PDA

View Full Version : Wat zijn de voorwaarden voor toelating op links en rechts?


Knuppel
16 oktober 2002, 16:50
Moet de staatsveiligheid ingeschakeld worden voor een onderzoek naar iemands duistere verleden vooraleer hij/zij op het "links" en/of "rechts" forum wordt toegelaten? Of wat is de reden dat een aanvraag voor het bekijken van dit internetforummeke langer dan een dag nodig heeft om goedgekeurd te raken? Ben ik be-gevaarlijk? Vlaams onbetrouwbaar? Een scheldschieter? Nog niet ver genoeg gevorderd op de ladder der forum-waan-grootheden? Te cassant? Te Knuppel?

merel
16 oktober 2002, 23:01
Hangt er gewoon vanaf wanneer de bevoegde persoon het bekijkt,
Heb ik ook meegemaakt, rechts was op een paar uur geklaard, op links was het enkele dagen wachten. Geduld dus.

Knuppel
17 oktober 2002, 06:55
Hangt er gewoon vanaf wanneer de bevoegde persoon het bekijkt,
Heb ik ook meegemaakt, rechts was op een paar uur geklaard, op links was het enkele dagen wachten. Geduld dus.



Dank je Mereltje! :wink:

Patriot!
17 oktober 2002, 19:41
Kunnen er ook geen fora voor Belgicistische en flamingantische forum-bezoekers opgericht worden?

Supe®Staaf
17 oktober 2002, 21:18
Kunnen er ook geen fora voor Belgicistische en flamingantische forum-bezoekers opgericht worden?
Nee, Patriot.
Op het Belgicistische zouden wij twee alleen zitten. :lol:

Knuppel
17 oktober 2002, 22:02
Kunnen er ook geen fora voor Belgicistische en flamingantische forum-bezoekers opgericht worden?
Nee, Patriot.
Op het Belgicistische zouden wij twee alleen zitten. :lol:

Jullie twee zijn anders goed voor elk tien Belgische onderhorigen. :P

Supe®Staaf
18 oktober 2002, 07:10
Jullie twee zijn anders goed voor elk tien Belgische onderhorigen. :P
Wij zijn gewoon twee tevreden realisten.
Geen klagers of zagers.
We houden van ons land en steunen de koning en zijn familie. Niet omdat ze perfect zijn, maar omdat ze garant staan voor het samenhouden van ons land, wat dan weer een goede zaak is voor elke onderdaan die gul uit koninklijke of nationale hand eet.
De separatisten zouden schrikken in welk sociaal-economisch bloedbad ze hun aanbeden fetish Vlaanderen zouden storten bij een afscheiding.
De zogezegde transferten zouden peanuts lijken, bij de sommen die ze dan gaan mogen dokken aan alle vlamingen die nu op één of andere manier aan België hun boterham verdienen. Heel wat anders dan dat ze na secessie zouden kunnen aanspraak maken op een bonus. Wat een luchtkasteelbouwers..........

Knuppel
18 oktober 2002, 08:09
Toch liever eerst bewijzen dat jouw "realisme" niet veeleer uit een, door eigen profijt geinspireerde vaderlandsliefde, aangeslagen glazen bol komt. :idea:


Op het Belgicistische zouden wij twee alleen zitten.

Toeval? :P

Patriot!
18 oktober 2002, 20:57
We vergeten Moi en Dalmatio!
Hoewel zij wat minder fanatiek zijn in het aanbidden van het Koningshuis horen zij toch zeker in ons midden!
8)

basil
18 oktober 2002, 21:11
Jullie twee zijn anders goed voor elk tien Belgische onderhorigen. :P
Wij zijn gewoon twee tevreden realisten.
Geen klagers of zagers.
We houden van ons land en steunen de koning en zijn familie. Niet omdat ze perfect zijn, maar omdat ze garant staan voor het samenhouden van ons land, wat dan weer een goede zaak is voor elke onderdaan die gul uit koninklijke of nationale hand eet.
De separatisten zouden schrikken in welk sociaal-economisch bloedbad ze hun aanbeden fetish Vlaanderen zouden storten bij een afscheiding.
De zogezegde transferten zouden peanuts lijken, bij de sommen die ze dan gaan mogen dokken aan alle vlamingen die nu op één of andere manier aan België hun boterham verdienen. Heel wat anders dan dat ze na secessie zouden kunnen aanspraak maken op een bonus. Wat een luchtkasteelbouwers..........
:lol:

