PDA

View Full Version : "De SP.a: Een uitvoerende macht van het VlaamsBelang"


Lincoln
18 mei 2007, 19:46
Beste...

Zoals de tittel al zegt: De SP.a , een uitvoerende macht van het VlaamsBelang ?

Nu mijn vraag is:

Is dat niet eigenlijk hypocriet ? éénerzijds dat de spa aantonen dat men tegen het VlaamsBelang is en tegelijk sommige standpunten van het VB (zoals het hoofddoek verbod in de openbaar instellingen ) uitvoeren ???

Wat hebt u hierover te zeggen ??

Rood van buiten maar geel/zwart van binnen ??

Spetsnaz
18 mei 2007, 19:48
Alsof het VB überhaupt ooit allochtonen zou aannemen bij de stadsdiensten....

Lincoln
18 mei 2007, 20:04
Alsof het VB überhaupt ooit allochtonen zou aannemen bij de stadsdiensten....Het begint mat A en het eindigt met Z, als de spa vandaag in staat is om sommige standpunten van het VB uit te voeren dan bewijst dat de spa in staat is om meer op te offeren voor ellectoraal belangen !

Spetsnaz
18 mei 2007, 20:10
Het begint mat A en het eindigt met Z, als de spa vandaag in staat is om sommige standpunten van het VB uit te voeren dan bewijst dat de spa in staat is om meer op te offeren voor ellectoraal belangen !

Wat een belachelijke redenering. Dus het VB zegt 'stoppen voor rood licht' en dan zouden de anderen het tegendeel moeten beweren.

For the record: ik ben ook helemaal niet gelukkig met die hoofddoekenkwestie hoor, maar werk maken van jobs voor allochtonen (en dat staat toch in het bestuursakkoord..) lijkt me belangrijker dan zo'n symbooldossier.

Lincoln
18 mei 2007, 20:14
Wat een belachelijke redenering. Dus het VB zegt 'stoppen voor rood licht' en dan zouden de anderen het tegendeel moeten beweren.

For the record: ik ben ook helemaal niet gelukkig met die hoofddoekenkwestie hoor, maar werk maken van jobs voor allochtonen (en dat staat toch in het bestuursakkoord..) lijkt me belangrijker dan zo'n symbooldossier.
Er zijn vele andere zaken dan alleen het symbool dossier, het symbool dossier stelt maar een klein detail tussen andere kwesties,.

Lincoln
18 mei 2007, 20:20
...één van de gevaarlijke kwesties is de bombastische geldsteun van de spa voor de marokkaanse vzw's in het verleden ( nu ook nog) als bewijs voor samenwerking tussen allochtonen en autochtonen voor integratie, maar feitelijk is dat een sluipende kruistocht om de allochtone jongeren van hun waarde te ontdoen,.
Maar ik ga de hele schuld niet op de spa steken, grotendeels zijn de allochtonen zelf daaraan schuldig, zoiets als "iraq-fenomeen",.

Ps:...en de geschiedenis herhaalt zich !

Greet Van Gool
19 mei 2007, 00:52
Om terug te keren tot de kern van de discussie: het lijkt me nogal logisch dat goede voorstellen uitgevoerd worden, ongeacht van wie ze komen. Dat is juist de kracht geweest van Patrick Janssens, dat hij niet automatisch alle ideeën en voorstellen die van het VB kwamen, van de tafel veegde, maar dat hij luisterde.
Dat heeft helemaal niets met elecorale belangen te maken, maar met goed bestuur!
Greet

Lincoln
19 mei 2007, 10:34
Om terug te keren tot de kern van de discussie: het lijkt me nogal logisch dat goede voorstellen uitgevoerd worden, ongeacht van wie ze komen. Dat is juist de kracht geweest van Patrick Janssens, dat hij niet automatisch alle ideeën en voorstellen die van het VB kwamen, van de tafel veegde, maar dat hij luisterde.
Dat heeft helemaal niets met elecorale belangen te maken, maar met goed bestuur!
Greet8O ...Patrick Janssens naar het VeeBee luisteren ? i'm realy schoked...8O

Chipie
19 mei 2007, 11:26
Zelfs kamelen luisteren naar elkaar... ;-)

duveltje382
19 mei 2007, 11:40
Zelfs kamelen luisteren naar elkaar... ;-)
Kamelen mss. wel,maar P.Jansssens luistert bij ons in Antwerpen toch nooit naar de kleine man,en dat is bijzonder erg om vast te moeten stellen