PDA

View Full Version : Ik zou nooit met een moslima trouwen!


Derk de Tweede
15 oktober 2007, 10:34
Als ik dat zou zeggen, dan heb je kans dat ik een boete krijg wegens discriminatie.
Overgens is de kans dat ik met een moslima zou trouwen toch al miniem, omdat mijn vrouw dat niet zo leuk zou vinden.
Waar het om gaat is het volgende artikel op nu.nl

CIDI geschokt van 'anti-Joods' PvdA-raadslid
Bron: De Pers

De pro-joodse lobbyclub CIDI is boos op het Rotterdamse PvdA-raadslid Hayat Benameur van stadsdeel Noord. Die stelde zaterdagavond in het NPS-programma Raymann is Laat dat een joodse man ''nooit de man van haar dromen kan zijn''. Volgens een ''gechoqueerd'' CIDI geeft deze ''lage opmerking '' van deze ''welbespraakte'' volksvertegenwoordiger uit de Marokkaanse gemeenschap, blijk van een ''verwrongen beeld van joden''.

Benameur zegt in een reactie dat ze niet discrimineert: ''Vanuit mijn geloofsovertuiging mag het geen jood zijn. Het zijn gewoon regels. Punt.''

De Rotterdamse PvdA-leider Peter van Heemst wil er niets over kwijt: ''Hier bemoei ik me niet mee. Lang leve vrijheid van meningsuiting.'' Wat die vrijheid van meningsuiting betreft. Alle kritische reacties op haar uitspraak zijn van haar PvdA-weblog verwijderd. Maar dat is volgens Van Heemst geen censuur: ''Wij hebben een webmaster die op de persoon geventileerde meningen verwijdert.

circe
15 oktober 2007, 10:38
Een atheist die durft te zeggen: "ik wil geen islamitische schoonzoon in mijn huis"... overtreedt ook die antidiscriminatie wet, dus waarom zou het andersom wèl mogen?

Als men zich op religieuze regeltjes mag beroepen, dan mag iedereen natuurlijk zijn eigen religieuze overtuiging inroepen om de huidige wetten te omzeilen.

Van het Flying Spaghetti Monster mogen de pastafari dus geen huwelijken afsluiten met moslims.
Dit mag dus wel gezegd worden?

(in feite vindt het FSM dat werkgevers zelfs geen moslims mogen aanwerven... maar dat mag helem�*�*l niet hardop gezegd worden, nochtans bestaat er toch iets als "vrijheid van religie"?)

Derk de Tweede
15 oktober 2007, 10:46
Een atheist die durft te zeggen: "ik wil geen islamitische schoonzoon in mijn huis"... overtreedt ook die antidiscriminatie wet, dus waarom zou het andersom wèl mogen?

Als men zich op religieuze regeltjes mag beroepen, dan mag iedereen natuurlijk zijn eigen religieuze overtuiging inroepen om de huidige wetten te omzeilen.

Van het Flying Spaghetti Monster mogen de pastafari dus geen huwelijken afsluiten met moslims.
Dit mag dus wel gezegd worden?

(in feite vindt het FSM dat werkgevers zelfs geen moslims mogen aanwerven... maar dat mag helem�*�*l niet hardop gezegd worden, nochtans bestaat er toch iets als "vrijheid van religie"?)

Ik krijg zo sterk het idee dat die wettelijke anti-discriminatie wetten alleen voor autochtonen gelden.
Deze mevrouw zou eigenlijk uit de PvdA moeten worden gezet, of is de PvdA vergeten dat er alleen in Israel een zusterpartij bestaat?

duveltje382
15 oktober 2007, 10:51
Ik krijg zo sterk het idee dat die wettelijke anti-discriminatie wetten alleen voor autochtonen gelden.
Deze mevrouw zou eigenlijk uit de PvdA moeten worden gezet, of is de PvdA vergeten dat er alleen in Israel een zusterpartij bestaat?

Vertel eens iets nieuws hé,das al jaren zo,en iedereen vind dit heel normaal ...

filosoof
15 oktober 2007, 11:02
Een atheist die durft te zeggen: "ik wil geen islamitische schoonzoon in mijn huis"... overtreedt ook die antidiscriminatie wet, dus waarom zou het andersom wèl mogen?

Als men zich op religieuze regeltjes mag beroepen, dan mag iedereen natuurlijk zijn eigen religieuze overtuiging inroepen om de huidige wetten te omzeilen.

Van het Flying Spaghetti Monster mogen de pastafari dus geen huwelijken afsluiten met moslims.
Dit mag dus wel gezegd worden?

(in feite vindt het FSM dat werkgevers zelfs geen moslims mogen aanwerven... maar dat mag helem�*�*l niet hardop gezegd worden, nochtans bestaat er toch iets als "vrijheid van religie"?)
De beklemmende vragen nu, die me lang zullen blijven achtervolgen:

Is circe het Flying Spaghetti Monster zélf,
Of is ze een reïncarnatie ervan,
Of vormt ze er een Eenheid mee?
Of is ze een profete ervan?
Of is ze enkel aanbidster, misschien wel slaaf van het Flying Spaghetti Monster?OH, circe, verwaardig een antwoord op deze prangende vragen!
(liefst al dente, uiteraard)

Derk de Tweede
15 oktober 2007, 11:05
Vertel eens iets nieuws hé,das al jaren zo,en iedereen vind dit heel normaal ...

Ik vind dat niet normaal dat zovelen dat normaal vinden!

circe
15 oktober 2007, 11:08
@ filo: Circe is gewoon één der vrome volgelingen van het FSM.

Toch niet zo moeilijk te begrijpen?

Ik bid alle dagen dat FSM me de kracht geeft om me in het FSM uniform te hullen en zo aan het loket van de Antwerpse stadsdiensten te gaan werken. Ik ben er bijna klaar voor...

duveltje382
15 oktober 2007, 11:09
Ik vind dat niet normaal dat zovelen dat normaal vinden!
Das dan heel positief van U,en nu de andere nog overtuigen van dit onrecht!!!

Derk de Tweede
15 oktober 2007, 11:17
Das dan heel positief van U,en nu de andere nog overtuigen van dit onrecht!!!

Ik denk dat die zgn. "anderen" zich toch in het politiek correcte spectrum bevinden en dat de man in de straat daar anders totaal over denkt!

Hier het filmpje:

http://www.depers.nl/video/?Id=265476

Rudy
15 oktober 2007, 12:46
De pro-joodse lobbyclub CIDI is boos op het Rotterdamse PvdA-raadslid Hayat Benameur van stadsdeel Noord. Die stelde zaterdagavond in het NPS-programma Raymann is Laat dat een joodse man ''nooit de man van haar dromen kan zijn''. Volgens een ''gechoqueerd'' CIDI geeft deze ''lage opmerking '' van deze ''welbespraakte'' volksvertegenwoordiger uit de Marokkaanse gemeenschap, blijk van een ''verwrongen beeld van joden''.

Als dit waar is tenminste dan vind ik het een zwakke reactie van CIDI. Binnenkort wordt een voorkeur voor een partner die voldoet aan bepaalde criteria al een vorm van discriminatie. Je moet er toch je ganse leven mee samenleven.

Een nogal opgeblazen kwestie.

bentje
15 oktober 2007, 12:48
Een atheist die durft te zeggen: "ik wil geen islamitische schoonzoon in mijn huis"... overtreedt ook die antidiscriminatie wet, dus waarom zou het andersom wèl mogen?


Zo, ok dan maar, ik wil geen islamitische schoonzoon in mijn huis, wat niet wil zeggen dat ik mijn dochter zou verbieden met een islamiet te trouwen, het is niet omdat je iets niet graag wil, dat je hier radicaal in moet gaan doen.
Ik wil ook geen homo-schoonzoon, maar wat kan je er aan doen?

Rudy
15 oktober 2007, 12:49
... en beweren dat je nooit met een moslima zou trouwen, daar zie ik ook geen graten in.

bentje
15 oktober 2007, 12:52
... en beweren dat je nooit met een moslima zou trouwen, daar zie ik ook geen graten in.

Ik ook niet, ik moet toch prima kunnen zeggen dat ik daar niet mee zou kunnen leven?
Ik zou ook kunnen zeggen, ik trouw niet met iemand die niet graag sport op tv ziet, omdat het dan gewoon niet zou klikken.
(Sport buiten kwestie gelaten, het gaat me geen f*ck aan, maar het is een voorbeeld)
2 Verscheidene werelden niet met elkaar mengen is helemaal niet verkeerd

sn00py
15 oktober 2007, 12:53
Ik ook niet, ik moet toch prima kunnen zeggen dat ik daar niet mee zou kunnen leven?
Ik zou ook kunnen zeggen, ik trouw niet met iemand die niet graag sport op tv ziet, omdat het dan gewoon niet zou klikken.
(Sport buiten kwestie gelaten, het gaat me geen f*ck aan, maar het is een voorbeeld)
2 Verscheidene werelden niet met elkaar mengen is helemaal niet verkeerd

Ik hou gewoon niet van té sterk behaarde vrouwen die dat moeten wegmoeffelen onder een stuk textiel. Voor de slechte verstaander: "met een baard als de profeet himself"

Rudy
15 oktober 2007, 13:13
Ik ook niet, ik moet toch prima kunnen zeggen dat ik daar niet mee zou kunnen leven?
Ik zou ook kunnen zeggen, ik trouw niet met iemand die niet graag sport op tv ziet, omdat het dan gewoon niet zou klikken.
(Sport buiten kwestie gelaten, het gaat me geen f*ck aan, maar het is een voorbeeld)
2 Verscheidene werelden niet met elkaar mengen is helemaal niet verkeerd

Vandaar dat ik ook wel eens zou willen weten in hoeverre die verontwaardiging van de CIDI-vertegenwoordiger representatief is. En wie zegt dat het aspect binnen deze topic niet wordt uitvergroot?

Onze godsdienstleraar zei (een paar decennia geleden) dat compatibiliteit wat geloof betreft belangrijk is binnen het huwelijk. Wat mij op dat moment geen bal interesseerde wegens ... andere prioriteiten. Maar ik begrijp die man ondertussen wel.

circe
15 oktober 2007, 13:14
Als dit waar is tenminste dan vind ik het een zwakke reactie van CIDI. Binnenkort wordt een voorkeur voor een partner die voldoet aan bepaalde criteria al een vorm van discriminatie. Je moet er toch je ganse leven mee samenleven.

Een nogal opgeblazen kwestie.

Ik heb U nochtans niet horen reclameren toen men bij een bevraging op scholen het o zo not-done (of duidelijk voorbeeld van racisme vond) dat autochtone studenten vonden dat ze thuis best niet met een moslim/moslima moesten aankomen omdat de ouders dat niet zo leuk zouden vinden.

Ik neem aan dat je dat OOK een opgeblazen kwestie vond?

Derk de Tweede
15 oktober 2007, 13:23
Als dit waar is tenminste dan vind ik het een zwakke reactie van CIDI. Binnenkort wordt een voorkeur voor een partner die voldoet aan bepaalde criteria al een vorm van discriminatie. Je moet er toch je ganse leven mee samenleven.

Een nogal opgeblazen kwestie.

En als een autochtoon raadslid hetzelfde over een islamitische partner had gezegd?
Dan was hij zeker de PvdA uit gezet (PvdA = SP-A).

Rudy
15 oktober 2007, 13:23
Ik heb U nochtans niet horen reclameren toen men bij een bevraging op scholen het o zo not-done (of duidelijk voorbeeld van racisme vond) dat autochtone studenten vonden dat ze thuis best niet met een moslim/moslima moesten aankomen omdat de ouders dat niet zo leuk zouden vinden.

Ik neem aan dat je dat OOK een opgeblazen kwestie vond?

Circe, zie je dan geen onderscheid tussen enerzijds wie een keuze maakt voor zichzelf, de kinderen zelf dus, en anderzijds de ouders die bepaalde criteria opleggen aan de kinderen voor wat de partnerkeuze betreft?

En ja, het zou de eerste dochter niet zijn die van vader of moeder te horen krijgt dat ze best niet met een Marokkaan over de vloer komt.

Rudy
15 oktober 2007, 13:25
En als een autochtoon raadslid hetzelfde over een islamitische partner had gezegd?
Dan was hij zeker de PvdA uit gezet (PvdA = SP-A).

Zeker weten ? Ik niet.

circe
15 oktober 2007, 13:26
Circe, zie je dan geen onderscheid tussen enerzijds wie een keuze maakt voor zichzelf, de kinderen zelf dus, en anderzijds de ouders die bepaalde criteria opleggen aan de kinderen voor wat de partnerkeuze betreft?

En ja, het zou de eerste dochter niet zijn die van vader of moeder te horen krijgt dat ze best niet met een Marokkaan over de vloer komt.

Mijn onderdanige excuses Rudy.

Waar haal ik het uit dat het tevens de OUDERS van moslima's zouden zijn die hun dochters verbieden om een intercultureel huwelijk aan te gaan!

Mea culpa! Voor zoveel ondoordachte en misplaatste nonsens moet ik echt wel een bank achteruit vliegen.

Rudy
15 oktober 2007, 13:47
Waar haal ik het uit dat het tevens de OUDERS van moslima's zouden zijn die hun dochters verbieden om een intercultureel huwelijk aan te gaan!

Die ouders zijn er ook. Zonder twijfel. Uiteindelijk gaat het allemaal om niet meer dan generatieconflicten tussen ouders en kinderen. Ik merk toch meer en meer gemengde huwelijken tussen moslima's en autochtone mannen. Zo uitzonderlijk is dat niet meer, ook al zorgt dit voor wat heibel in de keet.

Alternatief voor wie toch geen ruzie wil met de ouders: Zoals je ondertussen wel zal weten zijn er meer en meer geschoolde moslima's die opteren voor een partner uit het herkomstland van de ouders.

Oh ja, onze kerkgangers wilden vroeger ook dat hun zonen trouwden met een lieve vrouw die christelijk en plichtsgetrouw luisterde naar vake.

circe
15 oktober 2007, 13:55
Dan zie jij meer als ik.

Of hebben die autochtone mannen zich toevallig eerst netjes laten bekeren?

Ik ken(de) trouwens ook een marokkaanse die een relatie had met een autochtone jongen. Niks geen probleem langs autochtone kant (ik ken er zo dus meer), alleen het was een beetje vervelende dat het meisje bedreigd werd door een horde "mannetjes van eigen volk" dat constant voor haar appartementje post vatte.

Ik ken ze nu niet meer: ze is ergens ondergedoken.

