PDA

View Full Version : Teloorgang NV-A


Peace
20 februari 2004, 21:47
Mijnheer Loones,

Heeft de NV-A zijn teloorgang niet voornamelijk te danken aan zijn houding om niet met het Vlaams Blok in zee te willen gaan?

Of wat denkt u dat de reden is dat u het overgrote deel van uw kiezers aan het Vlaams Blok verloren hebt?

Vlaamse Leeuw
21 februari 2004, 11:42
Heeft de NV-A zijn teloorgang niet voornamelijk te danken aan zijn houding om niet met het Vlaams Blok in zee te willen gaan?

1° het is N-VA, leer het eindelijk juist schrijven (dit geldt voor iedereen trouwens die het verkeerd schrijft)
2° Of er al dan niet een teloorgang is, zullen we nog wel zien


Of wat denkt u dat de reden is dat u het overgrote deel van uw kiezers aan het Vlaams Blok verloren hebt?

Hoe kan u dat nu weten. Er zijn pas verkiezingen op 13 juni.

Peace
21 februari 2004, 17:45
Vlaamse Leeuw,

Peace schreef:
Heeft de NV-A zijn teloorgang niet voornamelijk te danken aan zijn houding om niet met het Vlaams Blok in zee te willen gaan?

1° het is N-VA, leer het eindelijk juist schrijven (dit geldt voor iedereen trouwens die het verkeerd schrijft)
2° Of er al dan niet een teloorgang is, zullen we nog wel zien

Je kunt niet ontkennen dat de N-VA op sterven na dood was en uit pure wanhoop de weg naar de CD&V gevonden heeft.

Peace schreef:
Of wat denkt u dat de reden is dat u het overgrote deel van uw kiezers aan het Vlaams Blok verloren hebt?

Hoe kan u dat nu weten. Er zijn pas verkiezingen op 13 juni.

De echte uitslag is inderdaad pas bekend na de verkiezingen.

Toch kun je als je de grote hoeveelheid polls bekijkt langzaam van een bepaalde tendens of statistisch gesproken van een trend spreken.

Mij laat in elk geval het gevoel niet los dat de N-VA gewoon misbruikt wordt door de CD&V en dat daar niets tegenover staat.

Wanneer de N-VA er in de komende maanden niet in slaagt om geloofwaardig aan te tonen dat ze binnen de CD&V echt voldoende ruimte krijgen om de Vlaamse belangen te dienen, dan is volgens mij de leegloop helemaal niet meer te stoppen.

En volgens mij hebben ze geen enkele toezegging van de CD&V in die zin gekregen.

Vlaamse Leeuw
21 februari 2004, 17:53
Vlaamse Leeuw,

Je kunt niet ontkennen dat de N-VA op sterven na dood was en uit pure wanhoop de weg naar de CD&V gevonden heeft.


De N-VA was en is niet op sterven na dood. Maar blijkbaar weet u als niet lid het beter dan ik. Er zijn sterk gemotiveerde mensen in ons arrondissement die zich er willen achter zetten.



Toch kun je als je de grote hoeveelheid polls bekijkt langzaam van een bepaalde tendens of statistisch gesproken van een trend spreken.

Mij laat in elk geval het gevoel niet los dat de N-VA gewoon misbruikt wordt door de CD&V en dat daar niets tegenover staat.

Wanneer de N-VA er in de komende maanden niet in slaagt om geloofwaardig aan te tonen dat ze binnen de CD&V echt voldoende ruimte krijgen om de Vlaamse belangen te dienen, dan is volgens mij de leegloop helemaal niet meer te stoppen.

En volgens mij hebben ze geen enkele toezegging van de CD&V in die zin gekregen.


Ik geloof niet in polls of peilingen. En wees gerust we zullen de CD&V wel duidelijk maken dat we voor de Vlaamse belangen opkomen.

Jan Loones
21 februari 2004, 18:30
Ik geloof in het nut van een radikaalvlaamse, republikeinse onafhankelijkheidspartij , die tegelijkertijd staat voor een zeer open samenlevingsmodel,;
dit is niet verzoenbaar met het het rechtsextremisme van het Blok;
kiezers moeten, vanuit verschillende visies op de samenleving, kunnen stemmen voor een vlaamsnationale partij;
we zijn het stadium van de godsvrede allang voorbij;

KVE
21 februari 2004, 19:17
Ja Jan inderdaad, een Vlaams-nationale parij.

Nota bene juist dat wat de N-VA al lang niet meer blijkt te zijn. Of denkt u misschien dat de traditionele Vlaams-nationalist zich zal laten beetnemen door dit schijn-Vlaams kartel! Daarom een pluim voor Bernard Daelemans en co in Brussel om zich hiertegen te verzetten. Daaruit blijkt dat de ware Vlaams-nationalisten zich niet laten doen door het dictaat van het partijbestuur. Uw partijraad mag dan misschien wél bijna unaniem voor hebben gestemd, maar ik vreeds dat de algemene basis zéér ontevreden is. Hoe verklaart u anders dat in diverse afdelingen, men het vrij moeilijk heeft met het hernieuwen van de leden. Het gemor van Gent-Eeklo, Leuven én Brussel is terecht. De CD&V is nog niets veranderd, én heeft in haar meer dan 40-jaar lang bestuur van België voor Vlaanderen niets, maar dan ook niets verwezenlijkt. Het Egmont-pact, of wat dan van Brussel als derde gewest in dit land... Puur volksverraad. U gaat scheep met een partij die diep in haar wortels nog streeds de waterdrager is van het Paleis van Laken, én van België. Als het CD&V dan toch te doen is om het verdedigen van de Vlaamse belangen, waarom wordt er dan met geen woord gerept over de confederale eis in het CD&V-programma, ooit nog gestemd op één of ander congres? Trouwens de N-VA heeft zélf haar onafhankelijkheidseis afgezwakt. Dit was zéér te merken op arrondissementsraden. Toen Marie-Rose Morel terecht opmerkte dat 80% van het N-VA programma gelijkloopt met dat van het Vlaams Blok werd het vooraan waar o.a. Bart De Wever, Koen Kennis, en Fons Duchateau zaten, héél stilletjes. Er werd over gezwegen, het was niet relevant. Of was het enkel maar een kwestie van perceptie?

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant

Fribre
21 februari 2004, 19:35
Ja Jan inderdaad, een Vlaams-nationale parij.

Nota bene juist dat wat de N-VA al lang niet meer blijkt te zijn. Of denkt u misschien dat de traditionele Vlaams-nationalist zich zal laten beetnemen door dit schijn-Vlaams kartel! Daarom een pluim voor Bernard Daelemans en co in Brussel om zich hiertegen te verzetten. Daaruit blijkt dat de ware Vlaams-nationalisten zich niet laten doen door het dictaat van het partijbestuur. Uw partijraad mag dan misschien wél bijna unaniem voor hebben gestemd, maar ik vreeds dat de algemene basis zéér ontevreden is. Hoe verklaart u anders dat in diverse afdelingen, men het vrij moeilijk heeft met het hernieuwen van de leden. Het gemor van Gent-Eeklo, Leuven én Brussel is terecht. De CD&V is nog niets veranderd, én heeft in haar meer dan 40-jaar lang bestuur van België voor Vlaanderen niets, maar dan ook niets verwezenlijkt. Het Egmont-pact, of wat dan van Brussel als derde gewest in dit land... Puur volksverraad. U gaat scheep met een partij die diep in haar wortels nog streeds de waterdrager is van het Paleis van Laken, én van België. Als het CD&V dan toch te doen is om het verdedigen van de Vlaamse belangen, waarom wordt er dan met geen woord gerept over de confederale eis in het CD&V-programma, ooit nog gestemd op één of ander congres? Trouwens de N-VA heeft zélf haar onafhankelijkheidseis afgezwakt. Dit was zéér te merken op arrondissementsraden. Toen Marie-Rose Morel terecht opmerkte dat 80% van het N-VA programma gelijkloopt met dat van het Vlaams Blok werd het vooraan waar o.a. Bart De Wever, Koen Kennis, en Fons Duchateau zaten, héél stilletjes. Er werd over gezwegen, het was niet relevant. Of was het enkel maar een kwestie van perceptie?

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant

Van de N-VA-leden zijn er die zich thuis kunnen voelen in een partij zoals het Vlaams Blok. Maar ik denk dat dit een minderheid is (die opgestapt is na 18 mei 03 of na 14 febr 04)

80% is trouwens lachwekkend.

