PDA

View Full Version : Het daget in het Westen: Islamo-Fascism Awareness Week


hermanvk
10 september 2007, 01:22
http://www.terrorismawareness.org/islamo-fascism/49/a-students-guide-to-hosting-islamo-fascism-awareness-week/

Weer een beetje hoop voor een betere toekomst.
Ook in Amerika blijkt het te dagen.. worden mensen (en heel belangrijk: studenten) wakker.

Een paar fragmenten uit bovenstaande link:
During the week of October 22-26, 2007, the nation will be rocked by the biggest conservative campus protest ever – Islamo-Fascism Awareness Week, a wake-up call for Americans on 200 university and college campuses.

The purpose of this protest is as simple as it is crucial: to confront the two Big Lies of the political left: that George Bush created the war on terror and that Global Warming is a greater danger to Americans than the terrorist threat. Nothing could be more politically incorrect than to point this out. But nothing could be more important for American students to hear. In the face of the greatest danger Americans have ever confronted, the academic left has mobilized to create sympathy for the enemy and to fight anyone who rallies Americans to defend themselves. According to the academic left, anyone who links Islamic radicalism to the war on terror is an "Islamophobe." According to the academic left, the Islamo-fascists hate us not because we are tolerant and free, but because we are "oppressors."
Islamo-Fascism Awareness Week is a national effort to oppose these lies and to rally American students to defend their country.

Italic en bold van mezelf. Sommigen zijn inderdaad fier op hun land en durven ervoor uitkomen.

netslet
10 september 2007, 02:53
Verdedig het land dan vanop het eigen grondgebied.

Anders is het misschien niet zo verwonderlijk dat je het etiket 'oppressor' opgekleefd krijgt.

hermanvk
10 september 2007, 05:04
Verdedig het land dan vanop het eigen grondgebied.

Anders is het misschien niet zo verwonderlijk dat je het etiket 'oppressor' opgekleefd krijgt.
Gelijk wat die studenten doen. Het eigen land verdedigen vanop eigen grondgebied. EN waarschuwen tegen de islam agressor!

Aanval is trouwens noch altijd de beste verdediging.

Lincoln
10 september 2007, 12:55
Oproep tot geweld lijkt hier een trend aan het worden ! :jammer:


@Hermanvk:

Aanval is trouwens noch altijd de beste verdediging.


Ik kan wel begrijpen dat de frustratie hoog ligt bij sommigen omwille van het verbod op de anti-islam betoging van 9/11, maar...oproep tot geweld ,dat lijkt mij een beetje een stap te ver !

hermanvk
10 september 2007, 13:56
Oproep tot geweld lijkt hier een trend aan het worden ! :jammer:
Islam roept al 1400+ jaren op tot geweld!



Ik kan wel begrijpen dat de frustratie hoog ligt bij sommigen omwille van het verbod op de anti-islam betoging van 9/11, maar...oproep tot geweld ,dat lijkt mij een beetje een stap te ver !List of Islamic Terror Attacks For the Past 2 Months (http://www.thereligionofpeace.com/Pages/TheList.htm)
http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks


It's all about Iraq, isn't it?
Yep, it's all about Iraq and...

India and the Sudan and Algeria and Afghanistan and New York and Pakistan and Israel and Russia and Chechnya and the Philippines and Indonesia and Nigeria and England and Thailand and Spain and Egypt and Bangladesh and Saudi Arabia and Ingushetia and Dagestan and Turkey and Kabardino-Balkaria and Morocco and Yemen and Lebanon and France and Uzbekistan and Gaza and Tunisia and Kosovo and Bosnia and Mauritania and Kenya and Eritrea and Syria and Somalia and California and Argentina and Kuwait and Virginia and Ethiopia and Iran and Jordan and United Arab Emirates and Louisiana and Texas and Tanzania and Germany and Australia and Pennsylvania and Belgium and Denmark and East Timor and Qatar and Maryland and Tajikistan and the Netherlands and Scotland and Chad and Canada and China and...

...and pretty much wherever Muslims believe their religion tells them to:

"Fight those who do not believe in Allah, ... nor follow
the religion of truth... until they pay the tax in acknowledg-ment of superiority and they are in a state of subjection."
Qur'an, Sura 9:29

Lincoln
10 september 2007, 14:37
Islam roept al 1400+ jaren op tot geweld!


List of Islamic Terror Attacks For the Past 2 Months (http://www.thereligionofpeace.com/Pages/TheList.htm)
http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks



Ik zie nergens koran dat gebruikt wordt als slogans, trouwens u bent niet verplicht om "selectief" de koran te lezen,.

Wat je hier doet gaat niet enkel tegen de ethiek van de forum maar ook eveneens betreedt u de wet.

hermanvk
10 september 2007, 14:54
Ik zie nergens koran dat gebruikt wordt als slogans, trouwens u bent niet verplicht om "selectief" de koran te lezen,.

Wat je hier doet gaat niet enkel tegen de ethiek van de forum maar ook eveneens betreedt u de wet.
http://forum.politics.be/showpost.php?p=2855232&postcount=94

Het is net omgekeerd. DE KORAN IS EEN OORLOGSVERKLARING AAN IEDEREEN DIE GEEN MOSLIM IS, DE MENSENRECHTEN EN DE BESCHAVING !!!

Nog enkele uittreksels uit dat haatboek...


