PDA

View Full Version : Homoseksualiteit en islam op Canvas vanavond:


PollyCorrect
23 oktober 2007, 19:48
De presentatrice legde vanavond een link tussen het nazisme van Duitsland en de islam van vandaag in het programma Canvas, dat ging over Homoseksualiteit.

Twee oudere homo's, een koppel dat al 40 jaar samen is, bezocht een tentoonstelling met foto's van allerlei historische homo-momenten.
Dan kwamen de beelden van de jongens in Iran die waren opgehangen, minderjarig en wel, omdat ze homoseks hadden gehad. Dan beelden van 'Neen aan de Kontneuk' affiches van Poolse neo nazi's die de feestgangers op de Gay Pride bekogelden met vanalles.
En dan de foto's van homo's die in concentratiekampen cq gaskamers omkwamen.

De oude man van de reportage vertelde dat hij een concentratiekamp bezocht had en dat hij daar niet goed van werd. En toen deed hij voorzichtig gewag van zijn angst voor de islam ("mensen van de islam") die ook slechte dingen willen voor homomensen.

De presentatrice besloot met de oude wijsheid dat de 'geschiedenis zich herhaalt', ofte dat alles altijd terugkomt.

Bravo Canvas Girl. De VRT leert het wel.

De boodschap was subtiel maar keihard.

Dank dat u de Kijker geen ooglapjes aanreikt.

baseballpolitieker
23 oktober 2007, 19:50
Flahaut, je gaat dringend eens een enquete bij de vrt moeten houden, ik denk dat er een paar mestkevers zitten.:lol:

PollyCorrect
23 oktober 2007, 21:02
Ik hoop dat de VRT nog wat ingaat op deze kwestie. 8O

circe
23 oktober 2007, 21:04
Asjemenou! het tij begint precies wat te keren.

PollyCorrect
23 oktober 2007, 21:11
Asjemenou! het tij begint precies wat te keren.

Ja. Ik vond dat héél knap en dapper van de VRT. Ze beginnen wakker te worden en links te leggen. Tof!

migrantenjong
23 oktober 2007, 21:33
En nu de linksen.


Allee, ik hoor geen linksen.

PollyCorrect
23 oktober 2007, 21:47
En nu de linksen.


Allee, ik hoor geen linksen.

Dat komt omdat die eigenlijk al een tijdje niet meer bestaan.
En als ze denken dat ze wél bestaan, weten ze niet zo goed meer waar ze voor staan. Immigratie welkom? OK. Maar wat als die immigratie intolerante regeltjes komt opleggen en als godsdienstwaanzinnigen gaat handelen tegenover onze minderheden (vrouwen, homo's, joden, kinderen, dieren, Armeniërs, katholieken, boeddisten,....)?

Bhairav
24 oktober 2007, 12:21
De linksen zullen links blijven, zéker als de islam aan de macht is. Tegenover de islam links zijn is niet moeilijk.
Maar ja. Dat snappen de zegevierende rechtsen niet.:lol: Dat de linksen hier gewoon een nieuwe vijand hebben, IPV die grijze saaie VBers en aanverwanten, nu zijn ze tegen de islam.

Ovidius
24 oktober 2007, 12:32
Goede reportage op een goed moment en relevant, broodnodig ook.

Uh-Huh
25 oktober 2007, 21:40
Homoseksualiteit wordt niet geaccepteerd in 'de islam', net zoals ze ook niet geaccepteerd wordt in het christen- en jodendom. Dat is niets nieuws en de meeste mensen weten dat. Gelukkig mogen we ook zelf onze godsdienst of levensovertuiging kiezen. Dus waarvoor zou ik mij moeten opwinden of zorgen over maken?

@PollyCorrect: Ben jij zelf trouwens geen jood(se)?

migrantenjong
25 oktober 2007, 22:50
Homoseksualiteit wordt niet geaccepteerd in 'de islam', net zoals ze ook niet geaccepteerd wordt in het christen- en jodendom. Dat is niets nieuws en de meeste mensen weten dat. Gelukkig mogen we ook zelf onze godsdienst of levensovertuiging kiezen. Dus waarvoor zou ik mij moeten opwinden of zorgen over maken?

