PDA

View Full Version : Etnische zuivering?


C uit W
8 oktober 2007, 18:29
Moet dit forumonderdeel exclusief rechts worden, of moet er enkel gedebatteerd worden over rechtse thema's?
Ik heb altijd het laatste gevonden, maar aan de andere kant zijn er ook veel mensen die vinden dat linksen hier niet thuishoren.
Ik laat dus de democratie zegevieren en laat jullie beslissen.
De stemming is publiek, ik zal enkel 'rechtse' leden volgen.

lombas
8 oktober 2007, 18:42
Wie zou je zo allemaal links noemen? En meer nog, is het de moeite? Hier wordt (jammer genoeg) niet zo veel gepost als in links zelf.

C uit W
8 oktober 2007, 18:51
Wie zou je zo allemaal links noemen? En meer nog, is het de moeite? Hier wordt (jammer genoeg) niet zo veel gepost als in links zelf.

Daarmee alleen al ben ik wat bang om mensen eruit te keilen, maar soit.
Links is wie ik links vind. 8-).
Libertariërs mogen blijven, maar net. En ze moeten rechtserig zijn.

lombas
8 oktober 2007, 18:54
Ja zeg, want met al die vreemdelingen op straat tegenwoordig, een mens zou voor minder!

manta
8 oktober 2007, 23:17
Moet dit forumonderdeel exclusief rechts worden, of moet er enkel gedebatteerd worden over rechtse thema's?
Ik heb altijd het laatste gevonden, maar aan de andere kant zijn er ook veel mensen die vinden dat linksen hier niet thuishoren.
Ik laat dus de democratie zegevieren en laat jullie beslissen.
De stemming is publiek, ik zal enkel 'rechtse' leden volgen.
Ik denk dat het forum groot genoeg is en dat er ruimte te over is om links-rechtse debatten te houden ...
Zowel links als rechts moeten ergens een plaats hebben om over eigen thema's te praten zonder dat de kans bestaat dat het thema er aan gaat door net die links-rechts tegenstellingen ...
Hoewel tegenstellingen er onder de rechtse gebruikers ook zullen zijn ,maar die zullen (normaal gezien) niet zo fanatiek opgaan als soms het geval is ...
Was dit gedeelte trouwens al niet voorbehouden voor rechtsgezinden ?

Volksstormer
8 oktober 2007, 23:30
Zitten hier zoveel "linksen"? Van mij mogen Praetorian en C2C alvast blijven.

AdrianHealy moet daarentegen levenslang verbannen worden! :twisted:

AdrianHealey
8 oktober 2007, 23:53
Owned.

Zwartengeel
9 oktober 2007, 10:14
Sedert wanneer is linkse of rechtse politieke oriëntering overigens etnisch gerelateerd?

Herr Oberst
9 oktober 2007, 13:11
Ik vind dat linksen (en dus ook liberalen en libertariërs) hier niet thuishoren. Mensen zoals AdrianHealey moeten maar ergens anders naartoe gaan met topics zoals "anarcho-kapitalisme".

AdrianHealey
9 oktober 2007, 14:19
Ik heb je al gezegd. Het was een fout. En het spijt me. :/

Herr Oberst
9 oktober 2007, 14:38
Ik heb je al gezegd. Het was een fout. En het spijt me. :/

Ik weet het, maar ik hoor het u zo graag zeggen.

:-P

liberalist_NL
9 oktober 2007, 15:03
Moet dit forumonderdeel exclusief rechts worden, of moet er enkel gedebatteerd worden over rechtse thema's?
Ik heb altijd het laatste gevonden, maar aan de andere kant zijn er ook veel mensen die vinden dat linksen hier niet thuishoren.
Ik laat dus de democratie zegevieren en laat jullie beslissen.
De stemming is publiek, ik zal enkel 'rechtse' leden volgen.
Hier is niets ethnisch aan.

Herr Oberst
9 oktober 2007, 15:09
Ironie is en blijft een probleem voor sommigen.

Praetorian
11 oktober 2007, 18:51
Ik zit hier alleen om de discussiëren over Schmidt en Jünger, omdat zij ook mijn lievelingsfilosofen zijn. Stond eveneens vermeld in mijn applicatie.

Heftruck
11 oktober 2007, 19:46
Er staat;

"Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's."

Er staat niet;

"Dit forum is voorbestemd voor een beperkte rechtste groep die wil discussieren rond thema's."

Dat laatste lijkt mij ook niet de bedoeling.

Volksstormer
11 oktober 2007, 23:17
Ik zit hier alleen om de discussiëren over Schmidt en Jünger, omdat zij ook mijn lievelingsfilosofen zijn. Stond eveneens vermeld in mijn applicatie.
Hoeveel rechtsen hier kennen die? :|

Praetorian
11 oktober 2007, 23:22
Hoeveel rechtsen hier kennen die? :|
Linkse intellectuelen gebruiken opvallend veel Schmidt.
Raar.

Percalion
12 oktober 2007, 00:41
Misschien is die hele kloof tussen rechts en links dan toch niet zo groot, hé.

Praetorian
12 oktober 2007, 00:47
Misschien is die hele kloof tussen rechts en links dan toch niet zo groot, hé.
Wees eens nuchter.

Percalion
12 oktober 2007, 01:13
Wees eens nuchter.

Ik heb inderdaad wat gedronken. :D

Praetorian
12 oktober 2007, 01:14
Ik heb inderdaad wat gedronken. :DDacht ik het niet. Dan komt de mens naar boven. ;-)

Daarom drink ik niet. :-P

Percalion
12 oktober 2007, 01:14
Ik heb ook nog zo'n idealistische periode gekend, een jaar of vier aan een stuk. Maar bon, een glas wijn bij de spaghetti kan nogal smaken zenne.

hermanvk
12 oktober 2007, 01:16
Moet dit forumonderdeel exclusief rechts worden, of moet er enkel gedebatteerd worden over rechtse thema's?
Ik heb altijd het laatste gevonden, maar aan de andere kant zijn er ook veel mensen die vinden dat linksen hier niet thuishoren.
Ik laat dus de democratie zegevieren en laat jullie beslissen.
De stemming is publiek, ik zal enkel 'rechtse' leden volgen.
Elke input verbieden of onmogelijk maken is censuur en een vorm van dictatuur. Linkse inbreng in een rechts forum of omgekeerd, zorgt alleen maar voor verscheidenheid en kan (nadruk op 'kan') verrijkend zijn.

Dat is de optie, die ik mis... ;-)

hermanvk
12 oktober 2007, 01:19
Ik heb ook nog zo'n idealistische periode gekend, een jaar of vier aan een stuk. Maar bon, een glas wijn bij de spaghetti kan nogal smaken zenne.
Hoe zat dat ook weer?
Vergeef mij en verbeter mij als ik fout kwoteer:

Als je jong bent en niet links, heb je geen hart.
Als je ouder bent en nog steeds links, heb je geen verstand




Ik voel mij er wel door aangesproken... ;-)

AdrianHealey
12 oktober 2007, 01:39
Jep, zoiets is het.

Praetorian
12 oktober 2007, 08:00
Ik heb ook nog zo'n idealistische periode gekend, een jaar of vier aan een stuk. Maar bon, een glas wijn bij de spaghetti kan nogal smaken zenne.Nee nee, ik heb gewoon dit jaar al teveel gezopen. :-P

Volksstormer
12 oktober 2007, 09:40
Misschien is die hele kloof tussen rechts en links dan toch niet zo groot, hé.
Inderdaad, dat is het einde van de grote ideologieën na de Koude Oorlog.

Praetorian
12 oktober 2007, 09:54
Inderdaad, dat is het einde van de grote ideologieën na de Koude Oorlog.
*kuch* postmodernist *kuch*

lombas
12 oktober 2007, 11:11
Hoeveel rechtsen hier kennen die? :|

Goe'middag.

Phrea|K
12 oktober 2007, 20:15
Het is inderdaad hoog tijd dat de koelakken, politieke saboteurs, buitenlandse agenten, terroristen van het trotskistisch-zinovjevistisch centrum, sociaal-fascisten en andere anti-sovjet elementen weggezuiverd worden!! Of moet ik daarvoor op het andere subforum zijn? :-o

Praetorian
12 oktober 2007, 20:30
Het is inderdaad hoog tijd dat de koelakken, politieke saboteurs, buitenlandse agenten, terroristen van het trotskistisch-zinovjevistisch centrum, sociaal-fascisten en andere anti-sovjet elementen weggezuiverd worden!! Of moet ik daarvoor op het andere subforum zijn? :-oJij bent duidelijk voorstander van een neoliberale schoktherapie.

Phrea|K
12 oktober 2007, 21:21
Juste het boek 'Stalin: het hof vd rode Tsaar' aan het lezen waarin een zoektocht word ondernomen naar de mensch achter de dictator. Hate 'em or love 'em, die Georgiër was toch een fascinerend figuur.