PDA

View Full Version : ongelooflijk


PAJOT
6 oktober 2006, 20:16
in de trein, op de markt ... overal spreekt men over de verkiezingen en de nederlaag die de linksen zullen ondergaan

Op de markten, in de straten worden de VB-militanten door iedereen toegejuichd als zijn het echte triomftochten ...


En waar ik vandaag ook was, overal herhaalde zich het zelfde tafereel

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid bij het volk gezien.


Ik denk dat de overwinnig van 8 oktober kolossaal zal worden. Een echte stormvloed zal het worden !

AVV
6 oktober 2006, 21:51
nog even de kiezing afwachten...............en dan U kunnen gelijkgeven!

Voodoo Child
6 oktober 2006, 21:56
begeef u boven de markt en het volk, de dingen zien er daar anders uit.

itfails
6 oktober 2006, 22:06
nog even de kiezing afwachten...............en dan U kunnen gelijkgeven!

laten we hopen

Marlboro
6 oktober 2006, 22:41
Ik heb een aantal jaar geleden ook weesten bv mee helpen in gent en de reacties waren zeer positief,had ik helemaal niet verawacht.

koewachtenaar
6 oktober 2006, 22:47
Ik heb een aantal jaar geleden ook weesten bv mee helpen in gent en de reacties waren zeer positief,had ik helemaal niet verawacht.
De mensen krijgen idd steeds minder schrik hun voorkeur voor het VB uit te roepen. Een paar weken terug hadden we op de jaarmarkt een stand waar ge onder andere het Vlaams Leeuwke kon drinken. Ons terrasje heeft heel de avond stampvol gezeten , alsook rechtstaand daarrond. Het resultaat overtrof de verwachting , daar alles was uitverkocht.

Ta'azir
6 oktober 2006, 23:57
vandaag in Molenbeek gesproken met een 80-jarige franstalige inwoner die nogal met gemeentepolitiek bezig is en die man wist me te vertellen dat hij eens nagegaan had hoe het eigenlijk zat met de verdeling van de kandidaten qua origine..... hetgeen hem effkes aan het schrikken gebracht heeft...
51% van europese origine en 49% andere origine....
toen ik hem vroeg wat hij bedoeld met "andere origine" kreeg hij een knikje in zijn stem en stamelde hij "t'zal al te laat zijn zeker ? binnenkort zijn de islams hier baas en zullen we ons aan hun grillen moeten aanpassen".....
k'heb al een klein vermoeden voor wie deze gepensionneerde zondag gaat stemmen.....

Jo Creten
7 oktober 2006, 00:10
we zullen zien...

BitterSweet
7 oktober 2006, 00:16
we zullen zien...

Zo kan het niet blijven duren he Jo,ik zeg niet dat het VB het verschil zal maken,maar men verdeelt Vlaanderen in 2 tegengestelden,waar gaat dit eindigen?

waarnemer
7 oktober 2006, 00:48
in de trein, op de markt ... overal spreekt men over de verkiezingen en de nederlaag die de linksen zullen ondergaan

Op de markten, in de straten worden de VB-militanten door iedereen toegejuichd als zijn het echte triomftochten ...


En waar ik vandaag ook was, overal herhaalde zich het zelfde tafereel

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid bij het volk gezien.


Ik denk dat de overwinnig van 8 oktober kolossaal zal worden. Een echte stormvloed zal het worden !We krijgen nu al zoveel foldertjes met propaganda in de bus...

fuke
7 oktober 2006, 01:12
in de trein, op de markt ... overal spreekt men over de verkiezingen en de nederlaag die de linksen zullen ondergaan

Op de markten, in de straten worden de VB-militanten door iedereen toegejuichd als zijn het echte triomftochten ...


En waar ik vandaag ook was, overal herhaalde zich het zelfde tafereel

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid bij het volk gezien.


Ik denk dat de overwinnig van 8 oktober kolossaal zal worden. Een echte stormvloed zal het worden !

Raar dat ik in die zelfde straten en pleinen nooit over de linksen hoor praten,vlaanderen is niet verdeeld in rechtsen en linksen.Wij zijn een volk van het midden.Denk dat dit ook wel zo zal blijven.

