PDA

View Full Version : Zeg Tania, zou je hier toch niet JA op stemmen?


C2C
9 februari 2007, 20:14
Mocht je verkozen worden, zouden er toch niet enkele zaken zijn waarop je JA zou stemmen?

Bijvoorbeeld:

Frauderende bedrijven bestraffen, om de economie uit het slop te helpen.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=79552


Of maatregelen ter bestrijding van de klimaatsverandering.

Is er echt niks waarop je JA zou stemmen?

Tania Derveaux
9 februari 2007, 20:24
Mocht je verkozen worden, zouden er toch niet enkele zaken zijn waarop je JA zou stemmen?

Bijvoorbeeld:

Frauderende bedrijven bestraffen, om de economie uit het slop te helpen.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=79552


Of maatregelen ter bestrijding van de klimaatsverandering.

Is er echt niks waarop je JA zou stemmen?

We hebben altijd gezegd dat we overal NEE op zouden stemmen, dus zelfs al zou ik of iemand anders van NEE dolgraag op een voorstel JA willen stemmen, we kunnen het gewoonweg niet maken.

Het feit dat we overal NEE op stemmen, is een deel van onze ontmoedigingscampagne. Mensen zullen minder snel geneigd zijn op NEE te stemmen, en dus eerder op een partij stemmen. Bovendien geven de stemmen die dan wel naar NEE gaan een veel krachtiger signaal naar de partijen toe. Als iemand besluit op een concept te stemmen dat overal gewoonweg nee op zegt ipv op een partij te stemmen, zegt dat veel over de partijen.

Groetjes,

Tania

C2C
9 februari 2007, 20:28
We hebben altijd gezegd dat we overal NEE op zouden stemmen, dus zelfs al zou ik of iemand anders van NEE dolgraag op een voorstel JA willen stemmen, we kunnen het gewoonweg niet maken.

Het feit dat we overal NEE op stemmen, is een deel van onze ontmoedigingscampagne. Mensen zullen minder snel geneigd zijn op NEE te stemmen, en dus eerder op een partij stemmen. Bovendien geven de stemmen die dan wel naar NEE gaan een veel krachtiger signaal naar de partijen toe. Als iemand besluit op een concept te stemmen dat overal gewoonweg nee op zegt ipv op een partij te stemmen, zegt dat veel over de partijen.

Groetjes,

Tania

Maar hoe je het ook draait of keert, je blijft een totale sexbom. Het is gewoon zeer moeilijk om daar nee tegen te zeggen. :oops:

Heb je al iets te doen voor vanavond?

Tania Derveaux
9 februari 2007, 20:30
Maar hoe je het ook draait of keert, je blijft een totale sexbom. Het is gewoon zeer moeilijk om daar nee tegen te zeggen. :oops:

Heb je al iets te doen voor vanavond?

:oops:

C2C
9 februari 2007, 23:45
Tania, er bloeit iets bloedmoois tussen ons op. Zeg mij eens hoe uw partij geleid wordt? Ik heb er altijd van gedroomd om een totale sexbom als baas te hebben. Ik wil eventueel uw secretaresse zijn. Zolang ge maar nen diepen décolté draagt!!!

Serieus nu, hoe ziet de hiërarchie in uw partij eruit. You on top?

Tania Derveaux
10 februari 2007, 21:32
Tania, er bloeit iets bloedmoois tussen ons op. Zeg mij eens hoe uw partij geleid wordt? Ik heb er altijd van gedroomd om een totale sexbom als baas te hebben. Ik wil eventueel uw secretaresse zijn. Zolang ge maar nen diepen décolté draagt!!!

Serieus nu, hoe ziet de hiërarchie in uw partij eruit. You on top?

Bloedmoois... sexbom... als ik niet beter wist zou ik denken dat je snode plannen hebt :twisted: .

Bij NEE kan je niet echt spreken van een hiërarchie. We zien gewoon naar wat het efficiëntste is (hoe bereiken we de meeste mensen met onze boodschap). Bij de verkiezingen van oktober stond Jan als eerste op de lijst. We hebben toen geloot, en hij had verloren hehe...

Dit jaar heb ik de "eer" om bovenaan op de lijst te staan...
So indeed I'm on top :lol: .

