PDA

View Full Version : CVS-problematiek.


garfield
16 februari 2007, 15:45
Beste,

ik zie dat u ook belangstelling heeft voor zorg. Hoe staat u tegenover de situatie mbt de C.V.S.-patienten ?

Wat is uw persoonlijke opinie dat voorstellen omtrent CVS in het Vlaams Parlement werden afgewezen enkel en alleen omdat dit van een VBstr komt ?
http://jsp.vlaamsparlement.be/docs/stukken/2004-2005/g450-1.pdf

Dit was nochtans een voorstel dat in samenwerking met de doelgroep tot stand kwam?

Mijn vraagstelling is dan ook 2ledig
1) Wat zijn uw of de Cd&v zijn plannen mbt cvs op federaal vlak?
2) Vindt u het kunnen dat zulke + voorstellen worden afgewezen enkel en alleen omdat het door een VBster is ingediend ?

mvg

edit: ik voeg het parlementair document toe, blijkbaar geeft de links soms problemen

Roel Deseyn
16 februari 2007, 17:19
Ik ken de problematiek niet zo goed. Ik zit nu ook niet meer in de commissie Volksgezondheid, vandaar.
Als het gaat over ideeëen van Vlaams Belang: de inhoudelijke discussie lijkt me de beste aanpak.

garfield
16 februari 2007, 22:05
Ik ken de problematiek niet zo goed. Ik zit nu ook niet meer in de commissie Volksgezondheid, vandaar.
Als het gaat over ideeëen van Vlaams Belang: de inhoudelijke discussie lijkt me de beste aanpak.

1) ok begrijp ik , je kan je moeilijk in stukken kappen ;-)
2) Is een degelijk antwoord. Samen + ideeën uitwerken moet kunnen (hoewel ik soms te naief ben (ooit eens een zitting van de BHR bijgewoond, het gedrag van sommige PS'ers is beschamend)