PDA

View Full Version : Criminaliteitsstatistieken moslims?


Hashiwokakero
22 november 2007, 23:58
Weet er iemand statistieken, cijfers, in verband met moslims en hoge criminaliteitscijfers?

Liefst zo veel mogelijk van over heel de wereld, het is echt de kwantiteit die eens telt en niet de kwaliteit.8-)

The Paulus Experience
23 november 2007, 00:05
De moslimcriminaliteitscijfers blijken overal ter wereld het hoogst onder Moslims.

Hashiwokakero
23 november 2007, 00:06
De moslimcriminaliteitscijfers blijken overal ter wereld het hoogst onder Moslims.Dat weet ieder nuchter mens maar ik ken iemand die dat absoluut blijft ontkennen, maar absoluut wel heilig gelooft in statistieken, dus... Weet jij er geen?

StevenNr1
23 november 2007, 00:07
Paulus grapje is u ontgaan?

Savatage
23 november 2007, 00:08
Hehe :-)

Probeer anders eens te zoeken naar dat rapport van Van San.

Hashiwokakero
23 november 2007, 00:14
Paulus grapje is u ontgaan?Nee dat is eigenlijk wat ik juist zoek, moslimcriminaliteit in de moslimmaatschappij.

praha
23 november 2007, 00:38
Hehe :-)

Probeer anders eens te zoeken naar dat rapport van Van San.
tenzij er hier sprake zou zijn van een nieuw rapport : dat onderzoek waarop dat rapport bebaseerd is is twee keer niks waard en de gehanteerde data hebben geen iota te maken met statistiek...

los van dit staat er nergens in dat er een causaal verband zou bestaan tussen etnie en criminaliteit ... ten spijt van wie dat er graag in zou willen lezen
zelfs Van San zelf zei dit nadrukkelijk

dus gesteld, dat het verder dan nog okay zou zijn... wat leert ons dat ivm met verhoogde criminaliteitgraad bij allochtonen ?

overigens heel die discussie is hier al een paar jaar geleden gevoerd... het besluit was dat heel wat mensen blijkbaar zaken zien die er niet in stonden gesterkt door de uitspraak van Van San dat het politieke establishment het taboe dat er rond hing niet wou doorbreken

praha
23 november 2007, 00:39
Nee dat is eigenlijk wat ik juist zoek, moslimcriminaliteit in de moslimmaatschappij.
8O
zoek je dat ?
en wat wil je daar nu precies mee aanvangen ?
da's wel helemaal appelen met peren vergelijken, lijkt me

Hashiwokakero
23 november 2007, 00:56
8O
zoek je dat ?
en wat wil je daar nu precies mee aanvangen ?
da's wel helemaal appelen met peren vergelijken, lijkt meIk zoek gewoon cijfers, oke?:-P Moet niet precies dat zijn...;-)

praha
23 november 2007, 01:07
Ik zoek gewoon cijfers, oke?:-P Moet niet precies dat zijn...;-)
geen idee waar je die kan vinden... maar ze lijken me volkomen irrelevant.. daar je in zulke maatschappij andere normen, andere wetten andere straffen hebt

maar wat bedoel je precies ?
moslimcriminaliteit in een moslimmaatschappij ?
wil je dan cijfers over pakweg handtassendiefstal in de SA gepleegd door moslims of watte ?

PS. ik ben radeloos op zoek naar dat rapportje van Marion Van San, 'k dacht dat ik die pdf of wat dan ook opgeslagen had, en op 't net is het uiteraard niet meer te vinden tssss
iemand ?

styllo_ben
23 november 2007, 01:45
Nee dat is eigenlijk wat ik juist zoek, moslimcriminaliteit in de moslimmaatschappij.

als je dit zo definieert, kan je haast geen ander cijfer uitkomen dan 100%

en dan zelfvoldaan achterover leunen en een niet gemeende zucht laten weerklinken: ziet ge wel, het zijn altijd de moslims...




:roll:

styllo_ben
23 november 2007, 01:47
jezus hoe dom kan iemand zijn

filosoof
23 november 2007, 02:11
Weet er iemand statistieken, cijfers, in verband met moslims en hoge criminaliteitscijfers?

Liefst zo veel mogelijk van over heel de wereld, het is echt de kwantiteit die eens telt en niet de kwaliteit8-)het is echt de kwantiteit die eens telt en niet de kwaliteit:roll: :roll: :roll:
Duimzuigen dus...
Néé, ik ben niet verwonderd na 't lezen van je posts tot nu.

Wolf
23 november 2007, 06:09
Weet er iemand statistieken, cijfers, in verband met moslims en hoge criminaliteitscijfers?

Liefst zo veel mogelijk van over heel de wereld, het is echt de kwantiteit die eens telt en niet de kwaliteit.8-)

Dat is staatsgeheim!

Alleen al het vermelden van "Moslims en criminaliteit" in dezelfde zin is volgens de linkse tovenaars 'VERBODEN'. :stalin:

system
23 november 2007, 10:20
Dat is staatsgeheim!

Alleen al het vermelden van "Moslims en criminaliteit" in dezelfde zin is volgens de linkse tovenaars 'VERBODEN'. :stalin:

Vraag is natuurlijk: waarom is de criminaltiteit zo hoog? Als 'men' mensen systematisch werk weigert omdat ze een arabische naam hebben, dan weet ik waar de criminelen zitten: namelijk bij 'men'.

filosoof
23 november 2007, 10:21
als je dit zo definieert, kan je haast geen ander cijfer uitkomen dan 100%

en dan zelfvoldaan achterover leunen en een niet gemeende zucht laten weerklinken: ziet ge wel, het zijn altijd de moslims...




:roll:Idd lijkt dat de bedoeling.

circe
23 november 2007, 10:29
Het aantal moslims dat in België in de cel zit, wordt geschat op 3.000 tot 4.000.

De volledige gevangenispopulatie vindt u hier: http://www.npdata.be/Data/Gevangenis/gevangenen-90-05.htm

--------------------------

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_579107.html


--------------------------

Gaande van één derde tot bijna de helft ongeveer --. Voor 5% van de bevolking, dat was het toch hé?

StevenNr1
23 november 2007, 11:56
Dat is staatsgeheim!

Alleen al het vermelden van "Moslims en criminaliteit" in dezelfde zin is volgens de linkse tovenaars 'VERBODEN'. :stalin::roll:

Hashiwokakero
23 november 2007, 12:01
jezus hoe dom kan iemand zijnAmaai jij bent kortzichtig, in vergelijking met andere landen eh. U bent hier serieus afgegaan.:lol:

styllo_ben
23 november 2007, 12:05
Amaai jij bent kortzichtig, in vergelijking met andere landen eh. U bent hier serieus afgegaan.:lol:


hoezo afgegaan.

In vergelijking met andere (niet islamitische) landen, zal de moslimcriminaliteit (trouwens, dit is een nieuw woord, wat is de definitie ervan?) in moslimlanden voor bijna 100% aan moslims toe te schrijven zijn. Correct toch.

:roll:

styllo_ben
23 november 2007, 12:09
maar ik weet wel wat je bedoelt hoor. Je wilt gewoon weten of in moslimlanden proportioneel meer misdaad voorkomt dan in andere landen. Als je het zo formuleert ipv "moslimcriminaliteit" wordt het wel duidelijk wat je wil weten.

Ik weet niet of hierover cijfers bestaan maar je kan bv. wel gaan kijken naar de ranking van steden en landen waar de meeste moorden plaatsvinden en zien op welke plaats de de moslimsteden of landen staan.

Dit is slechts een afgeleide, het zou niks zeggen over de proporties. maar die kleine berekening kan je wel zelf maken zeker.

styllo_ben
23 november 2007, 12:11
onderzoeken zoals deze bv. maar dan internationaal:

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Buitenland/article/detail/54169/2007/11/23/Aantal-moorden-in-New-York-op-laagste-peil-in-ruim-40-jaar.dhtml

styllo_ben
23 november 2007, 12:13
ik heb geen cijfers bij de hand, maar algemeen wordt toch gezegd dat enkele latijns-Amerikaanse steden, New York en de steden van Zuid-Afrika de dodelijkste steden zijn.

Nope, geen moslimlanden in de lijst.

:-(









:lol:







:roll:

Hashiwokakero
23 november 2007, 12:15
maar ik weet wel wat je bedoelt hoor. Je wilt gewoon weten of in moslimlanden proportioneel meer misdaad voorkomt dan in andere landen. Als je het zo formuleert ipv "moslimcriminaliteit" wordt het wel duidelijk wat je wil weten.

Ik weet niet of hierover cijfers bestaan maar je kan bv. wel gaan kijken naar de ranking van steden en landen waar de meeste moorden plaatsvinden en zien op welke plaats de de moslimsteden of landen staan.

