PDA

View Full Version : Waarom niet op u stemmen.


Vorenus
4 februari 2007, 23:43
http://myspace-995.vo.llnwd.net/01187/59/94/1187954995_m.jpg

Als ik niet op u stemt, krijg ik dan als beloning een afspraakje met u?

Stein
5 februari 2007, 14:22
http://myspace-995.vo.llnwd.net/01187/59/94/1187954995_m.jpg

Als ik niet op u stemt, krijg ik dan als beloning een afspraakje met u?
Ik doe mee in dat geval.:-D

Tania Derveaux
5 februari 2007, 15:23
We bieden het aan dus je bent vrij om erop te stemmen. We vinden het wel belangrijk dat men eerst alle andere opties overweegt. Tenslotte is een NEE - stem een onpartijdige proteststem, en we hebben natuurlijk liever dat mensen zich terugvinden in een partij waar ze achter staan en dat ze daar op stemmen.

Je zou kunnen stellen dat NEE de barometer is van de politieke ontevredenheid. Dus hoe lager deze is hoe beter natuurlijk!

Wat die afspraakjes betreft... Kben er zeker van dat jullie allemaal lieverdjes zijn, maar als ik daar aan zou toegeven zou dat dan geen omkoperij zijn???

Veel liefs,

Tania

Antoon
5 februari 2007, 15:36
Uw antwoord begrijp ik niet goed. Had u niet gevraagd dat men NIET op NEE zouden stemmen?

Of kunt u er zelf ook al niet meer aan uit?

schaduwrijk
5 februari 2007, 15:41
niet nee als je ergens anders je politieke heil vindt...

Tania Derveaux
5 februari 2007, 16:01
Uw antwoord begrijp ik niet goed. Had u niet gevraagd dat men NIET op NEE zouden stemmen?

Of kunt u er zelf ook al niet meer aan uit?

We zeggen altijd duidelijk dat NEE het laatste is wat iemand moet overwegen te stemmen. Een NEE - stem is en blijft een spijtige zaak tenslotte, want elke stem die naar NEE gaat, gaat niet naar een andere partij. We vinden het altijd beter dat mensen zich in een partij kunnen terugvinden, dan dat ze op NEE stemmen.

We vinden het belangrijk dat mensen bewust kiezen voor een partij waar ze achter staan. Het doet er niet toe of ze wel of niet voor NEE stemmen, als het oorspronkelijk stemgedrag wordt beïnvloed voor een beloning, zoals hier de vraag was: dan zou je kunnen stellen dat het omkoperij of manipulatie is :twisted:

Groetjes,

Tania