Internaut
7 oktober 2006, 01:48
De kiekens van de linkse kerk hebben een verkeerde strategie gebruikt, het VB kwam meer aan bod op VRT maar nog altijd minder vergeleken met de traditionele partijen. Groen! met Dua en Freya P. kwam ook vaak aan bod.
Beter zo dan totaal te negeren of over hun te leuteren zonder weerwoord zoals vaak in de jaren '90 was.
In de straten merk je inderdaad de polarisatie. Over het onderwerp Vlaams Belang zijn de mensen ofwel voor ofwel tegen en kan het ganse debat een ander inhoud krijgen.
Wij Vlamingen zijn een volk maar er zijn ook nog tal van andere volkeren die hun rechten en plichten opeisen. Een stem voor de traditionele partijen betekent een stem voor de multriculturele samenleving verder uit te breiden met de overlast en problemen van dien.
Mensen aan de rand van de grote steden weten dit maar al te goed dat hun gemeente volgende kan zijn (bv Beveren of Brasschaat)

andev
7 oktober 2006, 03:22
vandaag in Molenbeek gesproken met een 80-jarige franstalige inwoner die nogal met gemeentepolitiek bezig is en die man wist me te vertellen dat hij eens nagegaan had hoe het eigenlijk zat met de verdeling van de kandidaten qua origine..... hetgeen hem effkes aan het schrikken gebracht heeft...
51% van europese origine en 49% andere origine....
toen ik hem vroeg wat hij bedoeld met "andere origine" kreeg hij een knikje in zijn stem en stamelde hij "t'zal al te laat zijn zeker ? binnenkort zijn de islams hier baas en zullen we ons aan hun grillen moeten aanpassen".....
k'heb al een klein vermoeden voor wie deze gepensionneerde zondag gaat stemmen.....


Las zojuist een ander artikel dat zo ongeveer over hetzelfde probleempje handelt:

Geert Wilders van de Partij van de Vrijheid ziet het liefst dat de grenzen direct dicht gaan voor alle niet-westerse immigranten. Statistieken tonen volgens hem aan dat er een rechtstreeks verband is tussen islam en criminaliteit. De islam is volgens hem een gewelddadige religie en hij denkt dat de aanwezigheid van steeds meer moslims een tsunami van islamisering in Nederland zal veroorzaken. "Die raakt ons in ons hart, in onze identiteit en in onze cultuur", zegt Wilders.

"Een op de vijf Marokkaanse jongeren staat als verdachte bij de politie geregistreerd. Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur", legt Wilders uit. Wilders gelooft niet in een gematigde islam. Nieuwe moskeeën zijn wat hem betreft volstrekt onbespreekbaar. "We hebben er gewoon te veel. Ik word gek van al die moskeeën", vindt hij.

Islamisering is volgens Wilders het grootste probleem van Nederland. Zijn partij zal zich dan ook voornamelijk bezighouden met dat probleem. Daarnaast wil de partij zich inzetten voor een kleinere overheid, lastenverlichting en een hardere aanpak van criminaliteit.
Dat probleempje is natuurlijk pure kwaadsprekerij, wat zeg ik: racisme,volgens sommigen toch...
Alleen is het zo dat er toch zoveel mensen ermee in de maag zitten.
Hoe zal dat aflopen, mettertijd...

waarnemer
9 oktober 2006, 22:43
in de trein, op de markt ... overal spreekt men over de verkiezingen en de nederlaag die de linksen zullen ondergaan

Op de markten, in de straten worden de VB-militanten door iedereen toegejuichd als zijn het echte triomftochten ...


En waar ik vandaag ook was, overal herhaalde zich het zelfde tafereel

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid bij het volk gezien.

Ik denk dat de overwinnig van 8 oktober kolossaal zal worden. Een echte stormvloed zal het worden ! Zou een verschil tussen VB en andere partijen ook niet zijn dat je meer propaganda hebt bij het VB? Zie je in fora's niet meer het nauwkeurig herhalen van de parijstandpunten en de partijstrategie bij aanhangers van die partij? En minder de persoonlijke mening van een aantal mensen?
Of vergis ik mij?

Duvelke
9 oktober 2006, 22:45
in de trein, op de markt ... overal spreekt men over de verkiezingen en de nederlaag die de linksen zullen ondergaan

Op de markten, in de straten worden de VB-militanten door iedereen toegejuichd als zijn het echte triomftochten ...


En waar ik vandaag ook was, overal herhaalde zich het zelfde tafereel

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid bij het volk gezien.


