weten te overwinnen.
Ze staat nu op de kieslijst in Nieuwpoort, wie durft haar marginaal of leugenares te noemen zonder schaamte?
Heeft zijn dan geen gelijk om op te komen voor het VB en aldus ook steun te krijgen vanuit deze hoek door de verwaarloosde politiek?
Wie durft te beweren dat deze jonge dame geen groot gelijk heeft?
Zoiets noemen ze demagogie, zoek het woord eens op zou ik zeggen.Elke VB'er die zegt dat allochtonen hun stem "verkeerd is" omdat ze niet op VB zouden stemmen is idd een marginaal .

MisterXYZ
9 oktober 2006, 10:26
Dit is pas platvloerse prietpraat. Neen mijn beste ik haat niemand, ook geen VB-stemmers.
U haat ook niemand, behalve blijkbaar, dat vreemd tuig, of zijn dat voor U geen mensen?


U liegt jongen u haat het Vlaams Belang omdat de progressieven u dat voorgedaan hebben, u vertelt platvloerse prietpraat onnozelaar!!

luvali
9 oktober 2006, 14:27
U liegt jongen u haat het Vlaams Belang omdat de progressieven u dat voorgedaan hebben, u vertelt platvloerse prietpraat onnozelaar!!
zeg Miss UVW, is het nu gedaan, hebt ge nu echt niets intelligenters te zeggen? Heeft de vergelijking met Benny Hill, hier moet ik mij verontschuldigen bij de familie van die komiek, ik heb hem onrecht gedaan, je zo geraakt? Ik haat het VB niet, heb enkel medelijden met zulke kortzichtige mensen. Eerst dacht ik dat gij enkel een haat had tegen vreemdelingen, nu blijkt dat ge iedereen haat die uw mening niet deelt.
Als ge wilt stuur ik, in een pb, wel eens het adres van een goeie zielenknijper, kunt ge alvast uitzoeken waarom ge steeds zo moet schelden. Ik wens je alvast een voorspoedig herstel.;-)

MisterXYZ
11 oktober 2006, 18:01
zeg Miss UVW, is het nu gedaan, hebt ge nu echt niets intelligenters te zeggen? Heeft de vergelijking met Benny Hill, hier moet ik mij verontschuldigen bij de familie van die komiek, ik heb hem onrecht gedaan, je zo geraakt? Ik haat het VB niet, heb enkel medelijden met zulke kortzichtige mensen. Eerst dacht ik dat gij enkel een haat had tegen vreemdelingen, nu blijkt dat ge iedereen haat die uw mening niet deelt.
Als ge wilt stuur ik, in een pb, wel eens het adres van een goeie zielenknijper, kunt ge alvast uitzoeken waarom ge steeds zo moet schelden. Ik wens je alvast een voorspoedig herstel.;-)

onnozelaar!!