PDA

View Full Version : Migrantenstemrecht: wordt het géén tijd voor ernstige acties


pope
17 februari 2004, 12:05
Filip,

Petities, debatten,...
Telkens weer lopen we met onze kop tegen de muur. Is er niet dringend nood aan andere vormen van protest? Welke mogelijkheden zijn er nog?
Wij rekenen op het Vlaams Blok om ons te organiseren en verder verzet te bieden. Desnoods eenzelfde vorm van verzet die allochtonen hanteren: met geweld op straat komen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben de laatste om het gebruik van geweld toe te juichen. Maar wat moet, moet!

Getekend,

Eén van de velen die deze situatie brakende moe zijn!

Gentenaar
17 februari 2004, 12:14
Beste FDW, je merkt dat het verzamelen van ontevredenen, zonder echt een werkbaar alternatief te geven, en gewoon door alles wat er is blind te bekritiseren, terwijl je ondertussen haat zaait tussen allerlei bevolkingsgroepen, niet echt de beste manier is om te ijveren voor een veiligere samenleving.

Als je burgemeester zou worden in Antwerpen, en er zou blijken dat je, net als Jorg Haider in Oostenrijk, van alles wat je vandaag zegt, niets uitvoert, behalve het gedeelte van het VB programma dat gericht is tegen iedereen die niet blank, Vlaams, conservatief en vermogend is, dan hoop ik echt dat de woede die je nu creëert niet als een boemerang in je gezicht zal terugkomen.

vivanter
17 februari 2004, 12:22
Beste FDW, je merkt dat het verzamelen van ontevredenen, zonder echt een werkbaar alternatief te geven, en gewoon door alles wat er is blind te bekritiseren, terwijl je ondertussen haat zaait tussen allerlei bevolkingsgroepen, niet echt de beste manier is om te ijveren voor een veiligere samenleving.

Als je burgemeester zou worden in Antwerpen, en er zou blijken dat je, net als Jorg Haider in Oostenrijk, van alles wat je vandaag zegt, niets uitvoert, behalve het gedeelte van het VB programma dat gericht is tegen iedereen die niet blank, Vlaams, conservatief en vermogend is, dan hoop ik echt dat de woede die je nu creëert niet als een boemerang in je gezicht zal terugkomen.

maar dat de SPa het migrantenstemrecht doordrukt tegen 70% de wil van de vlaamse bevolking
DAT MOET VOLGENS U WEL KUNNEN
we moeten op straat komen tegen alles wat verkeerd is
zowel tegen rasisme als tegen migrantenstemrecht

joppe
17 februari 2004, 12:39
Beste FDW, je merkt dat het verzamelen van ontevredenen, zonder echt een werkbaar alternatief te geven, en gewoon door alles wat er is blind te bekritiseren, terwijl je ondertussen haat zaait tussen allerlei bevolkingsgroepen, niet echt de beste manier is om te ijveren voor een veiligere samenleving.

Als je burgemeester zou worden in Antwerpen, en er zou blijken dat je, net als Jorg Haider in Oostenrijk, van alles wat je vandaag zegt, niets uitvoert, behalve het gedeelte van het VB programma dat gericht is tegen iedereen die niet blank, Vlaams, conservatief en vermogend is, dan hoop ik echt dat de woede die je nu creëert niet als een boemerang in je gezicht zal terugkomen.

1: Het blok zaait geen haat, het zijn de andere partijen en de media die deze reeds aanwezige (vooral eenzijdige) haat (van de islam ten overstaan van alles wat westers is) proberen te verdoezelen.
2: Alternatieven worden vaak als niet werkbaar bewschouwd omdat ze door het VB voorgesteld werden. Enige tijd later worden ze dan door een andere partij gerecupereerd en blijken dan inneens wel werkbaar te zijn
3: ik heb het gevoel dat u zoals velen stiekem hoopt dat FDW er inderdaad niets van bakt en de boemerang in het gezicht zal krijgen. Ook op dit punt verschillen wij die in het VB geloven van mening met jullie die er niet in geloven, wij geloven in een gunstige evolutie met het VB aan het roer, en teren niet zoals jullie vaak beweren op de verzuring.