PDA

View Full Version : Linkse haat en intolerantie tov Vlaams Belangers


Preuße
20 april 2007, 23:22
Beste meneer D'Haeseleer,

We kennen allemaal de nazi-methoden die links tegen het VB gebruikt om U en de partij het zwijgen op te leggen. Wat mij zou interesseren is of U persoonlijk ooit bent benadeeld of gediscrimineerd geweest in een gewone situatie, louter om het feit dat U mandataris van het VB bent? Mij is bijvoorbeeld een architect die geen opdrachten van de stad meer kreeg toen men via-via vernam dat hij VB stemde.

Beste groeten,
Preusse

filosoof
21 april 2007, 00:44
mijn hartje bloedt...:cry:

Bhairav
21 april 2007, 06:43
Het zal wel maar een maandstondje zijn...

Guy D'Haeseleer
21 april 2007, 12:04
Zoals vele collega-Vlaams Belang-mandatarissen zijn er pesterijen allerhande die ik en mijn gezin moeten verdragen. Toen ik enkele jaren terug mijn woning wou bouwen, zijn ambtenaren van de stad er in geslaagd om mijn bouwaanvraag maanden in de lade te stoppen. Aanvraag gedaan in November, bouwvergunning gekregen in juni... Mijn wagen is een geliefkoosd doelwit voor vandalen, enz.. Dergelijke pesterijen wordt men gewoon. Wat ik niet kan aanvaarden zijn de voortdurende fysieke bedreigingen aan het adres van mezelf en mijn gezin. Uiteraard steeds anoniem... Want zo veel lef hebben de zelfbenoemde superdemocraten niet.. Dit sterkt me echter alleen maar om met nog meer energie te strijden voor de ideeën waar mijn partij voor staat.