PDA

View Full Version : Ter inlichting


Truder
24 juni 2002, 03:41
Dit moet je effe bekijken, en doorsturen mag ook altijd. ;)

http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html

Groetjes Intruder

Sibi
24 juni 2002, 05:35
Vraagske
zijn da ier allemaal VB'ers 8O
want dan wordt 't hier toch wel
erg in ons Vlamingen land :cry:

als er iem buiten moet zijn 't wel VB'ers
verdraagzaamheid tov VB'ers gaat bij mij
zover tot dat ze de tolerantie grens overschrijden
Zijn ze die toch wel overschreden :D
dus VB'ers pls go a way en laat de groot mense
rustig prate zonder dat ze opgehouden worden
met jullie zever :!:

Greetz,
Sibi

Supe®Staaf
24 juni 2002, 06:53
Dit moet je effe bekijken, en doorsturen mag ook altijd. ;)

http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html

Groetjes Intruder
Groetjes terug.
Zet dit toch maar direct in de moppenrubriek. Hier is het halen van meer dan 18852 hits en 2756 replies niet mogelijk wegens beperkter publiek. Niet qua kwaliteit, maar quantiteit. :D
Hoe bestaat het tenandere. Een politica-kazakdraaister van het zuiverste water promoten als president? Zo iemand die vaker van partij dan van slip verandert, kunnen we toch niet als hoofd van onze staat gebruiken? Trouwens een president? Is dat niet iets voor een republiek? Pas maar op hoor Intruder, want al wie met zijn tengels aan onze constitutionele monarchie durft raken, zal ad aeternum door mij op het www achtervolgd worden.
http://www.animaties.net/vlag29.gif"VOOR VORST VOOR VRIJHEID EN VOOR RECHT"

Linus
24 juni 2002, 10:14
Republiek? Monarchie? Vlaanderen? België? Anke Vandermeersch een goede politica? Wat doet het er allemaal toe... Dé vraag is natuurlijk: gaat ze haar tetten laten zien als ze verkozen wordt? En zouden die de moeite van het aanschouwen zijn?

Linus

yildirim32
24 juni 2002, 10:37
Ik zal je eens zeggen wat anke is ,dat is een mediageile trut die geen standpunt heeft .
En om politieke carriere te maken is ze overgestapt naar het VB daar kan ze wat shouwen en krijgt ze aandacht.
Kan ze ook wat klanten over de vloer krijgen die ze anders toch niet had bij VLD,en het toppunt is dat die geile madame met een ouwe vent is getrouwd voor DE LIEFDE :wink: die mens is ondertussen gestorven zo strijkt ze nog wat erfenis en woont ze waarschijnlijk zoals alle top van VB ergens in een luxe villa ver van alle werkelijkheid.Dat zijn van die types die alles doen om geld zelfs zich verlochenen

Supe®Staaf
24 juni 2002, 10:52
Ik zal je eens zeggen wat anke is ,dat is een mediageile trut die geen standpunt heeft .
En om politieke carriere te maken is ze overgestapt naar het VB daar kan ze wat shouwen en krijgt ze aandacht.
Kan ze ook wat klanten over de vloer krijgen die ze anders toch niet had bij VLD,en het toppunt is dat die geile madame met een ouwe vent is getrouwd voor DE LIEFDE :wink: die mens is ondertussen gestorven zo strijkt ze nog wat erfenis en woont ze waarschijnlijk zoals alle top van VB ergens in een luxe villa ver van alle werkelijkheid.Dat zijn van die types die alles doen om geld zelfs zich verlochenen
Om politieke carrière te maken, is naar het VB stappen niet echt een meesterzet.
Of ze een (media)geile trut is, durf ik ook niet zomaar te stellen. Eveneens ben ik wat voorzichtiger om haar privéleven op bovenstaande wijze te evalueren.
Dat ze voor een partij opkomt die haar wortels vindt in minder fatsoenlijke politieke standpunten van enige decennia terug, is uiteraard een feit. Het 70-puntenprogramma mag dan al officieel afgevoerd zijn, ik ben ervan overtuigd dat de geest ervan nog steeds leeft bij een groot aantal VB-adepten.

Truder
24 juni 2002, 16:07
Ik zal je eens zeggen wat anke is ,dat is een mediageile trut die geen standpunt heeft .
En om politieke carriere te maken is ze overgestapt naar het VB daar kan ze wat shouwen en krijgt ze aandacht.
Kan ze ook wat klanten over de vloer krijgen die ze anders toch niet had bij VLD,en het toppunt is dat die geile madame met een ouwe vent is getrouwd voor DE LIEFDE :wink: die mens is ondertussen gestorven zo strijkt ze nog wat erfenis en woont ze waarschijnlijk zoals alle top van VB ergens in een luxe villa ver van alle werkelijkheid.Dat zijn van die types die alles doen om geld zelfs zich verlochenen

Klinkklare onzin.

Moest ze mediageil zijn zou ze niet nar het Vlaams Blok zijn overgestapt, ze zou zoals de huidige politiek correcte generatie kunstjes opvoeren in kwissen, soaps, ed.

Zou ze politiek carriere willen maken zou ze zeker niet naar het Vlaams Blok zijn overgestapt. Bij de VLD was ze eerste opvolger voor Van Campenhout, ze had 50.000 stemmen. Met het overstappen naar het Vlaams Blok liet ze merken dat ze de corruptie en het kiezers bedrog beu was. Haar iniversitaire diploma's reiken iets verder dan die van Verhofstadt, De Gucht of De Wael om de drievuldigeheiligheid maar eens op te noemen. Dus politieke carriere vergeet het maar, ze wist goed dat er onmiddelijk een cordon en haatcampagne tegen haar in gang zou schieten.

Maar je kan niet alles weten, voor een politiek correct geindoctrineerde halfwas is het normaal een totaal wereldvreemd beeld te hebben van de realiteit. ;) Ik neem je gebrainwashte mening dus niet kwalijk.

Truder
24 juni 2002, 16:12
Dit moet je effe bekijken, en doorsturen mag ook altijd. ;)

http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html

Groetjes Intruder
Groetjes terug.
Zet dit toch maar direct in de moppenrubriek. Hier is het halen van meer dan 18852 hits en 2756 replies niet mogelijk wegens beperkter publiek. Niet qua kwaliteit, maar quantiteit. :D
Hoe bestaat het tenandere. Een politica-kazakdraaister van het zuiverste water promoten als president? Zo iemand die vaker van partij dan van slip verandert, kunnen we toch niet als hoofd van onze staat gebruiken? Trouwens een president? Is dat niet iets voor een republiek? Pas maar op hoor Intruder, want al wie met zijn tengels aan onze constitutionele monarchie durft raken, zal ad aeternum door mij op het www achtervolgd worden.
http://www.animaties.net/vlag29.gif"VOOR VORST VOOR VRIJHEID EN VOOR RECHT"

Geen probleem SS, ik kick op stalkers. 8)

Ze is éénmaal van partij veranderd, zodra ze doorhad dat de VLD kiezersbedrog pleegde heeft ze bedankt om deel te nemen aan deze corruptie.

Het is een standvastige dame, eentje die haar princiepes niet verloochend voor een postje. Het thema van de VLD "eigen postje eerst". ;)

http://users.pandora.be/wv3/ankeVlaams.jpg

Supe®Staaf
24 juni 2002, 16:23
Het is een standvastige dame, eentje die haar princiepes niet verloochend voor een postje. Het thema van de VLD "eigen postje eerst". ;)

Haar onderstel ziet er standvastig uit. Haar partijkeuze is alweer minder rechtdoorzee. Hoeveel maanden heeft ze het bij de VLD uitgezongen? Toen de haring niet bakte hupsakee naar het blok, hoewel daar qua postjespakken niet zo een denderend resultaat in het verschiet ligt. Maar kom geen VLD-postje of geen blokpostje, komt qua inkomen op hetzelfde neer. :wink:

http://www.animaties.net/vlag29.gif

Truder
24 juni 2002, 16:32
Het is een standvastige dame, eentje die haar princiepes niet verloochend voor een postje. Het thema van de VLD "eigen postje eerst". ;)

Haar onderstel ziet er standvastig uit. Haar partijkeuze is alweer minder rechtdoorzee. Hoeveel maanden heeft ze het bij de VLD uitgezongen? Toen de haring niet bakte hupsakee naar het blok, hoewel daar qua postjespakken niet zo een denderend resultaat in het verschiet ligt. Maar kom geen VLD-postje of geen blokpostje, komt qua inkomen op hetzelfde neer. :wink:

http://www.vlananet.org/symbolen/anivlaams.gif


SS, prettig weer eens de degens te kunnen kruisen. http://www.scgrassroots.org/knight.gif ;)

Je kan dan toch niet beweren dat ze een politieke carriere belangrijker vind dan principes. Anders was ze wel bij de VLD gebleven. ;)

Ps. mooie vlag nieuwe inzichten verworven? 8)

Supe®Staaf
24 juni 2002, 16:41
Het is een standvastige dame, eentje die haar princiepes niet verloochend voor een postje. Het thema van de VLD "eigen postje eerst". ;)

Haar onderstel ziet er standvastig uit. Haar partijkeuze is alweer minder rechtdoorzee. Hoeveel maanden heeft ze het bij de VLD uitgezongen? Toen de haring niet bakte hupsakee naar het blok, hoewel daar qua postjespakken niet zo een denderend resultaat in het verschiet ligt. Maar kom geen VLD-postje of geen blokpostje, komt qua inkomen op hetzelfde neer. :wink:

http://www.animaties.net/vlag29.gif


SS, prettig weer eens de degens te kunnen kruisen.
Je kan dan toch niet beweren dat ze een politieke carriere belangrijker vind dan principes. Anders was ze wel bij de VLD gebleven. ;)

Hangt ervanaf welke principes je onderschrijft. Haar carrière bij de VLD was niet echt schitterend gestart, dus kon ze evengoed verder modderen bij het blok, zeker als ze die principes ervan fijn vindt. Beter openlijke bruinzakkerij dan als mol in de andere partijen figureren. Nu is het tenminste duidelijk waarvoor ze staat.
Ps. mooie vlag nieuwe inzichten verworven? 8)
Wat is er aan mijn vlag of inzichten veranderd? Mooi is ze inderdaad! Blij dat je dit uiteindelijk ook inziet!:P

Truder
24 juni 2002, 16:58
Hangt ervanaf welke principes je onderschrijft. Haar carrière bij de VLD was niet echt schitterend gestart, dus kon ze evengoed verder modderen bij het blok, zeker als ze die principes ervan fijn vindt. Beter openlijke bruinzakkerij dan als mol in de andere partijen figureren. Nu is het tenminste duidelijk waarvoor ze staat.



Haar carriere was schitterend gestart, dat is juist hetgene dat de VLD adeptjes zo nijdig maakt. 8)

Bruinzakkerij kan je dat iets beter omschrijven?
Bedoel je uitspraken zoals Verhofstadt, Beysen, Coveliers, Leduc, Van campenhout doen? Dat heeft ze eigenlijk nog nooit gedaan.

Of zij het meer uitspraken zoals De Gucht doet, bv 613.000 mensen uitschelden voor insecten?
Of zoals Tobback? Die zegt namelijk dat alle middelen goed zijn om Vlaams Blok kiezers te bestrijden.
Of zoals Geysels, Yves Desmet, enz..... :wink:

Supe®Staaf
24 juni 2002, 17:27
Bruinzakkerij kan je dat iets beter omschrijven?

Ik dacht meer aan vettigheden zoals:
Linkse ratten rolt uw matten.
La Belgique: qu'elle crève.
Ziggezaggezekke Rotfront verreckeHet waren er maar 5.999.999.
Liever dood dan rood
Zet ze op een C-130.
Bokshandschoenen als logo.
De patroonheilige van mijn stad misbruiken om obscure clubjes naar te vernoemen (Sint-Maarten)
Voorzitters voor het leven.
Avondklokken.
Selectieve behandeling naargelang het genotmiddel dat je gebruikt.
De doodstraf verdedigen.
Een kick krijgen van swastika's en ander nazi-trash.
Homofobie.
Mysoxenie.

Deze lijst is niet uitputtend.
:P

Truder
24 juni 2002, 18:03
Bruinzakkerij kan je dat iets beter omschrijven?

Ik dacht meer aan vettigheden zoals:
Linkse ratten rolt uw matten.
La Belgique: qu'elle crève.
Ziggezaggezekke Rotfront verreckeHet waren er maar 5.999.999.
Liever dood dan rood
Zet ze op een C-130.
Bokshandschoenen als logo.
De patroonheilige van mijn stad misbruiken om obscure clubjes naar te vernoemen (Sint-Maarten)
Voorzitters voor het leven.
Avondklokken.
Selectieve behandeling naargelang het genotmiddel dat je gebruikt.
De doodstraf verdedigen.
Een kick krijgen van swastika's en ander nazi-trash.
Homofobie.
Mysoxenie.

Deze lijst is niet uitputtend.
:P


Dingen die evengoed door linkse uitspraken weerlegt kunnen worden, het ene scheldwoord brengt het andere mee. Maar zelfs jij kan niet ontkennen dat de gewone gematigde Vlaams Blok stemmer dingen naar zijn hoofd geslingerd krijgt die niet meer normaal zijn.

Bv die swastika's kan je vergelijken met de extreem linkse symbolen, maar zoals je weet ben ik voor geen van beide te vinden, al wat extreem is gaat mij te ver.

Dat van die linkse ratten, vergelijk het met uitspraken zoals "Ga terug naar het oostfront fascisten", ik je zal wel weten wie ik bedoel zeker?

Maar geen van die dingen is een uitspraak van Anke Vandermeersch, wat voor bruinzakkerij kan je haar verwijten. Misschien is ze wel de persoon die het Vlaams Blok kan hervormen tot een partij waar je meer vrede mee kan hebben. Wie weet wat de toekomst brengt?

Kan je me nu één racistische uitspraak citeren van Anke?

Supe®Staaf
24 juni 2002, 19:00
Kan je me nu één racistische uitspraak citeren van Anke?
Na een kwartiertje met haar praten, zal ik dat ongetwijfeld kunnen. :) Jammer dat ik morgen niet kan deelnemen aan de chat met haar......... :(

Truder
24 juni 2002, 19:05
Kan je me nu één racistische uitspraak citeren van Anke?
Na een kwartiertje met haar praten, zal ik dat ongetwijfeld kunnen. :) Jammer dat ik morgen niet kan deelnemen aan de chat met haar......... :(


Ik ga vanacht weer niet kunnen slapen nu moet ik je weer tegenspreken :oops:

Ik ben er zelfs van overtuigd dat je niet één mens onvriendelijke opmerking haar kan ontlokken. Zelfs jij niet.

Kwarteltje
24 juni 2002, 19:10
Vraagske
zijn da ier allemaal VB'ers 8O
want dan wordt 't hier toch wel
erg in ons Vlamingen land :cry:


euhm, neen, ik ben alvast geen VB'er. Maar ze moeten er ook zijn. Een forum zonder VB'ers is als een vuurwerkwinkel zonder vuurwerk: een lege doos !

Kwarteltje

Kwarteltje
24 juni 2002, 19:11
Republiek? Monarchie? Vlaanderen? België? Anke Vandermeersch een goede politica? Wat doet het er allemaal toe... Dé vraag is natuurlijk: gaat ze haar tetten laten zien als ze verkozen wordt? En zouden die de moeite van het aanschouwen zijn?

Linus

Tja, en je kan het beter niet laten beloven dat ze haar tetten laat zien ... de van Quickenborne heeft het uiteindelijk ook vertikt om zijn joint op te steken

Kwarteltje

Truder
24 juni 2002, 19:14
Vraagske
zijn da ier allemaal VB'ers 8O
want dan wordt 't hier toch wel
erg in ons Vlamingen land :cry:


euhm, neen, ik ben alvast geen VB'er. Maar ze moeten er ook zijn. Een forum zonder VB'ers is als een vuurwerkwinkel zonder vuurwerk: een lege doos !

Kwarteltje

Is een forum geen weerspiegeling van de maatschappij?
Of zijn het alleen Vlaams Blok stemmers die met met de computer overweg kunnen?
Of zijn ze de enige die politiek bewust zijn?

Ik zal de vraag anders stellen, hoe komt het dat op Alle (behalve gecensureerde) forums de rechts denkende mensen meer aanwezig zijn?

Truder
24 juni 2002, 19:16
Republiek? Monarchie? Vlaanderen? België? Anke Vandermeersch een goede politica? Wat doet het er allemaal toe... Dé vraag is natuurlijk: gaat ze haar tetten laten zien als ze verkozen wordt? En zouden die de moeite van het aanschouwen zijn?

Linus

Tja, en je kan het beter niet laten beloven dat ze haar tetten laat zien ... de van Quickenborne heeft het uiteindelijk ook vertikt om zijn joint op te steken

Kwarteltje

Tobback gaat op de sporen liggen bij de komst van de eerste TGV, dat moet ik ook nog zien.

Supe®Staaf
24 juni 2002, 20:00
In sommige gevallen zou het een mooie zaak zijn, mochten partijen hun beloften niet nakomen (vb, NV-a, ......)
Als ik ervan overtuigd was dat politici écht nooit hun beloften hielden, dan stemde ik PVDA: niemand hoefde dan nog ooit te gaan werken.
:D

Sibi
24 juni 2002, 21:06
In sommige gevallen zou het een mooie zaak zijn, mochten partijen hun beloften niet nakomen (vb, NV-a, ......)
Als ik ervan overtuigd was dat politici écht nooit hun beloften hielden, dan stemde ik PVDA: niemand hoefde dan nog ooit te gaan werken.
:D

8O euh why N-VA mate?????

Greetz,
Sibi

Supe®Staaf
24 juni 2002, 21:32
8O euh why N-VA mate?????

Greetz,
Sibi
Omdat die een secessie nastreven van vlaanderen, en ook omdat ze anti-monarchistisch zijn.
That's why, mate!
Tenzij hun oprispingen enkel bedoeld zijn om "niet-racistische anti-royalistische separatisten" van het blokkiesvee af te snoepen. Het verwonderde me trouwens al dat de andere partijen nauwelijks of niet reageerden, toen GB net na het oprichten van de NVA, plots even kwam debiteren dat hij de macht van het vorstenhuis wou inperken.......

Mister diamond
24 juni 2002, 21:51
Ik benieuwd hoe morgen die chat gaat zijn met Anke dan kunnen jullie direct zijn of ze al dan niet goed of slecht haar standpunten inneemt.
We shall see 8O

Sibi
24 juni 2002, 22:45
8O euh why N-VA mate?????

Greetz,
Sibi
Omdat die een secessie nastreven van vlaanderen, en ook omdat ze anti-monarchistisch zijn.
That's why, mate!
Tenzij hun oprispingen enkel bedoeld zijn om "niet-racistische anti-royalistische separatisten" van het blokkiesvee af te snoepen. Het verwonderde me trouwens al dat de andere partijen nauwelijks of niet reageerden, toen GB net na het oprichten van de NVA, plots even kwam debiteren dat hij de macht van het vorstenhuis wou inperken.......

Euh België kost ons al genoeg zeker 8O
dan nog es dat schitterende kuch kuch koningshuis
die zowat de hoogste productiviteit (lees viriliteit van een konijn) heeft van iedere familie :s
Een monarchie is serieus achterhaald zunne weet ge even goe as ik
Koning omdat uwe voorouder ooit mss capabel was wel 't is toch nie omda uwe voorouder chirurg was da gij da nu moogt zijn :s

Greetz,
Sibi

Truder
25 juni 2002, 03:34
Ik ben ook geen niveaan, maar mijn mening is dat alle vlaamse partijen moeten samenwerken ipv elkaar tegen te werken.
De afschaffing van de monarchie zou een goede zaak zijn. De tijd en de rol van koningen is uitgespeeld, er is geen behoefte meer aan figuren die vanaf hun geboorte voorbestemd zijn zonder door het volk verkozen te zijn, zich met het besturen van het land bemoeien. En ze kosten idd handen vol geld, ze zijn nochthans rijk genoeg daar heeft de Leopold II wel voor gezorgd door de Congo te plunderen.
http://belgium.fgov.be/monarchie/pc/images/leopold2.jpg


Voor Mathileke kunnen we een uitzondering maken denk ik die mag bij SS intrekken. :wink:

Truder
25 juni 2002, 03:36
Ik benieuwd hoe morgen die chat gaat zijn met Anke dan kunnen jullie direct zijn of ze al dan niet goed of slecht haar standpunten inneemt.
We shall see 8O

Heb je de juiste link nar de chat?
En rond hoe laat weet je dat ook?

Sibi
25 juni 2002, 06:15
Voor Mathileke kunnen we een uitzondering maken denk ik die mag bij SS intrekken. :wink:

8O SS srry????
'k ben nie altijd even rap mee
en codetaal ligt me nie echt :?

Greetz,
Sibi

Supe®Staaf
25 juni 2002, 07:01
Voor Mathileke kunnen we een uitzondering maken denk ik die mag bij SS intrekken. :wink:

8O SS srry????
'k ben nie altijd even rap mee
en codetaal ligt me nie echt :?

Greetz,
Sibi
Op die wijze proberen deugnieten van het VB mij door een gratuite afkorting van mijn nick in discrediet te brengen.
:evil:

Kwarteltje
25 juni 2002, 09:02
Op die wijze proberen deugnieten van het VB mij door een gratuite afkorting van mijn nick in discrediet te brengen.
:evil:

misschien tijd om eens van nick te veranderen. Ik dacht eerst ook dat het daarop sloeg ;-)

Kwarteltje

Mister diamond
25 juni 2002, 11:22
Yep ik heb alle gegevens van hoe laat en waar.
Toch bedankt!
Met vriendelijke groeten Mister D. :)

Truder
25 juni 2002, 13:24
Voor Mathileke kunnen we een uitzondering maken denk ik die mag bij SS intrekken. :wink:

8O SS srry????
'k ben nie altijd even rap mee
en codetaal ligt me nie echt :?

Greetz,
Sibi
Op die wijze proberen deugnieten van het VB mij door een gratuite afkorting van mijn nick in discrediet te brengen.
:evil:

Discrediet, discrediet wat is er mis met Super Slim??

Truder
25 juni 2002, 13:26
Op die wijze proberen deugnieten van het VB mij door een gratuite afkorting van mijn nick in discrediet te brengen.
:evil:

misschien tijd om eens van nick te veranderen. Ik dacht eerst ook dat het daarop sloeg ;-)

Kwarteltje

Op een ander forum dachten sommige vrouwen dat het op iets heeeel anders sloeg. :lol:

Supe®Staaf
26 juni 2002, 01:50
Op een ander forum dachten sommige vrouwen dat het op iets heeeel anders sloeg. :lol:
Die vrouwen kunnen toch hun kwek niet houden hee!!!!!
Waar hun mond van vol is loopt hun hart van over!!!!!
:P

Truder
26 juni 2002, 03:03
Waar hun mond van vol is....
:P

Zie dat ze niet stikken hé. 8) 8)

Supe®Staaf
26 juni 2002, 07:48
Waar hun mond van vol is....
:P

Zie dat ze niet stikken hé. 8) 8)
Miljaarde :!:
Wat een lapsus!!!! :oops:

Hoe moet ik me daar uitlullen? Zo een kemel! :lol:

Dat wordt slikken of stikken, en ze leven allemaal nog................. :idea:



OEF!!! :P

Truder
26 juni 2002, 08:03
Waar hun mond van vol is....
:P

Zie dat ze niet stikken hé. 8) 8)
Miljaarde :!:
Wat een lapsus!!!! :oops:

Hoe moet ik me daar uitlullen? Zo een kemel! :lol:

Dat wordt slikken of stikken, en ze leven allemaal nog................. :idea:




OEF!!! :P

Goed gered, ze leven wel maar allemaal met een (voedsel??) vergiftiging zeker. ;) :D :silly:

Dina
26 juni 2002, 08:21
Wel, ik moet eerlijk bekennen : toen Anke van de VLD naar het Vlaams Blok overstapte, had ik het er ook moeilijk mee. Ik zat vol vooroordelen tegenover dat "mens".

Ik heb haar intussen een paar keer ontmoet en zelfs één keer met haar gesproken (toevallig). En ik moet zeggen : Anke is een heel bescheiden en fijngevoelige vrouw.
Niks dikke nek, geen capsones, geen hooghartig persoon (zoals ik haar ten onrechte beoordeelde).

Nee Intruder : ik moet je volledig gelijk geven : Anke go for it! :)

Supe®Staaf
26 juni 2002, 08:32
Mijn bezwaren tegen de publieke figuur (niet fysieke, die vind ik best fijn.....):
1/Overloopster
2/Ijvert in partij met standpunten waar ik niet achtersta
3/Cumulard
4/Nogal populistisch (borstjeskwestie........ zonder iets specifieks tegen het tonen ervan te hebben, vind ik het geen correcte manier om stemmen te ronselen...... eerst strippen, dan stemmen :wink: )

Truder
26 juni 2002, 08:33
Dank u Dina... :wink:

http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html

Dina
26 juni 2002, 08:44
Mijn bezwaren tegen de publieke figuur (niet fysieke, die vind ik best fijn.....):
1/Overloopster
2/Ijvert in partij met standpunten waar ik niet achtersta
3/Cumulard
4/Nogal populistisch (borstjeskwestie........ zonder iets specifieks tegen het tonen ervan te hebben, vind ik het geen correcte manier om stemmen te ronselen...... eerst strippen, dan stemmen :wink: )

Ha Superke! Blij je hier terug te ontmoeten :wink:

"Overloopster"? Je hebt een punt, al is het maar een kleintje...
Hoe lang heeft Anke bij de VLD gezeten? Zij had bepaalde standpunten die ze "dacht" bij de VLD terug te vinden. De tijd die ze bij de VLD heeft doorgebracht, heeft ze getracht haar standpunten naar voor te brengen, tot ze heel snel beseft heeft dat wat bij de VLD telde niet meer was dan "sois belle et tais toi". Een stemmenkanon dus.

Wat dan te denken van "vlaamsnationalisten" die opeens "liberaal" worden of "sociaal progressieven"???
Die veranderen niet alleen van partij, maar opeens ook van gedachtengoed! Iets waar je Anke moeilijk van kunt beschuldigen.

Die "cumulard" moet je mij maar eens uitleggen.

En wat dat populistish betreft... Er zijn er talrijke anderen (in politiek-correcte :roll: partijen) die het op dat gebied véél beter doen dan zij!
Voorbeelden moet ik niet geven zeker?

Supe®Staaf
26 juni 2002, 08:56
Ha Superke! Blij je hier terug te ontmoeten :wink:
Het genoegen is geheel aan mijn kant. :oops:

"Overloopster"? Je hebt een punt, al is het maar een kleintje...
Eén klein doelpunt is voldoende om in de finale te geraken :wink:
Wat dan te denken van "vlaamsnationalisten" die opeens "liberaal" worden of "sociaal progressieven"???
Inderdaad het lijstje wordt zééééér lang......... zie ook mijn betreffende thread hierover:http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=81 Je komt er zelfs nog oude bekenden tegen. :D

Die "cumulard" moet je mij maar eens uitleggen.
Het combineren van verschillende jobs: b.v.een juridische en een politieke in haar geval. Iets wat 20 jaar terug verboden werd aan de gewone werkman, zelfs als hij beide opdrachten naar behoren kon invullen.