Groetjes,

Tania

Jong N-VA'er
10 februari 2007, 21:41
Tis precies de avond van de 'warmbloedige' mensen;-)

Tania Derveaux
10 februari 2007, 21:42
Tis precies de avond van de 'warmbloedige' mensen;-)

:lol:

Jong N-VA'er
10 februari 2007, 21:48
Als 21-jarige studerend te Gent heb ik daar trouwens alle begrip voor;-)
T wordt weer tijd daar es in de Overpoort te gaan zien:D
Daar lopen zo van die gevallen rond die beter ook eens zouden leren 'NEE' zeggen:?
Dus JA zeggen is niet altijd gezond:lol:
Voor de duidelijkheid: ik doe daar niet aan mee hoor, even rondkijken en je ziet al genoeg:-)

C2C
10 februari 2007, 21:57
Het probleem is dat Tania's uit de hand gelopen marketing-grap gewoon oersterk is. Een zelfs door weinig testosteron geplaagd man zegt gewoon onbewust, onweerstaanbaar, gedwongen JA tegen NEE.

Daarmee toont ze de kracht van marketing in de politiek aan - ze bestudeert het onderwerp al jaren - en bewijst dat onze rationele manier van omgaan met de werkelijkheid maar zwakjes staat tegenover hormonen, het onderbewuste, de libido en het subliminale.

Tania gaat dit experiment terecht gebruiken om een scherpe carrière uit te bouwen, in wat voor sector dan ook. Chapeau dus. Maar ik vind wel dat ze op tijd moet kunnen stoppen. Ik zit hier nu al volledig opgefokt naar dit scherm te staren, terwijl ik in mijn normale doen zo kalm als een donsdeken ben. Er klopt dus iets niet. Of juist wel.


By the way, nu we het toch over opgefokte toestanden hebben: hoe pakt NEE de nucleaire proliferatie in deze wereld aan?

Chimera
10 februari 2007, 22:00
Daarmee toont ze de kracht van marketing in de politiek aan - ze bestudeert het onderwerp al jaren - en bewijst dat onze rationele manier van omgaan met de werkelijkheid maar zwakjes staat tegenover hormonen, het onderbewuste, de libido en het subliminale

overschot van gelijk

netslet
11 februari 2007, 02:53
Als je de invloed van marketing opmerkt, dan was het geen goede marketing.

C2C
11 februari 2007, 13:52
Als je de invloed van marketing opmerkt, dan was het geen goede marketing.
Da's waar, maar als je dat op een ironische manier doet, om op een 'meta-niveau' de invloed van marketing aan te tonen, dan is dat juist héél goede marketing hé.

Tania speelt dubbel spel, met een vette knipoog, marketing over marketing. En dat werkt.

Enfin, mijn hormonen zeggen dat toch. 8O

Tania Derveaux
11 februari 2007, 14:43
Het probleem is dat Tania's uit de hand gelopen marketing-grap gewoon oersterk is. Een zelfs door weinig testosteron geplaagd man zegt gewoon onbewust, onweerstaanbaar, gedwongen JA tegen NEE.

Daarmee toont ze de kracht van marketing in de politiek aan - ze bestudeert het onderwerp al jaren - en bewijst dat onze rationele manier van omgaan met de werkelijkheid maar zwakjes staat tegenover hormonen, het onderbewuste, de libido en het subliminale.

Tania gaat dit experiment terecht gebruiken om een scherpe carrière uit te bouwen, in wat voor sector dan ook. Chapeau dus. Maar ik vind wel dat ze op tijd moet kunnen stoppen. Ik zit hier nu al volledig opgefokt naar dit scherm te staren, terwijl ik in mijn normale doen zo kalm als een donsdeken ben. Er klopt dus iets niet. Of juist wel.


By the way, nu we het toch over opgefokte toestanden hebben: hoe pakt NEE de nucleaire proliferatie in deze wereld aan?

:oops: Kben helemaal geen marketinggenie, kzou dit hier eens aan mijn profs moeten laten lezen :lol: . Het enige wat ik doe is luisteren naar mensen. Veel ideeën die we hebben uitgewerkt komen van mensen. Gewone mensen die we op straat hebben gesproken, of mensen vanuit onze omgeving.

Mijn verontschuldigingen als ik hier mensen "opfok". Dit is zeker niet mijn bedoeling...

Groetjes,

Tania

Jong N-VA'er
11 februari 2007, 17:40
:oops: Kben helemaal geen marketinggenie, kzou dit hier eens aan mijn profs moeten laten lezen :lol: . Het enige wat ik doe is luisteren naar mensen. Veel ideeën die we hebben uitgewerkt komen van mensen. Gewone mensen die we op straat hebben gesproken, of mensen vanuit onze omgeving.

Mijn verontschuldigingen als ik hier mensen "opfok". Dit is zeker niet mijn bedoeling...

Groetjes,

Tania
Nou zo snel raak ik nog niet opgefokt. Ik ben al het één en ander gewoon hoor. Ik ben van de nieuwe open generatie (nee, niet van Open VLD, dat niet!!!;-) ) dusjah...;-)