Rudy
15 oktober 2007, 14:20
Dan zie jij meer als ik.

Of hebben die autochtone mannen zich toevallig eerst netjes laten bekeren?

Bekeren. Heb een tijd geleden ooit eens aan een met een "Belg" getrouwde moslima gevraagd hoe dit tegenwoordig in z'n werk gaat. Binnenshuis, met een soort gelofte, zonder imam, niets op papier dus, kost een stuk voorhuid (en dan nog), en voor de rest in de mate van het mogelijke de pijlers van de islam respecteren. Als de liefde maar groot genoeg is, de rest is bijzaak.

migrantenjong
15 oktober 2007, 14:45
Dan zie jij meer als ik.

Of hebben die autochtone mannen zich toevallig eerst netjes laten bekeren?

Ik ken(de) trouwens ook een marokkaanse die een relatie had met een autochtone jongen. Niks geen probleem langs autochtone kant (ik ken er zo dus meer), alleen het was een beetje vervelende dat het meisje bedreigd werd door een horde "mannetjes van eigen volk" dat constant voor haar appartementje post vatte.

Ik ken ze nu niet meer: ze is ergens ondergedoken.

Ik had ooit een kleine bevlieging met een Marokkaanse, had niet lang geduurd. Achteraf hoorde ik dat de talrijke neven zeiden dat moest ik haar kussen of dergelijke dat mijn tanden op de grond verspreid zouden liggen.

migrantenjong
15 oktober 2007, 14:46
Bekeren. Heb een tijd geleden ooit eens aan een met een "Belg" getrouwde moslima gevraagd hoe dit tegenwoordig in z'n werk gaat. Binnenshuis, met een soort gelofte, zonder imam, niets op papier dus, kost een stuk voorhuid (en dan nog), en voor de rest in de mate van het mogelijke de pijlers van de islam respecteren. Als de liefde maar groot genoeg is, de rest is bijzaak.

En wat als de liefde voor bier en worst nog altijd groot is?

Visjnu
15 oktober 2007, 14:54
En wat als de liefde voor bier en worst nog altijd groot is?
Dan noem je dat Ijtihad ;)

Derk de Tweede
15 oktober 2007, 20:02
Ik had ooit een kleine bevlieging met een Marokkaanse, had niet lang geduurd. Achteraf hoorde ik dat de talrijke neven zeiden dat moest ik haar kussen of dergelijke dat mijn tanden op de grond verspreid zouden liggen.
Ik heb gescharreld met een joods meisje en een Surinaams meisje, maar mijn mooiste meid was er een uit Groningen (2, 5 uur treinen).
Verkering tussen een autochtoon en een moslim is bijna altijd man: Marokkaan, vrouw autochtoon.

bentje
15 oktober 2007, 20:30
Ik heb gescharreld met een joods meisje en een Surinaams meisje, maar mijn mooiste meid was er een uit Groningen (2, 5 uur treinen).
Verkering tussen een autochtoon en een moslim is bijna altijd man: Marokkaan, vrouw autochtoon.

Idd, en mijn reactie als ik die combo op straat zie lopen is: Jah, ge moet er nog veel mee kweken...

Rudy
15 oktober 2007, 20:52
Ik had ooit een kleine bevlieging met een Marokkaanse, had niet lang geduurd. Achteraf hoorde ik dat de talrijke neven zeiden dat moest ik haar kussen of dergelijke dat mijn tanden op de grond verspreid zouden liggen.

Je hebt toch op z'n minst geprobeerd haar te kussen, en niet tegen haar goesting, neem ik aan. Vertel !!

Die tanden zijn bijzaak.

Rudy
15 oktober 2007, 21:02
En wat als de liefde voor bier en worst nog altijd groot is?
Wat moet ik hierop zeggen? Ieder hoopt toch een lief te vinden met wie levenslang kan worden geleefd. Tot de dood ons scheidt.

Onder ons gezegd en gezwegen. Op zondagmorgen ga ik al eens een pint drinken met een moslim, geen bekeerde;

sn00py
15 oktober 2007, 21:39
Ik heb gescharreld met een joods meisje en een Surinaams meisje, maar mijn mooiste meid was er een uit Groningen (2, 5 uur treinen).
Verkering tussen een autochtoon en een moslim is bijna altijd man: Marokkaan, vrouw autochtoon.
Ik heb ooit een Marokkaanse gehad en ik zag door het bos de bomen niet meer.

Rudy
15 oktober 2007, 21:58
Ik heb ooit een Marokkaanse gehad en ik zag door het bos de bomen niet meer.

Begrijpelijk, gezien uw toestand (avatar).

myrdjinn
24 oktober 2007, 18:09
er is een moordgriet waarmee ik soms thaiboks. ze noemt zichzelf moslim omdat haar ouders dat zijn. ze praktiseert echter niet.

ik zie er geen graten in om met zo iemand een relatie te starten dan.

migrantenjong
24 oktober 2007, 18:15
Je hebt toch op z'n minst geprobeerd haar te kussen, en niet tegen haar goesting, neem ik aan. Vertel !!

Die tanden zijn bijzaak.

Wel, ze was een vrij vrijdenkend iemand. Tof meisje, trouwens. Maar ik, die een ramp is in relaties, zei dat ik het liefst wou afwachten en zien als dit echt iets voor mij was. Ze was na een tijd ook onzeker, en we hebben besloten om het te beeindigen en vrienden te blijven.

Ondertussen was haar nog steeds bekrompen familietje vanalles aan't zeggen over mij. Dat ik geen Belg was was een pluspunt, anders zou papa Mocro mij persoonlijk opzoeken, bleek het.

De "jongere" familie vond het gewoonweg niet kunnen dat ze met een Rus was.

filosoof
26 oktober 2007, 11:19
Ik had ooit een kleine bevlieging met een Marokkaanse, had niet lang geduurd. Achteraf hoorde ik dat de talrijke neven zeiden dat moest ik haar kussen of dergelijke dat mijn tanden op de grond verspreid zouden liggen.

Kijk hier wat een Amerikaanse jury OK vond:
(je zal maar dochter zijn van of iets willen met een dochter van die mensen, beschuldigden of jury!

http://www.foxnews.com/story/0,2933,305296,00.html

Jury Acquits Florida Woman of Child Abuse Over Daughter's Genital Piercing
Friday , October 26, 2007


NAPLES, Fla. —
A woman who had her 13-year-old daughter's genitalia pierced to make it uncomfortable for her to have sex was acquitted of aggravated child abuse on Thursday.
The girl, now 16, had testified that her mother asked a friend in 2004 to shave the girl's head to make her unattractive to boys and later held her down for the piercing.
A jury deliberated for about three hours before deciding the mother's actions didn't involve punishment or malicious intent, or cause permanent damage or disfigurement.
The 39-year-old woman, whose name is being withheld to protect her daughter's identity, could have faced up to 30 years in prison if convicted of the charges.
The girl was not in court for the verdict. Her guardian declined comment.
"She was trying to protect me, but it hurt me," the girl testified earlier this week. "It not only hurt me physically, but it hurt me mentally. ... That's emotionally scarring. That's physical abuse."
Prosecutors said the mother called on a friend to shave the girl's head and do the piercing after realizing that she had been having sex, including with the mother's boyfriend.
Defense attorneys told jurors that the mother had trouble with her rebellious daughter and that the girl agreed to the piercing to help rebuild her mother's trust.
Child welfare officials were called after the girl became infected from the piercing.
Tammy Meredith, 43, who did the piercing in her home, was sentenced to a year in jail for her role. An arrest warrant has been issued for the mother's boyfriend on allegations he had sex with the girl.


SEARCH
[email protected]; For FOX News Channel comments write to
[email protected]
© Associated Press.
Copyright 2007 FOX News Network, LLC.

J�*, 2007, The US of A

backfire
26 oktober 2007, 11:22
Kijk hier wat een Amerikaanse jury OK vond:
(je zal maar dochter zijn van of iets willen met een dochter van die mensen, beschuldigden of jury!

http://www.foxnews.com/story/0,2933,305296,00.html
J�*, 2007, The US of A


hahahah, kan enkel in de VS. Gaat waarschijnlijk over mensen die op de rand leven. Maar het verdict, dat is nog gekker.
Soit. Dit zijn uit-zon-de-ring-en.
In 'andere' landen en culturen is dit een traditie.

Derk de Tweede
26 oktober 2007, 11:43
Begrijpelijk, gezien uw toestand (avatar).
Ik zie helemaal geen avatar! :|

Desiderius
26 oktober 2007, 11:52
Gemiddeld zijn die moslima's ook gewoon spuuglelijk.
Vanaf hun twintigste zitten ze aan de Gillette om hun dagelijkse moustache in toom te houden.
Ge kunt er ook geen schoon kinderen bij maken.

D'r is een reden waarom ze ze ginderachter nen doek over de kop trekken.

... en ik zou NOOIT kunnen trouwen met een wijf waarmee ik m'n scheermes moet delen. Racistisch genoeg zo?

Rudy
26 oktober 2007, 11:53
Wel, ze was een vrij vrijdenkend iemand. Tof meisje, trouwens. Maar ik, die een ramp is in relaties, zei dat ik het liefst wou afwachten en zien als dit echt iets voor mij was. Ze was na een tijd ook onzeker, en we hebben besloten om het te beeindigen en vrienden te blijven.

Ondertussen was haar nog steeds bekrompen familietje vanalles aan't zeggen over mij. Dat ik geen Belg was was een pluspunt, anders zou papa Mocro mij persoonlijk opzoeken, bleek het.

De "jongere" familie vond het gewoonweg niet kunnen dat ze met een Rus was.

Je zou eens moeten weten hoeveel Vlaamse ouders er een probleem zouden mee hebben moest hun dochter met een Marokkaan thuiskomen. Tjonge, tjonge ...