En wat dat populistish betreft... Er zijn er talrijke anderen (in politiek-correcte :roll: partijen) die het op dat gebied véél beter doen dan zij!
Voorbeelden moet ik niet geven zeker?
Dit 'tegendoelpunt' kan, wil, noch mag ik afkeuren......... :cry:

Dina
26 juni 2002, 09:14
"Het combineren van verschillende jobs: b.v.een juridische en een politieke in haar geval. Iets wat 20 jaar terug verboden werd aan de gewone werkman, zelfs als hij beide opdrachten naar behoren kon invullen. "


Een "politieke job"??? Tot nog toe wordt zij daar - behoudens flater van mijnentwege - niet voor vergoed hé? Zij heeft geen "betaald mandaat"!

Ten andere : hoeveel politiekers cumuleren niet? En niet alleen hun postje van bv. burgemeester met een privé praktijk (bv. advokaat) Maar met dat van lid van één of ander parlement hé?
De burgemeester van mijn gemeente zetelt in verschillende Intercommunales.... en dat brengt aardig wat geld in het laatje...

Truder
26 juni 2002, 09:24
...Het combineren van verschillende jobs: b.v.een juridische en een politieke in haar geval. Iets wat 20 jaar terug verboden werd aan de gewone werkman, zelfs als hij beide opdrachten naar behoren kon invullen.


Oeps SS, een kleine uitschuiver. ;) Anke heeft maar een beroep Advocate.
Politiek is voorlopig nog geen betaalde bezigheid. Al heeft ze me op de chat gezegd dat ze wel voor de Senaat zou opkomen. Maar die functie heeft ze nog niet hé.

Als we nu eens voor de lol gewoon voor de lol alle beroepspolitici zouden opnoemen die meerdere mandaten bekleden, neven beroepen zouden houden hebben ed. Hoeveel België liefhebbers zouden we tegen komen en hoeveel die streven naar een Vlaamse onafhankelijkheid? Als we het dan nog eens splitsen naar Vlaams Blok mandatarissen en en de zogenaamde politiek correcte kaste?

Wat denk je? Wat zou de uitslag zijn. ;)

Dina
26 juni 2002, 09:27
[quote=Dina]Wat dan te denken van "vlaamsnationalisten" die opeens "liberaal" worden of "sociaal progressieven"???
Inderdaad het lijstje wordt zééééér lang......... zie ook mijn betreffende thread hierover:http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=81 Je komt er zelfs nog oude bekenden tegen. :D


Ik ben gaan kijken... maar bekenden? tenzij ze een andere nick hebben aangenomen?

In elk geval : we missen jou en je Keizerin op de Anke's topic! :wink:

Truder
26 juni 2002, 09:35
Ik denk dat SS, Knuppel bedoeld. ;)

Dina
26 juni 2002, 09:38
Ik denk dat SS, Knuppel bedoeld. ;)

Ik denk het ook, maar.... bedoel je "vonk"?

Truder
26 juni 2002, 09:45
Ken ik niet. ik kan niet meer volgen hoor. :(

Supe®Staaf
26 juni 2002, 10:07
Ik denk dat SS, Knuppel bedoeld. ;)
Yeps.

Truder
26 juni 2002, 22:57
Lang geleden dat ik Knuppel nog gesproken heb.

http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html

De Prof
1 juli 2002, 22:45
Wellawellawel....

Nie om kijken Hé :lol: :lol:

Hier zit onze 'overloper' alé overlopers,de keizerin heb ik hier ook al iets zien neer poten.

Is dit hier dan het 'beloofde land' :wink:

Of was het ANKE's 'rijk' te omvangrijk voor zijne keizerlijke hoogheid ,die vaandelvlucht pleegt :lol: :lol:


btw toch plezant eens oude bekende tegen te komen :D

Supe®Staaf
1 juli 2002, 22:58
Wellawellawel....

Nie om kijken Hé :lol: :lol:

Hier zit onze 'overloper' alé overlopers,de keizerin heb ik hier ook al iets zien neer poten.

Is dit hier dan het 'beloofde land' :wink:

Of was het ANKE's 'rijk' te omvangrijk voor zijne keizerlijke hoogheid ,die vaandelvlucht pleegt :lol: :lol:


btw toch plezant eens oude bekende tegen te komen :D
:lol: :lol: :lol:
Ge ziet het prof, ik kan het niet laten.
Het beloofde land is niet wat ik zoek, daar is het te kalm, en zoals je ziet zitten er hier ook genoeg extremisten om eens lekker tegen tekeer te gaan. Sommigen zijn oude bekenden die hier ook maar eens hun zooi komen posten, maar er is ook nieuw 'voer' :twisted:
Wat hier ontbreekt is wel een echte kletstopic, maar dat is niet aan iedereen gegeven om dat te starten, laat staan draaiende te houden. :wink: Hoewel de algemene sfeer hier op de meeste topics iets gemodereerder is dan op andere fora. Geen echte linke stoten om iemand ertussen te nemen. Ook een iets evenwichtiger links-rechts verhouding, maar dat kan uiteraard allemaal snel omslaan. :? Tot hiertoe ook nog geen censuur ondervonden. Dat is b.v. op Telenet wat anders. Daar kruipen ze na een scheef woord zowat in mekaars kont om er toch niet afgesmeten te worden. En maar zeem aan de baard van de moderatoren strijken. Gewoonweg om de slappe lach van te krijgen. Een echte kleutertuin.
Ik zal je ook maar plezieren met mijn vlagje? Of geeft jou dat zure oprispingen op dit late uur ?;)

De Prof
2 juli 2002, 13:33
Superke,ik betreur het nog steeds dat je die difinitieve stap gezet hebt.
Maar dat is nu eenmaal uw keuze.

Naast onze politieke tegenstellingen kon jij samen met Knuppel best grappig uit de hoek komen.

En dat is hetgene dat ik een beetje mis op PI :(

Supe®Staaf
2 juli 2002, 23:36
Superke,ik betreur het nog steeds dat je die difinitieve stap gezet hebt.
Maar dat is nu eenmaal uw keuze.

Naast onze politieke tegenstellingen kon jij samen met Knuppel best grappig uit de hoek komen.

En dat is hetgene dat ik een beetje mis op PI :(
Tsja Prof Gobelijn,
je weet dat ik een brede rug heb, maar tegen valsheid neem ik zelfs de moeite niet om me te verweren op het medium internetforum. Het www is weids genoeg om me lekker te laten gaan. Een rechttoe-rechtaan potje schelden is fijn, maar regelrechte leugens laat ik me niet aanmeten............................ ;)
Ik lees vaak nog eens de posts op Pi, en ik merk dat ik niet de enige ben die er daar zijn buik wat van vol heeft. Ooit waarschuwde iemand ervoor: Quand les dégoutés s'en vont, il n'y a que les dégoutants qui restent. (Vergeef me mijn lamentabele fransche spelling)
Start anders ier maar een ferme kletstopic op in de aangepaste 'corner'. Je zal zien dat we de boel hier ook los en gemoedelijk zullen krijgen.

