PDA

View Full Version : Als jullie zetels halen, mag ik dan een zetel innemen ?


Cynicus
10 februari 2007, 21:21
Als ik het goed begrijp, zijn jullie niet van plan effectief te gaan zetelen als jullie verkozenen halen. Misschien zouden jullie er dan kunnen voor opteren jullie zetels te laten innemen door enkele forumleden, die dan voor wat animatie zouden kunnen zorgen in de praatbarak. Zou ik in een dergelijk geval een zetel mogen innemen ?

Tania Derveaux
10 februari 2007, 21:38
Als ik het goed begrijp, zijn jullie niet van plan effectief te gaan zetelen als jullie verkozenen halen. Misschien zouden jullie er dan kunnen voor opteren jullie zetels te laten innemen door enkele forumleden, die dan voor wat animatie zouden kunnen zorgen in de praatbarak. Zou ik in een dergelijk geval een zetel mogen innemen ?

We zullen de zetels innemen en overal symbolisch "nee" op stemmen, en het geld terugstorten naar de staat.

Zolang NEE niet geïmplementeerd is moeten we ervoor opkomen, en zullen we de zetels dus innemen. Vanaf het ogenblik dat NEE geïmplementeerd is, moeten wij er niet meer voor opkomen en wordt NEE vertegenwoordigd door leegstaande zetels die overal automatisch NEE op stemmen.

Stel dat dit niet zo was... zou je dan echt hebben willen zetelen? Waarom dan? Uit interesse?

Had best nog wel leuk geworden, als het er even gezellig zou zijn als hier :lol:

Groetjes,

Tania