PDA

View Full Version : Hoe verwacht u door de media ditmaal behandeld te worden


joppe
16 februari 2004, 13:16
Ondanks de nota 'De VRT en de democratische samenleving' bent u in de aanloop naar 18 mei door de VRT toch wel op een eerlijke manier behandeld, op gelijke voet met de andere partijen kan men zeggen.

Ondertussen is er natuurlijk wel een en ander gebeurd.
De petitie van de linkse organizaties om het VB opnieuw uit te sluiten in de media.
Exit Leo De Bock, comeback Leo Hellemans.
De VRT vriendelijke houding van VLD i.v.m. sportnet

Denkt u dat de VRT nu opnieuw hun verkiezingsprogrammas met "schuim op de lippen" zal voorbereiden en hebt u daar nu reeds iets van gemerkt?

En wat verwacht u van VTM, zullen zij in dat geval het "gat in de markt" willen opvullen of moeten we de omschakeling van een blauw naar een rood nieuwsdecor als een teken aan de wand zien?

Filip Dewinter
16 februari 2004, 16:56
Opiniepeilingen geven het Vlaams Blok ondertussen 20%. De laatste dagen van Groen! en N-VA lijken geteld. Wanneer er maar 4 grote partijen overblijven in het Vlaamse politieke landschap zullen de media ons onmogelijk nog kunnen negeren of buitensluiten. Ik ben daarom (gematigd) optimistisch naar deze verkiezingen toe.

thePiano
16 februari 2004, 17:02
Opiniepeilingen geven het Vlaams Blok ondertussen 20%. De laatste dagen van Groen! en N-VA lijken geteld. Wanneer er maar 4 grote partijen overblijven in het Vlaamse politieke landschap zullen de media ons onmogelijk nog kunnen negeren of buitensluiten. Ik ben daarom (gematigd) optimistisch naar deze verkiezingen toe.

U schrijft: nog kunnen negeren of uitsluiten.

Ontkent U dan dat Uw partij en/of haar afgevaardigden op gelijke voet zoals de andere partijen werd behandeld zoals de schrijver hierboven stelt? U kan toch niet ontkennen wat iedereen voor zichzelf heeft kunnen vaststellen? Of gaat Uw grief om het feit dat het vroeger wel eens anders is geweest en dat er wat U betreft niets veranderd is?

joppe
16 februari 2004, 17:12
Opiniepeilingen geven het Vlaams Blok ondertussen 20%. De laatste dagen van Groen! en N-VA lijken geteld. Wanneer er maar 4 grote partijen overblijven in het Vlaamse politieke landschap zullen de media ons onmogelijk nog kunnen negeren of buitensluiten. Ik ben daarom (gematigd) optimistisch naar deze verkiezingen toe.

U schrijft: nog kunnen negeren of uitsluiten.

Ontkent U dan dat Uw partij en/of haar afgevaardigden op gelijke voet zoals de andere partijen werd behandeld zoals de schrijver hierboven stelt? U kan toch niet ontkennen wat iedereen voor zichzelf heeft kunnen vaststellen? Of gaat Uw grief om het feit dat het vroeger wel eens anders is geweest en dat er wat U betreft niets veranderd is?

De gelijke behandeling waarover ik spreek betrof enkel de aanloop naar 18 mei bij en allen bij de VRT. Dit was 1 bepaalde periode op 1 bepaalde zender.
De heer Dewinter spreekt over de media in het algemeen.
In die context kan men inderdaad nog rustig over "uitsluiting" spreken.

Foundation
16 februari 2004, 22:39
Opiniepeilingen geven het Vlaams Blok ondertussen 20%. De laatste dagen van Groen! en N-VA lijken geteld. Wanneer er maar 4 grote partijen overblijven in het Vlaamse politieke landschap zullen de media ons onmogelijk nog kunnen negeren of buitensluiten. Ik ben daarom (gematigd) optimistisch naar deze verkiezingen toe.

Dat is wel erg voorspellend... wacht tot de BUB aan populariteit wint...