PDA

View Full Version : NEE = dochter partij?


Jazeker
4 februari 2007, 23:59
Beste Tania,

Ik heb reeds meermaals her en der in blogland mogen lezen dat NEE een partijtje is dat is opgezet door SP.a kringen om proteststemmen van het Vlaams Belang weg te kanaliseren. Kan u me gerust stellen dat het "regime" zulks nooit zou durven?

mvg,
Jazeker

Gun
5 februari 2007, 01:12
Een inside job?:evil: :?

Kim
5 februari 2007, 10:39
Beste Tania,

Ik heb reeds meermaals her en der in blogland mogen lezen dat NEE een partijtje is dat is opgezet door SP.a kringen om proteststemmen van het Vlaams Belang weg te kanaliseren. Kan u me gerust stellen dat het "regime" zulks nooit zou durven?

mvg,
Jazeker
Onderstaande affiche laat dan weer het tegendeel blijken... ;)

http://www.nee-antwerpen.be/afbeeldingen/redfilip.jpg

Anna List
5 februari 2007, 13:58
Onderstaande affiche laat dan weer het tegendeel blijken... ;)

http://www.nee-antwerpen.be/afbeeldingen/redfilip.jpg

wat de these alleen maar bevestigt natuurlijk ... vliegen vang je met stroop niet met azijn nietwaar ...

ZERO
5 februari 2007, 14:03
Als VB'ers/-stemmers schrik beginnen te krijgen van een veredelde carnavalspartij(ongeacht of ze nu al dan niet opgericht is door de SP), dan zegt dit vrij veel over het vertrouwen dat de VB'ers in zichzelf hebben.

Hans1
5 februari 2007, 15:20
Onderstaande affiche laat dan weer het tegendeel blijken... ;)

http://www.nee-antwerpen.be/afbeeldingen/redfilip.jpg

Dewinter is een kruising tussen een mestkever en een zeehond.;-)

Hans1
5 februari 2007, 15:21
Als VB'ers/-stemmers schrik beginnen te krijgen van een veredelde carnavalspartij(ongeacht of ze nu al dan niet opgericht is door de SP), dan zegt dit vrij veel over het vertrouwen dat de VB'ers in zichzelf hebben.

Uiteraard. Het VB is een kaartenhuisje. Ze hebben het enorme geluk om voorlopig nog het monopolie te hebben op de oppositie omdat de traditionele partijen de deuren hebben gesloten voor nieuwe concurrenten. Maar lang zal dat niet meer duren.:-)

Anna List
5 februari 2007, 15:23
Als VB'ers/-stemmers schrik beginnen te krijgen van een veredelde carnavalspartij(ongeacht of ze nu al dan niet opgericht is door de SP), dan zegt dit vrij veel over het vertrouwen dat de VB'ers in zichzelf hebben.


schrik ?! ... waar leidt je dat uit af ? ... de laatste kiezing heeft net bewezen dat NEE een miskleun was ...

Jantje
5 februari 2007, 15:26
Dewinter is een kruising tussen een mestkever en een zeehond.;-)

Hans,

Sorry hoor, maar ik vind het zeer onwaardig voor een politicus en een partijleider om dergelijke beledigingen te uiten tegenover dieren die zich niet kunnen verdedigen.
Beide dieren zijn zeer nuttig en slim.
Dus laat het om hen nog te beledigen, kan daar niet tegen.

Tania Derveaux
5 februari 2007, 16:09
NEE is geen dochterpartij van Spa of van eenders welke partij...

Die zouden ons niet kunnen betalen :twisted:

Even serieus... ik weet dat ons Filipje dat een tijdje terug heeft rondgestrooid, maar ik kan jullie garanderen dat dit niet het geval is.
We zijn bovendien ook niet uit op de stemmen van Vlaams Belang. We vinden het belangrijk dat mensen stemmen voor een partij waar ze achterstaan (VB hoort daar zeker en vast ook bij), maar we vinden het ook belangrijk dat als mensen hun ongenoegen willen uiten dat ze dit op een onpartijdige manier kunnen doen. Er zijn nu eenmaal mensen die ontevreden zijn over de politiek en die niet op VB wensen te stemmen, omdat deze partij niet overeen komt met hun overtuigingen. Die mensen moeten ook hun "zegje" kunnen doen natuurlijk.

NEE bestaat simpelweg uit 6 jonge vrijwilligers. Allemaal mensen die net zijn afgestudeerd (met mij als uitzondering), en die hun steentje wilden bijdragen aan de samenleving.

Veel liefst,

Tania

Jantje
5 februari 2007, 16:34
NEE bestaat simpelweg uit 6 jonge vrijwilligers. Allemaal mensen die net zijn afgestudeerd (met mij als uitzondering), en die hun steentje wilden bijdragen aan de samenleving.


Dan dienen jullie maar 1 lijst in en kan wie buiten de kieskring Antwerpen woond geen NEE zeggen?

Hans1
5 februari 2007, 16:43
Hans,

Sorry hoor, maar ik vind het zeer onwaardig voor een politicus en een partijleider om dergelijke beledigingen te uiten tegenover dieren die zich niet kunnen verdedigen.
Beide dieren zijn zeer nuttig en slim.
Dus laat het om hen nog te beledigen, kan daar niet tegen.

:lol: :lol: :lol:

lordoffaith
5 februari 2007, 16:45
Dewinter is een kruising tussen een mestkever en een zeehond.;-)


Een vraagje: kan u ooit geen scheldwoorden gebruiken?

Jantje
5 februari 2007, 16:49
Een vraagje: kan u ooit geen scheldwoorden gebruiken?


Indien je deze twee dieren deftig zou kennen zou je zijn opmerking niet als een belediging, maar als een compliment zien.

Maar het is hier de sessie Van Tania, dus stoppen over FDW.

Tania Derveaux
5 februari 2007, 17:21
Indien je deze twee dieren deftig zou kennen zou je zijn opmerking niet als een belediging, maar als een compliment zien.

Maar het is hier de sessie Van Tania, dus stoppen over FDW.

Geen probleem hoor :lol:

Het is hier vrije meningsuiting, maar als we wat reclame maken voor ons Filipje moeten we dat voor de rest natuurlijk ook doen he! Eerlijk is eerlijk :lol:

Gun
5 februari 2007, 18:09
Onderstaande affiche laat dan weer het tegendeel blijken... ;)

http://www.nee-antwerpen.be/afbeeldingen/redfilip.jpg
Of net NIET:evil:

DeoSolis
5 februari 2007, 19:33
Of net NIET:evil:

Dit is inderdaad een veelzeggende affiche.
Want wie zal de pels dragen denk je?

the_dude
6 februari 2007, 14:53
'k dacht dat het algemene kennis was dat NEE net opgezet is geweest door het vb om de proteststemmers die niet racistisch van aard zijn weg te halen van de andere partijen.
de zeer 'onopvallend' insteek hier bevestigd dit eigenlijk alleen maar.

Tania Derveaux
7 februari 2007, 14:53
Dit is inderdaad een veelzeggende affiche.
Want wie zal de pels dragen denk je?

:evil: Kben vegetariƫr en een echte dierenvriend... geen pelskes voor mij.

Groetjes,

tania

Tania Derveaux
7 februari 2007, 14:57
'k dacht dat het algemene kennis was dat NEE net opgezet is geweest door het vb om de proteststemmers die niet racistisch van aard zijn weg te halen van de andere partijen.
de zeer 'onopvallend' insteek hier bevestigd dit eigenlijk alleen maar.

Best wel grappig... op een andere topic las ik gisteren nog dat we gesponsord werden door sp.a.

Dit bevestigt onze neutraliteit weer eens :lol:

Nogmaals... we worden door niemand gesponsord. Nee bestaat uit 6 jongeren die zich vrijwillig inzetten voor een correctere vertegenwoordiging van het stemgedrag.

Groetjes,

Tania

Diplomatius
7 februari 2007, 15:25
Best wel grappig... op een andere topic las ik gisteren nog dat we gesponsord werden door sp.a.

Dit bevestigt onze neutraliteit weer eens :lol:

Nogmaals... we worden door niemand gesponsord. Nee bestaat uit 6 jongeren die zich vrijwillig inzetten voor een correctere vertegenwoordiging van het stemgedrag.

Groetjes,

Tania

Maar Uw affiche roept precies het beeld op van de engel die de met knuppel afgebeelde 'klassieke partijen' wil verhinderen ("NEE' ?) de arme zeehond VB/Vlott dood te knuppelen ? Of moet ik hier een 'groene' gedachte in zien ? :lol:

DeoSolis
7 februari 2007, 20:06
Maar Uw affiche roept precies het beeld op van de engel die de met knuppel afgebeelde 'klassieke partijen' wil verhinderen ("NEE' ?) de arme zeehond VB/Vlott dood te knuppelen ? Of moet ik hier een 'groene' gedachte in zien ? :lol:

Ik zie er eerder een bende gewetenlozen die zich verschuilen achter een soort religieus geinspireerd maagdelijk wezentje, om hun wandaden te verrichten.
:twisted:

Tania Derveaux
8 februari 2007, 20:05
Maar Uw affiche roept precies het beeld op van de engel die de met knuppel afgebeelde 'klassieke partijen' wil verhinderen ("NEE' ?) de arme zeehond VB/Vlott dood te knuppelen ? Of moet ik hier een 'groene' gedachte in zien ? :lol:

Dat was niet onze affiche. Het was gewoon een foto van een van mijn dagboeken. Zo heb je er dus nog vele anderen :twisted:

Als je wil kan je ze nalezen op mij myspace

http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.ListAll&friendID=111724921&MyToken=263eb679-6ac5-426b-86c6-a1c2028dcb1eML

Groetjes,

Tania