Ik denk dat de overwinnig van 8 oktober kolossaal zal worden. Een echte stormvloed zal het worden !
ongelooflijk was het idd ja :lol:

DenDane
9 oktober 2006, 23:01
ongelooflijk was het idd ja

Inderdaad, bijna overal winst, en zetels bij ! ;)

Bazilfunk
10 oktober 2006, 00:14
Pajot is nooit een groot visionair geweest :lol:

Patriot!
10 oktober 2006, 00:20
in de trein, op de markt ... overal spreekt men over de verkiezingen en de nederlaag die de linksen zullen ondergaan

Op de markten, in de straten worden de VB-militanten door iedereen toegejuichd als zijn het echte triomftochten ...


En waar ik vandaag ook was, overal herhaalde zich het zelfde tafereel

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid bij het volk gezien.


Ik denk dat de overwinnig van 8 oktober kolossaal zal worden. Een echte stormvloed zal het worden !

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/v2006/details/0960913antwerpen_uitslag/V06_061008_Patrick_Janssens_viert-20061009-002045.jpg

Patriot!
10 oktober 2006, 13:20
Ongelooflijk, dus...

Zwarte Spion
10 oktober 2006, 13:27
Nogmaals: de coalitie verliest, het Vlaams Belang gaat er op vooruit!

(pijnlijk voor de tegenstanders maar wel de waarheid)

Tegendradigaard
10 oktober 2006, 13:27
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/v2006/details/0960913antwerpen_uitslag/V06_061008_Patrick_Janssens_viert-20061009-002045.jpg

Is dat nu de Pat zijn nieuwe vlam die hij vorig jaar benoemd heeft ?

Patriot!
10 oktober 2006, 13:29
Is dat nu de Pat zijn nieuwe vlam die hij vorig jaar benoemd heeft ?

Ondanks jullie constant gezaag heeft hij wel tienduizend voorkeurstemmen méér dan uwe leider, en leidt hij de grootste partij van 't Stad. 8-)

Zwarte Spion
10 oktober 2006, 13:30
Ondanks jullie constant gezaag heeft hij wel tienduizend voorkeurstemmen méér dan uwe leider, en leidt hij de grootste partij van 't Stad. 8-)

Van 't stad ja. Maar niet van Vlaanderen... dat is een andere partij!

Tegendradigaard
10 oktober 2006, 13:32
Daarmee heb ik nog geen antwoord op mijn vraag he....

Metal Tom
10 oktober 2006, 13:36
De echte stormvloed en kletterende overwinning van het VB heb ik blijkbaar gemist. De consolidatie van hun resultaat van de vorige verkiezingen omdat ze nu wel zo goed als op alle plaatsen lijsten hadden heb ik wel gezien. Maar het is NIET gelukt het cordon te doorbreken, het is NIET gelukt om 35% in Antwerpen te halen, het is NIET gelukt om de absolute meerderheid in een district binnen te halen en het is NIET gelukt om in de drie grootste steden van Vlaanderen (A'pen, Gent en Mechelen) met voorsprong te win nen. Een overwinning; ja, maar niet de ongelofelijke verplettering die men zijn kiezers beloofd had. In cijfers heeft men gewonnen, moreel heeft men een vuistslag gekregen.

Zwarte Spion
10 oktober 2006, 13:41
De echte stormvloed en kletterende overwinning van het VB heb ik blijkbaar gemist. De consolidatie van hun resultaat van de vorige verkiezingen omdat ze nu wel zo goed als op alle plaatsen lijsten hadden heb ik wel gezien. Maar het is NIET gelukt het cordon te doorbreken, het is NIET gelukt om 35% in Antwerpen te halen, het is NIET gelukt om de absolute meerderheid in een district binnen te halen en het is NIET gelukt om in de drie grootste steden van Vlaanderen (A'pen, Gent en Mechelen) met voorsprong te win nen. Een overwinning; ja, maar niet de ongelofelijke verplettering die men zijn kiezers beloofd had. In cijfers heeft men gewonnen, moreel heeft men een vuistslag gekregen.

In een democratisch land hadden we al lang een burgemeester hier en daar!

Jammer dat we in belgië wonen... Misschien moet men maar eens eindelijk de democratie invoeren.

Gorefest
10 oktober 2006, 13:43
Nogmaals: de coalitie verliest, het Vlaams Belang gaat er op vooruit!

