PDA

View Full Version : mijn deel van de taart


King of beggars and fleas
1 februari 2007, 10:57
Beste Jean Marie,

Ik ben akkoord dat u mij, indien u zou kunnen, wil schorsen van werkloosheidsuitkering.

Dit nadat men mij gedurende jaren van de arbeidsmarkt heeft uitgesloten en men mij door de globalisatie impliciet het recht heeft ontnomen om zelf te ondernemen.

Ik ben dus akkoord om volledig zonder inkomen gezet te worden.

Ik stel echter wel één voorwaarde !

en die is dat ik bij mijn uittreden uit de belgische staat mijn deel van de taart terug krijg = om precies te zijn 1/10 000 000 deel van het belgische grondgebied en de kustwateren. ( over het luchtruim ga ik niet zitten muggeziften )

Zou u akkoord kunnen gaan met een dergelijke deal ?

giserke
1 februari 2007, 18:43
Beste Jean Marie,

Ik ben akkoord dat u mij, indien u zou kunnen, wil schorsen van werkloosheidsuitkering.

Dit nadat men mij gedurende jaren van de arbeidsmarkt heeft uitgesloten en men mij door de globalisatie impliciet het recht heeft ontnomen om zelf te ondernemen.

Ik ben dus akkoord om volledig zonder inkomen gezet te worden.

Ik stel echter wel één voorwaarde !

en die is dat ik bij mijn uittreden uit de belgische staat mijn deel van de taart terug krijg = om precies te zijn 1/10 000 000 deel van het belgische grondgebied en de kustwateren. ( over het luchtruim ga ik niet zitten muggeziften )

Zou u akkoord kunnen gaan met een dergelijke deal ?
baneen gij ge hebt dat 1/10miljoenste niet verdiend

King of beggars and fleas
1 februari 2007, 18:54
baneen gij ge hebt dat 1/10miljoenste niet verdienden hoeveel zou ik daar dan volgens u voor moeten betalen en aan wie ?

en als ik dan geen 1/10 000 000 krijg waar mag ik dan gaan liggen kreperen ?

C2C
1 februari 2007, 20:23
om precies te zijn 1/10 000 000 deel van het belgische grondgebied

Da's 30.528 are. In principe, en als ge goeie grond kiest, kunt ge daar genoeg patatten op verbouwen om als alleenstaande te overleven. Maar dan mogen er in die tent van u wel geen kinderen verwekt worden hé, dat spreekt.

Ge vergeet natuurlijk de fundamenteelste kwestie: burgers kunnen in ons land nooit écht eigenaar van land worden. Ge krijgt alleen van de staat het vruchtgebruik.

Ge kunt dus niet, zoals ge denkt, uit de greep van de Belgische staat treden, toch niet op de manier waarop gij dat voorstelt.


Alleen in Amerika zijn landeigenaren écht volledig eigenaar van hun stuk grond. Voor de rest is drievierde van alle land op deze planeet eigendom van de Britse koningin (die het vruchtgebruik afstaat aan landen die dat gevraagd hebben) en van Staten, nooit van individuen.

IlluSionS667
1 februari 2007, 20:43
Voor de rest is drievierde van alle land op deze planeet eigendom van de Britse koningin (die het vruchtgebruik afstaat aan landen die dat gevraagd hebben) en van Staten, nooit van individuen.

Kunt u uitleggen volgens welke regels de Belgische staat afhankelijk is van de Britse koningin en volgens welke procedures ze dat vruchtgebruik kunnen uitoefenen? Dat wij onze eigen grond slechts "lenen" van de staat, was mij al bekend. Dat die staat dat echter zelf "leent" van de Britse koningin was mij echter onbekend. :|

d24e
2 februari 2007, 00:54
Kunt u uitleggen volgens welke regels de Belgische staat afhankelijk is van de Britse koningin en volgens welke procedures ze dat vruchtgebruik kunnen uitoefenen? Dat wij onze eigen grond slechts "lenen" van de staat, was mij al bekend. Dat die staat dat echter zelf "leent" van de Britse koningin was mij echter onbekend. :|

Ik denk dat je zijn post fout leest. Drie vierde is niet in de handen van de koningin, maar het eigendom van de koningin + eigendom van staten = 3/4.

IlluSionS667
2 februari 2007, 09:22
Ik denk dat je zijn post fout leest. Drie vierde is niet in de handen van de koningin, maar het eigendom van de koningin + eigendom van staten = 3/4.

Ah... Oeps. Ik zal het maar aan vermoeidheid wijten :-P

giserke
3 februari 2007, 02:13
en hoeveel zou ik daar dan volgens u voor moeten betalen en aan wie ?

en als ik dan geen 1/10 000 000 krijg waar mag ik dan gaan liggen kreperen ?
Misschien een beetje meer verantwoordelijkheid opnemen in uw leven?
Dan moet je niet creperen.

jjuliusmaximus
3 februari 2007, 02:47
Ik stel echter wel één voorwaarde !

en die is dat ik bij mijn uittreden uit de belgische staat mijn deel van de taart terug krijg = om precies te zijn 1/10 000 000 deel van het belgische grondgebied en de kustwateren. ( over het luchtruim ga ik niet zitten muggeziften )

Zou u akkoord kunnen gaan met een dergelijke deal ?

Goede deal JM ! geef hem 3 m² patattenland en ik zou er nog een extra kustwaterstrookje van 0,0067 m bovenop gooien .
Ik ben effectief " uit de belgische staat getreden" en eis dan ook mijn lapje grond op....graag zou ik mijn 0,0067 m in Knokke le Zoute hebben, dank U. Ik wil wel het luchtruim erboven ! .....kwestie van het luchtverkeer wat te kl*ten.

Sfax
3 februari 2007, 20:53
Beste Jean Marie,

Ik ben akkoord dat u mij, indien u zou kunnen, wil schorsen van werkloosheidsuitkering.

Dit nadat men mij gedurende jaren van de arbeidsmarkt heeft uitgesloten en men mij door de globalisatie impliciet het recht heeft ontnomen om zelf te ondernemen.

Ik ben dus akkoord om volledig zonder inkomen gezet te worden.

Ik stel echter wel één voorwaarde !

en die is dat ik bij mijn uittreden uit de belgische staat mijn deel van de taart terug krijg = om precies te zijn 1/10 000 000 deel van het belgische grondgebied en de kustwateren. ( over het luchtruim ga ik niet zitten muggeziften )

Zou u akkoord kunnen gaan met een dergelijke deal ?

Je krijgt dus een stukje strand+kust ter breedte van 7mm (oftewel 1/10 000 000 van een kustlijn van 72km) en een lap grond van 30 are, waarmee je alles zal moeten doen. Verder krijg je absoluut niets aangezien je jouw deel gekregen hebt. Je mag dus zelf instaan voor de kweek van je voedsel, voor het opwekken van je energie, het zuiveren van je afvalwater, het oppompen van je drinkwater, het aanmaken van je werktuigen, noem maar op...
Je hebt vorige keer zelf al toegegeven dat je daar eigenlijk absoluut niet mee kan leven en dat dit "erfdeel" gezever dus feitelijk niet meer is dan een goedkoop excuus om van een maatschappij te eisen dat zij je moeten onderhouden. Waarom probeer je het dan toch nog eens?

King of beggars and fleas
4 februari 2007, 10:35
Je krijgt dus een stukje strand+kust ter breedte van 7mm (oftewel 1/10 000 000 van een kustlijn van 72km) en een lap grond van 30 are, waarmee je alles zal moeten doen. Verder krijg je absoluut niets aangezien je jouw deel gekregen hebt. Je mag dus zelf instaan voor de kweek van je voedsel, voor het opwekken van je energie, het zuiveren van je afvalwater, het oppompen van je drinkwater, het aanmaken van je werktuigen, noem maar op...
Je hebt vorige keer zelf al toegegeven dat je daar eigenlijk absoluut niet mee kan leven en dat dit "erfdeel" gezever dus feitelijk niet meer is dan een goedkoop excuus om van een maatschappij te eisen dat zij je moeten onderhouden. Waarom probeer je het dan toch nog eens?of ik op dat stuk land mijn plan kan trekken is niet jouw probleem maar wel het mijne. Wat echter zeker is dat is dat ik zonder werk en zonder uitkering en zonder de mogelijkheid om zelfstandig te ondernemen en zonder een deel van de taart nog veel erger af ben dan met een stuk land. Met een stuk land heb ik dan tenminste nog een plek waar ik ongestoord kan kreperen.

Sfax
4 februari 2007, 13:54
of ik op dat stuk land mijn plan kan trekken is niet jouw probleem maar wel het mijne. Wat echter zeker is dat is dat ik zonder werk en zonder uitkering en zonder de mogelijkheid om zelfstandig te ondernemen en zonder een deel van de taart nog veel erger af ben dan met een stuk land. Met een stuk land heb ik dan tenminste nog een plek waar ik ongestoord kan kreperen.

Je wentelt jezelf in zelfmedelijden Kobaf; je wil immers niet werken (dat heb je elders al vaak genoeg gesteld) dus dat je nu de kans om te ondernemen krijgt of niet, maakt niet uit (die kans is er immers).

Don Quichote
4 februari 2007, 15:15
Voor dat Kobaf-mannetje is de vreemdste beredenering goed, om zichzelf goed te praten dat hij niet wil werken.

Waar hij niet over praat is de gratis scholing, de goedkope medische voorzieningen, de voorzieningen van algemeen nut, de inspanningen die anderen geleverd/leveren om dat allemaal aan Kobafje aan te bieden.

Zielig manneke.

Jan van den Berghe
4 februari 2007, 15:35
Dit nadat men mij gedurende jaren van de arbeidsmarkt heeft uitgesloten ...

En om welke reden gebeurde dit?

Lof der Zotheid
20 maart 2007, 13:52
En om welke reden gebeurde dit?

Precies, om welke reden?

Anna List
20 maart 2007, 13:58
of ik op dat stuk land mijn plan kan trekken is niet jouw probleem maar wel het mijne. Wat echter zeker is dat is dat ik zonder werk en zonder uitkering en zonder de mogelijkheid om zelfstandig te ondernemen en zonder een deel van de taart nog veel erger af ben dan met een stuk land. Met een stuk land heb ik dan tenminste nog een plek waar ik ongestoord kan kreperen.

en hoe denk je jouw deel van de staatsschuld te gaan vergoeden ?

als ik mij niet al te erg vergis sta jij 25.000 € in het krijt, waar elk jaar zo'n 1.125 € intrest bijkomt

King of beggars and fleas
20 maart 2007, 14:26
en hoe denk je jouw deel van de staatsschuld te gaan vergoeden ?

als ik mij niet al te erg vergis sta jij 25.000 € in het krijt, waar elk jaar zo'n 1.125 € intrest bijkomtdie schuld heb ik niet gemaakt he, noch heb ik ooit mijn forfait daarvoor gegeven, noch werd mij ooit gevraagd of ik belgisch staatsburger wilde zijn. Net zoals de andere burgers trouwens. Ik stel voor dat we de staatsschuld gewoon afschuiven op het koningshuis bij de ontbinding van belgie ;-) .

King of beggars and fleas
20 maart 2007, 14:30
Precies, om welke reden?jullie hebben geen recht op informatie daarop.

Maar als je het nu eens heel lief vraagt dan zal ik misschien overwegen om iets meer te vertellen :-P

Nierika
20 maart 2007, 17:09
of ik op dat stuk land mijn plan kan trekken is niet jouw probleem maar wel het mijne. Wat echter zeker is dat is dat ik zonder werk en zonder uitkering en zonder de mogelijkheid om zelfstandig te ondernemen en zonder een deel van de taart nog veel erger af ben dan met een stuk land. Met een stuk land heb ik dan tenminste nog een plek waar ik ongestoord kan kreperen.
Wat maakt jou er zo zeker van dat het eigenlijk het probleem van de staat is dat je geen werk kunt vinden (wil vinden, vermoed ik)?

Als ze je morgen je uitkering afnemen omdat je al elvendertig jaar op kosten van de gemeenschap op dit forum je gal uitspuwt over de werkende, je luie kladden onderhoudende medemens, ipv daadwerkelijk iets aan je situatie te proberen veranderen (werk zoeken bijvoorbeeld), wat zou daar zo erg aan zijn?

Nu, als je écht geïnteresseerd bent in werk, zend me een PM. We zoeken werkwilligen (ai!) als gek...

King of beggars and fleas
21 maart 2007, 09:00
Wat maakt jou er zo zeker van dat het eigenlijk het probleem van de staat is dat je geen werk kunt vinden (wil vinden, vermoed ik)?

Als ze je morgen je uitkering afnemen omdat je al elvendertig jaar op kosten van de gemeenschap op dit forum je gal uitspuwt over de werkende, je luie kladden onderhoudende medemens, ipv daadwerkelijk iets aan je situatie te proberen veranderen (werk zoeken bijvoorbeeld), wat zou daar zo erg aan zijn?