'Niet omdat ze perfect zijn, maar omdat ze model staan voor alles wat riekt naar cerebrale atrofie'?
:lol:

Knuppel
18 oktober 2002, 21:15
We vergeten Moi en Dalmatio!
Hoewel zij wat minder fanatiek zijn in het aanbidden van het Koningshuis horen zij toch zeker in ons midden!
8)

Gelukkig zeg je het zelf: fanatiekelingen. :P

Wel raar dat Superstaaf er twee over het Belze hoofd heeft gezien. :wink:

Maar nu zal hij niet anders meer kunnen dan 's lands patriot nr 1 volgen. :lol:

Twee hele fanatiekelingen en twee "halven". Dat wil wat zeggen! 8O

Patriot!
18 oktober 2002, 21:19
Wij kunnen er ook niet aan doen dat de zwart-gelen de Belgische fora overspoelen, terwijl de Belgen op de achtergrond blijven hoewel ze niet altijd akkoord zijn.
Maar dat is dan weer typisch Belgisch.... :(

Maar ja zolang wij er zijn krijgen jullie geen minuut rust! :D :D

merel
18 oktober 2002, 21:24
We vergeten Moi en Dalmatio!
Hoewel zij wat minder fanatiek zijn in het aanbidden van het Koningshuis horen zij toch zeker in ons midden!



Wat mij betreft staat Belgische gezind zijn niet gelijk met het aanbidden van het koningshuis, of wordt ik dan beter Vlaams gezind?

Patriot!
18 oktober 2002, 21:29
Natuurlijk is dat niet het zelfde, dat zijn gewoon persoonlijke... eigenschappen van mij en Supie (sorry SS klinkt zo... zwart :D )
Wees maar Belg, en doe verder wat je wilt :)

merel
18 oktober 2002, 21:39
Dan ist goed, 'k denk dat als voorwaarde zien, niet echt sympathiek zou zijn. Koningszind, tot daar aan toe, maar aanbidden zou toch wel de "Belgen"groep beperken.

Patriot!
19 oktober 2002, 12:42
U hebt gelijk. Komt U nu bij het glorieuze en snelgroeiende Belgisch Legioen? :D
M.a.w. pleit je mee voor een nieuw forum voor Belgischgezinden? 8)

merel
19 oktober 2002, 14:56
Ik zie niet echt het nut in van een forum voor Belgisch gezinden. maak dan gewoon een nieuwe klasse waarop rond Belgische thema's wordt gediscusieerd.
Net zoals ik het eigenlijk jammer vind dat er een forum links en rechts is (waarvoor je moet inschrijven). Ik heb me dan ook bij beide aangemeld, maar wat mij betreft kan je evengoed deze fora openlaten voor iedereen en op het ene discussie rond rechtse (of vermeende rechtse) en op het andere discussie rond linkse (of vermeende linkse) thema's toestaan.
Net zoals men politiek nu onderverdeeld in binnenland en internationaal.

Patriot!
19 oktober 2002, 17:45
Inderdaad.

Verdelen is slecht. Verenigen is goed.
Separatisme is slecht. Belgicisme is goed.

Bob
19 oktober 2002, 23:49
Wat is't patriot, ne supporter van verhofstad ?

Supe®Staaf
20 oktober 2002, 09:24
Natuurlijk is dat niet het zelfde, dat zijn gewoon persoonlijke... eigenschappen van mij en Supie (sorry SS klinkt zo... zwart :D )

Supie klinkt mij dan weer net iets té roze. :lol: :lol: :lol:
Wees maar Belg, en doe verder wat je wilt :)
Belg zijn ze we hoedanook allemaal.
Sommigen willen het echter niet geweten hebben, en ageren tegen onze natie, zoals in den tijd van den Duitsch.
Ze mogen blij zijn dat wij en onze koning zo bramhartig tegenover deze nieuwe schismatiekers staan. Of ze zouden wel weer eens kunnen moeten jammeren dat ze het 'nicht gewusst haben....'
Sommige die-hards leren het blijkbaar nooit.
:evil: :evil: :evil:

