PDA

View Full Version : niet de echte Filip de Man!


ministe van agitatie
18 januari 2007, 13:31
Er is sprake van bedrog in deze forumsessie! De persoon die zich hier uitgeeft voor Filip de Man is niet de échte Filip de Man.
Het is een schertsfiguur van linkse signatuur die hier wat toogpraat, beledigingen en nietszeggende oneliners rondstrooit om het VB zwart te maken.

Laat u niet vangen! De échte Filip de Man is een beleefd, erudiet en beschaafd persoon die - indien hij de gelegenheid kreeg - uitgebreid en beargumenteerd zou antwoorden op onze vragen.

largo_w
18 januari 2007, 13:33
Er is sprake van bedrog in deze forumsessie! De persoon die zich hier uitgeeft voor Filip de Man is niet de échte Filip de Man.
Het is een schertsfiguur van linkse signatuur die hier wat toogpraat, beledigingen en nietszeggende oneliners rondstrooit om het VB zwart te maken.

Laat u niet vangen! De échte Filip de Man is een beleefd, erudiet en beschaafd persoon die - indien hij de gelegenheid kreeg - uitgebreid en beargumenteerd zou antwoorden op onze vragen.

Dat kan natuurlijk ook...Zou wel wat laag bij de grond zijn...

Anna List
18 januari 2007, 13:37
lol, da's een goeike CAP ! ;-)

Kay_
18 januari 2007, 13:39
het zou mij verbazen, dan zou de moderatie er al lang iets tegen gedaan hebben.

Volgens mij is deze volksvertegenwooridger gewoon zo.

ministe van agitatie
18 januari 2007, 13:51
Volgens mij is deze volksvertegenwooridger gewoon zo.

Komkom, moest hij écht zo zijn en de mensen zouden dat weten, dan zou hij toch geen stemmen halen.

Neenee, voor mij staat het vast. Dit k�*n Filip de Man niet zijn. Hij zou als mandataris en door ons betaald Parlementslid zéker alle mogelijke moeite doen om zijn partijstandpunten toe te lichten, zijn praktijk uit te leggen, argumenten naar voor schuiven om tegenstanders van gedacht te doen veranderen, enz.

Deze schertsvertoning kan enkel een links complot zijn ...

Anna List
18 januari 2007, 13:54
Komkom, moest hij écht zo zijn en de mensen zouden dat weten, dan zou hij toch geen stemmen halen.

Neenee, voor mij staat het vast. Dit k�*n Filip de Man niet zijn. Hij zou als mandataris en door ons betaald Parlementslid zéker alle mogelijke moeite doen om zijn partijstandpunten toe te lichten, zijn praktijk uit te leggen, argumenten naar voor schuiven om tegenstanders van gedacht te doen veranderen, enz.

Deze schertsvertoning kan enkel een links complot zijn ...


Capke, niet uitmelken, het was een goeike, kort krachtig en venijnig ... maar nu ben je ze aant rekken ... daar wordt een mop zelden beter van.

Kay_
18 januari 2007, 13:56
Komkom, moest hij écht zo zijn en de mensen zouden dat weten, dan zou hij toch geen stemmen halen.

Neenee, voor mij staat het vast. Dit k�*n Filip de Man niet zijn. Hij zou als mandataris en door ons betaald Parlementslid zéker alle mogelijke moeite doen om zijn partijstandpunten toe te lichten, zijn praktijk uit te leggen, argumenten naar voor schuiven om tegenstanders van gedacht te doen veranderen, enz.

Deze schertsvertoning kan enkel een links complot zijn ...


Misschien heb je wel gelijk, welke volksvertegenwoordiger zou anders zulke dingen zeggen:

-"Ward de Bever"

-"Vreemd bovendien dat die 'arme' vreemdelingen in hun thuisland niet bij de vleet bussen in de fik steken.
In eigen land kennen ze natuurlijk geen kansarmoede."
Gevraagd naar voorstellen mbt tot ontwikkelingshulp

- "Mijn mening over de islam staat in het lang en het breed op http://www.filipdeman.be/6/4/"
Gevraagd naar 'blank europa' en zijn mening daarover

- " Dat hij beter moet leren schrijven: er moeten twee k's in Marokkaan."
Gevraagd wat hij vindt van het feit dat een VB-aanhanger het woord mak(k)ak gebruikt.

- "Sommigen zijn voorstander van de 'melting pot', ik niet.
Eén van de rijkdommen van de wereld is precies dat er veel verschillende volkeren en culturen bestaan." en een opmerking over Duitse herders en dat mensen daarom nazi's zijn.

Gevraag wat we moeten denken van zijn uitspraak 'bloed en bodem'

- "Ik zou die ethische poseur annex drugssnuiver geen woord gegund hebben.Nee man, dan liever een pint in de bar."
Gevraagd naar zijn mening over 0110

Om nog maar over de viswinkel opmerking en onrespectvol zijn tov posters te zwijgen.

smiley
18 januari 2007, 14:01
Mensen zoals ik stemmen voor een partij omwille van het programma van die partij, niet omwille van hoe populair of sympatiek die of die persoon nu wel of niet is en of die nu wel of niet gelukkig getrouwd is. We zijn hier niet in Amerika.

Kay_
18 januari 2007, 14:03
Mensen zoals ik stemmen voor een partij omwille van het programma van die partij, niet omwille van hoe populair of sympatiek die of die persoon nu wel of niet is en of die nu wel of niet gelukkig getrouwd is. We zijn hier niet in Amerika.


Bon, ik vind het anders niet erg normaal dat een volksvertegenwoordiger geen voorstellen geeft als je hem vraagt over dingen als bijvoorbeeld ontwikkelingshulp

ministe van agitatie
18 januari 2007, 14:04
Mensen zoals ik stemmen voor een partij omwille van het programma van die partij, niet omwille van hoe populair of sympatiek die of die persoon nu wel of niet is

Vandaar dat het interessant zou geweest zijn indien de Man concreet to-the-point, beargumenteerd, beleefd, met respect voor de vragenstellers en helder zou antwoorden op de vragen die hem in deze sessie worden voorgelegd.

Wat we nu te lezen krijgen zegt niets over politiek maar alles over de figuur zelf. Het maakt zijn partij er niet sympathieker op en zijn argumentatie niet overtuigender. Een gemiste kans dus.

Pieke
18 januari 2007, 14:08
Mensen zoals ik stemmen voor een partij omwille van het programma van die partij, niet omwille van hoe populair of sympatiek die of die persoon nu wel of niet is en of die nu wel of niet gelukkig getrouwd is. We zijn hier niet in Amerika.

Voila, capaciteiten en capabel zijn wordt overgewaardeerd. In deze particratie is het belangrijker dat ge als volksvertegenwoordiger op het juiste moment op het juiste knoppeke drukt. Er wordt wel voor u gedacht...

largo_w
18 januari 2007, 14:09
Mensen zoals ik stemmen voor een partij omwille van het programma van die partij, niet omwille van hoe populair of sympatiek die of die persoon nu wel of niet is en of die nu wel of niet gelukkig getrouwd is. We zijn hier niet in Amerika.

Dan mag dat programma ook uitgelegd worden... Als antwoorden zoals "als een kat bevalt in een viswinkel, heeft die dan visjes?" het standpunt van de partij zijn dan zegt dat genoeg...

Nynorsk
18 januari 2007, 14:12
het is inderdaad een ontzettende zielige vertoning.
Ik hoop voor het VB dat de filip de man die hier post fake is, maar ik vrees dat de man echt zo is.

evilbu
18 januari 2007, 14:33
Er is sprake van bedrog in deze forumsessie! De persoon die zich hier uitgeeft voor Filip de Man is niet de échte Filip de Man.
Het is een schertsfiguur van linkse signatuur die hier wat toogpraat, beledigingen en nietszeggende oneliners rondstrooit om het VB zwart te maken.

Laat u niet vangen! De échte Filip de Man is een beleefd, erudiet en beschaafd persoon die - indien hij de gelegenheid kreeg - uitgebreid en beargumenteerd zou antwoorden op onze vragen.
;-) Dat durf ik me soms wel afvragen als ik Hans1's berichten lees, welke garantie hebben wij? Dat is juist het mooie aan die forumsessies, ik denk dat de moderatie zelf contact opneemt met de politicus en garandeert dat het wel degelijk de juiste persoon is?8O ...Ja toch?!:?

Nynorsk
18 januari 2007, 14:38
moest het niet de echte filip de man zijn, zou de echte filip de man wel al van zich laten horen hebben.
er zitten VB-mandatarissen op dit forum. VB is watching you.

Anna List
18 januari 2007, 15:10
.