PDA

View Full Version : Nog steeds geen eerlijke verkiezing van forummer van de week


duveltje382
14 juni 2007, 16:53
En ik weet het KiM jullie hebben heel "democratisch " beslist dat de voriger forummer van de week kiest wie de volgende is*huch* Alzo blijft jullie dikken nekke spelletje draaiende natuurlijk hé,ik vind dit alles behalven eerlijk !!!! Nooit eens een gewoon eerlijk forumlid die die eer krijgt Ik krijg de indruk dat sommige zich verheven tot iets wat ze zeker niet zijn, Graag eens een eerlijk antwoord hierop,zonder andere pijn te doen AUB

AdrianHealey
14 juni 2007, 16:55
Zucht.

Apocalyps
14 juni 2007, 17:01
Zagevent!

Pietje
14 juni 2007, 17:17
Loop naar de maan.

Kim
14 juni 2007, 17:42
En ik weet het KiM jullie hebben heel "democratisch " beslist dat de voriger forummer van de week kiest wie de volgende is*huch* Alzo blijft jullie dikken nekke spelletje draaiende natuurlijk hé,ik vind dit alles behalven eerlijk !!!! Nooit eens een gewoon eerlijk forumlid die die eer krijgt Ik krijg de indruk dat sommige zich verheven tot iets wat ze zeker niet zijn, Graag eens een eerlijk antwoord hierop,zonder andere pijn te doen AUB

Jongen, ge kunt zagen zenne, amai! :roll:

Metternich
14 juni 2007, 17:50
Nooit eens een gewoon eerlijk forumlid die die eer krijgt Zijn Pelgrim, Kim, lombas, Praetorian, Max van Dietschland en AdrianHealy dan geen eerlijke mensen?

Kim
14 juni 2007, 17:51
Zijn Pelgrim, Kim, lombas, Praetorian, Max van Dietschland en AdrianHealy dan geen eerlijke mensen?

Nee, want ik verhef me volgens Duveltje tot iets wat ik niet ben. :mrgreen:

Ik vraag me overigens af wat dat dan wel mag zijn...

AdrianHealey
14 juni 2007, 17:51
Zijn Pelgrim, Kim, lombas, Praetorian, Max van Dietschland en AdrianHealy dan geen eerlijke mensen?

Stiekem lieg ik in al mijn antwoorden.
Maar ssssh!

Metternich
14 juni 2007, 17:52
Nee, want ik verhef me volgens Duveltje tot iets wat ik niet ben. :mrgreen:

Ik vraag me overigens af wat dat dan wel mag zijn...Allerhoogste en Heilige Voogdes van de Tien Provinciën, Vrouw des Moederlands, Ministresse van Bijgevoegde Zaken ter Meerdere Glorie van het Eigen Profijt, Uitgezonderd Voorzitster van de Verenigde Lombasiaanse Slavenraden, Markiezin van Antwerpen en Gemandateerd Bestuurster van het Protectoraat Linkeroever, Persoonlijke Uitbuitster van het Wingewest Nederland. :mrgreen:

Kim
14 juni 2007, 17:52
Stiekem lieg ik in al mijn antwoorden.
Maar ssssh!

Ik wist al dat er iets niet juist was! :-P

Kim
14 juni 2007, 17:52
Allerhoogste en Heilige Voogdes van de Tien Provinciën, Vrouw des Moederlands, Ministresse van Bijgevoegde Zaken ter Meerdere Glorie van het Eigen Profijt, Uitgezonderd Voorzitster van de Verenigde Lombasiaanse Slavenraden, Markiezin van Antwerpen en Gemandateerd Bestuurster van het Protectoraat Linkeroever, Persoonlijke Uitbuitster van het Wingewest Nederland. :mrgreen:

Hey, dat is mijn welverdiende titel he! lombas heeft daar wel een minuut over moeten nadenken... gelieve zijn werk te respecteren! ;-)

AdrianHealey
14 juni 2007, 17:56
Hey, dat is mijn welverdiende titel he! lombas heeft daar wel een minuut over moeten nadenken... gelieve zijn werk te respecteren! ;-)

Je verdient een complimentje omdat je leeuw een rode tong heeft. ^^
Jij was die Belgiciste zeker?

Kim
14 juni 2007, 17:58
Je verdient een complimentje omdat je leeuw een rode tong heeft. ^^
Jij was die Belgiciste zeker?

Jaja, en vanaf morgen loop ik hier terug rond met de Belgische driekleur.

Ik heb lange tijd de B Plus avatar gehad maar af en toe moet een mens eens veranderen he.

Jazeker
14 juni 2007, 17:59
En ik weet het KiM jullie hebben heel "democratisch " beslist dat de voriger forummer van de week kiest wie de volgende is*huch* Alzo blijft jullie dikken nekke spelletje draaiende natuurlijk hé,ik vind dit alles behalven eerlijk !!!! Nooit eens een gewoon eerlijk forumlid die die eer krijgt Ik krijg de indruk dat sommige zich verheven tot iets wat ze zeker niet zijn, Graag eens een eerlijk antwoord hierop,zonder andere pijn te doen AUB

AAAAAAAARGH!

duveltje382
14 juni 2007, 18:01
AAAAAAAARGH!

Leg uit AUB;)

duveltje382
14 juni 2007, 18:34
Duveltje 382 gaat deze onrechtvaardigheid blijven aan klachen hoor !!!!!!!

Kim
14 juni 2007, 18:42
Duveltje 382 gaat deze onrechtvaardigheid blijven aan klachen hoor !!!!!!!

Doe maar. Je beseft niet dat je jezelf enkel maar oeverloos belachelijk blijft maken.

Metternich
14 juni 2007, 19:23
Duveltje 382 gaat deze onrechtvaardigheid blijven aan klachen hoor !!!!!!!Klagen...

Jaani_Dushman
15 juni 2007, 00:20
Allerhoogste en Heilige Voogdes van de Tien Provinciën, Vrouw des Moederlands, Ministresse van Bijgevoegde Zaken ter Meerdere Glorie van het Eigen Profijt, Uitgezonderd Voorzitster van de Verenigde Lombasiaanse Slavenraden, Markiezin van Antwerpen en Gemandateerd Bestuurster van het Protectoraat Linkeroever, Persoonlijke Uitbuitster van het Wingewest Nederland. :mrgreen:Ge vergeet nog de Lieve Vrouwe van Vlaend'ren. ;-)

ingenious
15 juni 2007, 00:24
http://forum.politics.be/showthread.php?p=2731083#post2731083

voila. kunnen we nu stoppen calimero spelen?

jurgen79
15 juni 2007, 02:06
Duveltje 382 gaat deze onrechtvaardigheid blijven aan klachen hoor !!!!!!!

Klach maar verder...amusementswaarde stijgt.

Djiezes
15 juni 2007, 10:54
ik weet wie elke week "Zeurpiet van de week" is.... altijd dezelfde en da's NIET EERLIJK!!!!!
Leg dat eens uit aub duveltje666

vlijmscherp
15 juni 2007, 10:58
de laatste tijd worden hier nogal topics gemaakt zulle, amai. Vlaanderen verzuurd? jazeker, kijk hier maar....

lomeanor
16 juni 2007, 17:19
Zijn Pelgrim, Kim, lombas, Praetorian, Max van Dietschland en AdrianHealy dan geen eerlijke mensen?

Is er een reden waarom je Vanmaerlant niet vernoemt? ;-)

Metternich
16 juni 2007, 17:56
Is er een reden waarom je Vanmaerlant niet vernoemt? ;-)Vergeten :oops:

carlgustaaf
25 juli 2007, 14:01
de laatste tijd worden hier nogal topics gemaakt zulle, amai. Vlaanderen verzuurd? jazeker, kijk hier maar....dat is toch iets onnozel men kan niet meer, "forummer van de week":lol: Belachelijk...
Nog dommer is het zich te beklagen omdat men niet verkozen word ....

Ambiorix
12 augustus 2007, 20:25
En ik weet het KiM jullie hebben heel "democratisch " beslist dat de voriger forummer van de week kiest wie de volgende is*huch* Alzo blijft jullie dikken nekke spelletje draaiende natuurlijk hé,ik vind dit alles behalven eerlijk !!!! Nooit eens een gewoon eerlijk forumlid die die eer krijgt Ik krijg de indruk dat sommige zich verheven tot iets wat ze zeker niet zijn, Graag eens een eerlijk antwoord hierop,zonder andere pijn te doen AUB
eerst eens deftig leren typen, dan praten we verder;-)

Gun
12 augustus 2007, 20:29
Duveltje382 is van geen enkele politieke partij lid,en is niet links maar ook niet rechts.....maar wel vervelend:roll: