PDA

View Full Version : lachen verbieden ?


King of beggars and fleas
7 februari 2007, 13:37
altijd maar werken werken werken

ook voor een politicus zal het wel van dat zijn he

moet er niet af en toe eens tijd voor plezier zijn ?

moet een mens altijd ernstig zijn ?

U ontspant neem ik aan toch ook wel eens af en toe

bij deze dan de vraag hoe u dat dan het liefste doet

of moeten we lachen en plezier maken maar meteen verbieden omdat het de productiecijfers naar beneden haalt ?

met dank bij voorbaat voor uw reactie

duveltje382
7 februari 2007, 16:12
En goede mix van werken en ontspannen zou heel deze vraag overbodig maken. Ik lach op mijn werk nog het meeste van allemaal ......

Jürgen Verstrepen
9 februari 2007, 21:23
altijd maar werken werken werken

ook voor een politicus zal het wel van dat zijn he

moet er niet af en toe eens tijd voor plezier zijn ?

moet een mens altijd ernstig zijn ?

U ontspant neem ik aan toch ook wel eens af en toe

bij deze dan de vraag hoe u dat dan het liefste doet

of moeten we lachen en plezier maken maar meteen verbieden omdat het de productiecijfers naar beneden haalt ?

met dank bij voorbaat voor uw reactie

Ik heb een hekel aan mensen die zichzelf te serieus nemen, niet kunnen relativeren en weinig lachen.
Kortom...

Welkom in politiek ! (LOL)

Lachen en zwanzen, leven, uitgaan, genieten, passie... niets is mij vreemd.:lol:

lombas
9 februari 2007, 21:37
of moeten we lachen en plezier maken maar meteen verbieden omdat het de productiecijfers naar beneden haalt ?


Integendeel. Kom op, Kobaf, een Georgist als jij zou moeten weten dat goede relaties op het werk met de nodige sfeer van gemoedelijkheid juist de productiviteit omhoog haalt.

duveltje382
9 februari 2007, 21:39
Ik heb een hekel aan mensen die zichzelf te serieus nemen, niet kunnen relativeren en weinig lachen.
Kortom...

Welkom in politiek ! (LOL)

Lachen en zwanzen, leven, uitgaan, genieten, passie... niets is mij vreemd.:lol:
En zeker met veel geld van de kleine man lachen zwieren genieten enz...:evil:
Nee,Jürgen je zult de politiek iets ernstiger moeten nemen hoor !!!!

King of beggars and fleas
10 februari 2007, 01:35
Integendeel. Kom op, Kobaf, een Georgist als jij zou moeten weten dat goede relaties op het werk met de nodige sfeer van gemoedelijkheid juist de productiviteit omhoog haalt.heb je absoluut gelijk in. Dwang is dan ook helemaal niet nodig om mensen aan het werk te krijgen. Marleen van ouytsel (vld antwerpen ) liet zich ooit de uitspraak eens ontvallen - "veel werklozen wordt in het huidige systeem het eigenlijk verboden om te werken".

Mensen zijn van nature gemotiveerd om vooruit te geraken, men moet ze alleen niet demotiveren en zelfs verbieden om te werken, zoals nu gebeurt

allemaal de schuld van de betuttelende maatregelen van de soccen :twisted:

een vrije markt is echter een markt die ook toegankelijk is voor de kleintjes

die les moeten de liberalen nog leren

maar ik wordt weer veel te serieus :roll: :-D

King of beggars and fleas
10 februari 2007, 01:43
Ik heb een hekel aan mensen die zichzelf te serieus nemen, niet kunnen relativeren en weinig lachen.
Kortom...

Welkom in politiek ! (LOL)

Lachen en zwanzen, leven, uitgaan, genieten, passie... niets is mij vreemd.:lol::thumbsup:

jurgen, vergeet niet dat armen in dit systeem veelal niet mogen werken
vooraleer ze ervan te verdenken niet te willen

men moet ze dus niet verplichten ( veel te ernstig )
het verbod om iets te ondernemen moet alleen worden opgeheven !!! ( iets verbieden is ook al ernstig en dus ook verre van tof )

soit

een vrije markt is ook toegankelijk voor ons
zoniet is het geen vrije markt ( en dus een veel te ernstige en saaie markt :lol: )

King of beggars and fleas
10 februari 2007, 11:11
Integendeel. Kom op, Kobaf, een Georgist als jij zou moeten weten dat goede relaties op het werk met de nodige sfeer van gemoedelijkheid juist de productiviteit omhoog haalt.volgens mij zijn blije arbeiders inderdaad pakken productiever dan arbeiders die alleen maar werken omdat ze moeten. Ik dacht altijd dat verhofstad dat ook begrepen had :roll: .

duveltje382
10 februari 2007, 13:08
volgens mij zijn blije arbeiders inderdaad pakken productiever dan arbeiders die alleen maar werken omdat ze moeten. Ik dacht altijd dat verhofstad dat ook begrepen had :roll: .

En elke armen zonder werk is blij(wat een onzin gast:?)
Verhofstadt heeft groot gelijk met zo veel mogenlijk mensen aan het werk te helpen