PDA

View Full Version : Duatleet Benny Vansteelant overleden na ongeval op training


fox
14 september 2007, 08:47
Duatleet Benny Vansteelant overleden na ongeval op training

http://www.hln.be/static/FOTO/art/16/8/6/top_539350.jpg
Vanmorgen is duatleet Benny Vansteelant op 30-jarige leeftijd overleden in het Stedelijk Ziekenhuis van Roeselare. Meervoudig wereldkampioen Vansteelant raakte afgelopen zaterdag zwaargewond toen hij tijdens een fietstraining in Gits werd aangereden door een auto. Hij werd zaterdag geopereerd, en zou volgens de dokters volledig herstellen, maar vanmorgen is hij dus echter plots overleden. (belga/hln)

wow, ben ik nie goe van

Andro
14 september 2007, 08:53
Die wou echt overal de snelste in zijn he.

Wiley E Coyote
14 september 2007, 09:33
zeer tragisch...

*Lorre*
14 september 2007, 17:23
http://minisite.topsporters.net/vansteelantb/nl/content.php?sLangcode=nl&sPage=honourlist&sUsername=vansteelantb&iSporterID=126
Bekijk zijn palmares, maar eens en je zal zien dat hij wel degelijk wereldtop was. Tragisch einde

MaGNiFiCaT
14 september 2007, 18:45
Dit is héél héél jammer. Een topsporter pur sang! Ik ben er niet goed van.
Ik volg hem al jaren en ik heb enorme bewondering en respect voor wat hij gepresteerd heeft. EK WK lang kort, wie zal hem evenaren? Hij was gewoon het gezicht van de duatlon.
Een topathleet met grenzeloze wilskracht, doorzettingsvermogen.
Ik leef echt mee met zn ouders, broer, en familieleden die nu verder moeten.
Verder denk ik dan aan al die andere verkeersslachtoffers die, hoewel in hun recht, verongelukt zijn door de onverantwoorde houding van vele automobilisten.
In zulke situatie's denk ik dan echt van dat men niet streng genoeg kan zijn ivm de wegenreglementen. Er zitten echt nog teveel imbécielen op de baan.

eno2
17 september 2007, 11:29
Roeselare... Doet me aan Jempie Monseré denken...

Ho Die leuke auto's hebben voor sportievelingen, professioneel of niet, op de openbare weg altijd wel en verrassing in petto...

1010
5 oktober 2007, 09:25
In zulke situatie's denk ik dan echt van dat men niet streng genoeg kan zijn ivm de wegenreglementen. Er zitten echt nog teveel imbécielen op de baan.

zoals al die coureurs en pseudocoureurs voor wie het fietspad te min is?