PDA

View Full Version : Crisis in de VB-rangen


Brecht
5 februari 2007, 21:58
Beste,

In de bijlage DSweekend van de Standaard van 27&28 januari 2007 las ik dat het rommelt bij Vlaams Belang.

Marie-Rose Morel zou de relaties binnen Vlaams Belang verzuren aangezien zij het trio Vanhecke, Dewinter en Annemans uiteendrijft. Filip Dewinter en Gerolf Annemans zouden aan hetzelfde zeil trekken terwijl Frank Vanhecke laat begaan aangezien hij een boontje voor Morel heeft.

Nochtans werd zij, Marie-Rose Morel, na haar uitlatingen lang niet zo zwaar aangepakt als U, meneer Verstrepen. Ook moet U zich, volgens mij, enigszins ergeren aan de handelswijze van Morel.

Nu was mijn vraag of U dan tóch de zijde van Dewinter & Annemans zou kiezen als er een tweespalt zou ontstaan?

Met oprechte groeten,
Brecht

Jürgen Verstrepen
5 februari 2007, 22:05
ik heb gezegd wat moest en neem geen woord terug (in de pers)
Problemen?
...
naar het schijnt...

Altijd hetzelfde met vrouwen in politiek hé :roll:

Brecht
5 februari 2007, 22:11
Dan klopt het toch dat er staat dat alle strategische beslissingen passeren in de concentrische cirkel rond de top-drie en dat U van niets op de hoogte bent. (aangezien u niet zeker weet dat er problemen zijn)

Verder moet ik het met U eens zijn dat alvast Morel beter weg was gebleven aangezien ze beter kritiek zou leveren op de centrumpartijen als op haar medestanders.

Haar grenzeloze ambities zouden dan ook een halt toegeroepen moeten worden, en ik dank U alvast voor Uw moeite.:-)

Met beleefde groeten,
Brecht

Jürgen Verstrepen
5 februari 2007, 22:26
Serieus nu.. als er problemen waren dan zou ik dat hier niet schrijven hé...

Kay_
7 februari 2007, 16:18
Serieus nu.. als er problemen waren dan zou ik dat hier niet schrijven hé...

Dus ze zijn er misschien wel?

Jürgen Verstrepen
7 februari 2007, 16:28
Goh. Is een meningsverschil een probleem?

Kay_
7 februari 2007, 16:29
Goh. Is een meningsverschil een probleem?


Nee, maar u weet ook dat een meningsverschil eerst intern besproken moet worden en niet in de pers. Dan wordt dat meningsverschil wel een probleem natuurlijk.

Miguelito
7 februari 2007, 16:34
Ik begrijp niet dat de menigsverschillen binnen het VB nu als rommelen wordt beschouwd. sp.a/groen en vld zitten nu al met een broek vol goesting.
Trouwens, dat gerommel binnen het VB is niet van gisteren. Het kwezel-fascist-incident tussen Coolen en FdW al vergeten?
In andere partijen mag er blijkbaar wel een meningsverschil zijn. de Crem staat met zijn uitgesproken open mening heel vaak alleen in cd&v.

Kay_
7 februari 2007, 16:35
Ik begrijp niet dat de menigsverschillen binnen het VB nu als rommelen wordt beschouwd. sp.a/groen en vld zitten nu al met een broek vol goesting.
Trouwens, dat gerommel binnen het VB is niet van gisteren. Het kwezel-fascist-incident tussen Coolen en FdW al vergeten?
In andere partijen mag er blijkbaar wel een meningsverschil zijn. de Crem staat met zijn uitgesproken open mening heel vaak alleen in cd&v.


Zoals ik al zei meningsverschillen zijn geen probleem maar ze moeten eerst intern besproken worden, niet in de pers.
D�*�*r ligt het probleem. Verder deed de reactie van de VB-top toch denken dat het met die freedom of speech niet zo goed gesteld is, bewust of onbewust.

Fieseler
7 februari 2007, 16:38
Nee, maar u weet ook dat een meningsverschil eerst intern besproken moet worden en niet in de pers. Dan wordt dat meningsverschil wel een probleem natuurlijk.

Geen nood hoor K, de regimepers zal zijn eigen meningsverschillen wel uitvinden hoor...daar zitten "broodschrijvers" die hun eigen schrijfsels dan als "onderzoeksjournalistiek" pogen te conoteren...hihihi

jef
7 februari 2007, 21:37
Goh. Is een meningsverschil een probleem?
Dat hangt van de partij en de pers af.