Pjotter Dewilde
21 februari 2004, 20:44
beste fribre en andere N-VA'ers op dit forum,

besteed toch niet te veel aandacht aan al die blokkers, BUB'ers en consoorten die niets anders kunnen dan kritiek spuien.
Die mannen zijn even overtuigd als ons en zullen dus nooit van gedachte veranderen. Dat is verloren moeite. Ik steek liever energie in het opstellen van een pamflet, het bedenken van een actie of zo.
Alleen al omdat het merendeel van de aanwezigen tot een bepaalde partij behoren en dus het enge partijbelang verdededigt, kan geen constructieve discussie ontstaan. Zo zullen de blokkers nooit erkennen dat de N-VA nog steeds een belangrijke Vlaams-nationale factor is, want dat schaadt hun partijbelang. Ik zou mij eerder toespitsen op de paar interessante mensen die op dit forum vragen stellen zoals die ACW'er en andere buitenstaanders.

vriendelijke groeten, Pjotter

KVE
21 februari 2004, 20:44
Ik raad u aan om mijn tekst nog eens opnieuw te lezen want nergens spreek over het feit dat 80% van de N-VA leden zou zijn overgestapt. Ik verwees enkel naar een uitspraak van Marie-Rose Morel op een arronidissementsraad in Antwerpen!

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant

zorroaster
22 februari 2004, 01:47
Ja Jan inderdaad, een Vlaams-nationale parij.

Nota bene juist dat wat de N-VA al lang niet meer blijkt te zijn. Of denkt u misschien dat de traditionele Vlaams-nationalist zich zal laten beetnemen door dit schijn-Vlaams kartel! Daarom een pluim voor Bernard Daelemans en co in Brussel om zich hiertegen te verzetten. Daaruit blijkt dat de ware Vlaams-nationalisten zich niet laten doen door het dictaat van het partijbestuur. Uw partijraad mag dan misschien wél bijna unaniem voor hebben gestemd, maar ik vreeds dat de algemene basis zéér ontevreden is. Hoe verklaart u anders dat in diverse afdelingen, men het vrij moeilijk heeft met het hernieuwen van de leden. Het gemor van Gent-Eeklo, Leuven én Brussel is terecht. De CD&V is nog niets veranderd, én heeft in haar meer dan 40-jaar lang bestuur van België voor Vlaanderen niets, maar dan ook niets verwezenlijkt. Het Egmont-pact, of wat dan van Brussel als derde gewest in dit land... Puur volksverraad. U gaat scheep met een partij die diep in haar wortels nog streeds de waterdrager is van het Paleis van Laken, én van België. Als het CD&V dan toch te doen is om het verdedigen van de Vlaamse belangen, waarom wordt er dan met geen woord gerept over de confederale eis in het CD&V-programma, ooit nog gestemd op één of ander congres? Trouwens de N-VA heeft zélf haar onafhankelijkheidseis afgezwakt. Dit was zéér te merken op arrondissementsraden. Toen Marie-Rose Morel terecht opmerkte dat 80% van het N-VA programma gelijkloopt met dat van het Vlaams Blok werd het vooraan waar o.a. Bart De Wever, Koen Kennis, en Fons Duchateau zaten, héél stilletjes. Er werd over gezwegen, het was niet relevant. Of was het enkel maar een kwestie van perceptie?

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant

Uiteraard heeft uw nieuwe partij, het Vlaams Blok, al véél meer voor de Vlaamse zelfstandigheid gerealiseerd dan de CD&V.
Daarom had de N-VA binnen het Vlaams Blok véél meer kunnen teweeg brengen dan binnen het Vlaams Kartel, want het Blok is de motor achter de Vlaamse bestuurlijke zelfstandigheid en heeft daar al verscheidene stappen naar genomen.

Of niet soms? :twisted:

Peace
22 februari 2004, 09:57
Jan Loones,

Ik geloof in het nut van een radikaalvlaamse, republikeinse onafhankelijkheidspartij , die tegelijkertijd staat voor een zeer open samenlevingsmodel,;
dit is niet verzoenbaar met het het rechtsextremisme van het Blok;
kiezers moeten, vanuit verschillende visies op de samenleving, kunnen stemmen voor een vlaamsnationale partij;
we zijn het stadium van de godsvrede allang voorbij;

U geloofd in deze zaken, maar geloven de kiezers daar ook in? Wanneer wij het verschil in kiespotentieel betrachten tussen de N-VA en het Vlams Blok valt toch wel op dat met afstand, het overgrote deel van de Vlaams Nationalisten in de koers van het Vlaams Blok geloofd.