Knuppel
5 juli 2002, 14:32
Lang geleden dat ik Knuppel nog gesproken heb.

http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html

Knuppel is nochtans nog elk weekend bereikbaar via mess.
Roep en jou zal worden geantwoord...

Knuppel
5 juli 2002, 14:53
Superke,ik betreur het nog steeds dat je die difinitieve stap gezet hebt.
Maar dat is nu eenmaal uw keuze.

Naast onze politieke tegenstellingen kon jij samen met Knuppel best grappig uit de hoek komen.

En dat is hetgene dat ik een beetje mis op PI :(

Hallo Profke! Toch iemand die er openlijk voor uitkomt dat hij mijn roze keizer en mij mist....Mijn hartje bloeit ervan open....

Wie belet ons eigenlijk van er hier een leuke boel te maken?

Ik heb intussen wel mijn "verslaving" onder controle en kom nog enkel in het weekend online.

En het weekend is er om met de vrienden te feesten! Ik zet dus de dans in met mijn keizerlijke gemaal. (Hopelijk wil hij....euh....dansen natuurlijk.... :wink: )

Wie wil als volgende?

Een dikke pakkerd aan al mijn andere lievelingen buiten mijn keizerlijke Superstaaf®: Profke, Intruder, Dina, en ach, waarom ook onze Jonas niet?

Welkom aan boord allemaal!

De Prof
5 juli 2002, 22:05
Ik heb me op PI tijdelijk op 'non-actief' gezet...

Echt serieus, de laatste dagen kon ik er mijn draai niet meer vinden.

Het gescheld op elkaar was niet meer om te doen .

Geef mij dan maar de tijd van een paar maanden geleden :)

Als we Piss G, euh sorry :wink: Miss G nog naar hier kunnen krijgen zal het best eens los kunnen lopen :D

Toch straf,dat juist Intruder deze topic starte ,en weederom gaat het om ANKE :wink:

Maar onze Super zal wel genoeg tegenwind bieden met zen belsjieks vlageske :lol: :lol: :lol:

Truder
10 juli 2002, 22:53
Lang geleden dat ik Knuppel nog gesproken heb.

http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html

Knuppel is nochtans nog elk weekend bereikbaar via mess.
Roep en jou zal worden geantwoord...

Ha dat is goed, ik zal mijn msn wat meer opzetten. ;) :oops:

http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html
8)

Pieterjan
11 juli 2002, 19:26
http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html



Nogal een lege doos, nietwaar? Kleurtjes, een koppel borsten, een chocovlek aan haar mond, enkele programmapuntjes die bijna terloops op het scherm komen dansen, een potloodje, enkele metalen cirkeltjes die op en neer bewegen,......maar enige diepgang vind ik er niet. Ik heb hopeloos geklikt maar nergens werd ik doorverwezen. Is dit zo'n site voor mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is?

Truder
11 juli 2002, 21:10
http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html



Nogal een lege doos, nietwaar? Kleurtjes, een koppel borsten, een chocovlek aan haar mond, enkele programmapuntjes die bijna terloops op het scherm komen dansen, een potloodje, enkele metalen cirkeltjes die op en neer bewegen,......maar enige diepgang vind ik er niet. Ik heb hopeloos geklikt maar nergens werd ik doorverwezen. Is dit zo'n site voor mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is?

Neen, het is zelfs geen site, een site heeft meerdere pagina's, links, meer info, enz... Dit is een gewoon een info pagina. :wink:

Supe®Staaf
12 juli 2002, 12:43
http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html



Nogal een lege doos, nietwaar? Kleurtjes, een koppel borsten, een chocovlek aan haar mond, enkele programmapuntjes die bijna terloops op het scherm komen dansen, een potloodje, enkele metalen cirkeltjes die op en neer bewegen,......maar enige diepgang vind ik er niet. Ik heb hopeloos geklikt maar nergens werd ik doorverwezen. Is dit zo'n site voor mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is?
Oeioeioei, Pieterjan!
Nu heb je op iemands hartje getrapt, en ik zweer je: niet op het mijne...................... :lol:
Een pagina zonder diepgang over een vlaamsblokmascotte, analoog verklaren aan haar partij qua diepgang............... :lol:
Er is iemand zijn middagdutje grondig naar de botten................... :twisted:

canis lupis
12 juli 2002, 13:27
http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html



Nogal een lege doos, nietwaar? Kleurtjes, een koppel borsten, een chocovlek aan haar mond, enkele programmapuntjes die bijna terloops op het scherm komen dansen, een potloodje, enkele metalen cirkeltjes die op en neer bewegen,......maar enige diepgang vind ik er niet. Ik heb hopeloos geklikt maar nergens werd ik doorverwezen. Is dit zo'n site voor mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is?
Oeioeioei, Pieterjan!
Nu heb je op iemands hartje getrapt, en ik zweer je: niet op het mijne...................... :lol:
Een pagina zonder diepgang over een vlaamsblokmascotte, analoog verklaren aan haar partij qua diepgang............... :lol:
Er is iemand zijn middagdutje grondig naar de botten................... :twisted:

Tussen de Freya's,Maria's(vogels)en dergelijke door papa op de vetbetaalde postjes gedumpte nitwits straalt anke gewoon!!
Natuurlijk onbereikbaar voor link(s)e rukkers :lol: :lol: :lol:

Pieterjan
12 juli 2002, 13:39
Tussen de Freya's,Maria's(vogels)en dergelijke door papa op de vetbetaalde postjes gedumpte nitwits straalt anke gewoon!!
Natuurlijk onbereikbaar voor link(s)e rukkers :lol: :lol: :lol:


Zo zie je maar weer! Als je niet akkoord gaat met het gedachtegoed van het VB wordt je automatisch als links bepaald! Alles wat niet VB is, is daarom niet links!
Ten tweede straalt Anke inderdaad! Tsjernobyl straalt al 20 jaar!!!

Thomas Hx
12 juli 2002, 15:03
Ik ga niet akkoord met het vlaams blok, mor zen ook nie links, rara wa ben ik.

Mor mensen toch, pieter-jan heeft gelijk, waarom zijde onmiddelijk links als ge nie akkoord gaat met het vlaams blok. Eu ER ZIJN OOK VLAAMS NATIONALISTEN DIE GEEN VB' ers ZIJN.

thomas ( heintje )

Knuppel
12 juli 2002, 21:25
Ik ga niet akkoord met het vlaams blok, mor zen ook nie links, rara wa ben ik.