Btw, haar pa ziet toch liever de Russen dan de Belgen ;-)

Rudy
26 oktober 2007, 11:55
Ik zie helemaal geen avatar! :|

Euh Derk, toen 'k m'n post plaatste was die er nog

migrantenjong
26 oktober 2007, 12:00
Je zou eens moeten weten hoeveel Vlaamse ouders er een probleem zouden mee hebben moest hun dochter met een Marokkaan thuiskomen. Tjonge, tjonge ...

Btw, haar pa ziet toch liever de Russen dan de Belgen ;-)

Ik heb vaak ook een probleem als meisjes uit mijn kenniskring met een allo van niet-geciviliseerde afkomst samen zijn.

Het eindigt toch altijd met dat het meisje niet weg mag gaan zonder hem, niet mag praten met andere jongens, en moet bellen om te rapporteren waar ze is elke avond.
En uiteraard verwacht hij dat zij voor hem zal zorgen "zoals een goede vrouw uit Derkaderkastan zou doen".

filosoof
26 oktober 2007, 12:03
hahahah, kan enkel in de VS. Gaat waarschijnlijk over mensen die op de rand leven. Maar het verdict, dat is nog gekker.
Soit. Dit zijn uit-zon-de-ring-en.
In 'andere' landen en culturen is dit een traditie.

waarschijnlijk over mensen die op de rand leven
Dit zijn uit-zon-de-ring-en.

Vermits er een volksjury en rechters over oordeelden zegt dat wél veel over de mentaliteit daar, méér dan over de beschuldigden.
BTW, in de ganse 19° eeuw werd dat in het westen aangeraden, om vanalles te genezen: epilepsie, hysterie, "hersenzwakte", masturbatie .
Kellogs (van de Cornflakes) was er een voordstander van: wegbranden van de clitoris met een zuur....
Ook in Vlaanderen waren er in de jaren '50 nog dokters die clitoridectomie aanraadden en in de US was er minstens één ziekteverzekering die clitoridectomie terugbetaalde tot in de jaren '70

filosoof
26 oktober 2007, 12:06
Gemiddeld zijn die moslima's ook gewoon spuuglelijk.
Vanaf hun twintigste zitten ze aan de Gillette om hun dagelijkse moustache in toom te houden.
Ge kunt er ook geen schoon kinderen bij maken.

D'r is een reden waarom ze ze ginderachter nen doek over de kop trekken.

... en ik zou NOOIT kunnen trouwen met een wijf waarmee ik m'n scheermes moet delen. Racistisch genoeg zo?
J�*, racistische B S!! Gewoon onzin

migrantenjong
26 oktober 2007, 12:07
J�*, racistische B S!! Gewoon onzin

The time has come to push the button. ;)

Savatage
26 oktober 2007, 12:08
J�*, racistische B S!! Gewoon onzin

Freedom of speach 8-)

Desiderius
26 oktober 2007, 12:09
The time has come to push the button. ;)

Push it baby... push it !

Desiderius
26 oktober 2007, 12:10
J�*, racistische B S!! Gewoon onzin

Je IQ is zonet gedaald tot een heel eind beneden de kamertemperatuur.

Savatage
26 oktober 2007, 12:11
Je IQ is zonet gedaald tot een heel eind beneden de kamertemperatuur.

Niets nieuws onder de zon dus ;-)

filosoof
26 oktober 2007, 12:17
Ik heb vaak ook een probleem als meisjes uit mijn kenniskring met een allo van niet-geciviliseerde afkomst samen zijn.

Het eindigt toch altijd met dat het meisje niet weg mag gaan zonder hem, niet mag praten met andere jongens, en moet bellen om te rapporteren waar ze is elke avond.
En uiteraard verwacht hij dat zij voor hem zal zorgen "zoals een goede vrouw uit Derkaderkastan zou doen".

Want Russen vind jij van gecivilizeerde afkomst? Allemaal? Zomaar, omdat 't Russen zijn?
Ik ken vrij goed een violoniste van Russische afkomst. Nu is ze 18 en redelijk bekend. Ze werd vanaf haar zesde door pa afgetroefd voor elke valse noot, tot ze op de grond lag te snikken en de strijkstok niet meer kon vasthouden, maar Sashenka vergeeft 't haar vader "want dat is nu eenmaal zo bij ons" verdomme!:roll: Ze is al een jaar of twee in behandeling bij een psychiater.
Ik hoop en neem aan dat ze zich vergist en dat ze dat gewoon van haar ouders hoorde.

Rudy
26 oktober 2007, 12:18
Vanaf hun twintigste zitten ze aan de Gillette om hun dagelijkse moustache in toom te houden.
Enkel de moustache ?

PollyCorrect
26 oktober 2007, 12:21
Ik bid alle dagen dat FSM me de kracht geeft om me in het FSM uniform te hullen en zo aan het loket van de Antwerpse stadsdiensten te gaan werken. Ik ben er bijna klaar voor...