Dit is slechts een afgeleide, het zou niks zeggen over de proporties. maar die kleine berekening kan je wel zelf maken zeker.Dit zijn zo personen waar ik meer respect voor krijg na een hevige discussie.8-)

Hashiwokakero
23 november 2007, 12:16
ik heb geen cijfers bij de hand, maar algemeen wordt toch gezegd dat enkele latijns-Amerikaanse steden, New York en de steden van Zuid-Afrika de dodelijkste steden zijn.

Nope, geen moslimlanden in de lijst.

:-(









:lol:







:roll:Zegt natuurlijk ook niet alles, want wat wordt daar geregistreerd.:roll:

styllo_ben
23 november 2007, 12:25
Dit zijn zo personen waar ik meer respect voor krijg na een hevige discussie.8-)

jammer dat je nu al respect voor mij krijg want ik wou eerst nog een vervelende opmerking maken over je nickname.

Maar ik zal dat maar laten zeker. :-D

styllo_ben
23 november 2007, 12:32
Zegt natuurlijk ook niet alles, want wat wordt daar geregistreerd.:roll:

moorden komen in de landen die ik opsomde meer voor dan in moslimlande. ook al heb ik geen cijfers bij de hand maar dat is vaak genoeg met cijfers aangetoond en dat blijft wel hangen in iemands geheugen.

Verkrachting komt bv. ook veel meer voor in (Katholiek) Sub Sahara met als topland opnieuw Zuid-Afrika.

Wat drugsgebruik betreft zijn de Europese landen, Rusland en de VS ook ditmaal de "gelukkige die in de prijzen vallen".

enz enz.

Weet ge wat, probeer nu eens gewoon op een objectieve manier naar cijfers te kijken in plaats van dwangmatig op zoek te gaan naar zaken waarmee je denkt de moslims zwart te kunnen maken.

Bovenbuur
23 november 2007, 12:41
Hier (http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/FA26E32C-250B-4D1D-B3B9-35085B6C48BC/0/2005verdachtvancriminaliteit.pdf) een Nederlands onderzoek wat ik al eerder heb gepost. Antillianen en Dominicanen scoren het hoogst, met volgens mij relatief weinig moslims...

circe
23 november 2007, 13:43
Verkrachting komt bv. ook veel meer voor in (Katholiek) Sub Sahara met als topland opnieuw Zuid-Afrika.

Uiteraard. Net zomin als homosexualiteit komt verkrachting of incest AMPER voor in islamitische landen! 8-)

af en toe is er wel eens een hoer overspelig, maar die stenigen ze dan netjes tot ze dood is. en de paar homo's die ze tegenkomen hangen ze op! Verder niks aan het handje. Endochterlief krijgt gewoon een ongelukje als ze naar de verkeerde man heeft gekeken.

Pies Descalzos
23 november 2007, 15:47
.

Uiteraard. Net zomin als homosexualiteit komt verkrachting of incest AMPER voor in islamitische landen! 8-)

af en toe is er wel eens een hoer overspelig, maar die stenigen ze dan netjes tot ze dood is. en de paar homo's die ze tegenkomen hangen ze op! Verder niks aan het handje. Endochterlief krijgt gewoon een ongelukje als ze naar de verkeerde man heeft gekeken.

Wat een perfecte, wonderbaarlijke samenleving. Je zou er 5x/dag voor door de kniëen gaan... :lol:

styllo_ben
23 november 2007, 16:45
.

Uiteraard. Net zomin als homosexualiteit komt verkrachting of incest AMPER voor in islamitische landen! 8-)

af en toe is er wel eens een hoer overspelig, maar die stenigen ze dan netjes tot ze dood is. en de paar homo's die ze tegenkomen hangen ze op! Verder niks aan het handje. Endochterlief krijgt gewoon een ongelukje als ze naar de verkeerde man heeft gekeken.

wat heeft dit er nu mee te maken. ik heb niet gezegd dat misdaad amper voorkomt in islamitische landen. evenmin gaat de topic over hoe sommige landen staan tegenover zedelijke dinges.

je gaat hier wel heel kort door de bocht.

get a life man

Hashiwokakero
23 november 2007, 16:46
moorden komen in de landen die ik opsomde meer voor dan in moslimlande. ook al heb ik geen cijfers bij de hand maar dat is vaak genoeg met cijfers aangetoond en dat blijft wel hangen in iemands geheugen.

Verkrachting komt bv. ook veel meer voor in (Katholiek) Sub Sahara met als topland opnieuw Zuid-Afrika.

Wat drugsgebruik betreft zijn de Europese landen, Rusland en de VS ook ditmaal de "gelukkige die in de prijzen vallen".

enz enz.

Weet ge wat, probeer nu eens gewoon op een objectieve manier naar cijfers te kijken in plaats van dwangmatig op zoek te gaan naar zaken waarmee je denkt de moslims zwart te kunnen maken.Ik ben veel objectiever als je denkt, ik zou alleen niet weten waarom mijn uitspraken objectief zouden moeten zijn.

Leve de nultolerantie dus.:-D

filosoof
23 november 2007, 16:49
Dat is staatsgeheim!

Alleen al het vermelden van "Moslims en criminaliteit" in dezelfde zin is volgens de linkse tovenaars 'VERBODEN'. :stalin:Godwinpunt...

styllo_ben
23 november 2007, 16:51
Ik ben veel objectiever als je denkt, ik zou alleen niet weten waarom mijn uitspraken objectief zouden moeten zijn.

Leve de nultolerantie dus.:-D

ah ok dan je bent objectief.

hoe verzin je dan het woord moslimcriminaliteit, een gedrocht van een woord???

:lol:

Hashiwokakero
23 november 2007, 16:59
ah ok dan je bent objectief.

hoe verzin je dan het woord moslimcriminaliteit, een gedrocht van een woord???

:lol:Moest ik hebben gezegd christencriminaliteit had je er zeker geen problemen mee gehad.:evil: En dat is even lelijk.:-P

Winterhamer
23 november 2007, 17:35
35% van de verdachten tussen 12-24jr in Utrecht Marokkaans..!

Artikel in het landelijke ochtendkrantje METRO van dinsdag 03/04/2007:

Relatief veel Marokkanen verdacht in regio Utrecht

STRAFBAAR. In verhouding worden in Utrecht veel Marokkaanse jongeren tussen de 12 en 24 jaar verdacht van strafbare feiten. Om deze ontwikkeling te stoppen en preventieve maatregelen te nemen, is gisteren in het stadhuis een convenant getekend door onder meer gemeente, politie en maatschappelijke organisaties.

HET CONVENANT is onderdeel van Netwerk Inzicht, een samenwerking tussen diverse instanties, dat twee jaar geleden een pilot begon in Utrecht.
Na een korte impasse door een fusie is het netwerk sinds gisteren weer volledig opgestart.
"Marokkaanse jongeren zijn oververtegenwoordigd als het gaat om jeugdige verdachten", vertelt Floor Hufner van de gemeente Utrecht.

VAN DE GROEP jongeren tussen de 12 en 24 jaar in Utrecht is elf procent Marokkaans; van de jeugdige verdachten in dezelfde leeftijdscategorie is 35 procent Marokkaans. "Het netwerk is bedoeld om bepaalde thema's te bespreken die leven, maar ook om met individuele gevallen om te gaan. Zo kan een vertegenwoordiger uit de Marokkaanse gemeenschap een intermediair zijn tussen ouders en justitie".
Er heerst vaak wantrouwen bij ouders over het rechtssysteem. "Terwijl ze wel heel veel vertrouwen hebben in hun kinderen", meent Hufner.
"Die ouderbetrokkenheid moet verbeteren".

styllo_ben
23 november 2007, 17:56
Moest ik hebben gezegd christencriminaliteit had je er zeker geen problemen mee gehad.:evil: En dat is even lelijk.:-P

ook dat bestaat niet.

hou op van dingen uit uw duim te zuigen en spoken te zien.

Er bestaat niet zoiets als christencriminaliteit, evenmin bestaat moslimcriminilaliteit, belgencriminaliteit, jodencriminaliteit, zwedencriminaliteit, brittencriminaliteit enz.

Wat wel bestaat is criminaliteit, criminieel en criminologie. :roll:

Hashiwokakero
23 november 2007, 20:45
ook dat bestaat niet.

hou op van dingen uit uw duim te zuigen en spoken te zien.

Er bestaat niet zoiets als christencriminaliteit, evenmin bestaat moslimcriminilaliteit, belgencriminaliteit, jodencriminaliteit, zwedencriminaliteit, brittencriminaliteit enz.

Wat wel bestaat is criminaliteit, criminieel en criminologie. :roll:Dan is er vanaf vandaag een nieuw woord aan jouw woordenschat bijgekomen.

btw: bestaat criminieel?:lol:

styllo_ben
23 november 2007, 21:46
Dan is er vanaf vandaag een nieuw woord aan jouw woordenschat bijgekomen.

btw: bestaat criminieel?:lol:

tikfoutje

grow up!

styllo_ben
23 november 2007, 21:48
en?


al cijfers kunnen vinden die uw vooroordelen over hoe crimineel de moslimlanden wel niet zijn, kunnen bevestigen?