Stefanie
20 oktober 2002, 14:18
Barmhartig??? Hoeveel geld vloeit er niet van Vlaanderen naar Wallonië? Dat de Belgicisten zich dus maar koest houden, of die geldstroom houdt op. Ik hoor dat de Waalse economie het nu beter doet, maar Wallonië heeft Vlaanderen nog altijd nodig. Dus barmhartig... Nu, ik zeg niet dat financiële hulp voor Wallonië slecht is, dat is een andere discussie. Aangezien het aan Vlaanderen grenst, is het beter dat 't daar goed gaat. Maar waarom moet Vlaanderen dat wel betalen en Frankrijk, dat er ook aan grenst, niet? Zij spreken dan nog dezelfde taal! Hoedanook, door de economische situatie kunnen de Belgicisten moeilijk anders dan barmhartig zijn, denk ik. En dan dat Nabholz rapport. De Vlaamse reputatie gaan schaden in de raad van Europa terwijl de Vlamingen juist zo solidair zijn met de Walen. Ik las dat de Vlamingen in de faciliteitengemeenten regelmatig in het Frans gaan winkelen. Moeten ze dan om bescherming gaan vragen???

Patriot!
20 oktober 2002, 14:28
Belg zijn ze we hoedanook allemaal.

Dat vind ik dan ook geweldig. Al die flaminganten die elke dag moeten horen dat ze Belg zijn.
Fan-tas-tisch! :lol: :lol: :lol:
En zo zal het nog millenia zijn :lol: :D
Arme, arme schapen!

Knuppel
20 oktober 2002, 15:16
Superstaaf zei niet "barmhartig" maar "bramhartig"...en ik geloof niet dat hij per ongeluk taalfoutjes maakt...:lol:

Ach Patriot, het kan nog een tijdje duren, dat wel, maar ooit komt de dag dat België "vervliegt" zoals alcohol. En dan jongen, hoor jij bij de arme schapen.
Zoals het echter gewoonlijk gaat, draaien de "slimmeriken" optijd hun jas als het op schaapscheren aankomt. Ik hoop dat jij dan bij de moedigen bent die voet bij stuk houden. Je kan ook nog altijd naar Wallonië natuurlijk. Misschien willen onze brave buren die verrekte flaminganten wel van hun ongewenst vorstenhuis bevrijden? :idea:

Je hebt dus nog keuze. :wink:

Veel geluk ermee. :lol:

Stefanie
20 oktober 2002, 15:27
Ja, ik heb dat gezien, Knuppel. Maar wat wilt bramhartig zeggen? Ik dacht dat het een tikfout was.

Patriot!
20 oktober 2002, 15:48
Knuppel, zolang de (meerderheid van de) bevolking Belg wil blijven, waarom dan splitsen?
Democratisch?!?!
Maar goed, als het zwarte ongedierte van het vlaams blok ooit aan de macht komt dan zal ik er nog altijd zijn, wees gerust... maar niet voor lang vrees ik... het is algemeen geweten dat tegenstanders van een extreem-rechts regime het niet lang overleven...

Knuppel
20 oktober 2002, 16:21
Knuppel, zolang de (meerderheid van de) bevolking Belg wil blijven, waarom dan splitsen?
Democratisch?!?!
Maar goed, als het zwarte ongedierte van het vlaams blok ooit aan de macht komt dan zal ik er nog altijd zijn, wees gerust... maar niet voor lang vrees ik... het is algemeen geweten dat tegenstanders van een extreem-rechts regime het niet lang overleven...

Aan dit, en andere fora te zien, merk ik eerder het tegenovergestelde van wat jij "democratisch" noemt. :twisted:

Wat dat "zwarte ongedierte" betreft heb jij duidelijk les gehad van het grote opperhoofd van de VLD. En die heeft zijn les waarschijnlijk geleerd van een nog groter (Duits) voorbeeld. Die had er ook een handje van weg een bepaald volkje als insecten te betitelen.
ALS het Blok ooit aan de macht komt dan is dat wel dankzij het cordon sanitaire. Denk d�*�*r maar eens over na.

