PDA

View Full Version : Biecht


Recitator
28 november 2002, 20:40
Biecht

In het klooster wordt de biecht afgenomen. "Broeder, heb je gezondigd?" "Ja vader, maar ik durf het bijna niet te vertellen.” "Zeg het maar." "Ik heb de geit te pakken genomen.” "Wat afschuwelijk! Driehonderd wees -gegroetjes!” De volgende: "Ik heb gezondigd, vader. Ik heb iets uitgehaald met de geit."
"Wat bezielt jullie toch?! Driehonderd weesgegroetjes!” De biecht wordt voortgezet en een na de ander bekent iets te hebben gehad met de geit. Eindelijk is de laatste broeder aan de beurt. "Ik vermoed dat jij ook iets smerigs met de geit hebt uitgehaald?"
"Nee, vader." "Ik ben blij dat er nog uitzonderingen zijn. Hoe heetje, mijn zoon?"
"Ik heet Fernandus, vader, maar ze noemen me meestal de Geit."

Knuppel
28 november 2002, 21:19
Ocharme toch, die celibatairen. :lol: :lol: :lol:

Scherven A. Mok
21 juli 2012, 06:13
lol

Libro
21 juli 2012, 08:03
De nieuwe pastoor gaat in het nonnenklooster de biecht afnemen. Het eerste nonneke komt in de biechtstoel. "Vergeef me eerwaarde want ik heb gezondigd. Ik heb de vorige pastoor gemasturbeerd." De pastoor is geschokt maar de christelijke barmhartigheid in acht nemend, absoluteert hij het nonneke en stuurt haar weg met tien weesgegroetjes en de boodschap dat ze haar handen in het wijwatervat moet wassen. Tweede nonneke: "Vergeef me eerwaarde want ik heb gezondigd. Ik heb de vorige pastoor met mijn borsten bevredigd." Allez, de pastoor weer van zijn melk maar opnieuw vergeeft hij het nonneke en stuurt haar weg met tien weesgegroetjes en de boodschap dat ze haar borsten in het wijwatervat moet wassen. Plots is er wat tumult buiten de biechtstoel. Het volgende nonneke stapt in de biechtstoel en zegt: "Vergeef me eerwaarde dat ik voordrong maar ik moet straks mijn mond spoelen.'

Travis66
21 juli 2012, 08:22
Obama, Merkel en de Paus staan aan de Niagara falls.
Merkel: Als ik al die waterval zie, dan denk ik aan de dood.
Obama + Ratzinger: De dood?
Merkel: Tja, dat water dondert naar beneden met veel kracht, en dan ligt dat daar maar te liggen.

Obama: Dat is vreemd, want ik denk aan het leven als ik die waterval zie.
Merkel + Ratzinger: Het leven?
Obama: Ah ja, dat water komt stillekes aangestroomd, versnelt dan en dondert met veel lawaai naar beneden.

de Paus: Ik zal ook maar bekennen, als ik de waterval zie, dan denk ik aan sex.
Obama + Merkel: Sex?
de Paus: tja, ik denk altijd aan sex.