@PollyCorrect: Ben jij zelf trouwens geen jood(se)?

Aantal zweepslagen per week in Europee landen: 0

Aantal zweepslagen per week in Moslimlanden : nadert naar oneindig.

Uh-Huh
25 oktober 2007, 23:00
Aantal zweepslagen per week in Europee landen: 0

Aantal zweepslagen per week in Moslimlanden : nadert naar oneindig.
Relevantie van je opmerking: 0

tenzij je één of andere gek bent die denkt te leven in een moslimland....

migrantenjong
25 oktober 2007, 23:17
Relevantie van je opmerking: 0

tenzij je één of andere gek bent die denkt te leven in een moslimland....

Wist je, dat er mensen leven in moslimlanden?

Mensen, die ook hun seksualiteit willen hebben.

Links zijn is blijkbaar gelijk aan laf zijn. Mekkeren als het mag, zwijgen en in't rijtje lopen als't niet mag.

Visjnu
26 oktober 2007, 08:21
Wist je, dat er mensen leven in moslimlanden?

Mensen, die ook hun seksualiteit willen hebben.

Links zijn is blijkbaar gelijk aan laf zijn. Mekkeren als het mag, zwijgen en in't rijtje lopen als't niet mag.

En hoe gaat polarisatie homosexuelen in "moslimlanden" juist helpen?

Wautd
26 oktober 2007, 12:43
nvm

migrantenjong
26 oktober 2007, 12:44
En hoe gaat polarisatie homosexuelen in "moslimlanden" juist helpen?

Niks polarisatie.

Legaliseren of JDAM.

PollyCorrect
26 oktober 2007, 13:06
@PollyCorrect: Ben jij zelf trouwens geen jood(se)?

Relevantie van vraag?
Al was ik een zwarte joodse lesbo, dan nog hoef je dat niet te weten.

Metternich
26 oktober 2007, 13:40
Homoseksualiteit wordt niet geaccepteerd in 'de islam', net zoals ze ook niet geaccepteerd wordt in het christen- en jodendom. En terecht ook

schaduwrijk
26 oktober 2007, 14:41
aah de rechtsen zijn homoliefhebbers, nieuws nieuws...

santos
26 oktober 2007, 15:45
Relevantie van vraag?
Al was ik een zwarte joodse lesbo, dan nog hoef je dat niet te weten.

LOL maar dan hadden we u wel graag eens ontmoet :p

santos
26 oktober 2007, 15:47
En terecht ook

*geeuw*
AL een geluk dat mensen van uw allooi niet aan de macht komen.

filosoof
26 oktober 2007, 15:55
aah de rechtsen zijn homoliefhebbers, nieuws nieuws...
Rechtsen houden van homos, dat is toch een bekend gegeven! Je moet hun reacties maar lezen: die druipen van onderdrukt verlangen:twisted:

migrantenjong
26 oktober 2007, 16:57
Rechtsen houden van homos, dat is toch een bekend gegeven! Je moet hun reacties maar lezen: die druipen van onderdrukt verlangen:twisted:

Wij (radicaal-rechts en Vlaemsch-Dietsche natschionalischten uitgesloten) zijn de enige die homo's verdedigen wanneer ze volgens "de wetten van een land" op barbaarse wijze worden behandeld. Links vindt het prima.

Dat duidt op een zekere homoerotische masochisme bij links.

ccalbergg
26 oktober 2007, 18:39
Wist je, dat er mensen leven in moslimlanden?

Mensen, die ook hun seksualiteit willen hebben.

Links zijn is blijkbaar gelijk aan laf zijn. Mekkeren als het mag, zwijgen en in't rijtje lopen als't niet mag.
zoals op de congressen van het Eigen Belang !

PollyCorrect
27 oktober 2007, 16:16
LOL maar dan hadden we u wel graag eens ontmoet :p

:lol: