PDA

View Full Version : Jeugd in St-truiden


Kay_
20 januari 2007, 18:44
Beste,

Ik kom geregeld in St-truiden, maar heb af en toe de jeugd horen klagen dat de politiek weinig voor hen doet. Is dat zo? Wat doet u zoal voor de jeugd en wat bent u van plan?


MVG

Stein
21 januari 2007, 11:25
Ik vind dat er in Sint-Truiden ook veel te weinig te doen. Ik zou hier wat verhalen kunnen vertellen, maar dat ga ik voorlopig nog niet doen.

Kay_
21 januari 2007, 11:30
Ik vind dat er in Sint-Truiden ook veel te weinig te doen. Ik zou hier wat verhalen kunnen vertellen, maar dat ga ik voorlopig nog niet doen.


Ja,ik heb het zelf nog niet mee gemaakt. Niet omdat ik niet jong ben, maar omdat het me bitter weinig interesseert.:-D

Maar toen ik enkele mensen vertelde dat hun burgemeester een forumsessie hield was er veelal te horen dat er weinig voor de jeugd zou gedaan worden. Vandaar de vraag :)

Stein
21 januari 2007, 11:37
Ja,ik heb het zelf nog niet mee gemaakt. Niet omdat ik niet jong ben, maar omdat het me bitter weinig interesseert.:-D

Maar toen ik enkele mensen vertelde dat hun burgemeester een forumsessie hield was er veelal te horen dat er weinig voor de jeugd zou gedaan worden. Vandaar de vraag :)


Ik ben er dan ook van overtuigd dat, mijn mening in achte, dat dit een zeer interessante forumsessie gaat worden.:mrgreen:

Savatage
23 januari 2007, 00:55
Beste,

Ik kom geregeld in St-truiden, maar heb af en toe de jeugd horen klagen dat de politiek weinig voor hen doet. Is dat zo? Wat doet u zoal voor de jeugd en wat bent u van plan?


MVG

Euh, wat verwacht jij (of de jeugd in St-truiden) dan eigenlijk dat de politiek allemaal voor de jeugd doet?
Ik kom af en toe in St-truiden en ik heb van de jeugd daar toch geen klachten gehoord. Qua nachtleven valt daar toch nog redelijk wat te beleven.

Ludwig Vandenhove
24 januari 2007, 17:54
Beste,

Ik kom geregeld in St-truiden, maar heb af en toe de jeugd horen klagen dat de politiek weinig voor hen doet. Is dat zo? Wat doet u zoal voor de jeugd en wat bent u van plan?


MVG

Beste

De stad Sint-Truiden doet heel veel voor de jeugd, vanuit de jeugddienst, maar ook horizontaal over alle beleidsdomeinen heen. Zo is er bijvoorbeeld enkele maanden geleden nog een bijkomend jeugdhuis geopend in het stadscentrum.
Als burgemeester onderhoud ik ook heel wat contacten met jongeren, onder ander via chatsessies.
Vermits u blijkbaar Truienaar bent, stel ik voor dat u eens langs de jeugddienst passeert, om kennis te maken met ons volledige aanbod.

Met vriendelijke groeten
Ludwig Vandenhove

Kay_
24 januari 2007, 19:29
Beste

De stad Sint-Truiden doet heel veel voor de jeugd, vanuit de jeugddienst, maar ook horizontaal over alle beleidsdomeinen heen. Zo is er bijvoorbeeld enkele maanden geleden nog een bijkomend jeugdhuis geopend in het stadscentrum.
Als burgemeester onderhoud ik ook heel wat contacten met jongeren, onder ander via chatsessies.
Vermits u blijkbaar Truienaar bent, stel ik voor dat u eens langs de jeugddienst passeert, om kennis te maken met ons volledige aanbod.

Met vriendelijke groeten
Ludwig Vandenhove

Ik ben geen Truienaar maar heb er vrienden en mijn vriendin woont daar.
Zij vertelden mij erover, vandaar de vraag.

Heeft u verder nog plannen in gedachten om later uit te werken?

Verder vind ik het leuk om een politieker te zien die nog een echt antwoord geeft. Al ben ik het zelfs niet altijd eens met die antwoorden.

Ludwig Vandenhove
26 januari 2007, 14:50
Ik ben geen Truienaar maar heb er vrienden en mijn vriendin woont daar.
Zij vertelden mij erover, vandaar de vraag.

Heeft u verder nog plannen in gedachten om later uit te werken?

Verder vind ik het leuk om een politieker te zien die nog een echt antwoord geeft. Al ben ik het zelfs niet altijd eens met die antwoorden.


Beste

Er is een nieuwe jonge schepen van jeugd (28 jaar), die boordevol ideeën en initiatieven zit. Een van de zaken die op stapel staan, is een nieuwe polyvalente ruimte, waar ook jongeren met activiteiten aan hun trekken kunnen komen. Hiertoe is het voormalig Belgacomgebouw aangekocht.

Met vriendelijke groeten
Ludwig Vandenhove

Kay_
26 januari 2007, 16:54
Beste

Er is een nieuwe jonge schepen van jeugd (28 jaar), die boordevol ideeën en initiatieven zit. Een van de zaken die op stapel staan, is een nieuwe polyvalente ruimte, waar ook jongeren met activiteiten aan hun trekken kunnen komen. Hiertoe is het voormalig Belgacomgebouw aangekocht.

Met vriendelijke groeten
Ludwig Vandenhove

Alvast bedankt voor het antwoord.;-)

Ludwig Vandenhove
31 januari 2007, 09:12
Alvast bedankt voor het antwoord.;-)

Beste

Indien u nog meer informatie wenst over jeugdwerking in Sint-Truiden, stuur gerust uw e-mailadres door aan [email protected].

Met vriendelijke groeten
Ludwig Vandenhove