PDA

View Full Version : Vlaanderen alleen?


baseballpolitieker
9 april 2007, 23:13
Geachte,

Hoe staat u tegenover de Heel-Nederlandse of Groot-Nederlandse gedachte?

Guy D'Haeseleer
16 april 2007, 06:35
--------------------------------------------------------------------------------

Beste Allen,

Excuus voor het feit dat jullie blijkbaar een week hebben zitten wachten, mar ik denk dat ik een week te vroeg ben aangekondigd. Ik kreeg immers op maandag 9 april een mail van politics.be dat mijn forumsessie "volgende week" zou beginnen en ze bezorgden me de inlog-gegevens.

Ik ben dus deze week ter beschikking.

evilbu
16 april 2007, 12:33
Geachte,

Hoe staat u tegenover de Heel-Nederlandse of Groot-Nederlandse gedachte?
En je blijft in spanning he, baseballpolitieker?;-) We weten allemaal wat je wil horen!:-D

ordal
16 april 2007, 18:47
Geachte,

Hoe staat u tegenover de Heel-Nederlandse of Groot-Nederlandse gedachte?


vlaanderen vrij da wille wij ''slogan van vlaams alternatief ''
een goede samen werking met onze noorderburen kan nooit kwaat
en ja een goede samen werking met onze zuider buren ( waals frankrijk of hoe ze ook dan wille heten ) is ook nodig om de grens criminaliteit te verhelpen en al dat drugs transport langs onze vlaamse wegen in te dijken

djimi
16 april 2007, 18:53
een goede samen werking met onze noorderburen kan nooit kwaat



Leer en respecteer dan alvast hun taal, dat is een goed begin.

Guy D'Haeseleer
19 april 2007, 16:04
Wat nu in eerste orde moet gebeuren is de realisatie van die onafhankelijke Vlaamse Staat. Laat ons daarmee beginnen. De banden met onze noorderburen moeten sowieso stevig zijn en aangehaald worden.

baseballpolitieker
19 april 2007, 19:22
Wat nu in eerste orde moet gebeuren is de realisatie van die onafhankelijke Vlaamse Staat. Laat ons daarmee beginnen. De banden met onze noorderburen moeten sowieso stevig zijn en aangehaald worden.Bedankt voor uw antwoord maar ik hoop dat we na onze onafhankelijkheid vrij blijven, en dat de drang om een groot land te worden achterwege blijft!

stab
22 april 2007, 08:01
Leer en respecteer dan alvast hun taal, dat is een goed begin.Een beetje onnozel om forummers op hun spelfouten te pakken.
Vind je niet ?

djimi
22 april 2007, 11:22
Een beetje onnozel om forummers op hun spelfouten te pakken.
Vind je niet ?

Een beetje, ja.
Maar wat wilt u?
Ik ben leraar Nederlands, wat mij betreft mag u het 'beroepsmisvorming' noemen. ;-)

Eddy B
22 april 2007, 13:40
Een beetje, ja.
Maar wat wilt u?
Ik ben leraar Nederlands, wat mij betreft mag u het 'beroepsmisvorming' noemen. ;-)

Toch wel prettig om te weten dat zelfs een leraar Nederlands zich door de computercommunicatie laat verleiden om aanhalingstekens te gebruiken waar het niet strikt noodzakelijk is. :)

Maar: petje af. Het moet je ogen doen bloeden bij wat je soms leest hier. Ik ben géén leraar Nederlands (dat is duidelijk dacht ik) en soms doen mijn ogen en hart pijn bij sommige schrijfsels...

beste groeten

djimi
22 april 2007, 13:51
Toch wel prettig om te weten dat zelfs een leraar Nederlands zich door de computercommunicatie laat verleiden om aanhalingstekens te gebruiken waar het niet strikt noodzakelijk is. :)

Maar: petje af. Het moet je ogen doen bloeden bij wat je soms leest hier. Ik ben géén leraar Nederlands (dat is duidelijk dacht ik) en soms doen mijn ogen en hart pijn bij sommige schrijfsels...

beste groeten

:-)