Jouw Belgische Superdemocraten waren slimmer geweest als ze destijds gedaan hadden wat ze met de LPF in Nederland deden. Wat ze hier ten lande met de VU hebben gedaan. Wat ze nu ook weer met Agalev bezig zijn.
Vandaag kunnen ze echter niet meer terug. Het Blok heeft tijd zat gehad om zich beter te organiseren dan de LPF. Het is telaat. Zelfs als ze het zouden willen kan het nog nauwelijks meer. Met alle gevolgen vandien. Die partij zal blijven teren op het ongenoegen van de mensen. Ongenoegen dat er nu eenmaal is! Ik kan dan maar één ding op zeggen: Boontje komt om zijn loontje.

In tegenstelling tot jou ben ik er vrij gerust in. Europa is er ook nog. Groot en log en even ondemocratisch als de rest maar een landje van zes miljoen inwoners, dat ook nog midden tussen al de anderen in ligt, zullen ze zeker niet "aan zijn droeve lot overlaten".

Supe®Staaf
20 oktober 2002, 17:09
Ja, ik heb dat gezien, Knuppel. Maar wat wilt bramhartig zeggen? Ik dacht dat het een tikfout was.
Klopt Stefanie.
Knuppel overschat me.
:oops: :oops: :oops:

Duym
20 oktober 2002, 17:28
Men verwijt het vlaams Blok dat het teert op het ongenoegen van de mensen, en ook op de vele geweldmisdrijven. Maar is dat verwijt niet al te gek.

Het Vlaams Blok heeft dat ongenoegen niet uitgevonden en zet ook niemand aan tot crimineel gedrag. Wij zeggen toch ook niet dat Agalev teert op de milieuverloedering.

amexx
20 oktober 2002, 18:32
Om een antwoord te geven op knuppel. Ik vermoed dat je het hebt over je toegang van "rechts". Het is zo dat ik een paar weken geleden verhuisd ben. Mijn internet aansluiting heeft wat langer op zich laten wachten. Mijn internet account was meer dan 1 week afgesloten. Ik kon het niet opmerken dat u een aanvraag heeft ingediend. Vermits uw aanvraag ook gemeld werd via mijn email. Die toen al afgesloten was.

Er gaat geen onderzoek aan vooraf. Sorry voor het ongemak zou ik zeggen.

Knuppel
20 oktober 2002, 19:05
Het was enkel een grapje Amexx. De dag erna mocht ik al binnen. Bij "links" heeft het nog een dagje langer geduurd.
Maar intussen draaide dit toch weer uit op een leuke topic, hé?

Knuppel
20 oktober 2002, 19:12
Men verwijt het vlaams Blok dat het teert op het ongenoegen van de mensen, en ook op de vele geweldmisdrijven. Maar is dat verwijt niet al te gek.

Het Vlaams Blok heeft dat ongenoegen niet uitgevonden en zet ook niemand aan tot crimineel gedrag. Wij zeggen toch ook niet dat Agalev teert op de milieuverloedering.

Ik zei al dat dit ongenoegen er nu eenmaal IS, Duympje. Ook en zelfs bij mij.
Het is echter een feit dat het Vlaams Blok de enige partij is die niets verkeerds k�*n doen dankzij een uiterst "veilige" schutkring. De verleiding is dus groot om een eventuele proteststem op zo een partij uit te brengen. Niettemin is hen zelfs dat niet te verwijten. Met de opkomstplicht af te schaffen zou dat "probleem" ineens opgelost zijn. Kortom, "ze" vragen ernaar.

Knuppel
20 oktober 2002, 19:20
Ja, ik heb dat gezien, Knuppel. Maar wat wilt bramhartig zeggen? Ik dacht dat het een tikfout was.
Klopt Stefanie.
Knuppel overschat me.
:oops: :oops: :oops:

...anyway...leuk dat die tikfout net staat waar ze staat. Doet me denken aan drammen, brallen, alles behalve bram-hartigheid dus. :wink:

Patriot!
17 april 2003, 17:04
Uit de duistere archieven van het forum komt dit eeuwenoud schrift weer bovendrijven. We vinden er een uitspraak van de jonge Patriot, die toen slechts één medestander had op het forum. U zal verbaasd zijn om zijn lamentabele profetische eigenschappen.