Hier heb je de Gemeentedienst Hoed:
http://www.phobe.com/fsmhat/fsm_head_side.jpg

filosoof
26 oktober 2007, 12:21
Je IQ is zonet gedaald tot een heel eind beneden de kamertemperatuur.Zolang ik niet tot 't niveau van bedoelde posting daal is er geen kritiek te geven.

filosoof
26 oktober 2007, 12:22
@ filo: Circe is gewoon één der vrome volgelingen van het FSM.

Toch niet zo moeilijk te begrijpen?

Ik bid alle dagen dat FSM me de kracht geeft om me in het FSM uniform te hullen en zo aan het loket van de Antwerpse stadsdiensten te gaan werken. Ik ben er bijna klaar voor...

Ik vermoed dat al lang. Is de FSM-cultus een erkende godsdienst of een sekte?:roll:

PollyCorrect
26 oktober 2007, 12:23
En als een autochtoon raadslid hetzelfde over een islamitische partner had gezegd?
Dan was hij zeker de PvdA uit gezet (PvdA = SP-A).

Bravo. Derk Hakbar!

filosoof
26 oktober 2007, 12:37
artikel op nu.nl

CIDI geschokt van 'anti-Joods' PvdA-raadslid
Bron: De Pers

De pro-joodse lobbyclub CIDI is boos op het Rotterdamse PvdA-raadslid Hayat Benameur van stadsdeel Noord. Die stelde zaterdagavond in het NPS-programma Raymann is Laat dat een joodse man ''nooit de man van haar dromen kan zijn''. Volgens een ''gechoqueerd'' CIDI geeft deze ''lage opmerking '' van deze ''welbespraakte'' volksvertegenwoordiger uit de Marokkaanse gemeenschap, blijk van een ''verwrongen beeld van joden''.

Benameur zegt in een reactie dat ze niet discrimineert: ''Vanuit mijn geloofsovertuiging mag het geen jood zijn. Het zijn gewoon regels. Punt.''

De Rotterdamse PvdA-leider Peter van Heemst wil er niets over kwijt: ''Hier bemoei ik me niet mee. Lang leve vrijheid van meningsuiting.'' Wat die vrijheid van meningsuiting betreft. Alle kritische reacties op haar uitspraak zijn van haar PvdA-weblog verwijderd. Maar dat is volgens Van Heemst geen censuur: ''Wij hebben een webmaster die op de persoon geventileerde meningen verwijdert.Benameur dient IMO dus uit de partij gezet omwille van die verklaring.

filosoof
26 oktober 2007, 12:40
Ik heb ooit een Marokkaanse gehad en ik zag door het bos de bomen niet meer.zie jij ooit wel helder? Na de 7° Duvel dacht je?

migrantenjong
26 oktober 2007, 12:40
Want Russen vind jij van gecivilizeerde afkomst? Allemaal? Zomaar, omdat 't Russen zijn?
Ik ken vrij goed een violoniste van Russische afkomst. Nu is ze 18 en redelijk bekend. Ze werd vanaf haar zesde door pa afgetroefd voor elke valse noot, tot ze op de grond lag te snikken en de strijkstok niet meer kon vasthouden, maar Sashenka vergeeft 't haar vader "want dat is nu eenmaal zo bij ons" verdomme!:roll: Ze is al een jaar of twee in behandeling bij een psychiater.
Ik hoop en neem aan dat ze zich vergist en dat ze dat gewoon van haar ouders hoorde.

Ik ga niet akkoord met veel dingen van de Russiche cultuur. Ik ken dan ook veel Russen die ik barbaar zou kunnen noemen.

Maar om eerlijk te zijn, komen die niet in de buurt met Derkaderka's.

O ja, en zou ik je vriendelijk mogen vragen om je linkse trukjes van de woorden om mijn mond te leggen

niet

op mij toe te passen?

Dankjewel.

migrantenjong
26 oktober 2007, 12:41
Zolang ik niet tot 't niveau van bedoelde posting daal is er geen kritiek te geven.

Filosoof voldoet niet aan de wetten van de thermodynamica.

Herr Oberst
26 oktober 2007, 12:43
Ik zou ook nooit met een moslima trouwen.

filosoof
26 oktober 2007, 12:45
Derkaderka's.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=derka
1. derka
Stereotypical Arabic word used in lieu of actual Arabic dialogue in "Team America: World Police." Has no actual meaning in Arabic.

BS dus...

migrantenjong
26 oktober 2007, 12:46
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=derka
1. derka
Stereotypical Arabic word used in lieu of actual Arabic dialogue in "Team America: World Police." Has no actual meaning in Arabic.

BS dus...

Je post vloog mijn harde schijf in omdat dezezo grappig ik.

Laat mij iets anders highlighten.

filosoof
26 oktober 2007, 12:48
Filosoof voldoet niet aan de wetten van de thermodynamica. words, words!
Om d�*t te kunnen zeggen zou je die thermodynamica
eerst moeten kennen...

migrantenjong
26 oktober 2007, 12:52
words, words!
Om d�*t te kunnen zeggen zou je die thermodynamica
eerst moeten kennen...

