PDA

View Full Version : LSP en medewerkers


An VdS
12 maart 2007, 16:42
Beste Bart,

De LSP is nu niet echt de grootste partij en zal het - om zacht uit te drukken - financieel ook niet echt breed hebben. Heeft de LSP betaalde medewerkers?

An VdS

Pluche
12 maart 2007, 16:46
Ik weet zeker dat de LSP zeker 5 vrijgestelden heeft waaronder Eric Beyl en anja Deschoemaker. Het meeste van de bladverkopen en steunacties gaan naar de vrijgestelden.

driewerf
12 maart 2007, 17:45
Ik weet zeker dat de LSP zeker 5 vrijgestelden heeft waaronder Eric Beyl en anja Deschoemaker. Het meeste van de bladverkopen en steunacties gaan naar de vrijgestelden.
fout.

Kallikles
12 maart 2007, 23:57
Beste Bart,

De LSP is nu niet echt de grootste partij en zal het - om zacht uit te drukken - financieel ook niet echt breed hebben. Heeft de LSP betaalde medewerkers?

An VdS

Interessante vraag.

Pelgrim
13 maart 2007, 00:37
Beste Bart,

De LSP is nu niet echt de grootste partij en zal het - om zacht uit te drukken - financieel ook niet echt breed hebben. Heeft de LSP betaalde medewerkers?

An VdS

Het antivlaams behang mag betaalde medewerkers hebben en LSP niet?

solidarnosc
13 maart 2007, 00:47
Het antivlaams behang mag betaalde medewerkers hebben en LSP niet?

Het probleem is wellicht dat ze niet betaald worden door de Belgische staat. ;-)

An VdS
13 maart 2007, 13:06
Het antivlaams behang mag betaalde medewerkers hebben en LSP niet?

Lieve Pelgrim,

De LSP mag zeker betaalde medewerkers hebben. Ik wil gewoon weten of ze betaalde medewerkers hebben. Spijtig genoeg wil/kan/mag Bart Vandersteende blijkbaar niet antwoorden op deze vrij eenvoudige vraag.

An VdS
14 maart 2007, 12:51
Interessante vraag.

Blijkbaar zo interessant dat Bart Vandersteene niet mag/kan/wil antwoorden! De vraag lijkt me toch vrij eenvoudig!

Raccoon
14 maart 2007, 15:34
Blijkbaar zo interessant dat Bart Vandersteene niet mag/kan/wil antwoorden! De vraag lijkt me toch vrij eenvoudig!

Lol, waarom moet Bart dat doen? Het is een sessie met Bart Vandersteene, maar dat op simpele - niet politieke - vragen als deze moet worden geantwoord door Bart is maar vreemd.

Je zou mss eens dit kunnen vragen: "Beste Bart, eten jullie binnen LSP rijst of aardappelen?"... en Bart moet daarop antwoorden é! Natuurlijk, want het is een vraag in een sessie met Bart Vandersteene, niet? En ze is vrij eenvoudig.

An VdS
15 maart 2007, 10:50
Lol, waarom moet Bart dat doen? Het is een sessie met Bart Vandersteene, maar dat op simpele - niet politieke - vragen als deze moet worden geantwoord door Bart is maar vreemd.

Je zou mss eens dit kunnen vragen: "Beste Bart, eten jullie binnen LSP rijst of aardappelen?"... en Bart moet daarop antwoorden é! Natuurlijk, want het is een vraag in een sessie met Bart Vandersteene, niet? En ze is vrij eenvoudig.

Lieve Raccoon,

Ik begin stilaan te denken dat je waarschijnlijk Bart Vandersteene als buikspreker hebt of misschien gewoon Bart Vandersteene zelf bent. Mij niet gelaten, toch bedankt voor je antwoord.

Als ik in andere discussies lees dat de leden van LSP maandelijks meer lidgeld moeten betalen en dat er meer dan 13.000 euro werd opgehaald op een bijeenkomst om onder andere medewerkers te betalen, mag ik dan aan een vertegenwoordiger van de LSP vragen of dit juist is?

(PS: kom nu niet af dit een vraag over LSP is en niet over CAP want LSP is een deel van CAP!)

Pelgrim
15 maart 2007, 11:51
Blijkbaar zo interessant dat Bart Vandersteene niet mag/kan/wil antwoorden! De vraag lijkt me toch vrij eenvoudig!

En volstrekt irrelevant. Waarom zou Vandersteene de interne keuken van zijn partij aan u moeten uitleggen?

Raccoon
15 maart 2007, 11:58
Ik begin stilaan te denken dat je waarschijnlijk Bart Vandersteene als buikspreker hebt of misschien gewoon Bart Vandersteene zelf bent. Mij niet gelaten, toch bedankt voor je antwoord.

Neen, ik ben niet Bart, noch ben ik een spreekbuis. Het valt me gewoon op dat er vreemde vragen worden gesteld, en ik zie dat je onder LSP'ers niet echt geliefd bent.

An VdS
15 maart 2007, 12:44
Neen, ik ben niet Bart, noch ben ik een spreekbuis. Het valt me gewoon op dat er vreemde vragen worden gesteld, en ik zie dat je onder LSP'ers niet echt geliefd bent.

