PDA

View Full Version : Nieuwe forumsessies: wie nodigen we uit?


Maarten Malaise
3 januari 2007, 20:07
Politics.be organiseert opnieuw forumsessies met politici. Opzet: kandidaat-politici beantwoorden een hele week jullie vragen in het forum. Aan het bestaande concept wijzigen we niets omdat het goed was. Maar uiteraard moeten we de kandidaten selecteren. Een deel zal afhangen van hun beschikbaarheid. Maar alle suggesties blijven welkom.

Twee vragen:
1. Wie vragen we opnieuw? En waarom?
2. Welke nieuwe kandidaten nodigen we uit? En waarom?

Laat even weten welke je voorkeuren zijn.

Maarten

lomeanor
3 januari 2007, 20:09
Ik zou zeker Yves Leterme en Bart Dewever opnieuw vragen om hen te ondervragen over de staatshervorming en hun project.

Jean-Marie Dedecker zou ik ook zeker opnieuw vragen. Interessant om hem te ondervragen over zijn nieuwe politieke project en de slaagkansen van zijn nieuwe partij.

exodus
3 januari 2007, 20:10
Jean Luc Dehaene

Patriot!
3 januari 2007, 20:25
De partijleiders zeker? Voor grotere partijen twee, voor kleinere partijen enkel de voorzitter ofzo?

VLD: Verhofstadt en Somers
Vivant: Duchatelet (of Lijnen)
CDV: Leterme en Vandeurzen
NVA: De Wever
SP.A: Van de Lanotte en Janssens
Spirit: Lambert (of Anciaux)
VB: Van Hecke en Dewinter
Vlott: Coveliers
Groen: Dua en/of Vogels
Dedecker: hemzelve
PVDA: Van Duppen
BUB: Van de Cauter

Als die allemaal willen komen hé. ;)

Enfin, de grote kleppers gaan het misschien te druk hebben om hier een hele week te zitten maar het concept zou in mijn ogen best zo zijn: voor de grote partijen de voorzitter (of een woordvoerder) én een spraakmakend figuur (zoals een minister of fractieleider) en voor de kleinere partijen enkel de voorzitter.

largo_w
3 januari 2007, 20:29
de decker zeker!

lomeanor
3 januari 2007, 20:30
Annemans voor het VB zou mij ook aanstaan.

bartje
3 januari 2007, 20:51
Misschien ook enkele politici van de jongere generatie zoals

Mathias Declercq voor VLD
Jef Van Den Bergh voor CD&V
iemand van de jonge garde van Groen
Stijn Bex van SPIRIT
onze eingenste ¨Patriot voor BUB
...

Zeno!
3 januari 2007, 22:17
BUB: Van de Cauter

.

Ja! Die zou ik eindelijk wel eens een vraag willen stellen :-o ;-)

Bobke
3 januari 2007, 22:49
Ja! Die zou ik eindelijk wel eens een vraag willen stellen :-o ;-)
:lol:

Tavek
3 januari 2007, 23:38
Diene voorzitter van Vivant, Roland Duchatelet, die zou wel eens interessante discussies kunnen opleveren.

araneus
3 januari 2007, 23:51
Diene voorzitter van Vivant, Roland Duchatelet, die zou wel eens interessante discussies kunnen opleveren.

Kan ik alleen maar bijtreden ! Hij zal zeker een goed debat kunnen ondersteunen. Misschien spijtig dat Vivant niet echt duidelijke migrantenstandpunten heeft waardoor 95% van de forumdeelnemers het niet interessant zullen vinden. Toch heeft deze man fantastische ideeën en verdient zeker een plaatsje hier.

Brandaan
4 januari 2007, 00:03
Misschien ook een aantal Nederlandse politici? Het hoeven dan niet eens fractievoorzitters of dergelijke te zien, maar het is imo wel interresant om enkele gewone kamerleden los te laten.

lombas
4 januari 2007, 00:24
Misschien ook een aantal Nederlandse politici? Het hoeven dan niet eens fractievoorzitters of dergelijke te zien, maar het is imo wel interresant om enkele gewone kamerleden los te laten.

In het licht van de federale verkiezingen? Nee dank u.

;-)

Tavek
4 januari 2007, 00:27
Kan ik alleen maar bijtreden ! Hij zal zeker een goed debat kunnen ondersteunen. Misschien spijtig dat Vivant niet echt duidelijke migrantenstandpunten heeft waardoor 95% van de forumdeelnemers het niet interessant zullen vinden. Toch heeft deze man fantastische ideeën en verdient zeker een plaatsje hier.

Het feit dat deze partij niet kickt op staatshervormingen (allez, in de zin die de vlaams nationale partijen kennen, vivant wilt de staat wel hervormen maar op een andere manier) of migranten maakt ze juist zo interessant.

Het is een partij die oplossingen aanbiedt, maar ik denk dat ze gewoon te moeilijk zijn voor de gewone mens. Ach, altijd leuk om eens te discussieren met een collega :)

Brandaan
4 januari 2007, 00:34
In het licht van de federale verkiezingen? Nee dank u.

;-)


Een beetje op de toekomst vooruit lopen mag ook al niet? ;-)
De vorige forumsessies hadden toch ook niet allemaal direct met de verkiezingen te maken?

lombas
4 januari 2007, 00:37
Een beetje op de toekomst vooruit lopen mag ook al niet? ;-)
De vorige forumsessies hadden toch ook niet allemaal direct met de verkiezingen te maken?

Forumsessies met politici (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=70)
In dit forum vind je alle forumsessies naar aanleiding van de verkiezingen van 13 juni 2004.

;-)

Jaani_Dushman
4 januari 2007, 00:42
CD&V: de broers Van Rompuy, Luc Van Den Brande
SP.a: Johan Van de Lanotte, Frank Vandenbroucke (en voor Mitgard een privé forumsessie met Freya Van den Bossche)
VLD: Karel De Gucht
N-VA: Kris Van Dijck
Groen!: Magda Aelvoet
Spirit: Geert Lambert
PVDA: Dirk Van Duppen
CAP: Lode Van Outrive
Vivant: Nele Lijnen
BUB: Willy Retsin

netslet
4 januari 2007, 01:01
Guy Quaden, Gouverneur van de Nationale Bank van België
Herman Fransen, uittredend Commissaris-Generaal van de Federale Politie


edit: oei. politici. :oops:

lombas
4 januari 2007, 01:08
Ik denk dat we het allemaal eens zijn dat deze man een forumsessie MOET krijgen.

http://pix.lenta.ru/news/2006/10/16/youtube/picture.jpg



ANARCHIE!

Hans1
4 januari 2007, 12:10
De partijleiders zeker? Voor grotere partijen twee, voor kleinere partijen enkel de voorzitter ofzo?

VLD: Verhofstadt en Somers
Vivant: Duchatelet (of Lijnen)
CDV: Leterme en Vandeurzen
NVA: De Wever
SP.A: Van de Lanotte en Janssens
Spirit: Lambert (of Anciaux)
VB: Van Hecke en Dewinter
Vlott: Coveliers
Groen: Dua en/of Vogels
Dedecker: hemzelve
PVDA: Van Duppen
BUB: Van de Cauter

Als die allemaal willen komen hé. ;)

Enfin, de grote kleppers gaan het misschien te druk hebben om hier een hele week te zitten maar het concept zou in mijn ogen best zo zijn: voor de grote partijen de voorzitter (of een woordvoerder) én een spraakmakend figuur (zoals een minister of fractieleider) en voor de kleinere partijen enkel de voorzitter.

Waarom twee voor de grote partijen alleen? Ze krijgen zo al genoeg media-aandacht... Politics zou juist moeten staan voor absolute gelijkheid tussen de partijen. Dan kan jij ook een sessie doen.:-)

Hans1
4 januari 2007, 12:11
Ik denk dat we het allemaal eens zijn dat deze man een forumsessie MOET krijgen.

http://pix.lenta.ru/news/2006/10/16/youtube/picture.jpg



ANARCHIE!

Als de foto nu enkele seconden later was genomen, stond de B.U.B. erop.:-)

Monocle
4 januari 2007, 14:39
Als de foto nu enkele seconden later was genomen, stond de B.U.B. erop.:-)

'k had het kunnen weten, als je een zatte Waalse politieker op tv komt, dan is de b.u.b. nooit ver af ;)

Maar 't is misschien nog niet zo'n slecht idee om eens enkele waalse politici aan het woord te laten....

Bobke
4 januari 2007, 15:25
Als de foto nu enkele seconden later was genomen, stond de B.U.B. erop.:-)
Waart ge even ervoor al onder tafel verdwenen ?

Hans1
4 januari 2007, 15:31
Van 't lachen, zeer zeker. Daerden is een toffe knul, heel wat toffer dan de gemiddelde oersaaie flamingant. Mag gerust lid van de B.U.B. worden.:-)

duveltje382
4 januari 2007, 15:36
Heel graag Roland Duchatelet,ik zou die nu echt eens een aantal vragen rond het onvoorwaardelijke basisloon willen stellen,en of hij denkt dit te kunnen verwezenlijken met VLD?

guerin
4 januari 2007, 17:04
Een lijsttrekker van CAP of hoe de toekomstige partij zal noemen maar een Jeff Sleecks of Lode Van Outrive zou heel goed zijn natuurlijk en dat om duiding te geven omtrent dat partij.

Ive De Beckker
4 januari 2007, 17:08
De partijleiders zeker? Voor grotere partijen twee, voor kleinere partijen enkel de voorzitter ofzo?

VLD: Verhofstadt en Somers
Vivant: Duchatelet (of Lijnen)
CDV: Leterme en Vandeurzen
NVA: De Wever
SP.A: Van de Lanotte en Janssens
Spirit: Lambert (of Anciaux)
VB: Van Hecke en Dewinter
Vlott: Coveliers
Groen: Dua en/of Vogels
Dedecker: hemzelve
PVDA: Van Duppen
BUB: Van de Cauter

Als die allemaal willen komen hé. ;)

Enfin, de grote kleppers gaan het misschien te druk hebben om hier een hele week te zitten maar het concept zou in mijn ogen best zo zijn: voor de grote partijen de voorzitter (of een woordvoerder) én een spraakmakend figuur (zoals een minister of fractieleider) en voor de kleinere partijen enkel de voorzitter.

Ik zou voor de BUB liever iemand anders dan de voorzitter zien.
Iemand die met meer respect spreekt over zijn medemens.
In dit topic worden de flamiganten weer eens als oersaai
bestempeld.

Ik geloof erin dat er bij de BUB mensen met respect zijn.

Ive De Beckker
4 januari 2007, 17:10
Waarom twee voor de grote partijen alleen? Ze krijgen zo al genoeg media-aandacht... Politics zou juist moeten staan voor absolute gelijkheid tussen de partijen. Dan kan jij ook een sessie doen.:-)

Daar heeft Hans volledig gelijk mee.
Iedereen moet dezelfde kansen krijgen.

van Maerlant
4 januari 2007, 17:24
Niemand interesseert zich in flutpartijtjes, hoor.

Thomas-
4 januari 2007, 17:29
Verhofstadt en Freya Van den Bossche zou wel leuk zijn maar die zullen waarschijnlijk niet durven vanwege de bakken kritiek die ze dan over hun gaan krijgen.

Boadicea
4 januari 2007, 17:37
Iedereen welkom. Doet er me niet toe welke politicus zich hier aanmeldt, ik hoop dat hij verder leest dan enkel zijn vraag- en antwoord ronde. Volgens mij staan hier op dit forum genoeg eikele punten uigelegd waar een nieuwe regering aan zou kunnen werken.

Bobke
4 januari 2007, 17:48
Daar heeft Hans volledig gelijk mee.
Iedereen moet dezelfde kansen krijgen.
Wordt hier dan een partij geweerd ?
Voor zover ik zie is hier maar één voorzitter, ook ongevraagd, permanent aanwezig. Niemand zegt toch dat ze moeten vluchten als hem een netelige vraag gesteld wordt.

Praetorian
4 januari 2007, 17:53
CD&V: Pieter De Crem, Mark Eyskens
SP.a: Johan Van de Lanotte, Frank Vandenbroucke, Freya Van den Bossche
VLD: Karel De Gucht, Bart Somers
N-VA: Bart De Wever
Groen!: Magda Aelvoet, Vera Dua
Spirit: Geert Lambert
PVDA: Dirk Van Duppen, Peter Mertens
CAP: Lode Van Outrive, Jef Sleeckx
VB: niemand, want ze zijn te onderhevig aan partijdiscipline, vorige VB'ers negeerden 99% van de kritische vragen.

Ive De Beckker
4 januari 2007, 18:18
Wordt hier dan een partij geweerd ?
Voor zover ik zie is hier maar één voorzitter, ook ongevraagd, permanent aanwezig. Niemand zegt toch dat ze moeten vluchten als hem een netelige vraag gesteld wordt.

Ik zeg niet dat er een partij geweerd wordt.
Maar dat ze bij elke partij evenveel mensen moeten uitnodigen.

Piet Hein
4 januari 2007, 18:43
Jaak Peeters

end
4 januari 2007, 18:48
De Wever en Leterme.

Linkse Vogel
4 januari 2007, 20:46
Misschien ook enkele politici van de jongere generatie zoals

Mathias Declercq voor VLD
Jef Van Den Bergh voor CD&V
iemand van de jonge garde van Groen
Stijn Bex van SPIRIT
onze eingenste ¨Patriot voor BUB
...

Jah... voor Groen! Bvb Fatiha Dahmani van Leuven of Tinne vanderstraeten

en van Spa zou ik graag Louis Tobback zien omdat ge daar goed ruzie mee kunt maken.

Linkse Vogel
4 januari 2007, 20:47
CD&V: Pieter De Crem, Mark Eyskens
SP.a: Johan Van de Lanotte, Frank Vandenbroucke, Freya Van den Bossche
VLD: Karel De Gucht, Bart Somers
N-VA: Bart De Wever
Groen!: Magda Aelvoet, Vera Dua
Spirit: Geert Lambert
PVDA: Dirk Van Duppen, Peter Mertens
CAP: Lode Van Outrive, Jef Sleeckx
VB: niemand, want ze zijn te onderhevig aan partijdiscipline, vorige VB'ers negeerden 99% van de kritische vragen.

Magda Aelvoet zeker... Die ken ik persoonlijk. Een zeer sympatieke mevrouw.

Patriot!
4 januari 2007, 20:49
Blijkbaar hebben ze voor dokters gekozen... misschien Doctor Retsin van BUB ineens uitnodigen? ;)

alharb
4 januari 2007, 21:16
Tinne vanderstraeten


Ik heb haar een paar maand geleden bezig gezien tijdens een debat, en ik moet zeggen, ze kon zich absoluut niet weren. Inhoudelijk bracht ze zeer weinig bij. Misschien (hopelijk voor haar) dat ze in de kalmte van een forum wat meer kan zeggen.
Bart Staes lijkt me ook een goede keuze.

Een vraag voor de moderatie, komen ook niet-politici in aanmerking ?
Ik denk dan aan mensen als Braeckman, Sami Zemni, Ifshahan of Glen Audenaert .

Maarten Malaise
4 januari 2007, 21:19
Blijkbaar hebben ze voor dokters gekozen... misschien Doctor Retsin van BUB ineens uitnodigen? ;)

Eerste serie is inderdaad eentje met artsen. Gezondheidszorg is thema van de eerste week. Het is nog koffiedik kijken wie allemaal opkomt bij de verkiezingen, maar van deze kandidaten waren we redelijk zeker. Een mooie opener.

Maarten

Maarten Malaise
4 januari 2007, 21:23
Ik heb haar een paar maand geleden bezig gezien tijdens een debat, en ik moet zeggen, ze kon zich absoluut niet weren. Inhoudelijk bracht ze zeer weinig bij. Misschien (hopelijk voor haar) dat ze in de kalmte van een forum wat meer kan zeggen.
Bart Staes lijkt me ook een goede keuze.

Een vraag voor de moderatie, komen ook niet-politici in aanmerking ?
Ik denk dan aan mensen als Braeckman, Sami Zemni, Ifshahan of Glen Audenaert .
We gaan voor kandidaat-politici voor de volgende (federale) verkiezingen.

Maarten Malaise

Den Ardennees
4 januari 2007, 23:10
Kunnen we ook niet een paar oudere politici vragen, om hun ervaren mening over de huidige politieke situatie te weten.

- Karel Dillen

- Leo Tindemans

- Willy Claes

Internaut
5 januari 2007, 01:26
Ik heb het wat slimmer aangepakt.
Heb me even bezig gehouden na te gaan welke VB politici het meeste gereageerd hebben de vorige keer dat ze hier waren. Dat zijn de enige feiten, niet allemaal reageren ze even veel, laat staan of ze dat ook gaan doen. Ze hebben drukke agenda's en internetforum is een woord dat voor vele politici al een ver van hun bed show is.
Vermits de meerderheid op dit forum VB'er is behandel ik enkel de VB politici.

Filip Dewinter 82
Gerolf Annemans 42
Marijke Dillen 32
Hans Verreyt 30
Anke Van dermeersch 26
Frank Vanhecke 23
Joris Van Hauthem 23

Filip Dewinter garandeert dus het meeste kans om jouw prangende vraag te beantwoorden :thumbsup:
Forumsessies introduceren ons een nieuwe vorm van interactieve democratie :cheer:

jan hyoens
5 januari 2007, 09:34
Moet ik nog zeggen? Mijn voorkeur gaat uit naar Volksvertegenwoordiger Ortwin Depoortere, ([email protected]).

laat eens een minder bekend iemand aan het woord zodat het Vlaams Belang kan bewijzen dat al onze kandidaten evenwaardig zijn.

Linkse Vogel
5 januari 2007, 11:23
De partijleiders zeker? Voor grotere partijen twee, voor kleinere partijen enkel de voorzitter ofzo?

VLD: Verhofstadt en Somers
Vivant: Duchatelet (of Lijnen)
CDV: Leterme en Vandeurzen
NVA: De Wever
SP.A: Van de Lanotte en Janssens
Spirit: Lambert (of Anciaux)
VB: Van Hecke en Dewinter
Vlott: Coveliers
Groen: Dua en/of Vogels
Dedecker: hemzelve
PVDA: Van Duppen
BUB: Van de Cauter

Als die allemaal willen komen hé. ;)

Enfin, de grote kleppers gaan het misschien te druk hebben om hier een hele week te zitten maar het concept zou in mijn ogen best zo zijn: voor de grote partijen de voorzitter (of een woordvoerder) én een spraakmakend figuur (zoals een minister of fractieleider) en voor de kleinere partijen enkel de voorzitter.

Oei oei, De Wever van de N-VA... dat wordt boel! :twisted:

Linkse Vogel
5 januari 2007, 11:26
Ik heb het wat slimmer aangepakt.
Heb me even bezig gehouden na te gaan welke VB politici het meeste gereageerd hebben de vorige keer dat ze hier waren. Dat zijn de enige feiten, niet allemaal reageren ze even veel, laat staan of ze dat ook gaan doen. Ze hebben drukke agenda's en internetforum is een woord dat voor vele politici al een ver van hun bed show is.
Vermits de meerderheid op dit forum VB'er is behandel ik enkel de VB politici.

Filip Dewinter 82
Gerolf Annemans 42
Marijke Dillen 32
Hans Verreyt 30
Anke Van dermeersch 26
Frank Vanhecke 23
Joris Van Hauthem 23

Filip Dewinter garandeert dus het meeste kans om jouw prangende vraag te beantwoorden :thumbsup:
Forumsessies introduceren ons een nieuwe vorm van interactieve democratie :cheer:

en met wát voor een antwoord...

exodus
5 januari 2007, 11:48
Anders ook enkele politici die voor Europa zijn.

Linkse Vogel
5 januari 2007, 12:07
Dit is mijn Lijstje.

PvdA: Van Duppen
Groen!: Magda Aelvoet, Tinne vanderstraeten en/of Vera Dua
SP.a: Freya Vandenbossche;-) en/of Vande Lanotte
Vivant: Duchatelet
Spirit: Stijn Bex
VLD: M. Declercq
CD&V: Leterme
N-VA Bourgeois of De Wever
VB: voor mij hoeft er niemand van die partij te komen... 8-)
BUB: Ik ken er geen maar de voorzitter zou prima zijn
LSP: Doe ook maar de voorzitter

Ik weet wel niet of die allemaal deelnemen aan de komende verkiezingen...

Karel Megens
5 januari 2007, 12:50
Mark Demesmaeker?

Den Ardennees
5 januari 2007, 17:30
Mark Demesmaeker?


we hadden het wel over politici hé:roll:

baarle
5 januari 2007, 17:34
Ja! Die zou ik eindelijk wel eens een vraag willen stellen :-o ;-)

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL !

baarle
5 januari 2007, 17:37
In het licht van de federale verkiezingen? Nee dank u.

;-)

En waarom niet? Stel dat Pim nog zou leven, dat zou toch brandende discussies ivm de Belgische verkiezingen kunnen opleveren, niet?
En vermits Steve zich steevast gaat moeien met de Nederlandse verkiezingen, zou ik zeker Wouter Bos uitnodigen. En verder mag wmb Jan Marijnissen niet ontbreken.

baarle
5 januari 2007, 17:42
Maar 't is misschien nog niet zo'n slecht idee om eens enkele waalse politici aan het woord te laten....

Ik steun dat!

Welke Waalse politici schrijven genoeg Nederlands en zijn interessant genoeg? Iemand ideeën?

Ik nomineer alvast Louis Michel.

Thomas-
5 januari 2007, 18:06
Ja! Die zou ik eindelijk wel eens een vraag willen stellen :-o ;-)
Een sessie met Hans kan wel grappig worden ja. Of een paar andere BUBbers waar we nog niet veel van gehoord hebben zoals die Retsin uit Brugge, den dolfijn, of misschien hun nieuwe Astrid aanwinst.

Den Ardennees
5 januari 2007, 19:11
Dit is mijn Lijstje.

(...)

VB: voor mij hoeft er niemand van die partij te komen... 8-)

(...)



zei een aanhanger van een partij die de kiesdrempel niet meer haalt; over de grootste partij van Vlaanderen...

Maarten Malaise
6 januari 2007, 12:40
De huidige keuze rond gezondheidszorg is geïnspireerd op het feit dat de staatshervorming meer en meer naar voor komt als thema. En dat gezondheidszorg een onderdeel zal worden van de discussie. We kunnen misschien enkele andere thema's aansnijden waarvan we weten dat ze bron van discussie zullen zijn: Brussel, justitie, ... en daar een aantal politici bijhalen. Let wel: het moet om politici gaan die thuis zijn in het onderwerp én die opkomen bij de verkiezingen. Ideeën?

Brandaan
6 januari 2007, 13:27
De huidige keuze rond gezondheidszorg is geïnspireerd op het feit dat de staatshervorming meer en meer naar voor komt als thema. En dat gezondheidszorg een onderdeel zal worden van de discussie. We kunnen misschien enkele andere thema's aansnijden waarvan we weten dat ze bron van discussie zullen zijn: Brussel, justitie, ... en daar een aantal politici bijhalen. Let wel: het moet om politici gaan die thuis zijn in het onderwerp én die opkomen bij de verkiezingen. Ideeën?

Komen er ook een keer forumsessies met niet-politici of niet opkomende politici? Dat kan ook zeer boeiend zijn.

Maarten Malaise
6 januari 2007, 13:52
Komen er ook een keer forumsessies met niet-politici of niet opkomende politici? Dat kan ook zeer boeiend zijn.

Dat is niet de bedoeling. Misschien na de verkiezingen.

Maarten Malaise

toccata
7 januari 2007, 01:24
Groen!: Freya Piryns, Bart Staes
VLD: Karel Degucht, Dirk Van Mechelen, Marino Keulen
CD&V: Jo Vandeurzen, Kris peeters, Vervotte, Pieter Decrem,
VB: Philip Dewinter, Alexandra Colen, Marie Rose-Morel, Rob verijcken, Francis Van den Eynde (indien mogelijk Karel Dillen)
Sp.a: Johan Vandelanotte, Tobbac (vader of zoon), Pascal Smet, Patrick Janssens
CAP: Jef Sleeckx
Pvda: van duppen, Boudewijn Deckers
NV-a: Frieda Brepoels, Mark Demesmaeker
Vlott: Hugo coveliers
Jean-marie dedecker

Maarten Malaise
7 januari 2007, 10:51
Een week over Brussel: Pascal Smet (als die opkomt bij de federale verkiezingen?), Bart Laeremans en misschien nog iemand met een unitaire visie van de BUB of Groen! ? Suggestie voor de derde kandidaat?

Maarten

Maarten Malaise
7 januari 2007, 11:36
Frederic Erens van het Vlaams Belang is ook een mogelijke kandidaat voor Brussel.
Adelheid Byttebier, Tinne Van der Straeten, Luckas Vander Taelen, Bruno De Lille, ... zijn Brusselaars bij Groen!

ggolsteyn
8 januari 2007, 01:08
Frederic Erens van het Vlaams Belang is ook een mogelijke kandidaat voor Brussel.
Adelheid Byttebier, Tinne Van der Straeten, Luckas Vander Taelen, Bruno De Lille, ... zijn Brusselaars bij Groen!

~~~~~~~~~~~~~~~
Beste Maarten,

Ik heb geen enkele behoefte om om het even welk politiek uilskuiken vragen te stellen.

Als ze mij willen lezen moeten ze maar gewoon meedoen, eventueel met een deknaam: zoals uilskuiken of knuffelmieke.

Maar doe maar, dan weet ik waar ik zeker zal wegblijven.

Misschien heeft Guy nog reserve voor een vijfde boek uit te geven over zijn leugens. Ik hoop dat het hem fortuinen kost, dan zal ik bij De Slegte gaan kijken hoeveel er staan. Dat is leuk.

Groetjes,

Gerard Golsteyn. :cheer::cheer::cheer:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Post coitum omne animal triste, praeter gallum, qui cantat!
(Aristoteles)
Na de coitus is elk dier droevig, behalve de haan die kukeleku doet!!! :roll:

bartje
8 januari 2007, 21:24
Frederic Erens van het Vlaams Belang is ook een mogelijke kandidaat voor Brussel.
Adelheid Byttebier, Tinne Van der Straeten, Luckas Vander Taelen, Bruno De Lille, ... zijn Brusselaars bij Groen!

Komt Bruno De Lille op bij de parlementsverkiezingen? Sindskort is die terug werkzaam bij radio 2.

Antoon
10 januari 2007, 10:30
Laten we van alle partijen eens bekende politici uitnodigen die wat minder aan bod komen. Dus niet weer eens diezelfde 2 mensen van elke partij.

Hieronder een voorbeeld:

Ik beschouw een kartel als 1 partij.


(volgorde naar grootte van de partij)

CD&V/NV-A : Inge Vervotte - ( een hardwerkende minister, komt minder in het nieuws)

Vlaams Belang/Vlott : Jurgen Verstrepen - ( minder extreem en mag niet meer uitzenden )

SP.A/Spirit : Chokri Mahassine - ( geïntegreerde allochtoon, zelden te zien )

VLD/Vivant : Claude Marinower - ( ervaren underdog, ook maar sporadisch te zien )

Groen! : Jef Tavernier - ( enige bekwame ex-minister van deze partij, interessant en weinig op TV )

De kleinere partijen : kunnen zelf kiezen wie ze naar het forum sturen.


.

Karel Megens
10 januari 2007, 18:30
we hadden het wel over politici hé:roll:

http://www.markdemesmaeker.be/

Het is niet omdat hij u werkelijk stomverbazende opvattingen niet deelt, dat hij geen volwaardig politicus is. U kunt iets leren uit de verkiezingsslogan van de gemeenteraadsverkiezingen van CD&V.

Vlaams-nationalist
11 januari 2007, 12:06
Ik zie dat het onmogelijke mogelijk geworden is. Dan kan niet anders dan een grap zijn; Opperbubbel Hans I wordt gevraagd voor een forumsessie als politicus?! Met alle respekt, maar dit kan u gewoon niet maken. Ik ben beschaamd in de plaats van de persoon die hem "genomineerd" heeft :oops: .

PS: Verdraaien van namen mocht niet stond in het reglement. Omdat Hans nu ineens ergens onderwerp van is houdt toch niet in dat alles i.v.m. "Bubbels" e.d. beantwoord worden met een ban of weet ik veel...

Maarten Malaise
11 januari 2007, 12:25
Volgende week is het thema 'Brussel'. Filip De Man, Hans Van de Cauter, en we wachten nog op de bevestiging van een derde kandidaat.

Volgende thema zou justitie kunnen zijn. Voorlopige mogelijke gasten: Marinower (VLD), Annemans (Vlaams Belang) Van Rompuy (CD&V, Vandenberghe (CD&V), Vanlerberghe (sp.a). Hebben jullie nog andere kandidaten?

Maarten

Internaut
11 januari 2007, 14:02
Ik moest ook even schrikken toen ik zag dat Hans aan het woord komt.
Ik bedoel BUB is een vrij marginale partij, moeten we al die kleine éénmanspartijen (zoals er meer als tien zijn in Antwerpen) allemaal vertegenwoordigen hier via de forumsessies ? Want als je partijen met 0,xx stemmen laat vertegenwoordigen, dan gaan al die andere kleintjes dat ook willen.
Iedereen heeft meer dan weerwoord genoeg van de BUB via dit forum.
Voor de rest een paar dikke vissen (gekende politici) binnengehaald zo te zien ;)

Kim
11 januari 2007, 16:23
PS: Verdraaien van namen mocht niet stond in het reglement. Omdat Hans nu ineens ergens onderwerp van is houdt toch niet in dat alles i.v.m. "Bubbels" e.d. beantwoord worden met een ban of weet ik veel...

U kan misschien de beleefdheid opbrengen om in het subforum Hans op een normale manier aan te spreken en "bubbel" achterwege te laten, net zoals u dat met de andere politici doet.

Me dunkt dat hier menig Vlaams-nationalist al genoeg carte blanche krijgt als ik lees hoe men soms tegenover een BUB'er of Belgicist reageert.

Vlaams-nationalist
11 januari 2007, 16:28
U kan misschien de beleefdheid opbrengen om in het subforum Hans op een normale manier aan te spreken en "bubbel" achterwege te laten, net zoals u dat met de andere politici doet.

Me dunkt dat hier menig Vlaams-nationalist al genoeg carte blanche krijgt als ik lees hoe men soms tegenover een BUB'er of Belgicist reageert.

Ach komaan, het is gewoon lachwekkend en langs de andere kant zielig dat Hans hier wordt opgeroepen voor een forumsessie, meer wil ik daar niet over kwijt.

Kim
11 januari 2007, 16:31
Ach komaan, het is gewoon lachwekkend en langs de andere kant zielig dat Hans hier wordt opgeroepen voor een forumsessie, meer wil ik daar niet over kwijt.

Daar ga ik me niet over uitspreken.

Feit is wel dat er twee "lijnrecht tegenover mekaar staande" visies staan en dat is altijd interessant.

Vlaams-nationalist
11 januari 2007, 16:37
Daar ga ik me niet over uitspreken.

Feit is wel dat er twee "lijnrecht tegenover mekaar staande" visies staan en dat is altijd interessant.

Nodig anders als het thema "immigratie" is Guderian ofzo uit als vertegenwoordiger van het Vlaams Belang. Komaan he, neenee, BUB hier aan bod laten als een andere partij is zielig. LSP zit toch ook niet in TerZake he... Een beetje maten en gewichten uit elkaar houden.

Kim
11 januari 2007, 16:39
Nodig anders als het thema "immigratie" is Guderian ofzo uit als vertegenwoordiger van het Vlaams Belang. Komaan he, neenee, BUB hier aan bod laten als een andere partij is zielig. LSP zit toch ook niet in TerZake he... Een beetje maten en gewichten uit elkaar houden.

Tja, noch jij noch ik hebben hier onze wetten te stellen... De moderatie zal wel haar redenen hebben gehad om de BUB uit te nodigen.

garfield
11 januari 2007, 16:43
als brusselse vlaming ben ik al volop bezig met vragen aan het voorbereiden voor Hans

Patriot!
11 januari 2007, 17:05
Nu krijgen jullie eens de kans om ántwoorden te krijgen op de vragen die jullie Hans stellen. ;)

Vlaams-nationalist
11 januari 2007, 17:13
Nu krijgen jullie eens de kans om ántwoorden te krijgen op de vragen die jullie Hans stellen. ;)

Eerste vraag: waarom bent u een racist? U schoffeert bijna dagelijks de Duitstalige gemeenschap in dit land.

Brandaan
11 januari 2007, 17:16
Nodig anders als het thema "immigratie" is Guderian ofzo uit als vertegenwoordiger van het Vlaams Belang. Komaan he, neenee, BUB hier aan bod laten als een andere partij is zielig. LSP zit toch ook niet in TerZake he... Een beetje maten en gewichten uit elkaar houden.

De BUB is hier nu eenmaal vaak onderwerp van discussies en dan vind ik het eigenlijk wel normaal dat je die partij ook op zo'n manier aan het woord laat. Ik vraag me trouwens wel af hoe dhr. Van de Cauter zich nu gaat gedragen op het forum en dan vooral of zijn teksten wat meer "voorzitterwaardig" zijn.

Patriot!
11 januari 2007, 17:26
Eerste vraag: waarom bent u een racist? U schoffeert bijna dagelijks de Duitstalige gemeenschap in dit land.

Citaat of stoppen met liegen.

Vlaams-nationalist
11 januari 2007, 17:29
Citaat of stoppen met liegen.

Moet ik u nu werkelijk alle citaten geven waar Hans zich minachtend uitlaat over het Duits in België? Van uw eigenste website is er geen Duitstalige versie beschikbaar en in uw ongelooflijk propaganda-blad Patriot(e) wordt het Duits t.o.v. het Frans en het Nederlands blijkbaar als taal der Untermenschen beschouwd, want ook hier geen woord Duits.

Ga je me nu vertellen dat naast racisten de BUB ook negationisten in hun rangen telt? Kom seg, doe de waarheid geen geweld aan.

Jazeker
11 januari 2007, 17:36
Volgende week is het thema 'Brussel'. Filip De Man, Hans Van de Cauter, en we wachten nog op de bevestiging van een derde kandidaat.


Akkoord dat er een unitaire stem te horen zal zijn, maar waarom nu Hans? Iedereen kent hem en zijn antwoorden al. :?

Hertog van Gelre
11 januari 2007, 17:48
Akkoord dat er een unitaire stem te horen zal zijn, maar waarom nu Hans? Iedereen kent hem en zijn antwoorden al. :?
Hans wél, zijn antwoorden niét. (Zoals Patriot al met enige zelfspot aangaf).
Misschien geeft hij nu wel deftig antwoord.

Bobke
11 januari 2007, 17:55
Akkoord dat er een unitaire stem te horen zal zijn, maar waarom nu Hans? Iedereen kent hem en zijn antwoorden al. :?
Niemand kan er genoeg van krijgen. :lol:
Geert Hoste zenden ze toch ook altijd opnieuw uit ?

Patriot!
11 januari 2007, 18:02
Moet ik u nu werkelijk alle citaten geven waar Hans zich minachtend uitlaat over het Duits in België? Van uw eigenste website is er geen Duitstalige versie beschikbaar en in uw ongelooflijk propaganda-blad Patriot(e) wordt het Duits t.o.v. het Frans en het Nederlands blijkbaar als taal der Untermenschen beschouwd, want ook hier geen woord Duits.

Ga je me nu vertellen dat naast racisten de BUB ook negationisten in hun rangen telt? Kom seg, doe de waarheid geen geweld aan.

U bent een racist tegenover het Arabisch, uw partijsite heeft immers geen Arabische versie. :roll:

van Maerlant
11 januari 2007, 18:07
Er is ook geen Arabische Gemeenschap in dit land. Tot zo ver de BUB 'argumentatie' (weer maar eens...).

Vlaams-nationalist
11 januari 2007, 18:07
U bent een racist tegenover het Arabisch, uw partijsite heeft immers geen Arabische versie. :roll:

Vreemd, ik ben van geen politieke partij lid.

U wilt als de grote verdediger van de Belze zaak overkomen en gelijkheid poneert u tussen Nederlands- en Franstaligen continu. De Duitstaligen anderzijds zijn voor u blijkbaar geen prioriteit, uw voorzitter trok zelfs de legitimiteit van het Duits als zijnde een officiële landstaal in twijfel. Als u de N-VA (en VB?) aanklaagt voor racisme t.o.v. Franstaligen (racisme op basis van taal sic!) bent u racist voor wat betreft Duitstalige Belgen.

Maarten Malaise
11 januari 2007, 18:20
Nodig anders als het thema "immigratie" is Guderian ofzo uit als vertegenwoordiger van het Vlaams Belang. Komaan he, neenee, BUB hier aan bod laten als een andere partij is zielig. LSP zit toch ook niet in TerZake he... Een beetje maten en gewichten uit elkaar houden.

Politics.be laat elke partij aan het woord die opkomt bij de verkiezingen. Dat is altijd zo geweest. Elke partij die opkomt heeft recht op minstens 1 deelname aan de forumsessies. Dat lijkt me niet meer dan eerlijk.

Maarten Malaise

ggolsteyn
11 januari 2007, 18:36
Vreemd, ik ben van geen politieke partij lid.

U wilt als de grote verdediger van de Belze zaak overkomen en gelijkheid poneert u tussen Nederlands- en Franstaligen continu. De Duitstaligen anderzijds zijn voor u blijkbaar geen prioriteit, uw voorzitter trok zelfs de legitimiteit van het Duits als zijnde een officiële landstaal in twijfel. Als u de N-VA (en VB?) aanklaagt voor racisme t.o.v. Franstaligen (racisme op basis van taal sic!) bent u racist voor wat betreft Duitstalige Belgen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hebben jullie het nog niet begrepen?
De antwoorden op door u niet gestelde vragen zijn al klaar!

Ik zou daarom voorstellen dat NIEMAND enige vraag stelt. Hoe groot, dik of corrupt de politici ook zijn, als zij een vraag te stellen hebben aan hun kiezers, mogen ze rustig op het bankje wachten tot het een iemand belieft te antwoorden.

Zet ze op de pot, zoals ze ons allemaal al zo dikwijls op de pot gezet hebben!

Groetjes, :cheer::cheer::cheer:

Gerard Golsteyn.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Quousque tandem, politici, abutere patientia nostra? (Cicero)
Politici, hoelang zullen jullie nog met onze voeten rammelen?
:roll:

Maarten Malaise
11 januari 2007, 19:16
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hebben jullie het nog niet begrepen?
De antwoorden op door u niet gestelde vragen zijn al klaar!

Ik zou daarom voorstellen dat NIEMAND enige vraag stelt. Hoe groot, dik of corrupt de politici ook zijn, als zij een vraag te stellen hebben aan hun kiezers, mogen ze rustig op het bankje wachten tot het een iemand belieft te antwoorden.

Zet ze op de pot, zoals ze ons allemaal al zo dikwijls op de pot gezet hebben!

Groetjes, :cheer::cheer::cheer:

Gerard Golsteyn.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Quousque tandem, politici, abutere patientia nostra? (Cicero)
Politici, hoelang zullen jullie nog met onze voeten rammelen?
:roll:
Mag ik u iets vragen? Als het allemaal de pot op kan, vet en corrupt is, en niemand het begrijpt: Wat doe jij dan hier op het forum?
Als de forumsessies je niet interesseren dan blijf je er gewoon weg.

Maarten Malaise

Pieter Vandoorne
12 januari 2007, 19:14
Politics.be laat elke partij aan het woord die opkomt bij de verkiezingen. Dat is altijd zo geweest. Elke partij die opkomt heeft recht op minstens 1 deelname aan de forumsessies. Dat lijkt me niet meer dan eerlijk.

Aanvullend is het ook zo dat Hans Van de Cauter reeds in 2004 een forumsessie heeft gehad en die is correct verlopen.

Zie http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=42

FISHERMAN
16 januari 2007, 11:32
Het zou geen slecht idee zijn om naast politici ook voorzitters van de diverse drukkingsgroepen(vakbonden, VVB, BPlus, Greenpeace,...) eens uit te nodigen.
Want die misschien geen echte politieke macht, maar bij de achterbans van de diverse partijen kunnen zij wel op de nodige steun rekenen.

exodus
16 januari 2007, 16:27
Paul Beliën van Brussels Journal zou een goede keuze zijn!

Brandaan
16 januari 2007, 16:33
Paul Beliën van Brussels Journal zou een goede keuze zijn!

Dat zou inderdaad een hele goede keuze zijn.

bartje
16 januari 2007, 21:33
Misschien voor de partij Groen! een van de lijsttrekkers, vb. Wouter De Vriendt ofzo?

Internaut
17 januari 2007, 23:13
Kunnen de off topic replies niet verwijderd worden in de forumsessies ?
Voor de weinige tijd dat uitgenodigden van de forumsessie hebben, zou het wat stom zijn ze te bezadelen met vol onnodig gezever dat niets met het onderwerp te maken heeft.

Arnold
18 januari 2007, 09:54
Off topic opmerkingen in threads op de forumsessies worden verplaatst of gewist.

mvg,
Arnold.

Jantje
18 januari 2007, 12:28
Waarom eens niet de minder bekende en minder besproken politici vragen.
En de mensen die uit de media en amusementwereld naar de politiek zijn overgestap.

De meningen van de meeste bekende politici zijn ons immers al bekend.
Ik zou nu graag weten wat de inbreng van de andere is.

deryz
18 januari 2007, 13:13
U bent een racist tegenover het Arabisch, uw partijsite heeft immers geen Arabische versie. :roll:
is Arabisch een officiële taal in België? NEEN .

deryz
18 januari 2007, 13:13
iemand van de SPA, Steve Stevaert bijvoorbeeld :)

Lincoln
18 januari 2007, 18:35
Wat voor iemand is dat met fillip de man zeg ? Als hij geen discussie aankan waarom moet hij dan nog uitgenodigd worden voor "een discussie" ? Frustrerende zeg...:evil:

Is er dan niemand bij Het Vlaams belang die een deftige discussie kan voeren dan alleen FILLIP DE MAN ??? :evil:

deryz
18 januari 2007, 18:37
Wat voor iemand is dat met fillip de man zeg ? Als hij geen discussie aankan waarom moet hij dan nog uitgenodigd worden voor "een discussie" ? Frustrerende zeg...:evil:

Is er dan niemand bij Het Vlaams belang die een deftige discussie voort dan alleen FILLIP DE MAN ??? :evil:
zeker en vast wel;-)

Lincoln
18 januari 2007, 18:38
Men zou wel eens patrick janssens uitnodigen , kwestie om met hem sommige problemen van de stad aan te kaarten en zien wat hij daarvoor aanbiedt !

Kim
18 januari 2007, 19:00
Wat voor iemand is dat met fillip de man zeg ? Als hij geen discussie aankan waarom moet hij dan nog uitgenodigd worden voor "een discussie" ? Frustrerende zeg...:evil:

Is er dan niemand bij Het Vlaams belang die een deftige discussie kan voeren dan alleen FILLIP DE MAN ??? :evil:

Ik hoop dat de mensen van politics bij een volgende maal iemand anders uitnodigen van het Vlaams Belang. Filip De Man kan en wil het echt niet, zijn antwoorden zijn gewoon laag bij de grond.

Patriot!
18 januari 2007, 19:51
Ik hoop dat de mensen van politics bij een volgende maal iemand anders uitnodigen van het Vlaams Belang. Filip De Man kan en wil het echt niet, zijn antwoorden zijn gewoon laag bij de grond.

Inderdaad, VB maakt hier geen goede beurt met De Man en zijn één-zin-onzin replies :?

Antoon
18 januari 2007, 22:31
Inderdaad, VB maakt hier geen goede beurt met De Man en zijn één-zin-onzin replies :?

Heb je die nietszeggende en lege antwoorden van Hans Van Couter al eens gelezen? :lol:

Kim
18 januari 2007, 22:33
Heb je die nietszeggende en lege antwoorden van Hans Van Couter al eens gelezen? :lol:

Voor zover ik weet heeft Hans Van de Cauter nog geen mensen beledigd die een vraag aan hem stelden en behandelt hij andere politici met respect.

Antoon
18 januari 2007, 22:48
Voor zover ik weet heeft Hans Van de Cauter nog geen mensen beledigd die een vraag aan hem stelden en behandelt hij andere politici met respect.
Inderdaad, VB maakt hier geen goede beurt met De Man en zijn één-zin-onzin replies :?

Belgicistische logica.

Jazeker
18 januari 2007, 22:54
Men zou wel eens patrick janssens uitnodigen , kwestie om met hem sommige problemen van de stad aan te kaarten en zien wat hij daarvoor aanbiedt !

We zijn in aanloop naar de federale verkiezingen, niet de lokale.

Jantje
18 januari 2007, 23:47
Heb je die nietszeggende en lege antwoorden van Hans Van Couter al eens gelezen? :lol:
Wie is Hans Van Couter?????

Maar ik heb persoonlijk dezelfde vraag gesteld aan de heer "de Man" en aan de heer" Van De Cauter".

En ben vollop bezig met de vraag en antwoord verder uit te diepen met de heer Van De Cauter" Zijn eerste posting was reeds een duidelijk antwoord op de vraag.

Bij de heer "de Man" kreeg ik op de 98 posting van die draad eindelijk een breder antwoord. En dan nog is het geen direct antwoord op de vraag.
Elke verdere uitdieping is zo dus totaal onmogelijk.

Nynorsk
19 januari 2007, 01:38
het zou tof zijn om een paar 'grotere vissen' aan de haak te proberen slaan.

Verder zou ik het tof vinden mochten er ook waalse politici deelnemen (vet + onderlijnd is gewoon om het een beetje te doen opvallen). Hoeft niet allemaal in 't nederlands te zijn, maar 't zou handig zijn mochten ze tenminste een simpel nederlandstalig bericht kunnen lezen en er een simpel geformuleerd franstalig antwoord op kunnen geven.

Savatage
19 januari 2007, 01:57
het zou tof zijn om een paar 'grotere vissen' aan de haak te proberen slaan.

Verder zou ik het tof vinden mochten er ook waalse politici deelnemen (vet + onderlijnd is gewoon om het een beetje te doen opvallen). Hoeft niet allemaal in 't nederlands te zijn, maar 't zou handig zijn mochten ze tenminste een simpel nederlandstalig bericht kunnen lezen en er een simpel geformuleerd franstalig antwoord op kunnen geven.

Ja, maar dan heb je het probleem dat Waalse politici hier minder bekend zijn bij de Vlamingen. De grote namen zijn hier wel gekend, maar ik denk niet dat die zo gemakkelijk vast te krijgen zijn.

Nynorsk
19 januari 2007, 02:43
dan leren we die kennen eh.

Jantje
19 januari 2007, 07:16
Ja, maar dan heb je het probleem dat Waalse politici hier minder bekend zijn bij de Vlamingen. De grote namen zijn hier wel gekend, maar ik denk niet dat die zo gemakkelijk vast te krijgen zijn.

Waarom moeten dat altijd de grote vissen zijn. Hebben die minderbekende soms geen mening en invloed.

Maarten Malaise
19 januari 2007, 07:42
Nu enkele lijsttrekkers bekend zijn, beginnen we aan de samenstelling van de definitieve agenda voor de forumsessies.
We moeten vooral weten wie deelneemt aan de verkiezingen. Van enkele grotere vissen kunnen we dat inschatten. Voor de minder bekende goden moeten we meer zekerheid hebben over hun deelname.

Maarten

garfield
19 januari 2007, 10:24
jullie zouden mss Bart Laeremans van het VB kunnen vragen. Dat is een degelijk man die indien hij toezegt er zeker zijn tijd zal insteken.

Jantje
19 januari 2007, 16:15
Klein vraagje,

Kunnen de politci in sessie ook strafpunten krijgen, wel zonder hun deze echt door te geven en zonder hen te bannen tijdens hun sessies natuurlijk, en kunnen deze dan na de verkiezingen eens op het forum vrijgegeven worden.

Gewoon om eens te zien welke politicus zich het beste aan de regels van het forum heeft gehouden.

Maarten Malaise
24 januari 2007, 11:01
Volgende week komen Jean-Marie Dedecker en Hugo Coveliers. Beide politici hebben toegezegd.

Maarten

Hertog van Gelre
24 januari 2007, 11:07
Volgende week komen Jean-Marie Dedecker en Hugo Coveliers. Beide politici hebben toegezegd.

Maarten
Dat heb je goed geregeld. Spannend, dat koppel tegelijkertijd!

baarle
24 januari 2007, 11:17
Voor zover ik weet heeft Hans Van de Cauter nog geen mensen beledigd die een vraag aan hem stelden en behandelt hij andere politici met respect.

Daar heb je die politiek gekleurde bril weer. Hans doet niets anders dan posters én politici uitschelden.

Patriot!
24 januari 2007, 12:05
Daar heb je die politiek gekleurde bril weer. Hans doet niets anders dan posters én politici uitschelden.

Citeer hem dan eens?

De Hans uit de forumsessies, welteverstaan.

Kim
24 januari 2007, 12:14
Daar heb je die politiek gekleurde bril weer. Hans doet niets anders dan posters én politici uitschelden.

Waar heeft hij in de forumsessies medeforummers en politici uitgescholden?

deryz
24 januari 2007, 12:33
Waar heeft hij in de forumsessies medeforummers en politici uitgescholden?
waar niet? hij spreekt voortdurend over racisten, nazisten als het over vlaams-nationalisten gaat

Kim
24 januari 2007, 12:42
waar niet? hij spreekt voortdurend over racisten, nazisten als het over vlaams-nationalisten gaat

Ik heb het nu even specifiek over de forumsessies, waar ook De Man aanwezig was.

Ik weet niet of Filip De Man onder een andere nick mee op dit forum zit, maar het zou me niet verbazen.

Vlaams-nationalist
24 januari 2007, 12:47
Ik heb het nu even specifiek over de forumsessies, waar ook De Man aanwezig was.

Ik weet niet of Filip De Man onder een andere nick mee op dit forum zit, maar het zou me niet verbazen.


Hahaha, komaan zeg. Er zijn wél nog politici die zich niet kunnen permitteren hele dagen lang op politics.be te zitten...

lordoffaith
24 januari 2007, 12:57
Ik heb het nu even specifiek over de forumsessies, waar ook De Man aanwezig was.

Ik weet niet of Filip De Man onder een andere nick mee op dit forum zit, maar het zou me niet verbazen.



sorry zelle kimmeke ma hij heeft wel iets beters te doen hoor

Brandaan
24 januari 2007, 13:31
Men kan van Hans zeggen wat men wil, maar in de forumsessie heeft hij zich uitstekend gedragen en hij heeft ook aangetoond dat hij goede inhoudelijke antwoorden kan geven.

baarle
24 januari 2007, 13:55
Citeer hem dan eens?

De Hans uit de forumsessies, welteverstaan.

:rofl: :rofl: :rofl:


Dat gij soms Hans1 speelt en dan scheldt en zevert is onze affaire niet, hé Patriotje!

baarle
24 januari 2007, 13:57
Waar heeft hij in de forumsessies medeforummers en politici uitgescholden?

Sympathiek dat je er "in de forumsessies" aan toevoegt.

[Het zou er nog aan mankeren dat hij zich daar ook als een opgeblazen parvenu zou gedragen, maar dat terzijde.]

Hij heeft nog steeds een plaatsje in je hart, zie ik. :-)

Kim
24 januari 2007, 14:19
Hij heeft nog steeds een plaatsje in je hart, zie ik. :-)

Hans en ik staan niet met getrokken messen tegenover elkaar, dit even terzijde. :-)

duveltje382
24 januari 2007, 15:07
Volgende week komen Jean-Marie Dedecker en Hugo Coveliers. Beide politici hebben toegezegd.

Maarten

Prachtig gewoon!!!

Lincoln
24 januari 2007, 15:44
Gaat de moderatie de kopstukken (of één van de kopstukken zoals FDW) uitnodigen van het vlaamsbelang ??

==>The Answer<==
24 januari 2007, 19:20
Vincent Van Quickenborne en Selahattin Koçak

Maarten Malaise
24 januari 2007, 19:39
Gaat de moderatie de kopstukken (of één van de kopstukken zoals FDW) uitnodigen van het vlaamsbelang ??

Uiteraard. Filip De Man was daar al een eerste van. Hij is namelijk lijsttrekker voor het Vlaams Belang te BHV.
Idem voor andere partijen. Meeste afspraken moeten we nog maken. We stellen definitieve afspraken voor de sessies uit om eerst meer zicht te krijgen op de lijstvorming.

Maarten

Lincoln
24 januari 2007, 20:09
Uiteraard. Filip De Man was daar al een eerste van. Hij is namelijk lijsttrekker voor het Vlaams Belang te BHV.
Idem voor andere partijen. Meeste afspraken moeten we nog maken. We stellen definitieve afspraken voor de sessies uit om eerst meer zicht te krijgen op de lijstvorming.

MaartenOk.

Zijne Heerlijkheid
25 januari 2007, 21:49
Kijk eens aan.

Dedecker én Coveliers. 8-)

Jantje
25 januari 2007, 21:58
Men kan van Hans zeggen wat men wil, maar in de forumsessie heeft hij zich uitstekend gedragen en hij heeft ook aangetoond dat hij goede inhoudelijke antwoorden kan geven.

Binnen de sessies is hij idd een voorbeeldig politicus gebleven met het nodige respect en de nodige terughoudendheid die een politcus moet hebben tegenover de kiezers.

Moest hij opkomen met een partij die oplossingen voor het dagelijkse leven bied zou ik zelfs durven overwegen om voor de eerste keer in mijn leven toch te gaan stemmen en zou die partij mijn stem krijgen.

Wat hij doet als gewone forumganger staat hier voor mij volledig van los.

Isabella
26 januari 2007, 18:02
freya van den bossche

ik wil haar wel wat vragen over haar begroting en haar truken van de foor, over het gezichtsverlies van de s.pa, de vele fraudeschandalen, de verkoop van gebouwen, plunderen van pensioenfondsen, uit laten blijven van de betaling van facturen waardoor nu torenhoge interesten worden betaald. En zo verder ;)

Ik wil wel eens weten of zij zelf nog geloofd in haar partij. En welke dingen zij aan te brengen heeft om de geloofwaardigheid in haar partij te verhogen.
Welke hun punten zijn bij de verkiezingen en wat ze gaan doen als ze verkozen worden.

evilbu
26 januari 2007, 20:40
Kijk eens aan.

Dedecker én Coveliers. 8-)
Is het gebruikelijk dat de deelnemende politici ook in mekaars sessie beginnen meedoen?8-) :lol:

Maarten Malaise
26 januari 2007, 21:08
Is het gebruikelijk dat de deelnemende politici ook in mekaars sessie beginnen meedoen?8-) :lol: Dat is ongebruikelijk, maar in principe niet verboden. Maar ik vermoed dat het voor de meesten al een hele uitdaging is om alle vragen te beantwoorden. Maarten

Praetorian
26 januari 2007, 21:22
Dat is ongebruikelijk, maar in principe niet verboden. Maar ik vermoed dat het voor de meesten al een hele uitdaging is om alle vragen te beantwoorden. MaartenInhoudelijk te beantwoorden. ;-) Vankrunkelsven, De Man en Vandenhove waren echt wel triestig. :?

Lincoln
8 februari 2007, 23:58
Ik zou graag met vera dua een babbeltje maken, zou dat kunnen om haar ook uit te nodigen ??

Mvg.

Starkan
9 februari 2007, 00:39
Iemand die zeker niet mag ontbreken is Jef Sleeckx.
Indien hij niet zou kunnen zouden Lode Van Outrive of George Debunne ook goed zijn.
Deze niet uitnodigen zou politiek unfair zijn.

Mvg

Maarten Malaise
9 februari 2007, 00:47
Voor het CAP hebben we voorlopig Bart Vandersteene.
Voor Groen! hebben we volgende mensen al aangesproken: Mieke Vogels, Stefaan Van Hecke, Peter Tom Jones en Meyrem Almaçi. Voor drie van de vier ligt de datum al vast.
Voorlopig is dat het maximum voor Groen! en CAP. We moeten nog een aantal anderen aan het woord laten.

Jazeker
9 februari 2007, 00:52
Inhoudelijk te beantwoorden. ;-) Vankrunkelsven, De Man en Vandenhove waren echt wel triestig. :?

Zelfs als Vlaams Belang gezinde moet ik toegeven dat die gast op zijn zachts gezegd ontgoochelend werkt. Jurgen Verstrepen doet het dan wel beter in mijn ogen.

Dusseh, on-topic: als er nog iemand voor het VB moet komen, dan heb ik graag Gerolf Annemans. En als er nog iemand moet komen, dan ook Morel.

Starkan
9 februari 2007, 00:59
Zelfs als Vlaams Belang gezinde moet ik toegeven dat die gast op zijn zachts gezegd ontgoochelend werkt. Jurgen Verstrepen doet het dan wel beter in mijn ogen.

Dusseh, on-topic: als er nog iemand voor het VB moet komen, dan heb ik graag Gerolf Annemans. En als er nog iemand moet komen, dan ook Morel.

Ja Morel. Ben es benieuwd wat ze over hare 'onafhankelijke' VakBond te zeggen heeft.

Jazeker
9 februari 2007, 01:29
Ja Morel. Ben es benieuwd wat ze over hare 'onafhankelijke' VakBond te zeggen heeft.

Ik zou Morel kiezen omdat ze inderdaad aan enkele projecten aan het werken is die zeer interessant zijn. In een land waar de officiële topmensen van de vakbonden er het zwijgen toe doen wat het CAP betreft en blijven aanpappen met een SP.a die de partij van de designerbrilletjes is geworden, lijkt het me hoogst interessant en nodig om te zien of en hoe een partij waar de arbeiders van de vroegere SP naartoe zijn gevlucht gaat proberen om een heuse arbeidersvleugel op te richten.

Je sarcasme met lettertjes in het vet zijn derhalve wel wat stemmingmakerij. Ik weet intussen dat je pleit voor discriminatie op basis van overtuiging.

Boadicea
9 februari 2007, 12:53
Ik zou Morel kiezen omdat ze inderdaad aan enkele projecten aan het werken is die zeer interessant zijn. In een land waar de officiële topmensen van de vakbonden er het zwijgen toe doen wat het CAP betreft en blijven aanpappen met een SP.a die de partij van de designerbrilletjes is geworden, lijkt het me hoogst interessant en nodig om te zien of en hoe een partij waar de arbeiders van de vroegere SP naartoe zijn gevlucht gaat proberen om een heuse arbeidersvleugel op te richten.

Je sarcasme met lettertjes in het vet zijn derhalve wel wat stemmingmakerij. Ik weet intussen dat je pleit voor discriminatie op basis van overtuiging.

Dat is volgens de wetten die door HEN gemaakt zijn, ook het enige waar ze op mogen discrimineren. Geef hen AUB nog hun pleziertje.;-)

Kadee
9 februari 2007, 14:36
Ik zou graag met vera dua een babbeltje maken, zou dat kunnen om haar ook uit te nodigen ??

Mvg.

Iemand die zeker niet mag ontbreken is Jef Sleeckx.
Indien hij niet zou kunnen zouden Lode Van Outrive of George Debunne ook goed zijn.
Deze niet uitnodigen zou politiek unfair zijn.

Mvg

De kernvoorwaarde om kandidaten uit te nodigen voor de forumsessies is dat ze opkomen bij de federale verkiezingen.

evilbu
9 februari 2007, 14:40
De kernvoorwaarde om kandidaten uit te nodigen voor de forumsessies is dat ze opkomen bij de federale verkiezingen.
Zijn er ooit al Franstalige politici geweest die meededen?;-) Dat zou misschien eens een verruiming zijn.
Het is waarschijnlijk niet echt zo voor de hand liggend omdat die moet in staat zijn en bereid om dat in het Nederlands te doen.... en uiteindelijk valt er hier toch niet echt een electoraal publiek te overtuigen.:-(

Boadicea
9 februari 2007, 14:42
Kunnen we premier Verhofstadt niet uitnodigen?

Kadee
9 februari 2007, 14:55
Zijn er ooit al Franstalige politici geweest die meededen?;-) Dat zou misschien eens een verruiming zijn.
Het is waarschijnlijk niet echt zo voor de hand liggend omdat die moet in staat zijn en bereid om dat in het Nederlands te doen.... en uiteindelijk valt er hier toch niet echt een electoraal publiek te overtuigen.:-(

gemakshalve kijken we naar politici die het Nederlands behoorlijk gemachtigd zijn en beperken we ons tot die lijsten die in Nederlandstalige landsgedeelte opkomen. Indien er Franstalige kandidaten zijn die behoorlijk Nederlands kunnen en op een lijst staan in Vlaanderen, waarom niet. Indien u concrete suggesties hebt mag u die altijd doorgeven. ;)

Kadee
9 februari 2007, 14:56
Kunnen we premier Verhofstadt niet uitnodigen?

Als Verhofstadt opkomt bij de volgende verkiezingen (we nemen aan van wel) dan zullen we het hem zeker vragen. Maar wij bepalen zijn agenda niet ;)

Patriot!
9 februari 2007, 17:50
Waarom stond Cedric eerst als forumsessie, en nu een CD&Ver?

Arnold
9 februari 2007, 17:55
Waarom stond Cedric eerst als forumsessie, en nu een CD&Ver?
Herschikking, de heer Vloemans komt later aan de beurt.

evilbu
9 februari 2007, 17:55
gemakshalve kijken we naar politici die het Nederlands behoorlijk gemachtigd zijn en beperken we ons tot die lijsten die in Nederlandstalige landsgedeelte opkomen. Indien er Franstalige kandidaten zijn die behoorlijk Nederlands kunnen en op een lijst staan in Vlaanderen, waarom niet. Indien u concrete suggesties hebt mag u die altijd doorgeven. ;)
Wel, Didier Reynders en Louis Michel, beiden (onder de Franstaligen) de meest serieuze kandidaten om de volgende premier te worden, lijken me wel razend interessant. Maar ik vrees dat zij niet in Nederlandstalig gebied opkomen. Maar zelfs al stemmen de forumleden niet op hen, ze kunnen wel op de Vlaamse zusterpartij stemmen, waarmee een coalitie misschien zal tot stand komen. Onrechtsreeks hebben we dus wel iets met hen te maken.
Maar ik suggereer natuurlijk maar wat, ik begrijp ook dat dat niet eenvoudig zal zijn.;-)

flyingrhyno
9 februari 2007, 18:06
Wel, Didier Reynders en Louis Michel, beiden (onder de Franstaligen) de meest serieuze kandidaten om de volgende premier te worden, lijken me wel razend interessant. Maar ik vrees dat zij niet in Nederlandstalig gebied opkomen. Maar zelfs al stemmen de forumleden niet op hen, ze kunnen wel op de Vlaamse zusterpartij stemmen, waarmee een coalitie misschien zal tot stand komen. Onrechtsreeks hebben we dus wel iets met hen te maken.
Maar ik suggereer natuurlijk maar wat, ik begrijp ook dat dat niet eenvoudig zal zijn.;-)

Geachte,

Er wordt inderdaad gedacht om politici uit het franstalig landsgedeelte uit te nodigen, maar deze zullen - heel waarschijnlijk - niet meer in deze sessies aan bod komen.

Mvg,

flyingrhyno

evilbu
9 februari 2007, 18:13
Geachte,

Er wordt inderdaad gedacht om politici uit het franstalig landsgedeelte uit te nodigen, maar deze zullen - heel waarschijnlijk - niet meer in deze sessies aan bod komen.

Mvg,

flyingrhyno
Bedoelt u dat het niet voor de federale verkiezingen zal kunnen gebeuren?
Wanneer zijn er dan opnieuw forumsessies? Is dat enkel bij verkiezingen (dan moeten we nog een tijdje wachten en dat zijn regionale dus daar valt voor een Franstalige nog minder te rapen).
Maar in elk geval bedankt om naar mijn voorstel te luisteren.:-)

Kadee
9 februari 2007, 19:43
Herschikking, de heer Vloemans komt later aan de beurt.

Meer specifiek in de week van 19 tot 25 februari.

Jazeker
9 februari 2007, 19:50
Kunnen we premier Verhofstadt niet uitnodigen?

http://shop.store.yahoo.com/lib/usappliance/pic.jpg


Laat maar komen. :twisted:

Linkse Vogel
9 februari 2007, 20:23
We gaan voor kandidaat-politici voor de volgende (federale) verkiezingen.

Maarten Malaise

Ja, misschien is het al te laat maar voor Groen! zou de wetenschapper Peter Tom Jones een ZEER goede keuze zijn! (tweede plaats senaat achter Vera)

Patriot!
9 februari 2007, 20:28
Hilarische naam wel ;)

Kadee
9 februari 2007, 20:33
Ja, misschien is het al te laat maar voor Groen! zou de wetenschapper Peter Tom Jones een ZEER goede keuze zijn! (tweede plaats senaat achter Vera)

Peter tom Jones heeft zelfs al toegezegd. Maar nog niet verder vertellen ;)

Linkse Vogel
9 februari 2007, 21:07
Peter tom Jones heeft zelfs al toegezegd. Maar nog niet verder vertellen ;)

Jipie! :-D

tronca
10 februari 2007, 03:10
Bedoelt u dat het niet voor de federale verkiezingen zal kunnen gebeuren?
Wanneer zijn er dan opnieuw forumsessies? Is dat enkel bij verkiezingen (dan moeten we nog een tijdje wachten en dat zijn regionale dus daar valt voor een Franstalige nog minder te rapen).
Maar in elk geval bedankt om naar mijn voorstel te luisteren.:-)
We houden forumsessies als we tijd en zin hebben om ze te organiseren. Meestal zijn ze in aanloop van de verkiezingen (politici krijgen dan graag veel aandacht ;-)), maar we hebben ook al sessies met ideologen gedaan in een verkiezingsluwe periode.

We hebben al gedacht aan sessies met Waalse politici, maar momenteel leek het ons interessanter om Vlaamse kandidaten aan het woord te laten. We denken hier zeker verder over na, maar we kunnen geen beloftes maken.

Pieke
12 februari 2007, 23:29
Peter tom Jones heeft zelfs al toegezegd. Maar nog niet verder vertellen ;)

:twisted: Laat maar komen :twisted:

evilbu
14 februari 2007, 16:57
Een ander voorstel van me : ambassadeurs! Dat kunnen Belgische zijn in het buitenland, of omgekeerd. (Die moeten dan wel Nederlands spreken, maar dat moeten ze ook :evil: ) Dat is dankzij de moderne middelen misschien wel mogelijk, en vooral voor "Internationale politiek" zou dit interessant zijn. Met verkiezingen heeft dit echter niet veel te maken, het is dus zeker niet het goede moment nu.
Het is misschien weeral maar een gek idee... maar je weet nooit.:-o ;-)

Kay_
21 februari 2007, 14:05
Twee voorstellen.
Thaksin Shinawatra
Freya

exodus
29 maart 2007, 14:22
Waarom niet eens Marcel Messing uitnodigen voor de forumsessies. Het is een Nederlander die in Belgïe woont en een boek gechreven heeft "Worden wij wakker?" die gaat over de manipulaties in de internationale politiek, in dit forum beter bekend als de NWO. Het zou best nog interessant kunnen worden, met de vele voor en tegenstanders van dit concept op dit forum.

Hier een info pagina over Marcel Messing.

http://www.talk2000.nl/mediawiki/index.php/Marcel_Messing

Kadee
29 maart 2007, 20:23
Beste, de huidige forumsessies hebben als thema de federale verkiezingen, we nodigen enkel mensen uit die kandideren bij die verkiezingen, daar zal de heer Messing wellicht niet bij zijn.
Forumsessies moeten ook een breder thema hebben. Eventueel zouden we mr Messing kunnen uitnodigen als er ooit terug forumsessies met academici en ideologen of iets dergelijks gepland worden.

evilbu
29 maart 2007, 20:25
We houden forumsessies als we tijd en zin hebben om ze te organiseren. Meestal zijn ze in aanloop van de verkiezingen (politici krijgen dan graag veel aandacht ;-)), maar we hebben ook al sessies met ideologen gedaan in een verkiezingsluwe periode.

We hebben al gedacht aan sessies met Waalse politici, maar momenteel leek het ons interessanter om Vlaamse kandidaten aan het woord te laten. We denken hier zeker verder over na, maar we kunnen geen beloftes maken.
Wat is de definitie van een Vlaamse kandidaat? Is Christian Van Eycken een Vlaming? En dankzij "de enige democratische kieskring" genaamd BHV kunnen we ook in Vlaanderen stemmen op elke Waalse politicus op de senaatslijst.;-) Dat zou een interessante discussie kunnen worden.:twisted: :twisted:

1handclapping
29 maart 2007, 20:31
Met het oog op EP verkiezingen in 2009 is het misschien nuttig zich eens te beraden om "niet-inheemse" pôlitici uit te nodigen.

>Met een zicht op internationale conflicthaarden zou het misschien eens spannend zijn om de ambassadeurs van de aan conflicten deelhebbende landen uit te nodigen.

Laatst voerde er een TV station een afgevaardigde van de Republikeinse Partij (van de Vs) bij de EU op.. Naar aanleiiding van de amerikaanse verkiezingen in de US kunnen we misschien partij-ideologen, kandidaten
en 3rd party candates opvoeren ?

Maarten Malaise
31 maart 2007, 12:17
Waarom niet eens Marcel Messing uitnodigen voor de forumsessies. Het is een Nederlander die in Belgïe woont en een boek gechreven heeft "Worden wij wakker?" die gaat over de manipulaties in de internationale politiek, in dit forum beter bekend als de NWO. Het zou best nog interessant kunnen worden, met de vele voor en tegenstanders van dit concept op dit forum.

Hier een info pagina over Marcel Messing.

http://www.talk2000.nl/mediawiki/index.php/Marcel_Messing

goed idee voor sessies met ideologen. Maar het organiseren van sessies is een tijdrovende bezigheid. Zal pas voor na de verkiezingen zijn.

Maarten

Rudy
7 april 2007, 17:04
Is Patricia Ceysens hier al eens de revue gepasseerd?

Maarten Malaise
8 april 2007, 09:16
Is Patricia Ceysens hier al eens de revue gepasseerd?

Voor zover ik me herinner: nog niet.

Maarten

evilbu
10 mei 2007, 19:12
Komt er nog een NVA'er langs? We hebben er nog maar eentje gehad, helemaal in het begin, namelijk Louis Ide.:-( :oops:

Kadee
11 mei 2007, 12:50
In principe Bart De Wever nog.

van Maerlant
11 mei 2007, 15:13
Allez, dat gaat weer flaming �* volonté worden :roll:

Jazeker
11 mei 2007, 17:48
Misschien die politici wel even eraan herinneren dat ze door in te stemmen, een daadwerkelijk engagement van een week aangaan. Al die niet of amper opdagende politici maken de sessies (die op zich een goed idee zijn) tot maar een pover zicht.

duveltje382
11 mei 2007, 17:53
Ik zou dood graag eens wat vragen stellen aan de Limburgse Leeuw,hij staat op de Senaats lijst van CAP,Waarom niet vragen hé,thnx

evilbu
12 mei 2007, 00:21
Allez, dat gaat weer flaming �* volonté worden :roll:
Ik mag De Wever wel. Ik hoop dat hij komt. Ik heb heel veel vragen voor hem in feite.:|

Starkan
12 mei 2007, 02:27
Graag Peter Mertens, PVDA+, lijsttrekker senaat.

Mvg

Kadee
12 mei 2007, 09:34
Misschien die politici wel even eraan herinneren dat ze door in te stemmen, een daadwerkelijk engagement van een week aangaan. Al die niet of amper opdagende politici maken de sessies (die op zich een goed idee zijn) tot maar een pover zicht.

Dat valt helaas buiten onze macht :(

Maar goed, politici snijden daar vooral mee in hun eigen vel.

Kadee
12 mei 2007, 09:34
Ik zou dood graag eens wat vragen stellen aan de Limburgse Leeuw,hij staat op de Senaats lijst van CAP,Waarom niet vragen hé,thnx

Limburgse Leeuw komt regelmatig op dit forum, dus u kan hem zo al een vraag stellen ;)

van Maerlant
12 mei 2007, 11:11
Limburgse Leeuw komt regelmatig op dit forum, dus u kan hem zo al een vraag stellen ;)

Hans Van De Cauter ook, maar die kreeg hier wél een forumsessie.

evilbu
12 mei 2007, 11:46
Dat valt helaas buiten onze macht :(

Maar goed, politici snijden daar vooral mee in hun eigen vel.
Nele Jansegers heeft vijf berichten geplaatst, Hans Bonte vier. Dit kan echt niet meer.:-( :cry:

Misschien is het eigenlijk gewoon niet te doen om forumsessies zo kort voor de verkiezingen te organiseren?:|

Kadee
12 mei 2007, 19:04
Hans Van De Cauter ook, maar die kreeg hier wél een forumsessie.

BUB heeft een forumsessie gekregen, CAP eveneens. Mogelijk zullen al de kleine partijen nog een forumsessie krijgen, in zoverre ze zelf meewerken uiteraard. We zien wel wie we te pakken krijgen.

Jazeker
12 mei 2007, 19:42
Dat valt helaas buiten onze macht :(

Maar goed, politici snijden daar vooral mee in hun eigen vel.

Ik snap dat dat buiten jullie macht ligt. Maar ik weet niet of jullie die politici erg duidelijk maken dat ze een engagement maken voor een week. Dat was mijn gedacht daarover. Dat als ze toezeggen, dat je hen dan duidelijk maakt dat het niet vrijblijvend is.

Ik blijf de forumsessies met politici een goed idee vinden hoor. Maar vooral dit jaar valt het op dat ze niet komen opdagen. Jammer. Degenen die het wel deden en die een goede repliek konden geven hebben mijn voorkeur. Jurgen Verstrepen was een goede. En die turkse van Groen! (naam ontgaat me even) was ook goed (al zal ik daar niet op stemmen).

vercetti
23 mei 2007, 13:57
Ik zou graag eens Christiaan van Eycken van UF aan de tand voelen.

evilbu
26 mei 2007, 20:02
Ik zou graag eens Christiaan van Eycken van UF aan de tand voelen.
Vlaamser kan het niet, Nederlandstalig opgevoed, Vlaamse achternaam, woont in Vlaanderen :thumbsup:!

evilbu
26 mei 2007, 20:03
Komt Bart de Wever nog?:-(