Nu, als je écht geïnteresseerd bent in werk, zend me een PM. We zoeken werkwilligen (ai!) als gek...jij begint eerst met me te beledigen en dan biedt je werk aan ?

Als je naast werkwilligheid ook nog verwacht dat je je winstgevers mag beledigen dan hebben ze naast loon ook nog recht op een pispaalvergoeding.

In feite is het zo dat ik als dopper reeds lang een prestatie geleverd heb voor mijn dop in die context - de regering paars kan niet zeggen dat doppers niks hebben gedaan voor de gemeenschap. Ze hebben namelijk gediend als zondebok voor het falende economische beleid ervan.

tot slot moet ik je vacature, naast dat ik niet voor iemand onbeleefd zijn winst wil werken ook noç eens weigeren omdat ik niet alleen dop maar ook nog studeer.

dus als je winst wil dan zal je je van je luie krent moeten tillen en daar zelf voor moeten werken ;-)

mvg kobaf

King of beggars and fleas
21 maart 2007, 09:19
Misschien een beetje meer verantwoordelijkheid opnemen in uw leven?
Dan moet je niet creperen.misschien moeten werkmensen wat meer nadenken in hun leven ?

Dan hoeven ze zo geen slavenarbeid te verrichten.

King of beggars and fleas
21 maart 2007, 13:42
recht op een plekje onder de zon heb je zowieso

wat je van dat plekje maakt, iets met veel luxe of niet dat is je eigen verantwoordelijkheid.

het is daarin dat werkende mensen zich altijd in de zak laten zetten

de bouwgrond die ze kopen is eigenlijk gestolen goed, de verkoper is een heler.

Pas als een rechtstaat iedereen een plekje onder de zon garandeert via directe of indirecte grondherverdeling is zij de moeite om er belastingen aan te betalen

zonder deze garantie is de rechtstaat zelfs niet legitiem ( voor al diegenen die die staat een plek ontzegt in die staat )

Nierika
21 maart 2007, 15:19
jij begint eerst met me te beledigen en dan biedt je werk aan ?

Als je naast werkwilligheid ook nog verwacht dat je je winstgevers mag beledigen dan hebben ze naast loon ook nog recht op een pispaalvergoeding.

In feite is het zo dat ik als dopper reeds lang een prestatie geleverd heb voor mijn dop in die context - de regering paars kan niet zeggen dat doppers niks hebben gedaan voor de gemeenschap. Ze hebben namelijk gediend als zondebok voor het falende economische beleid ervan.

tot slot moet ik je vacature, naast dat ik niet voor iemand onbeleefd zijn winst wil werken ook noç eens weigeren omdat ik niet alleen dop maar ook nog studeer.

dus als je winst wil dan zal je je van je luie krent moeten tillen en daar zelf voor moeten werken ;-)

mvg kobaf
Kobaffeke, dit is niet de eerste keer dat wij met elkaar communiceren op dit forum. Ik heb je al meermaals gevraagd om wat meer respect op te brengen voor je werkende medemens, die je hier al herhaaldelijk hebt afgeschilderd als hersenloze, bereidwillige slaafjes. Mijn "onbeleefdheid" spruit dan ook voort uit een dieper ongenoegen vanwege je stapel vooroodelen en denigrerende opmerkingen naar mensen die dit niet verdienen.

Verder juich ik het volkomen toe dat je studeert.Dat zou echer betekenen dat je toch de wil vertoont om ooit een beroep daadwerkelijk uit te voeren.
Dat maakt weliswaar dat ik je schimpscheuten richting werkende mens nog minder begrijp.

Nierika
21 maart 2007, 15:19
misschien moeten werkmensen wat meer nadenken in hun leven ?

Dan hoeven ze zo geen slavenarbeid te verrichten.
Ik had hem nog niet eens gelezen, en kijk, hier doe je het weer.
Het laat van je geloofwaardigheid niet veel heel.

Nierika
21 maart 2007, 15:23
recht op een plekje onder de zon heb je zowieso

wat je van dat plekje maakt, iets met veel luxe of niet dat is je eigen verantwoordelijkheid.

het is daarin dat werkende mensen zich altijd in de zak laten zetten

de bouwgrond die ze kopen is eigenlijk gestolen goed, de verkoper is een heler.

Pas als een rechtstaat iedereen een plekje onder de zon garandeert via directe of indirecte grondherverdeling is zij de moeite om er belastingen aan te betalen

zonder deze garantie is de rechtstaat zelfs niet legitiem ( voor al diegenen die die staat een plek ontzegt in die staat )
Ze hebben daar al eeuwen een naam voor: Utopia!

Ga je iedere keer de bevolking met een paar duizend mensen is aangegroeid, elk perceel weer een paar duizend tien miljoenste kleiner maken?

Nierika
21 maart 2007, 15:32
recht op een plekje onder de zon heb je zowieso

wat je van dat plekje maakt, iets met veel luxe of niet dat is je eigen verantwoordelijkheid.

het is daarin dat werkende mensen zich altijd in de zak laten zetten

Waarom laten ze zich in de zak zetten?
Als ze luxe willen, werken ze ervoor.

De bleitkousen die niet willen werken en op de werkende mens neerkijken, moeten zich hun gebrek aan luxe niet beklagen. Dat is inderdaad hun eigen verantwoordelijkheid. Ze mogen daarnaast ook nog dankbaar zijn dat de zo gehate staat hen nog een maandelijkse toelage verschaft om hun recht op een plekje te kunnen behouden. In Frankrijk doet de gehate staat dat niet. Het plekje dat dergelijke werkonwilligen daar innemen bestaat dan ook meestal uit niet meer een paar kinderkopjes onder een gore brug. Maar ze laten zich tenminste niet in de zak zetten zoals de werkende mens, die om verschillende belachelijke oorzaken, zoals pakweg het hebben van kinderen, die (on)verantwoordelijkheid niet kan nemen er dezelfde mening op na te houden. Dat zijn nog échte mensen met échte principes.

Ik kan me, gezien je aversie voor werkende mensen, die je te pas of te onpas op dit forum etaleert, niet inbeelden dat jij een werkwillige werkloze bent.

satiper
21 maart 2007, 15:56
Beste Jean Marie,

Ik ben akkoord dat u mij, indien u zou kunnen, wil schorsen van werkloosheidsuitkering.

Dit nadat men mij gedurende jaren van de arbeidsmarkt heeft uitgesloten en men mij door de globalisatie impliciet het recht heeft ontnomen om zelf te ondernemen.

Ik ben dus akkoord om volledig zonder inkomen gezet te worden.

Ik stel echter wel één voorwaarde !

en die is dat ik bij mijn uittreden uit de belgische staat mijn deel van de taart terug krijg = om precies te zijn 1/10 000 000 deel van het belgische grondgebied en de kustwateren. ( over het luchtruim ga ik niet zitten muggeziften )

Zou u akkoord kunnen gaan met een dergelijke deal ?

Hallo kobaf

Ik ben hier de laatste tijd niet zoveel meer geweest.
Ik zie dat je nog steeds aan dezelfde kar zit te duwen.
Ik zie dat je ook nog steeds veel tegenwind krijgt.

Zonder je in alles te volgen leg je de vinger wel degelijk op een zere wonde.
Ons systeem dat doorheen de geschiedenis geworden is tot hetgeen wat we nu ervaren, heeft zo zijn voor- en nadelen.
Ergens zal elke stap die ons doorheen de geschiedenis gebracht heeft, tot waar we nu zijn, op het ogenblik dat we hem namen, zeer logisch geleken hebben.

Als je even wat afstand neemt van het geheel en naar de belangrijkste voor- en nadelen kijkt, kun je mijn inziens het volgende vaststellen.
Voordeel:
Welvaart, productie en efficientie zijn sterk gestegen onder dit systeem.
Nadeel:
Alle positieve kenmerken van het systeem zijn zeer ongelijkmatig verdeeld.

Dat uit zich in het volgende voornaamste morele bezwaar.

Elk kind (mondiaal) zou (moreel gesproken) min of meer gelijk aan de start zou moeten staan.
We weten natuurlijk allemaal, dat dit niet zo is.
Ook dat, is het gevolg van ons systeem.
Als we bereid zijn hiervan het onrecht te erkennen, hebben we in feite geen andere keuze dan te proberen daar iets aan te doen.

De manieren waarop, daarover kan nog gesproken worden.

Ik weet nog uit het verleden dat jij een systeem kende dat op dit vlak verdiensten had en dat mogelijk mettertijd een beter alternatief zou kunnen vormen voor het huidige.

De mensen zover krijgen zal echter niet meevallen.
Toch waardeer ik wel je pogingen en hoop ik samen met jou dat de mens, beetje bij beetje, voor meer menselijkheid gaat kiezen.

King of beggars and fleas
22 maart 2007, 00:47
hoi satiper

ben aangenaam verrast om nog es van je te horen.

Ben onlangs rechten beginnen studeren en daar heb ik interessant materiaal gevonden om de boel verder ideologisch te onderbouwen

zo kwam ik er bvb achter dat het idee van grond bezitten in feite nog maar slechts een relatief recent verschijnsel is

men sprak vroeger namelijk toch over het leenstelsel

Nu het woord leen zegt al genoeg in die zin dat het beheer van grond en duidelijk geen bezit van grond uitdrukt.

wat er gebeurde waardoor de patrimoniumgedachte toch opkwam is ongeveer hetvolgende

er was een leen uitgeleend aan een leenman en die kwam te sterven

de leenheer kende de oudste zoon van de leenman goed en wist dat die dat goed zou verder zetten en stelde dus die oudste zoon aan als opvolger leenman

de volgende generatie gebeurde weer hetzelfde en dit om de heel eenvoudige reden dat de oudste zoon weer een bovenste beste kerel was

de generatie daarop was de oudste zoon echter geen bovenste beste kerel maar deze claimde wel zijn recht om als oudste zoon de boel te mogen overnemen net zoals zijn twee voorgangers

zo sloop stillaan maar zeker de patrimoniumgedachte in ons europees economisch denken

soit dit was maar een greep uit de vele interessante dingen voor het basisinkomen uit de rechtenstudies ;-)

groeten

satiper
22 maart 2007, 10:37
hoi satiper

ben aangenaam verrast om nog es van je te horen.

Ben onlangs rechten beginnen studeren en daar heb ik interessant materiaal gevonden om de boel verder ideologisch te onderbouwen

zo kwam ik er bvb achter dat het idee van grond bezitten in feite nog maar slechts een relatief recent verschijnsel is

men sprak vroeger namelijk toch over het leenstelsel

Nu het woord leen zegt al genoeg in die zin dat het beheer van grond en duidelijk geen bezit van grond uitdrukt.

wat er gebeurde waardoor de patrimoniumgedachte toch opkwam is ongeveer hetvolgende

er was een leen uitgeleend aan een leenman en die kwam te sterven

de leenheer kende de oudste zoon van de leenman goed en wist dat die dat goed zou verder zetten en stelde dus die oudste zoon aan als opvolger leenman

de volgende generatie gebeurde weer hetzelfde en dit om de heel eenvoudige reden dat de oudste zoon weer een bovenste beste kerel was

de generatie daarop was de oudste zoon echter geen bovenste beste kerel maar deze claimde wel zijn recht om als oudste zoon de boel te mogen overnemen net zoals zijn twee voorgangers

zo sloop stillaan maar zeker de patrimoniumgedachte in ons europees economisch denken

soit dit was maar een greep uit de vele interessante dingen voor het basisinkomen uit de rechtenstudies ;-)

groeten

Wat ik uit dit verhaal vooral onthoud, is dat evolutie vaak traag gaat.
Leenheer en leenman, dan zitten we toch in de middeleeuwen dacht ik.
Ik weet dat jij ongeduldig bent en alles ineens wil veranderen.
Soms vinden er in de geschiedenis ook wel dergelijke revoluties plaats waar heel veel ineens veranderd.
Langzame evolutie of plotse revolutie, persoonlijk denk ik dat je meer kans maakt, met te proberen om de zaken beetje bij beetje te veranderen.
Een eerste stap is dan meestal de mensen bewust te maken van hetgeen niet goed zit.
Velen willen de waarheid vaak niet zien omdat ze vrezen dat de waarheid hun positie in gevaar brengt.
Toch zijn er zeker ook anderen die wel de waarheid durven erkennen, ook al komt die misschien wat ongelegen. In het zoeken naar nieuwe wegen hou je denk ik toch ook best rekening met de angsten van de tegenpartij, zeker als je waarschijnlijk op steun uit die hoek zal moeten rekenen om je veranderingen vorm te laten krijgen. :-)

verli1_234
17 mei 2007, 13:25
geachte heer dedecker...

ja somige individuen zijn sterk in het onderuithalen van de democratie
en gaan prat op afbreuk van de prestaties geleverd door het paarse team
misschien moeten we ons voedsel maar eens goed herkouwen.(en een paar koeien naar afrika sturen)

en onze gedachten laten uitgaan naar het psychologisch profiel dat u
in uw boek geschetst heeft.

Ik kan enkel betreuren dat ons land te klein is om zulke "verbrande aarde tacktieken toe te laten"