Ik ben een overtuigd Vlaams Nationalist in woord en daad en zal ook telkens dit nodig is voor het Vlaams Nationalisme op de barricaden gaan.
Daarom komen er voor mij maar twee partijen in vraag op wie ik zou kunnen stemmen.

Dat is het Vlaams Blok en de N-VA. Toch stem ik op het Vlaams Blok omdat de koers die de N-VA wenst te volgen geen oplossing is voor de momentele problemen in Vlaanderen en helemaal al geen oplossing biedt voor de problemen die in de toekomst op ons zullen toekomen.

Weliswaar is de onafhankelijkheid van Vlaanderen een uitstekende zaak voor ons maar daar houden dde problemen niet op.
Een zonodig nog veel groter probleem en gevaar zijn de grote hoeveelheid vreemdelingen in ons land.
Het zal jullie ook niet ontgaan zijn dat de weerstand tegen die vreemdelingen met de dag toeneemt en steeds meer mensen in ons land een ander vreemdelingenbeleid eisen.
Hier hebben jullie geen enke antwoord op te bieden.
Jullie willen niet inzien dat ons land langzamerhand gekoloniseerd wordt door mensen die totaal niet inzitten met ons Vlaams Nationalisme of onze Vlaamse cultuur.
Jullie willen enerzijds Vlaanderen onafhankelijk maken van de Walen maar jullie keuren het goed dat onze cultuur en regio, straks ten onder gaat aan de steeds groter wordende hoeveelheid vreemdelingen die zich bovendien niet wensen te integreren maar ons hun cultuur willen opdringen.

Steeds meer mensen beginnen dat in te zien en de weerstand wordt dan ook steeds groter tegen het huidige vreemdelingenbeleid.
Hier zie ik dan ook de grootste reden, waarom steeds meer mensen, waaronder bijzonder veel kiezers van de N-VA de kant van het Blok beginnen te kiezen.
Jullie weigering om met het Blok samen te werken was voor velen de druppel die de emmer deed overlopen.
Ik kan mij zelfs de indruk niet ontdoen dat Bourgeois op de loonlijst van de SP-a staat met de opdracht om een spil tussen het Vlaams Nationalisme te drijven en te zorgen dat het Vlaams Nationalisme niet de grootste partij van Vlaanderen wordt.
Wij hebben een dergelijk scenario immers reeds gezien bij Bert Anciaux.
Denk daar maar eens over na!

Persoonlijk ben ik niet tegen jullie kartel met de CD&V. Voor het Vlaams nationalisme heeft dit enkel maar voordelen.

Jullie zijn nu namelijk verplicht om de CD&V enorm onder druk te zetten om een Vlaamse koers te varen.
Slagen jullie er niet in om van het Belgicistische en Koningsgezinde CD&V een Vlaams Nationalistische partij te maken, dan weten jullie vast wel hoe laat het is wanneer er weer verkiezingen komen. Dan kunnen jullie er 100% zeker van zijn dat bij de N-VA het licht uitgaat.

Slagen jullie er wel in om van de CD&V een Vlaams Natioinalistische partij te maken en werkelijk een verdere defederalisering op gang te zetten, des te beter en dan zie ik ook weer een toekomst voor jullie.
Wie de Vlaams Nationalistische belangen dient is immers niet belangrijk voor mij. Ik stel de Vlaamse belangen boven de partijbelangen.

Dat de CD&V echter op jullie Vlaams Nationalistische koers gaat ingaan is een kans die vergelijkbaar is met 6 goede cijfers in de lotto.
Als jullie er achter komen dat jullie enkel misbruikt worden door de CD&V, dienen jullie alweer mijn belangen.
Jullie kunnen dan niet anders doen als uit deze regering stappen(wanneer jullie er in komen) om niet alle geloofwaardigheid te verliezen.

Of daar de regering over zal valen, denk ik vast niet maar het is toch een deur die jullie weer achter je dichtslaan. Jullie zijn door vallen en opstaan er achter gekomen dat het Vlaams Nationalisme toch in de richting van het VB ligt.

Jan Loones, ik wens je veel succes bij de verkiezingen en vraag je om niet zo een Vlaams Nationalistisch verrader te worden gelijk Bert Anciaux.
Verkoop Vlaanderen niet voor een zeteltje.

Vlaamse democraat
22 februari 2004, 10:54
Ja Jan inderdaad, een Vlaams-nationale parij.

Nota bene juist dat wat de N-VA al lang niet meer blijkt te zijn. Of denkt u misschien dat de traditionele Vlaams-nationalist zich zal laten beetnemen door dit schijn-Vlaams kartel! Daarom een pluim voor Bernard Daelemans en co in Brussel om zich hiertegen te verzetten. Daaruit blijkt dat de ware Vlaams-nationalisten zich niet laten doen door het dictaat van het partijbestuur. Uw partijraad mag dan misschien wél bijna unaniem voor hebben gestemd, maar ik vreeds dat de algemene basis zéér ontevreden is. Hoe verklaart u anders dat in diverse afdelingen, men het vrij moeilijk heeft met het hernieuwen van de leden. Het gemor van Gent-Eeklo, Leuven én Brussel is terecht. De CD&V is nog niets veranderd, én heeft in haar meer dan 40-jaar lang bestuur van België voor Vlaanderen niets, maar dan ook niets verwezenlijkt. Het Egmont-pact, of wat dan van Brussel als derde gewest in dit land... Puur volksverraad. U gaat scheep met een partij die diep in haar wortels nog streeds de waterdrager is van het Paleis van Laken, én van België. Als het CD&V dan toch te doen is om het verdedigen van de Vlaamse belangen, waarom wordt er dan met geen woord gerept over de confederale eis in het CD&V-programma, ooit nog gestemd op één of ander congres? Trouwens de N-VA heeft zélf haar onafhankelijkheidseis afgezwakt. Dit was zéér te merken op arrondissementsraden. Toen Marie-Rose Morel terecht opmerkte dat 80% van het N-VA programma gelijkloopt met dat van het Vlaams Blok werd het vooraan waar o.a. Bart De Wever, Koen Kennis, en Fons Duchateau zaten, héél stilletjes. Er werd over gezwegen, het was niet relevant. Of was het enkel maar een kwestie van perceptie?

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant

Van de N-VA-leden zijn er die zich thuis kunnen voelen in een partij zoals het Vlaams Blok. Maar ik denk dat dit een minderheid is (die opgestapt is na 18 mei 03 of na 14 febr 04)

80% is trouwens lachwekkend.

Het is natuurlijk gemakkelijk om iedereen die opgestapt is in de Vlaams blok hoek te duwen. Het is vooral heel goedkoop. Als de Brussels N-VAers Vlaams blokkers zouden zijn, waarom doen ze dan de moeite om een eigen progressieve partij op te richten. De waarheid is dat er al veel meer progressieve krachten uit de N-VA zijn gestapt dan blokkers omdat zij binnen de N-VA geen enkele kans kregen om hun ideeën te ontplooien. Jan Loones weet waarover ik het heb. Ik heb heel veel respect voor Jan maar ik weet ook dat hij niet de aangewezen persoon was om hier het kartel te komen verdedigen. Het ga je goed Jan in of buiten de N-VA en als je ooit mocht twijfelen...

Fribre
22 februari 2004, 10:59
Van de N-VA-leden zijn er die zich thuis kunnen voelen in een partij zoals het Vlaams Blok. Maar ik denk dat dit een minderheid is (die opgestapt is na 18 mei 03 of na 14 febr 04)

80% is trouwens lachwekkend.

Het is natuurlijk gemakkelijk om iedereen die opgestapt is in de Vlaams blok hoek te duwen. Het is vooral heel goedkoop. Als de Brussels N-VAerd Vlaams blokkers zouden zij waarom doen ze dan de moeite om een eigen progressieve partij op te richten. De waarheid is dat er al veel meer progressieve krachten uit de N-VA zijn gestapt dan blokkers omdat zij binnen de N-VA geen enkele kans kregen om hun ideeën te ontplooien. Jan Loones weet waarover ik het heb. Ik heb heel veel respect voor Jan maar ik weet ook dat hij niet de aangewezen persoon was om hier het kartel te komen verdedigen. Het ga je goed Jan in of buiten de N-VA en als je ooit mocht twijfelen...

Ik heb toch niet gezegd dat iedereen die uit de N-VA stapt Vlaams Blokker is?

Ik ben zelf progressief, maar ik voel me nogaltijd perfect thuis binnen de N-VA.

PS: ben jij één van die drie Brusselaars die die nieuwe lijst gaat oprichten? (gewoon een vraag)

Vlaamse democraat
22 februari 2004, 11:06
Ja, ik ben één van de drie. Het zijn er meer dan drie maar dat hebben ze bij de N-VA blijkbaar nog niet door.

Fribre
22 februari 2004, 11:51
Ja, ik ben één van de drie. Het zijn er meer dan drie maar dat hebben ze bij de N-VA blijkbaar nog niet door.

Veel succes met jullie vlaams progressieve lijst. (gemeend)

Op welke lijst ga je nu stemmen voor Europa? Vlaams Kartel, of toch niet?

Patriot!
22 februari 2004, 11:52
Den N-VA werd opgeslorpt door het Belgicistisch machtsblok CD&v en een mini-prutspartijke staat op. :twisted: :lol: :lol: Leve België.

Fribre
22 februari 2004, 11:55
Den N-VA werd opgeslorpt door het Belgicistisch machtsblok CD&v en een mini-prutspartijke staat op. :twisted: :lol: :lol: Leve België.

Dat hopen jullie... ik moet jullie waarschuwen voor 13 juni. Is er al (psychologische) opvang voorzien? :twisted:

Fribre
22 februari 2004, 12:09
Ja, ik ben één van de drie. Het zijn er meer dan drie maar dat hebben ze bij de N-VA blijkbaar nog niet door.

Veel succes met jullie vlaams progressieve lijst. (gemeend)

Op welke lijst ga je nu stemmen voor Europa? Vlaams Kartel, of toch niet?

Vlaamse democraat
22 februari 2004, 17:51
Ja, ik ben één van de drie. Het zijn er meer dan drie maar dat hebben ze bij de N-VA blijkbaar nog niet door.

Veel succes met jullie vlaams progressieve lijst. (gemeend)

Op welke lijst ga je nu stemmen voor Europa? Vlaams Kartel, of toch niet?

Het enige dat ik weet is dat ik niet Vlaams blok ga stemmen. Ik zal zien wie er op de lijst staat en voor personen stemmen.

Peace
22 februari 2004, 19:35
Bijna ex-N-VAer,

Het enige dat ik weet is dat ik niet Vlaams blok ga stemmen. Ik zal zien wie er op de lijst staat en voor personen stemmen.

Stem toch maar voor het Vlaams Blok. Het is daar en alleen daar dat de Leeuw nog kan Klauwen en waar hij tanden heeft.

Enkel door op het VB te stemmen kun je vooral de socialisten pijn doen, heel veel pijn doen.

Vlaamse democraat
22 februari 2004, 20:12
Bijna ex-N-VAer,

Het enige dat ik weet is dat ik niet Vlaams blok ga stemmen. Ik zal zien wie er op de lijst staat en voor personen stemmen.

Stem toch maar voor het Vlaams Blok. Het is daar en alleen daar dat de Leeuw nog kan Klauwen en waar hij tanden heeft.

Enkel door op het VB te stemmen kun je vooral de socialisten pijn doen, heel veel pijn doen.

Ik zou er vooral mezelf pijn mee doen want het gaat in tegen alles waar ik in geloof (behalve dan misschien het Vlaams-nationale stuk).

Jan Loones
22 februari 2004, 22:38
Ik kom recht van carnaval Oostduinkerke, waar zelfs benevelde kameraden het kartel een kans blijven geven; tot mijn eigen verrassing ,moet ik toegeven;
één van hen raadde mij, weliswaar voor de ochtendstond, de lektuur van Mark Grammens' Journaal 19.2.2004 aan ("Vlaams kartel"); en , 't moet gezegd: zelfs bij niet algeheel nuchtere lezing kan ik het slechts met deze eigenzinnige vlaming eens zijn, eens te meer.
Overigens en algeheeel naast de kwestie: bedankt voor de vriendelijke woorden, dierbare onbekende vrienden. Verwittig mij als ik dreig jullie te ontgoochelen; wie weet helpt dat nog;

FunckyBoy
22 februari 2004, 23:00
Ik vraag mij eigenlijk af of de leden mochten stemmen of ze zoje, zoniet in kartel gaan met CD&v ? Deze vraag stel ik ook bij de CD&v, eigenlijk vooral bij hen, aangezien zijn toch de nodige structuren moeten bezitten voor zo een stemming.
Gaat dit nog over democratie of het vlaams republiekske, of gaat dit over machtshonger?

Graag een antwoord

MVG Funcky