Mor mensen toch, pieter-jan heeft gelijk, waarom zijde onmiddelijk links als ge nie akkoord gaat met het vlaams blok. Eu ER ZIJN OOK VLAAMS NATIONALISTEN DIE GEEN VB' ers ZIJN.

thomas ( heintje )

....zoals er Vlaams-nationalisten waren die er helemaal geen meer zijn....omdat ze niks anders doen dan elkaar afkatten...

Truder
12 juli 2002, 21:42
Ik ga niet akkoord met het vlaams blok, mor zen ook nie links, rara wa ben ik.

Mor mensen toch, pieter-jan heeft gelijk, waarom zijde onmiddelijk links als ge nie akkoord gaat met het vlaams blok. Eu ER ZIJN OOK VLAAMS NATIONALISTEN DIE GEEN VB' ers ZIJN.

thomas ( heintje )

Onze politiek correcte vrienden hebben twee soorten mensen gecreëerd.

a) Henzelf zij die de waarheid in pacht hebben.
b) De niet-correcten zij die altijd fout zijn. Deze laatste groep is vogelvrij verklaard. Alle middelen zijn goed om hen te bestrijden en je mag ze naar hartelust uitschelden.

Links zijn is misschien een foute uitdrukking, maar omdat de linkse strekking nog de meest haatvolle strekking is. Word er aangenomen dat wanneer er weeral een schimpscheut word afgevuurd. Het van die haatdragende strekking komt (de linkse dus).

Zeggen dat iemand gloeit zoals Tsjernobil, kan in sommige gevallen als zo'n schimpscheut aanzien worden.

Ik bekijk het positiever, als ik aan Tsjernobil denk moet ik onmiddelijk ook aan de zon denken. Gloeien, stralen, licht in de duisternis, geeft warmte, enz... Naar mijn mening bedoelde PieterJan dus dat ons Anke het zonnetje in Vlaanderen is. ;)

Knuppel
12 juli 2002, 22:06
Zeg nu zelf, aan Intruder als sympathisant van het Vlaams Blok mogen er velen een voorbeeld nemen. Hij is gematigd, komt altijd met goede argumenten, wordt nooit boos en heeft een zwak voor onderdrukten door een stilaan porsierlijk wordend soort politieke correctheid.

Zet je op een lijst met de verkiezingen Intruder en ik kies voor jou. Ook en zelfs als je dat voor het Blok zou doen! "Kontdraaister" Anke neem ik er voor jou op de koop toe bij. Altijd nog stukken beter dan Vogelend Mieke en Aelende Magda...

Truder
12 juli 2002, 22:23
Zeg nu zelf, aan Intruder als sympathisant van het Vlaams Blok mogen er velen een voorbeeld nemen. Hij is gematigd, komt altijd met goede argumenten, wordt nooit boos en heeft een zwak voor onderdrukten door een stilaan porsierlijk wordend soort politieke correctheid.

Zet je op een lijst met de verkiezingen Intruder en ik kies voor jou. Ook en zelfs als je dat voor het Blok zou doen! "Kontdraaister" Anke neem ik er voor jou op de koop toe bij. Altijd nog stukken beter dan Vogelend Mieke en Aelende Magda...

Dank u Knuppel. ;)

Mijn eerste stem is binnen. :lol:

canis lupis
13 juli 2002, 00:30
Zeg nu zelf, aan Intruder als sympathisant van het Vlaams Blok mogen er velen een voorbeeld nemen. Hij is gematigd, komt altijd met goede argumenten, wordt nooit boos en heeft een zwak voor onderdrukten door een stilaan porsierlijk wordend soort politieke correctheid.

Zet je op een lijst met de verkiezingen Intruder en ik kies voor jou. Ook en zelfs als je dat voor het Blok zou doen! "Kontdraaister" Anke neem ik er voor jou op de koop toe bij. Altijd nog stukken beter dan Vogelend Mieke en Aelende Magda...

Dank u Knuppel. ;)

Mijn eerste stem is binnen. :lol: die van mij ook !! canis :P

Knuppel
13 juli 2002, 00:43
Zonder dank Intruder.
Ik had trouwens nog niet eens aan Isabelle Durex of Madame (Kr)Onkelinks gedacht. Om van besmette Miet nog maar te zwijgen. Jezus! Geef me dan toch Anke Vandersmeer maar...

Truder
13 juli 2002, 06:37
http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html


Dan komen we weer terug hier terecht. :wink:

Supe®Staaf
13 juli 2002, 08:17
Zet je op een lijst met de verkiezingen Intruder en ik kies voor jou. Ook en zelfs als je dat voor het Blok zou doen! "Kontdraaister" Anke neem ik er voor jou op de koop toe bij. Altijd nog stukken beter dan Vogelend Mieke en Aelende Magda...

Dank u Knuppel. ;)

Mijn eerste stem is binnen. :lol:
Ben ik dan een stem kwijt??????
:cry:
:cry:
:cry:

Truder
13 juli 2002, 08:20
Zet je op een lijst met de verkiezingen Intruder en ik kies voor jou. Ook en zelfs als je dat voor het Blok zou doen! "Kontdraaister" Anke neem ik er voor jou op de koop toe bij. Altijd nog stukken beter dan Vogelend Mieke en Aelende Magda...

Dank u Knuppel. ;)

Mijn eerste stem is binnen. :lol:
Ben ik dan een stem kwijt??????
:cry:
:cry:
:cry:


Hehehe :silly:

Knuppel
13 juli 2002, 09:38
Zet je op een lijst met de verkiezingen Intruder en ik kies voor jou. Ook en zelfs als je dat voor het Blok zou doen! "Kontdraaister" Anke neem ik er voor jou op de koop toe bij. Altijd nog stukken beter dan Vogelend Mieke en Aelende Magda...

Dank u Knuppel. ;)

Mijn eerste stem is binnen. :lol:
Ben ik dan een stem kwijt??????
:cry:
:cry:
:cry:

Onmogelijk! Ik zie jou nooit op eender welke verkiezingslijst lijst prijken. :wink:

Thomas Hx
13 juli 2002, 09:49
Ik ga niet akkoord met het vlaams blok, mor zen ook nie links, rara wa ben ik.

Mor mensen toch, pieter-jan heeft gelijk, waarom zijde onmiddelijk links als ge nie akkoord gaat met het vlaams blok. Eu ER ZIJN OOK VLAAMS NATIONALISTEN DIE GEEN VB' ers ZIJN.

thomas ( heintje )

Onze politiek correcte vrienden hebben twee soorten mensen gecreëerd.

a) Henzelf zij die de waarheid in pacht hebben.
b) De niet-correcten zij die altijd fout zijn. Deze laatste groep is vogelvrij verklaard. Alle middelen zijn goed om hen te bestrijden en je mag ze naar hartelust uitschelden.

Links zijn is misschien een foute uitdrukking, maar omdat de linkse strekking nog de meest haatvolle strekking is. Word er aangenomen dat wanneer er weeral een schimpscheut word afgevuurd. Het van die haatdragende strekking komt (de linkse dus).