(pijnlijk voor de tegenstanders maar wel de waarheid) Ha! De échte verrassing moet nog komen, op de 'grote' verkiezingen. Ik heb deze keer NIET op het VB gestemd, maar een familielid gesteund die bij een andere partij zit (helaas VLD ;-)). Ik heb ook weet van andere 'traditionele' VB-stemmers dat zij deze verkiezingen 'anders' gekozen hebben om uiteenlopende redenen. Maar afstel is in deze geen uitstel. Degenen die nu al roepen dat het VB aan het achteruitgaan is, zal binnen zes maand DIK teleurgesteld zijn. Het is omdat het nu een direct familielid betrof, want gisteren na slechts een uurtje VRT kijken was ik al zo gedegouteerd over wat je daar allemaal te horen kreeg dat ik al onmiddelijk spijt kreeg van mijn stem. Dit is echt geen normale media meer. Het was bijna een sossen-marathon op de VRT bah.

Gorefest
10 oktober 2006, 13:44
In een democratisch land hadden we al lang een burgemeester hier en daar!

Jammer dat we in belgië wonen... Misschien moet men maar eens eindelijk de democratie invoeren.
Belgische democratie betekent dat je winnaar bent als je verliest :twisted:

Metal Tom
10 oktober 2006, 13:45
In een democratisch land hadden we al lang een burgemeester hier en daar!

Jammer dat we in belgië wonen... Misschien moet men maar eens eindelijk de democratie invoeren.

In een democratisch land kiest men nog altijd zelf wie men als burgemeester wil (of niet wil). Er is volstrekt niets ondemocratisch aan het feit dat een partij die niet de absolute meerderheid behaalt de burgemeester niet mag leveren. Meer dan 70% van de mensen kiest niet voor het VB, de meerderheid van de bevolking wil hen dus niet als burgervader.

Gorefest
10 oktober 2006, 13:48
In een democratisch land kiest men nog altijd zelf wie men als burgemeester wil (of niet wil). Er is volstrekt niets ondemocratisch aan het feit dat een partij die niet de absolute meerderheid behaalt de burgemeester niet mag leveren. Meer dan 70% van de mensen kiest niet voor het VB, de meerderheid van de bevolking wil hen dus niet als burgervader. Maar de 'democraten' hebben wel altijd de mond vol dat de grootste partij ook de burgemeester mag leveren, waarom dan in het geval van het VB niét? Ook een mooi voorbeeld van democratie is Vilvoorde, alle verliezende partijen gaan nu een tripartite vormen, duidelijk een teken dat men zich niks van de burger aantrekt. In Tongeren is er Dewael die burgemeester blijft ondanks een zwaar verlies, voorbeelden genoeg hoor, een schande!

Zwarte Spion
10 oktober 2006, 13:48
In een democratisch land kiest men nog altijd zelf wie men als burgemeester wil (of niet wil). Er is volstrekt niets ondemocratisch aan het feit dat een partij die niet de absolute meerderheid behaalt de burgemeester niet mag leveren. Meer dan 70% van de mensen kiest niet voor het VB, de meerderheid van de bevolking wil hen dus niet als burgervader.

Dat weet men pas bij de rechtstreekse verkiezing van de burgemeester.

De grootste partij heeft initiatiefrecht in een democratie. Niets van gemerkt in 2000!

Metal Tom
10 oktober 2006, 13:59
De grootste partij heeft initiatiefrecht in een democratie. Niets van gemerkt in 2000!

Tuurlijk, maar als men geen coalitiepartner vindt dan eindigt het verhaal, ook dat is democratie: mogen kiezen met wie je niet wil samenwerken.

Gorefest
10 oktober 2006, 14:08
Tuurlijk, maar als men geen coalitiepartner vindt dan eindigt het verhaal, ook dat is democratie: mogen kiezen met wie je niet wil samenwerken.
Neen, democratie is onderhandelen met elkaar totdat men overeenkomt. Alleen zo zal men de ruigere kantjes wegkrijgen en word er meer in de richting van het 'centrum' bestuurd. Nu stemt men al 20 jaar rechts en waarom kan ik daar nog steeds geen afspiegeling van terugvinden in het bestuur? (op de pseudo-rechtse partijen na).

bartje
10 oktober 2006, 15:09
Van 't stad ja. Maar niet van Vlaanderen... dat is een andere partij!

CD&V dus

bartje
10 oktober 2006, 15:11
In een democratisch land hadden we al lang een burgemeester hier en daar!

Jammer dat we in belgië wonen... Misschien moet men maar eens eindelijk de democratie invoeren.

Met het VB zou de democratie juist verdwijnen, maar goed, zondag was een prachtige dag, VB die voor het eerst zelfs hier en daar achteruit ging en in Antwerpen zelf nauwlijks winst boekte en voor het eerst sinds mensenheugenis geen zetelwinst :-) :-) :-) !

Terug de oppositie in en da's het voornaamste!

SirGalahad_
10 oktober 2006, 15:17
Ha! De échte verrassing moet nog komen, op de 'grote' verkiezingen. Ik heb deze keer NIET op het VB gestemd, maar een familielid gesteund die bij een andere partij zit (helaas VLD ). Ik heb ook weet van andere 'traditionele' VB-stemmers dat zij deze verkiezingen 'anders' gekozen hebben om uiteenlopende redenen. Maar afstel is in deze geen uitstel. Degenen die nu al roepen dat het VB aan het achteruitgaan is, zal binnen zes maand DIK teleurgesteld zijn. Het is omdat het nu een direct familielid betrof, want gisteren na slechts een uurtje VRT kijken was ik al zo gedegouteerd over wat je daar allemaal te horen kreeg dat ik al onmiddelijk spijt kreeg van mijn stem. Dit is echt geen normale media meer. Het was bijna een sossen-marathon op de VRT bah.

Hier idem dito... In mijn vriendenkring heeft iedereen gestemd voor nen copain van ons die op een plaatselijke lijst stond, en het is geen VB.
Maar niemand heeft schrik om toe te geven dat ze wél VB gaan stemmen in 2007.

Tja, onze rode vrienden hebben nog 6 maanden om nationaal stemcomputers in te voeren en dezelfde trucken te gebruiken. (en de VLD helemaal te vernietigen zoals ze nu met Groen! hebben gedaan...)

ilfalco
10 oktober 2006, 15:23
Ha! De échte verrassing moet nog komen, op de 'grote' verkiezingen. Ik heb deze keer NIET op het VB gestemd, maar een familielid gesteund die bij een andere partij zit (helaas VLD ). Ik heb ook weet van andere 'traditionele' VB-stemmers dat zij deze verkiezingen 'anders' gekozen hebben om uiteenlopende redenen. Maar afstel is in deze geen uitstel. Degenen die nu al roepen dat het VB aan het achteruitgaan is, zal binnen zes maand DIK teleurgesteld zijn. Het is omdat het nu een direct familielid betrof, want gisteren na slechts een uurtje VRT kijken was ik al zo gedegouteerd over wat je daar allemaal te horen kreeg dat ik al onmiddelijk spijt kreeg van mijn stem. Dit is echt geen normale media meer. Het was bijna een sossen-marathon op de VRT bah.

Ik heb daarvoor verwittigd; Ze hebben heel de campagne gevoerd rond lokale thema's de VRT om de mensen toch maar niet nationaal te doen stemmen...
TOT de verkiezingen vorobij zijn; het VB spectaculair wint maar uiteraard niet het niveau haalt val nationale verkiezingen omdat het die nu eenmaal niet zijn.

in 2007 is er duidelijkheid men stemt moslim belang of Vlaams Belang.

waarnemer
10 oktober 2006, 23:37
In een democratisch land kiest men nog altijd zelf wie men als burgemeester wil (of niet wil). Er is volstrekt niets ondemocratisch aan het feit dat een partij die niet de absolute meerderheid behaalt de burgemeester niet mag leveren. Meer dan 70% van de mensen kiest niet voor het VB, de meerderheid van de bevolking wil hen dus niet als burgervader. 70% ? Ik vind zo gemakkelijk geen totaal van de provincieraadsverkiezingen. Dat zou, denk ik, het best kunnen gebruikt worden om met de regionale verkiezingen van 2004 te vergelijken. Misschien met uitzonderding van Brussel en Vlaams-Brabant.
Ik kwam uit op ongeveer 21,5% voor het VB, maar misschien het ik misgeteld. Per provincie/kieskring een verlies tussen de 1,6% en 2%. En we zullen natuurlijk moeten zien wat dat volgend jaar geeft.

Internaut
11 oktober 2006, 00:21
Ondanks jullie constant gezaag heeft hij wel tienduizend voorkeurstemmen méér dan uwe leider, en leidt hij de grootste partij van 't Stad. 8-)

ma joeng toch, niet gans België draait om Antwerpen hoor. De meeste mensen hier komen waarschijnlijk van anderer provincies. Raar om zien dat politici van partijen als Groen! of VLD blij zijn ondanks dat hun partij achterut ging...
Buitenlanders zouden nogal lachen als men ziet hoe blij men hier is met zo een monster electoraal voor extreemrechts. Men heeft het aantal kiezers in Antwerpen die voor het VB stemden niet kunnen terugwinnen, dat zegt toch veel vind ik.

in 2000 stemt 1/3 Vlaams Blok en iedereen is gescokt
in 2006 stemt 1/3 Vlaams Belang en iedereen is blij

Begrijpen wie begrijpen kan...

voicelesscharlie
11 oktober 2006, 02:07
Pajot is nooit een groot visionair geweest :lol:
Global gezien hebben alle partijen in Vlaanderen achteruitgeboerd behalve het VB.
Ja zelfs de CD&V/NVa want dat zijn twee partijen en Patje J. heeft geen enkele zetel kunnen winnen op het VB.(In tegendeel,zie districtsraden)
Wat is het probleem Funky?

Pietje
11 oktober 2006, 04:04
Global gezien hebben alle partijen in Vlaanderen achteruitgeboerd behalve het VB.
Ja zelfs de CD&V/NVa want dat zijn twee partijen en Patje J. heeft geen enkele zetel kunnen winnen op het VB.(In tegendeel,zie districtsraden)
Wat is het probleem Funky?

Geen denk ik 8-) . Als het VB, volgend jaar niet beter scoort, heeft Dewinter en Van Hecke er wel één. 8-)

ancapa
11 oktober 2006, 06:47
Geen denk ik 8-) . Als het VB, volgend jaar niet beter scoort, heeft Dewinter en Van Hecke er wel één. 8-)

Patrick wint een veldslag in Antwerpen, maar slachtofferde alle anderen op het front

Verkiezingen voor gemeenteraad en nationaal kan je niet vergelijken door de lokale elementen die bepalend zijn.

250.000 "nieuwe" kiezers bepaalden de overwinning van de SPa in de grote steden en behoudden de PS voor een afstraffing in Wallonië.

In 2007 zullen Frank en Filip er wel staan, reken maar... :-D

Pietje
11 oktober 2006, 06:52
Patrick wint een veldslag in Antwerpen, maar slachtofferde alle anderen op het front

Verkiezingen voor gemeenteraad en nationaal kan je niet vergelijken door de lokale elementen die bepalend zijn.

250.000 "nieuwe" kiezers bepaalden de overwinning van de SPa in de grote steden en behoudden de PS voor een afstraffing in Wallonië.

In 2007 zullen Frank en Filip er wel staan, reken maar... :-D

Dat zegden ze voor deze verkiezingen ook, ze gingen Janssens eventjes van zijn voetstuk halen:lol: .
Face it, Dewinter gaf het zelf toe (zowel in de Standaard, als de Morgen : "ik weet dat ik nooit burgemeester zal worden van Antwerpen, en kan daar mee leven"
"Ik besef wel dat het VB stilaan aan zijn plafond zit".

Nog iets, ancapa ?? :lol:

voicelesscharlie
11 oktober 2006, 14:12
Geen denk ik 8-) . Als het VB, volgend jaar niet beter scoort, heeft Dewinter en Van Hecke er wel één. 8-)
Hoezo geen:(wishfulthinking:lol:)
VB :+4,5%
CD&V/NVa +3,5% (maar zie boven)(Eigenlijk 1% achteruit)
SPa.SPIRIT 0,0%
De anderen fors achteruit.

Volgend jaar is er GEEN vreemdelingenstemrecht.
Deze geldt alleen voor gemeenteraadsverkiezingen
Zijn er ook geen lokale partijen.

Troost u Het VB zal volgend jaar VOORUIT gaan.
Tenzij men de produktie van nieuwe Belgen opvoert.:evil:

Tina
11 oktober 2006, 14:14
in de trein, op de markt ... overal spreekt men over de verkiezingen en de nederlaag die de linksen zullen ondergaan

Op de markten, in de straten worden de VB-militanten door iedereen toegejuichd als zijn het echte triomftochten ...


En waar ik vandaag ook was, overal herhaalde zich het zelfde tafereel

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid bij het volk gezien.


Ik denk dat de overwinnig van 8 oktober kolossaal zal worden. Een echte stormvloed zal het worden !
Helaas. Helaas. :-)

Tantist
11 oktober 2006, 21:08
in de trein, op de markt ... overal spreekt men over de verkiezingen en de nederlaag die de linksen zullen ondergaan

Op de markten, in de straten worden de VB-militanten door iedereen toegejuichd als zijn het echte triomftochten ...


En waar ik vandaag ook was, overal herhaalde zich het zelfde tafereel

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid bij het volk gezien.


Ik denk dat de overwinnig van 8 oktober kolossaal zal worden. Een echte stormvloed zal het worden !

Bla bla bla...