PDA

View Full Version : Nachtwerk


Meyrem Almaci
23 april 2007, 22:32
Dag allemaal,

het verheugt me dat al op dag 1 zes verschillende thema's op dit forum aan bod komen. Helaas ben ik niet in staat om hier altijd direct op te antwoorden omwille van het simpele feit dat mijn dagen nu al meer dan behoorlijk vol zitten, met interviews (deze avond), debatten (woensdag) en evenementen allerhande. Bovendien werk ik nog tot 1 mei fulltime als wetenschappelijk medewerker op de VUB. Vandaar dit onzalige uur om jullie te woord te staan ;-) . In ieder geval belooft het een boeiende week te worden. Morgen steek ik van wal.

Goeienacht,

Meyrem

maddox
24 april 2007, 07:29
Ik ben full time nachtwerker. 5 dagen op 7, en dat voor de volle 8 uur voor alle 5 dagen; ik werk dus de Europees aangemoedigde 40 uren week. Dat stopt me ook niet hoor. Mijn verbouwingen hebben ook een plekje in mijn hart, en het milieu(en dus mijn portefeuille)

Maar op zijn minst krijgt U mijn sympathie. Uw recht voor de raap, vriendelijke reactie is al een enorme tegenstelling tot uw collega politici. Het is geen antwoord op de vragen die we hadden, maar op zijn minst een echte reden waarom u daar nog niet op antwoordde.

Turkje
24 april 2007, 07:36
Beste meryem,
Geen probleem; alle pogingen tot interactie worden doorgaans op gejuich onthaald.

maddox
24 april 2007, 07:43
Zoals ik al melde. Een verfrissende wind door de politieke uitwasemingen hier.


Interactie is beter dan dogmatisch nabauwen van stellingen.

eno2
24 april 2007, 10:02
Hallo Meryem,
Ik heb ook niet veel tijd overdag.
Doei
(een harde supporter)

Fredo
25 april 2007, 00:53
Dag allemaal,

het verheugt me dat al op dag 1 zes verschillende thema's op dit forum aan bod komen. Helaas ben ik niet in staat om hier altijd direct op te antwoorden omwille van het simpele feit dat mijn dagen nu al meer dan behoorlijk vol zitten, met interviews (deze avond), debatten (woensdag) en evenementen allerhande. Bovendien werk ik nog tot 1 mei fulltime als wetenschappelijk medewerker op de VUB. Vandaar dit onzalige uur om jullie te woord te staan ;-) . In ieder geval belooft het een boeiende week te worden. Morgen steek ik van wal.

Goeienacht,

Meyrem

Ook al zullen veel forumgangers het oneens zijn met uw standpunten, ik denk dat ik voor de meerderheid spreek als ik zeg dat het zeer geapprecieerd wordt dat u toch probeert te antwoorden op alle vragen die gesteld worden. Dit in tegenstelling tot iemand als Jo Vandeurzen die al een week lang zijn kat stuurt. Een kwestie van 'respect' zeker :lol:.

met vriendelijke groeten

Fredo

predator
25 april 2007, 08:40
Fredo schreef :

Ook al zullen veel forumgangers het oneens zijn met uw standpunten, ik denk dat ik voor de meerderheid spreek als ik zeg dat het zeer geapprecieerd wordt dat u toch probeert te antwoorden op alle vragen die gesteld worden. Dit in tegenstelling tot iemand als Jo Vandeurzen die al een week lang zijn kat stuurt. Een kwestie van 'respect' zeker .

met vriendelijke groeten

Ik kan me volledig vinden in de mening van Fredo.
We zullen het wel niet altijd eens zijn maar ... veel succes met je replieken ...

Beste Groeten.

Pelgrim
25 april 2007, 16:12
Dag allemaal,

het verheugt me dat al op dag 1 zes verschillende thema's op dit forum aan bod komen. Helaas ben ik niet in staat om hier altijd direct op te antwoorden omwille van het simpele feit dat mijn dagen nu al meer dan behoorlijk vol zitten, met interviews (deze avond), debatten (woensdag) en evenementen allerhande. Bovendien werk ik nog tot 1 mei fulltime als wetenschappelijk medewerker op de VUB. Vandaar dit onzalige uur om jullie te woord te staan ;-) . In ieder geval belooft het een boeiende week te worden. Morgen steek ik van wal.

Goeienacht,

Meyrem

Wel, het feit dat u toch de moeite doet om hier op te duiken is een redelijke prestatie ;) we kunnen dat namelijk niet van alle politici zeggen...

1handclapping
25 april 2007, 16:19
Wel, het feit dat u toch de moeite doet om hier op te duiken is een redelijke prestatie ;) we kunnen dat namelijk niet van alle politici zeggen...


Meyrem for president !

djimi
25 april 2007, 18:47
Meryem for president !


D�*�*r zou ik wel voor willen gaan,

maar ik zal dit keer helaas niet op haar kunnen stemmen. :-(

Lincoln
25 april 2007, 19:26
Dag allemaal,

het verheugt me dat al op dag 1 zes verschillende thema's op dit forum aan bod komen. Helaas ben ik niet in staat om hier altijd direct op te antwoorden omwille van het simpele feit dat mijn dagen nu al meer dan behoorlijk vol zitten, met interviews (deze avond), debatten (woensdag) en evenementen allerhande. Bovendien werk ik nog tot 1 mei fulltime als wetenschappelijk medewerker op de VUB. Vandaar dit onzalige uur om jullie te woord te staan ;-) . In ieder geval belooft het een boeiende week te worden. Morgen steek ik van wal.

Goeienacht,

MeyremMoge allah bij je zijn. ;-)