PDA

View Full Version : vriendelijke groeten aan Johan


Bart De Wever
4 februari 2004, 12:07
Hallo,

Aangezien we het deze week alletwee moeten opnemen tegen de grillen van digitaal Vlaanderen, wil ik u bij deze mijn vriendelijke groeten overmaken.


Bart De Wever.

Johan Sauwens
4 februari 2004, 16:08
Dag Bart. Mag ik je op mijn beurt groeten?

Jammer dat we in verspreide slagorde naar de verkiezingen gaan. Desalniettemin hoop ik dat we de Vlaamse krachten voor een aantal concrete Vlaamse dossiers kunnen bundelen. Veel succes!

Het Vlaams Collectief
4 februari 2004, 16:09
Desalniettemin hoop ik dat we de Vlaamse krachten voor een aantal concrete Vlaamse dossiers kunnen bundelen. Veel succes!

Met of zonder het door de PS uitgevonden en in stand gehouden Cordon sanitaire, Johan?
Ben jij, net zoals je partijleiding, voorstander van het Cordon?

Johan Sauwens
4 februari 2004, 16:16
Ik vind dat elk Blok-voorstel op zijn inhoudelijke merites moet worden beoordeeld en niet per definitie verworpen. Anderzijds voel ik me allerminst thuis in de huisstijl van het Vlaams Blok, ook niet nu het 70 punten-programa officieel is afgevoerd.

Luddo
4 februari 2004, 16:48
Dag Bart. Mag ik je op mijn beurt groeten?

Jammer dat we in verspreide slagorde naar de verkiezingen gaan. Desalniettemin hoop ik dat we de Vlaamse krachten voor een aantal concrete Vlaamse dossiers kunnen bundelen. Veel succes!

Dat is nu eens vriendelijk sé! Dat gaat hier zoals bij de viering van een belangrijk persoon: Die krijgt heel wat bloemekes toegeworpen en het feestvarken begint die in zijn dankwoord één voor één terug te geven. En zo is iedereen kontent!

Of zoals in het geschiedenisboekje van vroeger: Twee legers staan tegenover mekaar. Zegt de aanvoerder van het eerste leger heel galant tot de aanvoerder van het andere leger: "Laat uw mannen schieten!" :lol: