PDA

View Full Version : Vraagje aan Tacitus


Bart De Wever
3 februari 2004, 20:03
Beste,

als je bent wie ik denk dat je bent (en ik twijfel echt dat er zo twee in Vlaanderen rondlopen), vertel me dan aub eens waarom je uit de BUB bent gestapt?

Bruno*
3 februari 2004, 20:04
en ik twijfel echt dat er zo twee in Vlaanderen rondlopen

Van een N-VA kaderlid komend, beschouw ik dit als een compliment :twisted:

Thomas Hx
3 februari 2004, 20:09
Meneer De Wever,

Ze wouden hem niet meer omdat hij alles wat Vlaams was extreem-rechts noemden. Zelf de CD&V verwijt hij dat ( ga maar eens een kijkje nemen bij uw collega Johan Sauwens )

Thomas

Bruno*
3 februari 2004, 20:12
Meneer De Wever,

Ze wouden hem niet meer omdat hij alles wat Vlaams was extreem-rechts noemden. Zelf de CD&V verwijt hij dat ( ga maar eens een kijkje nemen bij uw collega Johan Sauwens )

Thomas

Dit is een persoonlijke topic. Maar goed. Ik ben niet uit de BUB gestapt, zoals Thomas (wat weet die ervan?) omwille van een ideologisch strijdpunt, maar wel omwille van een persoonlijk belangenconflict tussen mij en de voorzitter.

Spelev
3 februari 2004, 20:16
Ik vind niet dat er zoon topics hier thuishoren. Als je persoonlijke vragen hebt doe dan aub via PB, maar er moet toch geen topic over geopent worden.

Groot Bakkes
3 februari 2004, 20:42
Dit is laag: http://forum2.politics.be/viewtopic.php?t=9824&sid=a526e87c341837d38d3d9f293b11dab2

Om eens een van uw mede-belgicistjes te vernoemen.

Avalon
3 februari 2004, 20:45
Beste N-VA'er
De topic waarnaar je verwijst is verwijderd. Zulke topics kunnen inderdaad absoluut niet door de beugel!

mvg
Avalon

Kim
3 februari 2004, 20:45
Dit is laag: http://forum2.politics.be/viewtopic.php?t=9824&sid=a526e87c341837d38d3d9f293b11dab2

Om eens een van uw mede-belgicistjes te vernoemen.

Of de link klopt niet of de topic in kwestie is verdwenen...

Maarten Malaise
3 februari 2004, 20:54
Gelieve persoonlijke rancunes op een andere manier te bevechten. Wissel elkaar mailadres uit, spreek eens af, kruis de degens, 't kan ons niet schelen. Maar hou het hier aangenaam, aub.

Maarten

Groot Bakkes
3 februari 2004, 20:55
Dit is laag: http://forum2.politics.be/viewtopic.php?t=9824&sid=a526e87c341837d38d3d9f293b11dab2

Om eens een van uw mede-belgicistjes te vernoemen.

Of de link klopt niet of de topic in kwestie is verdwenen...

De moderator heeft de topic verwijdert.

Er stond zoiets van:

"Alle flaminganten (zo ook dus Dewever) zijn vuile nazi's die naar madagaskar gedeporteerd moeten, zoals jullie fuhrer met de joden deed."
De schrijver/ster is 'echte belg', die naar eigen zeggen een BUB-lidkaart heeft.

Vlaamse groeten

Erwin

Kim
3 februari 2004, 21:18
Ik denk dat u net zo goed als ik weet wie de schrijver in kwestie is en dat deze persoon geen BUB lidkaart (meer) heeft.

Bart De Wever
3 februari 2004, 21:52
Ik heb al spijt dat ik die vraag gesteld heb, ik weet intussen dat er ook rechtstreekse mailboxen bestaan. Een mens leert er wat van bij.

Kim
3 februari 2004, 22:03
U weet wat ze zeggen he: al doende leert men :wink:

Patriot!
4 februari 2004, 15:04
Of de link klopt niet of de topic in kwestie is verdwenen...

De moderator heeft de topic verwijdert.

Er stond zoiets van:

"Alle flaminganten (zo ook dus Dewever) zijn vuile nazi's die naar madagaskar gedeporteerd moeten, zoals jullie fuhrer met de joden deed."
De schrijver/ster is 'echte belg', die naar eigen zeggen een BUB-lidkaart heeft.

Vlaamse groeten

Erwin

Heb het niet gezien, maar als er echt dát stond vind ik het vrij ziekelijk.

Respect, beste mensen... in een verenigd België moeten we ook met de flaminganten overeen komen...

Maarten Malaise
4 februari 2004, 15:17
de berichten waarvan hierboven sprake en hun poster werden van het forum verwijderd en zijn hier niet meer welkom.

groetjes

Maarten