PDA

View Full Version : "Groen"


Lincoln
17 maart 2007, 12:46
Beste tom:

Waarom is groen de laatste tijd achteruit gegaan ,zijn de mensen milieu onbewust geworden of ligt dat aan de charisma van de partij zelf (een tekort aan dynamiek)?

Mvg.

lomeanor
18 maart 2007, 19:01
Of ligt het misschien aan het feit dat groen! zich links van de SP-A profileert en daardoor steeds minder kiezers weet te bekoren?

Zwartengeel
18 maart 2007, 19:25
Of ligt het misschien aan het feit dat groen! zich links van de SP-A profileert en daardoor steeds minder kiezers weet te bekoren?

Of omdat Groen! nog steeds onvoorwaardelijk het multiculturele verhaal aanhangt? Omdat het ondanks het dichtbevolkte Vlaanderen blijft volharden in de huidige migratiepolitiek? Omdat het geen enkele communautaire visie heeft? Omdat het geen vragen durft te stellen bij de hangmatsolidariteit met Wallonië?

Winterhamer
18 maart 2007, 19:39
Groen is nooit groen geweest maar rood en grijs

het zal me ook niks verbazen dat iedereen in Groen! vlees vreet

lomeanor
18 maart 2007, 22:10
Groen is nooit groen geweest maar rood en grijs

het zal me ook niks verbazen dat iedereen in Groen! vlees vreet

Groen! is inderdaad nooit groen geweest. Agalev was dat ooit wel, tot de partij gekaapt werd door de extreem-linksen en communisten onder leiding van onder andere Mieke Vogels en Jos Geysels.

Groen! is jammer genoeg al lang niet meer de sympathieke partij die door pater Versteylen opgericht werd. :cry:

Winterhamer
19 maart 2007, 17:00
Groen! is inderdaad nooit groen geweest. Agalev was dat ooit wel, tot de partij gekaapt werd door de extreem-linksen en communisten onder leiding van onder andere Mieke Vogels en Jos Geysels.

Groen! is jammer genoeg al lang niet meer de sympathieke partij die door pater Versteylen opgericht werd. :cry:

Zelfde verhaaltje met de Grunen uit Duitsland dus, oprichter die wel echt Groen was werd eruit geschopt en vervangen door extreem linksen en communisten die geen reet om de natuur en haar dieren geven.

Linkse Vogel
19 maart 2007, 20:31
Groen is nooit groen geweest maar rood en grijs

het zal me ook niks verbazen dat iedereen in Groen! vlees vreet

IK VEROORDEEL U TOT DWANGLEESARBEID!!! Lees deze:



ALLES BEHALVE ROOD, zij zijn de eerste partij die deze eigenontwikkelde ideologie gebruikt! een duurzame, ecologische en sociale economie. Hier merk je hét verschil tussen de sossen en Groen! SPA pakt het milieu aan op een ordinaire manier, groen niet. Zij zijn veel duurzamer.

lomeanor
19 maart 2007, 21:01
Linkse vogel,

Je noemt jezelf een ecologist, maar kijk eens naar je nickname. "Linkse vogel." Zie ik daar "Groene Vogel" staan? Zie ik daar "Duurzame Vogel" of "Ecologische vogel?"

Neen. Je hebt ervoor gekozen om je "linkse" vogel te noemen, en daarmee verraad je dat je van buiten misschien wat groen bent, maar een donkerROOD hart hebt.

Je hebt dus de juiste partij gekozen, namelijk niet een waardig groen en milieubewust alternatief, maar wel een extreem-linkse partij, geïnfiltreerd door mislukte communisten, die donderrood vanbinnen is, met een dun laagje groene vernis.

Linkse Vogel
19 maart 2007, 21:14
Linkse vogel,

Je noemt jezelf een ecologist, maar kijk eens naar je nickname. "Linkse vogel." Zie ik daar "Groene Vogel" staan? Zie ik daar "Duurzame Vogel" of "Ecologische vogel?"

Neen. Je hebt ervoor gekozen om je "linkse" vogel te noemen, en daarmee verraad je dat je van buiten misschien wat groen bent, maar een donkerROOD hart hebt.

Je hebt dus de juiste partij gekozen, namelijk niet een waardig groen en milieubewust alternatief, maar wel een extreem-linkse partij, geïnfiltreerd door mislukte communisten, die donderrood vanbinnen is, met een dun laagje groene vernis.

Dat is nu al de zoveelste keer dat iemand dat vraagt. De mensen hier zijn traag van begrip. :roll: Het is dubbelzinnig, ik heb niet zomaar voor "vogel" gekozen hoor. Ik had evengoed jongen of zo kunnen kiezen. Groen! en ik zijn Links en Groen. Linkse (links) VOGEL (groen)

man toch... En daarbij???? wat maakt de nickname nu uit!

Linkse Vogel
19 maart 2007, 21:15
Linkse vogel,

Je noemt jezelf een ecologist, maar kijk eens naar je nickname. "Linkse vogel." Zie ik daar "Groene Vogel" staan? Zie ik daar "Duurzame Vogel" of "Ecologische vogel?"

Neen. Je hebt ervoor gekozen om je "linkse" vogel te noemen, en daarmee verraad je dat je van buiten misschien wat groen bent, maar een donkerROOD hart hebt.

Je hebt dus de juiste partij gekozen, namelijk niet een waardig groen en milieubewust alternatief, maar wel een extreem-linkse partij, geïnfiltreerd door mislukte communisten, die donderrood vanbinnen is, met een dun laagje groene vernis.

En daarbij, als je het leest ga je wel anders piepen.

lomeanor
19 maart 2007, 22:10
En daarbij, als je het leest ga je wel anders piepen.

Tussen wat een partij zegt en wat ze verwezelijkt, is een wereld van verschil. Ik kan wel begrijpen dat jij dat nog niet weet, je leeftijd in overweging nemend. De ervaring zal je dat wel leren.

Men vroeg Vera Dua onlangs op welke prestaties van groen! ze het meest fier was. Ze noemde er een paar op. Stuk voor stuk waren het sociale en multicul wetten en regelingen. Niet één groene was er bij!

Uw partij is niet groen, uw partij is rood.

lomeanor
19 maart 2007, 22:12
Dat is nu al de zoveelste keer dat iemand dat vraagt. De mensen hier zijn traag van begrip. :roll: Het is dubbelzinnig, ik heb niet zomaar voor "vogel" gekozen hoor. Ik had evengoed jongen of zo kunnen kiezen. Groen! en ik zijn Links en Groen. Linkse (links) VOGEL (groen)

man toch... En daarbij???? wat maakt de nickname nu uit!

Daarom zeg ik toch ook dat Groen! voor u de geschikte partij is?

Beiden hebben jullie een groen laagje. En beiden zijn jullie extreem-links.
Maar net als die partij, plaatst u "Links" voor op groen.

En wat maakt de Nickname uit? Men kent mensen aan de wijze waarop ze zichzelf benoemen. ;-)

van Maerlant
20 maart 2007, 16:52
Dat is nu al de zoveelste keer dat iemand dat vraagt. De mensen hier zijn traag van begrip. :roll: Het is dubbelzinnig, ik heb niet zomaar voor "vogel" gekozen hoor. Ik had evengoed jongen of zo kunnen kiezen. Groen! en ik zijn Links en Groen. Linkse (links) VOGEL (groen)

man toch... En daarbij???? wat maakt de nickname nu uit!

Je bent 13 jaar. Toen ik in het zesde leerjaar zat, vond ik Agalev ook een geweldige, dappere en ideologische partij. Twee jaar later kwam ik tot de constatatie dat ze de ecologie enkel misbruiken om stemmen te ronselen. Het is tijd dat er een ECHTE groene partij komt. Niet een communistisch bastion als Groen!, of een marginaal partijtje als Groen Rechts.

van Maerlant
20 maart 2007, 16:55
Daarom zeg ik toch ook dat Groen! voor u de geschikte partij is?

Beiden hebben jullie een groen laagje. En beiden zijn jullie extreem-links.
Maar net als die partij, plaatst u "Links" voor op groen.

En wat maakt de Nickname uit? Men kent mensen aan de wijze waarop ze zichzelf benoemen. ;-)

Groen! =

http://www.frizz-restaurant.com/images/fruits/watermelon.jpg

lomeanor
20 maart 2007, 20:56
Groen = wat?

van Maerlant
20 maart 2007, 20:58
Tiens, de afbeelding is precies verdwenen;
hier (http://www.wegmans.com/kitchen/ingredients/produce/fruit/images/watermelon.jpg)
http://www.frizz-restaurant.com/images/fruits/watermelon.jpg

lomeanor
20 maart 2007, 21:10
:rofl:

Dat blijf ik een geweldige vergelijking vinden!

van Maerlant
20 maart 2007, 21:17
Tja, gewoon omdat ze 100 ten 100 klopt :lol:

Winterhamer
21 maart 2007, 02:34
IK VEROORDEEL U TOT DWANGLEESARBEID!!! Lees deze:



ALLES BEHALVE ROOD, zij zijn de eerste partij die deze eigenontwikkelde ideologie gebruikt! een duurzame, ecologische en sociale economie. Hier merk je hét verschil tussen de sossen en Groen! SPA pakt het milieu aan op een ordinaire manier, groen niet. Zij zijn veel duurzamer.

Vandaar dat ze een heel bos in Antwerpen kappen voor immigranten :roll:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=26850 (http://forum.politics.be/showthread.php?t=26850)

Winterhamer
21 maart 2007, 02:36
En daarbij, als je het leest ga je wel anders piepen.

Ze kunnen zoveel zeggen, in de praktijk zijn ze anti-groen en noemen ze mensen die tegen bossenkap zijn asociaal :roll:

Zwartengeel
21 maart 2007, 10:24
Je bent 13 jaar. Toen ik in het zesde leerjaar zat, vond ik Agalev ook een geweldige, dappere en ideologische partij. Twee jaar later kwam ik tot de constatatie dat ze de ecologie enkel misbruiken om stemmen te ronselen. Het is tijd dat er een ECHTE groene partij komt. Niet een communistisch bastion als Groen!, of een marginaal partijtje als Groen Rechts.

Misschien moet ik zelf maar eens een politieke partij gaan oprichten eenmaal belgique gesplitst is...