Zeggen dat iemand gloeit zoals Tsjernobil, kan in sommige gevallen als zo'n schimpscheut aanzien worden.

Ik bekijk het positiever, als ik aan Tsjernobil denk moet ik onmiddelijk ook aan de zon denken. Gloeien, stralen, licht in de duisternis, geeft warmte, enz... Naar mijn mening bedoelde PieterJan dus dat ons Anke het zonnetje in Vlaanderen is. ;)

En jij bedoelt dat ik bij een van die twee groepen behoor?
Niet persoonlijk worden, gewoon discussieren.

thomas

Knuppel
13 juli 2002, 10:58
Goe gezeid Thomas! Gewoan disketieren en niemand in hokskes stoppen...


Ik wil daar ook niet in. Wie wel?
Ik weet het al! Het Vlaams Blok! Dat voelt zich de koning te rijk in een belgisch hokje.

Truder
13 juli 2002, 12:08
Ik ga niet akkoord met het vlaams blok, mor zen ook nie links, rara wa ben ik.

Mor mensen toch, pieter-jan heeft gelijk, waarom zijde onmiddelijk links als ge nie akkoord gaat met het vlaams blok. Eu ER ZIJN OOK VLAAMS NATIONALISTEN DIE GEEN VB' ers ZIJN.

thomas ( heintje )

Onze politiek correcte vrienden hebben twee soorten mensen gecreëerd.

a) Henzelf zij die de waarheid in pacht hebben.
b) De niet-correcten zij die altijd fout zijn. Deze laatste groep is vogelvrij verklaard. Alle middelen zijn goed om hen te bestrijden en je mag ze naar hartelust uitschelden.

Links zijn is misschien een foute uitdrukking, maar omdat de linkse strekking nog de meest haatvolle strekking is. Word er aangenomen dat wanneer er weeral een schimpscheut word afgevuurd. Het van die haatdragende strekking komt (de linkse dus).

Zeggen dat iemand gloeit zoals Tsjernobil, kan in sommige gevallen als zo'n schimpscheut aanzien worden.

Ik bekijk het positiever, als ik aan Tsjernobil denk moet ik onmiddelijk ook aan de zon denken. Gloeien, stralen, licht in de duisternis, geeft warmte, enz... Naar mijn mening bedoelde PieterJan dus dat ons Anke het zonnetje in Vlaanderen is. ;)

En jij bedoelt dat ik bij een van die twee groepen behoor?
Niet persoonlijk worden, gewoon discussieren.

thomas

Als jij jezelf bij de politiek correcten plaats en je keurt het cordon goed dan doe je het zelf. Wens je daar niets mee te maken hebben dat is dat niet het geval.

Als je goed leest staat er: "onze politiek correcten hebben twee soorten gecreëerd" Nergers staat er dat de andere mensen dat ook doen.
Voor mij zelf bestaan er geen categoriën.

Thomas Hx
13 juli 2002, 13:05
Goe gezeid Thomas! Gewoan disketieren en niemand in hokskes stoppen...


Ik wil daar ook niet in. Wie wel?
Ik weet het al! Het Vlaams Blok! Dat voelt zich de koning te rijk in een belgisch hokje.

Wij begrijpen mekaar ;)

thomas ( heintje )

Pieterjan
13 juli 2002, 16:27
http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html


Dan komen we weer terug hier terecht. :wink:


Moesten er nu foto's op de verkiezingslijsten staan dan heeft haar kop toch nog in enige mate van nut geweest.

Truder
13 juli 2002, 17:15
Hehehe Het heeft genoeg nut op deze manier. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pieterjan
13 juli 2002, 17:19
Dit moet je effe bekijken, en doorsturen mag ook altijd. ;)

http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html

Groetjes Intruder

Suggestie Om een andere naam te nemen voor het onderwerp:

Ter oplichting...

Truder
13 juli 2002, 17:27
Waarom oplichting?

We zijn hier niet over de socialisten bezig, welke oplichting bedoeld u?

Pieterjan
13 juli 2002, 17:31
We zijn hier niet over de socialisten bezig, welke oplichting bedoeld u?



Wees eens eerlijk met u zelf! Denkt u nu werkelijk dat Anke dingen zal kunnen bereiken in de politiek?

Truder
13 juli 2002, 17:35
We zijn hier niet over de socialisten bezig, welke oplichting bedoeld u?



Wees eens eerlijk met u zelf! Denkt u nu werkelijk dat Anke dingen zal kunnen bereiken in de politiek?

Waarom niet het IQ is er en de wil om iets daadwerkelijks te veranderen.
Ik geef ze meer kans dan de nv-a kopstukken.

En sinds wanneer is je doel niet bereiken oplichting? Bourgeois had als doel de VU terug groot te maken, hij heeft zijn doel niet bereikt. Is hij nu een oplichter? Of werkt u met twee maten en twee gewichten?

Pieterjan
13 juli 2002, 17:37
Hij kreeg te maken met interne tegenstand. Iets wat het Blok zeker ook nog overkomt.

Truder
13 juli 2002, 17:39
Hij kreeg te maken met interne tegenstand. Iets wat het Blok zeker ook nog overkomt.

Maar volgens jou is iemand die zijn doel niet bereikt een oplichter, is Bourgeois een oplichter?

Of zat u fout met die stelling van oplichter?

Pieterjan
13 juli 2002, 18:03
Het voorspiegelen van beloften in samengang met een bekende kop is inderdaad de opinie oplichten.
De verpakking en een ficiteve inhoud zorgen zogezegd voor een totaalpakket.

Truder
13 juli 2002, 19:15
Het voorspiegelen van beloften in samengang met een bekende kop is inderdaad de opinie oplichten.
De verpakking en een ficiteve inhoud zorgen zogezegd voor een totaalpakket.


Volgens die stelling izijn alle bekende politici oplichters.

Ze hebben allemal een bekende kop, Bij de verkiezingen spiegelen ze allemaal "beloftes" voor.

Als iedereen dan toch oplichter is geef mij dan mar degene die nog geen kans hebben gehad, daar kan je dan misschien nog iets nieuws van verwachten.

Knuppel
13 juli 2002, 19:56
Het voorspiegelen van beloften in samengang met een bekende kop is inderdaad de opinie oplichten.
De verpakking en een ficiteve inhoud zorgen zogezegd voor een totaalpakket.


Volgens die stelling izijn alle bekende politici oplichters.

Ze hebben allemal een bekende kop, Bij de verkiezingen spiegelen ze allemaal "beloftes" voor.

Als iedereen dan toch oplichter is geef mij dan mar degene die nog geen kans hebben gehad, daar kan je dan misschien nog iets nieuws van verwachten.

Schaakmat Pieter-Jan! Wat een blunder!
Goed bekeken Intruder!

Truder
14 juli 2002, 11:17
Dank u Knuppel :wink:

Dat brengt ons dan weer terug hier:

http://www.geocities.com/stem_op_anke/Verkiezing.html