Lieve Raccoon,

of ik geliefd onder de LSP'ers of niet, kan mij eigenlijk niets meer schelen. :-D

An VdS
15 maart 2007, 12:46
En volstrekt irrelevant. Waarom zou Vandersteene de interne keuken van zijn partij aan u moeten uitleggen?

Lieve Pelgrim,

Dat u dit irrelevant vindt, is uw keus. Ik vind dat niet en dat is mijn keus.

Als ik in andere discussies lees dat de leden van LSP maandelijks meer lidgeld moeten betalen en dat er meer dan 13.000 euro werd opgehaald op een bijeenkomst om onder andere medewerkers te betalen, mag ik dan aan een vertegenwoordiger van de LSP vragen of dit juist is?

(PS: kom nu niet af dit een vraag over LSP is en niet over CAP want LSP is een deel van CAP!)

driewerf
15 maart 2007, 17:18
Als ik in andere discussies lees dat de leden van LSP maandelijks meer lidgeld moeten betalen
fout
en dat er meer dan 13.000 euro werd opgehaald op een bijeenkomst om onder andere medewerkers te betalen,
fout

An VdS
15 maart 2007, 17:33
fout

fout

Lieve driewerf,

Lees dan eens hier (http://www.lsp-mas.be/lsp/archief/2006/12/12/congres.html), een artikel dat op de LSP-website staat. Zal voor uw 'gemak' al een stukje plaatsen!

Er werd zo maar even 13.400 euro opgehaald onder de aanwezigen (maar ook onder een reeks kameraden die niet aanwezig konden zijn). Ook werd er door de aanwezigen beloofd om de maandelijkse ledenbijdragen (die individueel verschillen) te verhogen met zo'n 700 euro per maand.

Dus hoe fout? Waar fout? Wie fout?

driewerf
15 maart 2007, 17:41
Lieve driewerf,

Lees dan eens hier (http://www.lsp-mas.be/lsp/archief/2006/12/12/congres.html), een artikel dat op de LSP-website staat. Zal voor uw 'gemak' al een stukje plaatsen!

Er werd zo maar even 13.400 euro opgehaald onder de aanwezigen (maar ook onder een reeks kameraden die niet aanwezig konden zijn). Ook werd er door de aanwezigen beloofd om de maandelijkse ledenbijdragen (die individueel verschillen) te verhogen met zo'n 700 euro per maand.

Dus hoe fout? Waar fout? Wie fout?
jij fout.

An VdS
15 maart 2007, 17:42
jij fout.

Lieve driewerf,

Het doet pijn zeker! Schrijven dat ik fout ben en dan de tekst moeten lezen van de LSP waarin hetzelfde staat als wat ik schreef!

driewerf
15 maart 2007, 17:43
Lieve driewerf,

Het doet pijn zeker! Schrijven dat ik fout ben en dan de tekst moeten lezen van de LSP waarin hetzelfde staat als wat ik schreef!
er staat niet hetzelfde.

An VdS
15 maart 2007, 17:44
er staat niet hetzelfde.

Lieve driewerf,

Er staat exact hetzelfde! Ik citeer uit een tekst dat door de LSP werd geschreven!

Er werd zo maar even 13.400 euro opgehaald onder de aanwezigen (maar ook onder een reeks kameraden die niet aanwezig konden zijn). Ook werd er door de aanwezigen beloofd om de maandelijkse ledenbijdragen (die individueel verschillen) te verhogen met zo'n 700 euro per maand.

Staat hier (http://www.lsp-mas.be/lsp/archief/2006/12/12/congres.html) op de LSP-website!

driewerf
15 maart 2007, 17:47
Lieve driewerf,

Er staat exact hetzelfde! Ik citeer uit een tekst dat door de LSP werd geschreven!

Er werd zo maar even 13.400 euro opgehaald onder de aanwezigen (maar ook onder een reeks kameraden die niet aanwezig konden zijn). Ook werd er door de aanwezigen beloofd om de maandelijkse ledenbijdragen (die individueel verschillen) te verhogen met zo'n 700 euro per maand.

Staat hier (http://www.lsp-mas.be/lsp/archief/2006/12/12/congres.html) op de LSP-website!
dat is niet hetzelfde als
An VdS[/B]] http://forum.politics.be/images/buttons/viewpost.gif (http://forum.politics.be/showthread.php?p=2522176#post2522176)
Als ik in andere discussies lees dat de leden van LSP maandelijks meer lidgeld moeten betalen. Ook werd er door de aanwezigen beloofd om de maandelijkse ledenbijdragen (die individueel verschillen) te verhogen met zo'n 700 euro per maand.

Pelgrim
15 maart 2007, 23:18
Lieve Pelgrim,

Dat u dit irrelevant vindt, is uw keus. Ik vind dat niet en dat is mijn keus.

