PDA

View Full Version : Wanneer wordt de bijzondere bijdrage voor de sociale zekerheid afgeschaft?


John Stufflebeam
7 april 2007, 21:50
De regering Verhofstadt I kondigde kort na haar aangeleden aan dat "de bijzondere bijdrage voor de sociale zekerheid" zou worden afgeschaft. Later volgde de mededeling dat deze bijdrage effectief werd afgeschaft. Jaren later kwam het bericht dat men begonnen was met de afschaffing.

Ik betaal die bijdrage nog steeds. Wanneer wordt die effectief afgeschaft?

born2bewild
8 april 2007, 00:52
De regering Verhofstadt I kondigde kort na haar aangeleden aan dat "de bijzondere bijdrage voor de sociale zekerheid" zou worden afgeschaft. Later volgde de mededeling dat deze bijdrage effectief werd afgeschaft. Jaren later kwam het bericht dat men begonnen was met de afschaffing.

Ik betaal die bijdrage nog steeds. Wanneer wordt die effectief afgeschaft?

enfin zeg, hebt ge uw 25€ premie gekregen vlak voor de verkiezingen en dan nog zagen.

verzuurde.

Knuppel
10 april 2007, 14:33
De regering Verhofstadt I kondigde kort na haar aangeleden aan dat "de bijzondere bijdrage voor de sociale zekerheid" zou worden afgeschaft. Later volgde de mededeling dat deze bijdrage effectief werd afgeschaft. Jaren later kwam het bericht dat men begonnen was met de afschaffing.

Ik betaal die bijdrage nog steeds. Wanneer wordt die effectief afgeschaft?

Jij bent niet de enige die het is opgevallen dat je die fameuze belasting van Dehaene nog altijd betaalt na twee legislaturen met 'de partij van de burger'. Ik vrees voor jou dat zelfs met Verhofstadt III die belofte nooit meer zal nagekomen worden, integendeel. Er zitten nog veel meer (verdoken en openlijke) belastingen in de pijplijn. We willen ons geliefde koningdom toch met alle middelen overeind houden, hé?

John Stufflebeam
10 april 2007, 21:11
Jij bent niet de enige die het is opgevallen dat je die fameuze belasting van Dehaene nog altijd betaalt na twee legislaturen met 'de partij van de burger'. Ik vrees voor jou dat zelfs met Verhofstadt III die belofte nooit meer zal nagekomen worden, integendeel. Er zitten nog veel meer (verdoken en openlijke) belastingen in de pijplijn. We willen ons geliefde koningdom toch met alle middelen overeind houden, hé?
Tja, Roosens weet blijkbaar ook niet wanneer paars begint met de afschaffing.
'k zal 't eens aan 't Sijen vragen, die zal 't wel weten.

Knuppel
12 april 2007, 07:00
't Sijen weet het dus ook niet.

Riksken
12 april 2007, 17:35
Waarom moeten enkel Vlamingen die betalen?

Jazeker
12 april 2007, 17:47
't Sijen weet het dus ook niet.

Ze weten blijkbaar enkel maar dat ze goed bezig zijn. :-(

John Stufflebeam
16 april 2007, 20:42
't Sijen weet het dus ook niet.
Dan vraag ik het aan Bossuyt, die zal het wel weten.

Jazeker
16 april 2007, 20:50
:D Heerlijk dat toontje hier.

boerenverstand
17 april 2007, 11:07
Dan vraag ik het aan Bossuyt, die zal het wel weten.
driewerf helaas !

Knuppel
19 april 2007, 18:00
Weet het die ook al niet?

Tja, politici zullen die belasting zelf niet moeten betalen, zeker?