PDA

View Full Version : Beschuldigingen naar uw adres vanwege NVA kabinetsmedewerkers


Raven
28 januari 2007, 00:18
Allereerst wil ik even van de gelegenheid gebruik maken mijn respect voor uw politiek lef en doorzettingsvermogen te benadrukken.

Een tijdje terug heeft u toenadering gezocht tot de N-Va, waar u aanvankelijk met open armen werd ontvangen, en u garanties heeft gekregen omtrent uw plaats bij deze partij. Men zou niet zwichten voor het politieke establishment, noch de kartelpartner CD&V. N-Va wilt zich immers profileren als een zelfstandige, volwassen partij.

Echter, de gele partij heeft u meteen de dolk in de rug gestoken voor de belofte een verzekerd zeteltje meer toegeworpen te krijgen na de verkiezingen.

Dit forum wordt gefrequenteerd door een kabinetmedewerker van Geert Bourgouis, die hetvolgende schreef:

"JD is het afgebold na de partijraad, omdat die besliste niet met hem in zee te willen gaan. Gezien de partijraad het hoogste gezagsorgaan is, heeft Bart De Wever bij gevolg hier weinig mee te maken. De enige reden waarom we niet verder gaan met JD is omdat hij tijdens de ondervraging door partijraad verschillende keren door de mand gevallen is. Hij was absoluut niet van plan het Vlaams gedachtegoed te ondersteunen. Hij was enkel van plan keet te schoppen binnen N-VA om zijn persoon op de voorgrond te stellen. Net zoals hij deed in de VLD."

Hoe kijkt u terug op dat gesprek met de partijraad?

giserke
28 januari 2007, 10:25
Allereerst wil ik even van de gelegenheid gebruik maken mijn respect voor uw politiek lef en doorzettingsvermogen te benadrukken.

Een tijdje terug heeft u toenadering gezocht tot de N-Va, waar u aanvankelijk met open armen werd ontvangen, en u garanties heeft gekregen omtrent uw plaats bij deze partij. Men zou niet zwichten voor het politieke establishment, noch de kartelpartner CD&V. N-Va wilt zich immers profileren als een zelfstandige, volwassen partij.

Echter, de gele partij heeft u meteen de dolk in de rug gestoken voor de belofte een verzekerd zeteltje meer toegeworpen te krijgen na de verkiezingen.

Dit forum wordt gefrequenteerd door een kabinetmedewerker van Geert Bourgouis, die hetvolgende schreef:

Hoe kijkt u terug op dat gesprek met de partijraad?
Yo ik ben geen kabinetsmedewerker!