Als ik in andere discussies lees dat de leden van LSP maandelijks meer lidgeld moeten betalen en dat er meer dan 13.000 euro werd opgehaald op een bijeenkomst om onder andere medewerkers te betalen, mag ik dan aan een vertegenwoordiger van de LSP vragen of dit juist is?


het klopt helemaal niet dat leden plots zevenhonderd euro moet betalen, u interpreteert dat nogal ferm verkeerd. Ik denk dat de meeste leden dat niet eens kunnen betalen.

Maar los daarvan: bent u lid van LSP? Indien niet: wat is uw probleem dan? Indien wel: niemand houdt u tegen uw lidkaart terug te sturen.

Nee, ik ben geen LSP'er.

Raccoon
16 maart 2007, 10:30
het klopt helemaal niet dat leden plots zevenhonderd euro moet betalen, u interpreteert dat nogal ferm verkeerd. Ik denk dat de meeste leden dat niet eens kunnen betalen.

Maar los daarvan: bent u lid van LSP? Indien niet: wat is uw probleem dan? Indien wel: niemand houdt u tegen uw lidkaart terug te sturen.

Nee, ik ben geen LSP'er.

LSP wil actieve leden ;-)

An VdS
16 maart 2007, 11:12
dat is niet hetzelfde als

Lieve driewerf,

Van op de LSP-website:

Er werd zo maar even 13.400 euro opgehaald onder de aanwezigen (maar ook onder een reeks kameraden die niet aanwezig konden zijn). Ook werd er door de aanwezigen beloofd om de maandelijkse ledenbijdragen (die individueel verschillen) te verhogen met zo'n 700 euro per maand.

Mijn bericht:

Als ik in andere discussies lees dat de leden van LSP maandelijks meer lidgeld moeten betalen en dat er meer dan 13.000 euro werd opgehaald op een bijeenkomst om onder andere medewerkers te betalen, mag ik dan aan een vertegenwoordiger van de LSP vragen of dit juist is?

Echt veel verschil lees ik niet!

An VdS
16 maart 2007, 11:14
het klopt helemaal niet dat leden plots zevenhonderd euro moet betalen, u interpreteert dat nogal ferm verkeerd. Ik denk dat de meeste leden dat niet eens kunnen betalen.

Maar los daarvan: bent u lid van LSP? Indien niet: wat is uw probleem dan? Indien wel: niemand houdt u tegen uw lidkaart terug te sturen.

Nee, ik ben geen LSP'er.

Lieve Pelgrim,

Ik heb niet geschreven dat leden plots 700 euro meer moeten betalen!
Ik heb geschreven dat de maandelijkse ledenbijdragen zijn opgetrokken (in totaal 700 euro per maand)!

Dat u geen LSP'er bent, weet ik!

Pelgrim
16 maart 2007, 11:49
Lieve Pelgrim,

Ik heb niet geschreven dat leden plots 700 euro meer moeten betalen!
Ik heb geschreven dat de maandelijkse ledenbijdragen zijn opgetrokken (in totaal 700 euro per maand)!

Dat u geen LSP'er bent, weet ik!

Goed, wat is het probleem dan met het optrekken van dat totale lidgeld? Als een lid het daar niet mee eens is kan die altijd opstappen en naar een van de zevenentwintig andere linkse formaties gaan.

DeVliegendeHollander
16 maart 2007, 11:59
En wat is je punt?

An VdS
16 maart 2007, 13:03
En wat is je punt?

Lieve DeVliegendeHollander,


Mijn punt (mijn vraag aan Bart Vandersteene dus) is dus of het waar is dat LSP - toch niet echt de grootste partij - betaalde medewerkers heeft.

Waarom ik die vraag stel?

Omdat ik ooit heb gevraagd waarvoor de lidgelden en omhalingen dienen! Het antwoord was dat deze gelden onder andere dienen voor huur secretariaat (adres geeft men mij niet, enkel een PB-nummer) en voor het betalen van medewerkers.

Niemand van 'de top' van LSP (Geert, Anja, Bart, ...) wil dit bevestigen!

An VdS
16 maart 2007, 13:06
Goed, wat is het probleem dan met het optrekken van dat totale lidgeld? Als een lid het daar niet mee eens is kan die altijd opstappen en naar een van de zevenentwintig andere linkse formaties gaan.

Lieve Pelgrim,

Dat LSP de maandelijkse lidgelden optrekt, is hun zaak en niet meer mijn probleem!

Daar gaat mijn vraag, gesteld aan Bart Vandersteene die blijkbaar niet mag/wil/kan antwoorden, niet over!

DeVliegendeHollander
16 maart 2007, 20:42
Lieve DeVliegendeHollander,


Mijn punt (mijn vraag aan Bart Vandersteene dus) is dus of het waar is dat LSP - toch niet echt de grootste partij - betaalde medewerkers heeft.

Waarom ik die vraag stel?

Omdat ik ooit heb gevraagd waarvoor de lidgelden en omhalingen dienen! Het antwoord was dat deze gelden onder andere dienen voor huur secretariaat (adres geeft men mij niet, enkel een PB-nummer) en voor het betalen van medewerkers.

Niemand van 'de top' van LSP (Geert, Anja, Bart, ...) wil dit bevestigen!

Waarom vind je dat belangrijk om te weten dan?