PDA

View Full Version : Over dit forum


Maarten Malaise
24 februari 2004, 15:14
De bedoeling van dit forum bestaat erin dat leden van het Vlaams Kartel, zijnde N-VA'ers en CD&V'ers rustig met elkaar kunnen communiceren. Dit forumonderdeel is zo ingesteld dat het enkel te zien is voor leden van de gebruikersgroep 'Vlaams Kartel'. Fribre is jullie groepsmoderator en Seba en Fribre zijn subforummoderators.

Veel plezier met dit babbelhoekje ;-)

Maarten

Jan Loones
25 februari 2004, 15:38
bedankt en gelukgewenst : jullie hebben de gepaste ideeen op de juiste momenten;

zorroaster
28 februari 2004, 16:36
Kijk maar uit voor trollen. Er zijn al genoeg BUB'ers die zich hier hebben voorgedaan als "ontgoochelde CD&V'ers". Hou de plotse nieuwkomers dus goed in de gaten...

Fribre
28 februari 2004, 16:38
Zullen we zeker doen.

Hoewel het wel kan dat N-VA'er en CD&V'ers zich aanmelden omdat ze van dit forum hoorden op www.vlaamskartel.tk

Daar heb ik namelijk het initiele forum moeten sluiten wegens misbruik :roll: en ik verwijs ze door naar hier :wink:

Maarten Malaise
28 februari 2004, 19:00
Zullen we zeker doen.

Hoewel het wel kan dat N-VA'er en CD&V'ers zich aanmelden omdat ze van dit forum hoorden op www.vlaamskartel.tk

Daar heb ik namelijk het initiele forum moeten sluiten wegens misbruik :roll: en ik verwijs ze door naar hier :wink:

Dat kunnen wij enkel toejuichen ;-)

Maarten

Philips Inc.
8 april 2004, 20:00
Leuk initiatief!

Fribre
24 april 2004, 19:12
Deelforumbeleid:

Zijn toegelaten:

- Zij die voor CD&V en/of N-VA zeggen te stemmen, hetzij Europees, hetzij Vlaams, hetzij allebei
- Partij-onafhankelijken (in uitzonderlijke gevallen)
- Zwevende kiezers

Uitgesloten zijn dus:

- leden van andere partijen

giserke
12 mei 2004, 10:11
Ik heb hier zo een beetje de topics zitten lezen, ik zou die onafhankelijke schrappen uit de lijst, want er worden hier en daar toch een aantal zaken gezegd die niet echt reclame zijn voor het kartel