PDA

View Full Version : Earth's greatest Lawsuit


Travis66
11 oktober 2007, 17:58
Mensen, er is nog hoop. Op deze website http://www.earthsgreatestlawsuit.org/action.php worden plannen gesmeed om religie nu eens eindelijk voor de rechter te dagen. Je kan meedoen door uw steun te betuigen.

Bedoeling is dat in alle landen rechtzaken worden gestart om georganiseerde religie voor de rechter te slepen.

1. Voor valse reclame. Reclameboodschappen mogen geen onwaarheden bevatten. Voor de kerk geldt dit blijkbaar niet. Nochtans is er geen wet die de kerk hiervoor uitsluit. Dus beloven dat je na de dood in een hemel of een hel kan komen mag zomaar niet :) RECHTZAAK!

2. Tegen belastingsvoordelen voor de kerk. Laat hen bewijzen dat ze dat geld gebruiken voor goede doelen of de kraan gaat dicht.

3. Tegen belastingen voor de kerk. Volgens deze website gaat dat in tegen de universele rechten van de mens. RECHTZAAK!

Ik heb alvast 1 en 3 ondertekend.

Wautd
11 oktober 2007, 18:01
Kan ik die 3 niet inruilen tegen het verbieden van indoctrinatie van kinderen? Dan was heel die zever na 2 generaties gedaan ;-)

baseballpolitieker
11 oktober 2007, 18:31
Lijkt mij een goed idee, zo wordt er serieus gekuisd tussen de gelovigen, en zo zullen alleen mensen die die erover nagedacht hebben gaan geloven.8-)