De ongelovigen onder het Volk van het Boek (d.i. joden en christenen) en de heidenen zullen voor eeuwig branden in het vuur van de hel. Zij zijn de gemeenste van alle wezens." [98:6]
Ik zal terreur zaaien in het hart van de ongelovigen. Slaat hun het hoofd af, verminkt hen in alle ledematen." [8:12]
Doodt de afgodendienaars waar ge hen maar vindt, neemt hen gevangen en belegert hen en bereidt hun alle soorten hinderlaag." [9:5]
Wanneer gij de ongelovigen tegenkomt, houwt dan in op hun nek en wanneer gij onder hen een bloedbad aangericht hebt, bindt hen (= de overlevenden) dan in de boeien." [47:4]
Bestrijdt hen die niet geloven in Allah, noch in de Laatste Dag, en die niet verboden stellen wat Allah en Zijn boodschapper verboden hebben gesteld (= de heidenen), en hen die zich niet voegen naar de ware religie onder degenen aan wie de Schrift gegeven is (= joden en christenen), totdat zij uit de hand de schatting opbrengen in onderdanigheid." [9:29]
Strijdt tegen de ongelovigen in uw omgeving, en laat hen hardheid in u vinden." [9:123]
Mohammed is Allahs apostel. Zij die hem volgen zijn meedogenloos voor de ongelovigen maar mild voor elkander." [48:29]
Gelovigen ! Kiest niet uw vader en uw broers als vrienden als zij het ongeloof boven het geloof verkiezen. Wie hen als vrienden houdt is een boosdoener." [9:23]
Wij breken met u. Vijandschap en haat zullen tussen ons heersen tot gij gelooft in Allah alleen." [60:4]

Lincoln
10 september 2007, 15:42
http://forum.politics.be/showpost.php?p=2855232&postcount=94

Het is net omgekeerd. DE KORAN IS EEN OORLOGSVERKLARING AAN IEDEREEN DIE GEEN MOSLIM IS, DE MENSENRECHTEN EN DE BESCHAVING !!!

Nog enkele uittreksels uit dat haatboek...

De ongelovigen onder het Volk van het Boek (d.i. joden en christenen) en de heidenen zullen voor eeuwig branden in het vuur van de hel. Zij zijn de gemeenste van alle wezens." [98:6]
Ik zal terreur zaaien in het hart van de ongelovigen. Slaat hun het hoofd af, verminkt hen in alle ledematen." [8:12]
Doodt de afgodendienaars waar ge hen maar vindt, neemt hen gevangen en belegert hen en bereidt hun alle soorten hinderlaag." [9:5]
Wanneer gij de ongelovigen tegenkomt, houwt dan in op hun nek en wanneer gij onder hen een bloedbad aangericht hebt, bindt hen (= de overlevenden) dan in de boeien." [47:4]
Bestrijdt hen die niet geloven in Allah, noch in de Laatste Dag, en die niet verboden stellen wat Allah en Zijn boodschapper verboden hebben gesteld (= de heidenen), en hen die zich niet voegen naar de ware religie onder degenen aan wie de Schrift gegeven is (= joden en christenen), totdat zij uit de hand de schatting opbrengen in onderdanigheid." [9:29]
Strijdt tegen de ongelovigen in uw omgeving, en laat hen hardheid in u vinden." [9:123]
Mohammed is Allahs apostel. Zij die hem volgen zijn meedogenloos voor de ongelovigen maar mild voor elkander." [48:29]
Gelovigen ! Kiest niet uw vader en uw broers als vrienden als zij het ongeloof boven het geloof verkiezen. Wie hen als vrienden houdt is een boosdoener." [9:23]
Wij breken met u. Vijandschap en haat zullen tussen ons heersen tot gij gelooft in Allah alleen." [60:4]Nu ja, inderdaad als je enkel selectief leest en al op voorrand ingesteld bent dat je daaruit enkel de conclusie uittrekt die u zoekt en nodig vindt om je argument te bewijzen zul je dat ook vinden, ik kan in dat zelfde "koran" die je hierboven aangehaald hebt zoveel mooie dinges in vinden ,.

Ik zie dan ook dat je "selectief" en paar versje uitgekozen hebt mss zullen er nog enkel een paren zijn die tot honderd versen tesamen zullen zijn, maar meer niet, ik denk dat de koran meer dan 6000 versen bevat en niet enkel de hieruit genoemde versen die je selectief uitverkiest !

Nu zie, met de bijbel kan ik hetzelfde doen wat je gedaan hebt, en met de thora ook, en zelfs met de krant kan ik er een paar lijnen uitkiezen om daaruit de conclusies uittrekken dat het blad extremistisch is of niet!!!

Als je al op voorrand bekeerd bent met het idee dat de moslims gewelddadig zijn omdat je een paar gekken op de televisie gezien hebt die zichzelf opblazen, dan is dat zeker te wijten aan de manier van je denken; ten eerste, het "extreem liberalistische" idee dat europa enkel de grondgebied is van de "blanken" (ik bedoel hier niet het ras, maar hetgeen wat je verkiest als cultuur die alleen op het grond gebied van europa mag bestaan) speelt al hier deels mee, maw je hebt al een éénzijdige extreem symphatie, al dan niet in de context van ras maar van geloof en belevenis,.

Ten tweede; alles wat niet past in je hierboven genoemde kraampje wordt van tafel geveegd, maw geweld van bv "je eigen volk" (Israel, US & co) dat ziet je niet, integendeel dat vind je zelfs nodig een rechtvaardig ! (niet dat sympathie heb of een politiek voorkeur aan bv hamas of iran)

Ten derde; alles wat een andere doet al is het zelfs voor zijn eigen privé vind je dat erg, onaanvaardbaar, en als het tot crimminaliteit komt, bloedvergieten, etz...dan is dat de hek van de dam, en u schreewt bloed en moord vanuit de toren !

Wat ik hier mis, is consequentheid, en correct-denken, niet selectief ,niet blind, niet simplistisch, maar helaas...

En vergeet niet dat het gesprek hier en nu over gaat en niet over vroeger of elders !