Wij kunnen er ook niet aan doen dat de zwart-gelen de Belgische fora overspoelen, terwijl de Belgen op de achtergrond blijven hoewel ze niet altijd akkoord zijn.
Maar dat is dan weer typisch Belgisch.... :(


Ondertussen, maanden later, klopt mijn uitspraak totaal niet meer.
Er zijn nu wel een 'beetje' meer Belgischgezinden dan de twee die er toen waren... :lol:
Het snelgroeiend aantal Belgisch-gezinden en BUB-sympathisanten sinds het begin van de aanwezigheid van de BUB hier, toont toch het grote succes aan dat de BUB zal hebben eens iedereen ons kent :wink:

Misschien moeten we echt wel Belgische en Vlaamsgezinde fora oprichten, waarom niet? Die tegenstelling is waarschijnlijk nog groter dan de Links-Rechts tegenstelling.

datri
17 april 2003, 17:25
Uit de duistere archieven van het forum komt dit eeuwenoud schrift weer bovendrijven. We vinden er een uitspraak van de jonge Patriot, die toen slechts één medestander had op het forum. U zal verbaasd zijn om zijn lamentabele profetische eigenschappen.

Wij kunnen er ook niet aan doen dat de zwart-gelen de Belgische fora overspoelen, terwijl de Belgen op de achtergrond blijven hoewel ze niet altijd akkoord zijn.
Maar dat is dan weer typisch Belgisch.... :(


Ondertussen, maanden later, klopt mijn uitspraak totaal niet meer.
Er zijn nu wel een 'beetje' meer Belgischgezinden dan de twee die er toen waren... :lol:
Het snelgroeiend aantal Belgisch-gezinden en BUB-sympathisanten sinds het begin van de aanwezigheid van de BUB hier, toont toch het grote succes aan dat de BUB zal hebben eens iedereen ons kent :wink:

Misschien moeten we echt wel Belgische en Vlaamsgezinde fora oprichten, waarom niet? Die tegenstelling is waarschijnlijk nog groter dan de Links-Rechts tegenstelling.

als ge met die 10 leden afspreekt om één forum te bevuilen met uw belgicistisch gezever kunt ge inderdaad over een 'groot' succes spreken.
Na de verkiezingen zullen we wellicht met die uitspraak kunnen lachen :mrgreen:

Patriot!
17 april 2003, 19:28
Uit de duistere archieven van het forum komt dit eeuwenoud schrift weer bovendrijven. We vinden er een uitspraak van de jonge Patriot, die toen slechts één medestander had op het forum. U zal verbaasd zijn om zijn lamentabele profetische eigenschappen.

Wij kunnen er ook niet aan doen dat de zwart-gelen de Belgische fora overspoelen, terwijl de Belgen op de achtergrond blijven hoewel ze niet altijd akkoord zijn.
Maar dat is dan weer typisch Belgisch.... :(


Ondertussen, maanden later, klopt mijn uitspraak totaal niet meer.
Er zijn nu wel een 'beetje' meer Belgischgezinden dan de twee die er toen waren... :lol:
Het snelgroeiend aantal Belgisch-gezinden en BUB-sympathisanten sinds het begin van de aanwezigheid van de BUB hier, toont toch het grote succes aan dat de BUB zal hebben eens iedereen ons kent :wink:

Misschien moeten we echt wel Belgische en Vlaamsgezinde fora oprichten, waarom niet? Die tegenstelling is waarschijnlijk nog groter dan de Links-Rechts tegenstelling.

als ge met die 10 leden afspreekt om één forum te bevuilen met uw belgicistisch gezever kunt ge inderdaad over een 'groot' succes spreken.
Na de verkiezingen zullen we wellicht met die uitspraak kunnen lachen :mrgreen:

1. Van de hier aanwezige BUB'ers en sympathisanten zijn er 3 die bij de BUB waren voor ze op het forum kwamen. Al de andere hier aanwezige BUB'ers en sympathisanten zijn dat geworden onder invloed van de BUB aanwezigheid hier. Vroeger, voor Patriot zijn intrede maakte, was Superstaaf nagenoeg de enige Belgischgezinde op dit forum. Nu, daarentegen... :twisted:

2. Wie spreekt er van deze verkiezingen?

Paulus de Boskabouter
17 april 2003, 19:31
Vroeger, voor Patriot zijn intrede maakte, was Superstaaf nagenoeg de enige Belgischgezinde op dit forum.

Ik denk dat het dringend tijd wordt dat de moderatoren iets ondernemen tegen mensen met 5 nicks :twisted:

datri
17 april 2003, 19:39
Vroeger, voor Patriot zijn intrede maakte, was Superstaaf nagenoeg de enige Belgischgezinde op dit forum.

Ik denk dat het dringend tijd wordt dat de moderatoren iets ondernemen tegen mensen met 5 nicks :twisted:

en hoe noemt gij dan nog??

Kwebbel, Lui ???? :wink: :lol:

Paulus de Boskabouter
17 april 2003, 19:41
Vroeger, voor Patriot zijn intrede maakte, was Superstaaf nagenoeg de enige Belgischgezinde op dit forum.

Ik denk dat het dringend tijd wordt dat de moderatoren iets ondernemen tegen mensen met 5 nicks :twisted:

en hoe noemt gij dan nog??

Kwebbel, Lui ???? :wink: :lol:

Datri, Jan van den Berghe, Vlaanderen72, Raf én Bartje

datri
17 april 2003, 19:51
Vroeger, voor Patriot zijn intrede maakte, was Superstaaf nagenoeg de enige Belgischgezinde op dit forum.

Ik denk dat het dringend tijd wordt dat de moderatoren iets ondernemen tegen mensen met 5 nicks :twisted:

en hoe noemt gij dan nog??

Kwebbel, Lui ???? :wink: :lol:

Datri, Jan van den Berghe, Vlaanderen72, Raf én Bartje

en hoe voelt dat om met uzelf in discussie te gaan?

Paulus de Boskabouter
17 april 2003, 19:53
Vroeger, voor Patriot zijn intrede maakte, was Superstaaf nagenoeg de enige Belgischgezinde op dit forum.

Ik denk dat het dringend tijd wordt dat de moderatoren iets ondernemen tegen mensen met 5 nicks :twisted:

en hoe noemt gij dan nog??

Kwebbel, Lui ???? :wink: :lol:

Datri, Jan van den Berghe, Vlaanderen72, Raf én Bartje

en hoe voelt dat om met uzelf in discussie te gaan?

Fantastisch pervers, maar waarom vraag ik dit?

datri
17 april 2003, 20:03
Vroeger, voor Patriot zijn intrede maakte, was Superstaaf nagenoeg de enige Belgischgezinde op dit forum.

Ik denk dat het dringend tijd wordt dat de moderatoren iets ondernemen tegen mensen met 5 nicks :twisted:

en hoe noemt gij dan nog??

Kwebbel, Lui ???? :wink: :lol:

Datri, Jan van den Berghe, Vlaanderen72, Raf én Bartje

en hoe voelt dat om met uzelf in discussie te gaan?

Fantastisch pervers, maar waarom vraag ik dit?

een goede vraag.....

vlaanderen72
18 april 2003, 08:47
Vroeger, voor Patriot zijn intrede maakte, was Superstaaf nagenoeg de enige Belgischgezinde op dit forum.

Ik denk dat het dringend tijd wordt dat de moderatoren iets ondernemen tegen mensen met 5 nicks :twisted:

en hoe noemt gij dan nog??

Kwebbel, Lui ???? :wink: :lol:

Datri, Jan van den Berghe, Vlaanderen72, Raf én Bartje


8O 8O 8O

Henri1
23 juli 2017, 11:10
Moet de staatsveiligheid ingeschakeld worden voor een onderzoek naar iemands duistere verleden vooraleer hij/zij op het "links" en/of "rechts" forum wordt toegelaten? Of wat is de reden dat een aanvraag voor het bekijken van dit internetforummeke langer dan een dag nodig heeft om goedgekeurd te raken? Ben ik be-gevaarlijk? Vlaams onbetrouwbaar? Een scheldschieter? Nog niet ver genoeg gevorderd op de ladder der forum-waan-grootheden? Te cassant? Te Knuppel?

Hoe is de situatie ondertussen geëvolueerd ?

Eduard Khil
23 juli 2017, 11:14
Hoe is de situatie ondertussen geëvolueerd ?

ah ga je ook beginnen meedoen ja :lol:

Henri1
23 juli 2017, 11:20
ah ga je ook beginnen meedoen ja :lol:

Mag je dat als door andere uitgeroepen SOS ?

Dadeemelee
23 juli 2017, 13:44
Jawadde: Jong VLD. Is dat nu Jong Open VLD of Open Jong VLD?