In maths we trust.

circe
26 oktober 2007, 14:27
Hier heb je de Gemeentedienst Hoed:
http://www.phobe.com/fsmhat/fsm_head_side.jpg

ho! hoe schoon! ik word er helemaal warm van! :-D
Hebben ze het ook in verschillende kleurtjes? of wil FSM het enkel in de spaghetti-kleur?

Rudy
26 oktober 2007, 17:34
Ik heb vaak ook een probleem als meisjes uit mijn kenniskring met een allo van niet-geciviliseerde afkomst samen zijn.

Het eindigt toch altijd met dat het meisje niet weg mag gaan zonder hem, niet mag praten met andere jongens, en moet bellen om te rapporteren waar ze is elke avond.

Toch opletten als je het hebt over wel of niet geciviliseerd.

Mijn ervaring vertelt mij dat de sociale controle bij moslims groot is, in het bijzonder wat de ongehuwde meisjes betreft. Een terrasje doen met een ongehuwde moslima in haar onmiddellijke ouderlijke omgeving zit er niet direct in. Ergens naar toe gaan, bioscoop of zo, ja, maar het is aan huis afhalen en nadien terug naar huis brengen, maar dan meer als soort begeleider.

Ik denk dat de voornaamste bezorgdheid van de vorige generatie Vlaamse ouders (ik ben er 46) is dat ze een schoonzoon zouden hebben waarvan de cultuur hen onbekend is, en dat ze hun dochter gaan "verliezen". En volgens mij is dit geen puur Vlaams fenomeen.

migrantenjong
26 oktober 2007, 17:38
Toch opletten als je het hebt over wel of niet geciviliseerd.

Mijn ervaring vertelt mij dat de sociale controle bij moslims groot is, in het bijzonder wat de ongehuwde meisjes betreft. Een terrasje doen met een ongehuwde moslima in haar onmiddellijke ouderlijke omgeving zit er niet direct in. Ergens naar toe gaan, bioscoop of zo, ja, maar het is aan huis afhalen en nadien terug naar huis brengen, maar dan meer als soort begeleider.

Ik denk dat de voornaamste bezorgdheid van de vorige generatie Vlaamse ouders (ik ben er 46) is dat ze een schoonzoon zouden hebben waarvan de cultuur hen onbekend is, en dat ze hun dochter gaan "verliezen". En volgens mij is dit geen puur Vlaams fenomeen.

Een zulke sociale controle wordt dan uitgeoefend op Belgische meisjes. Na een tijdje mogen ze niets meer van hun vriend. En het meisje doet haar best, want ze houdt van die jongen en wilt bewijzen dat ze "even goed" is als een meisje uit Derdaderkastan.

Dat is het probleem dat ik zie. Ik heb te weinig contact met moslima's om daarover een uitspraak te geven.

Rudy
26 oktober 2007, 17:53
Een zulke sociale controle wordt dan uitgeoefend op Belgische meisjes. Na een tijdje mogen ze niets meer van hun vriend. En het meisje doet haar best, want ze houdt van die jongen en wilt bewijzen dat ze "even goed" is als een meisje uit Derdaderkastan.

Dat is het probleem dat ik zie. Ik heb te weinig contact met moslima's om daarover een uitspraak te geven.

Tenzij traditie of religie een zeer belangrijke factor is (Assyriërs), denk ik dat het vooral om bezorgdheid gaat.

Altijd handig als de ouders elkaar een beetje kennen. Wie de dochter wil winnen, moet de schoonmoeder beminnen.

Hoe dan ook, de aanhouder wint.

Webcrusader
30 oktober 2007, 22:50
Ik zou wel met een moslima trouwen, maar ik zou nooit mijn dochter laten huwen met een moslim voor hij zich bekeert tot het christendom of tenminste in het openbaar en officieel de islam zou verlaten.

De moslima die mijn vrouw zou worden zou ik persoonlijk wel overtuigen af te stappen van de islam.

filosoof
31 oktober 2007, 23:26
Een atheist die durft te zeggen: "ik wil geen Flying Spaghetti Monster...
mogen de pastafari dus geen huwelijken afsluiten met moslims.
Dit mag dus wel gezegd worden?

(in feite vindt het FSM dat werkgevers zelfs geen moslims mogen aanwerven... maar dat mag helem�*�*l niet hardop gezegd worden, nochtans bestaat er toch iets als "vrijheid van religie"?)

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Gospel_of_the_Flying_Spaghetti_Monster

1. Staat de erkenning vh FSM al in 't Staatsblad?8-)
2. circe heeft duidelijk standpunten die afwijken van de échte FSM-cultus:
Ik vermoed dat jouw FSM maar een sekte is, afgescheurd van de enige ware FSM

Shame upon you, Impostor!!!:roll: