PDA

View Full Version : Tavek is de negentwintigste forummer van de week


Pagina's : [1] 2

Pluche
28 november 2007, 09:51
voilla het is weer woensdag, Groentje-18 heeft Tavek als haar opvolger gekozen, Tavek beschrijft zichzelf als volgt:

Ik ben 24 jaar oud en afkomstig uit het Limburgs Maasland, waar ik tot op mijn 18de ook school heb gelopen. Daarna ben ik naar Nederland getrokken om een Ingenieursopleiding te gaan volgen. Op dit moment ben ik werkzaam in de ruimtevaartindustrie als wetenschappelijk medewerker. Alhoewel dit leuk klinkt, ben ik hier toch niet tevreden mee, en omscholing lijkt zich op te dringen.

Mijn hobbies zijn uitgaan, bioscoop, lezen en sport (zwemmen, lopen, skieen). Kwa politiek ben ik een vreemde eend, want ik heb namelijk niet echt een ideologie of stroming waarmee ik me identificeer. Ik beoordeel iedere situatie afzonderlijk en zal vaak op intuitie en gevoel afgaan. Leefmilieu en onderwijs vind ik van primair belang.

Pluche
28 november 2007, 09:52
De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer eet je frietjes per maand en wat is je lievelingssaus?

Pluche
28 november 2007, 10:08
Als je minister van onderwijs was, wat zou je dan veranderen?

Groentje-18
28 november 2007, 10:14
Op dit moment ben ik werkzaam in de ruimtevaartindustrie als wetenschappelijk medewerker. Alhoewel dit leuk klinkt, ben ik hier toch niet tevreden mee, en omscholing lijkt zich op te dringen.

Waarom? En welke opleiding had je dan in gedachten?

Tavek
28 november 2007, 11:38
De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer eet je frietjes per maand en wat is je lievelingssaus?

Ik heb ze erg graag, maar maak er maar 1 keer per maand van. Een avond na het stappen frietjes eten zorgt er voor dat de dag erna ik niks aan sport kan doen.

Ik eet ze het liefste speciaal (met uitjes)
Ik haat satesaus

Hashiwokakero
28 november 2007, 12:35
Wat is je standpunt inzake de Belgische staatsstructuur?

Hashiwokakero
28 november 2007, 12:36
Wat is je lievelingskleur?

Hashiwokakero
28 november 2007, 12:36
You have sisters or brothers?

Tavek
28 november 2007, 12:41
Wat is je standpunt inzake de Belgische staatsstructuur?

De federale staat behouden. Maar ik wens wel een grondige doorlichting van het systeem, en een bevoegheidsverdeling om de staat zo efficient mogelijk te houden met de solidariteit in het achterhoofd.

Ik ben niet tegen meer bevoegdheden voor Vlaanderen als het een efficientere service oplevert.

Tavek
28 november 2007, 12:41
Wat is je lievelingskleur?

Blauw ;-)

Tavek
28 november 2007, 12:42
You have sisters or brothers?

1 broer

Hashiwokakero
28 november 2007, 12:45
De federale staat behouden. Maar ik wens wel een grondige doorlichting van het systeem, en een bevoegheidsverdeling om de staat zo efficient mogelijk te houden met de solidariteit in het achterhoofd.

Ik ben niet tegen meer bevoegdheden voor Vlaanderen als het een efficientere service oplevert.En wat verstaat u onder solidariteit?

Vindt u het normaal dat wij als Vlamingen per persoon meer geld in de oeverloze bodem van Wallonie stoppen als de Amerikanen aan hun Anti-Terrorisme Oorlogen, http://www.nationalpriorities.org/Cost-of-War/Cost-of-War-3.html .

Hashiwokakero
28 november 2007, 12:47
Met welk browser surft je?

Hashiwokakero
28 november 2007, 12:47
Eet je veel chips?

Tavek
28 november 2007, 12:52
Waarom? En welke opleiding had je dan in gedachten?

Ik krijg geen voldoening uit het werk dat ik nu doe als academisch geschoold ingenieur. Het is vooral papierwerk, plannen, organiseren, en een klein beetje echt technisch bezig zijn. In de ruimtevaart is dit nog veel erger. Wij zijn een papierfabriek. 1 klein instrument voor een satteliet betekent al snel een winkelwagen aan documenten. Promoveren, is dan wel weer erg wetenschappelijk bezig zijn, maar ik heb 2 aanbiedingen afgeslaan omdat het onderwerp gewoon niet goed aanvoelde. Ik kon me er geen 4 jaar mee bezig houden.

Aangezien ik graag bezig ben met mensen, een brede interesse heb in de geschiedenis, cultuur en politiek, ben ik aan het kijken of ik nergens een Master opleiding vind in die branche (cultuurwetenschappen). Eentje waar ik toelating toe heb met mijn MSc/BSc. De Universiteit van Maastricht heeft er allesinds eentje ;) Ik financier overigens alles zelf. Mijn ouders hebben al lang geleden hun handen teruggetrokken.

Tavek
28 november 2007, 12:59
Met welk browser surft je?

Internet Explorer, aangezien ik hier op een computer van het werk zit. Thuis heb ik firefox.

Tavek
28 november 2007, 13:03
En wat verstaat u onder solidariteit?

Vindt u het normaal dat wij als Vlamingen per persoon meer geld in de oeverloze bodem van Wallonie stoppen als de Amerikanen aan hun Anti-Terrorisme Oorlogen, http://www.nationalpriorities.org/Cost-of-War/Cost-of-War-3.html .

Solidariteit is dat de sterken mee helpen de lasten van de zwakkeren te dragen. Aangezien er in Vlaanderen meer rijken zijn, is het zo dat er geld vloeit naar wallonie via dit mechanisme. Daar is niks verkeerd aan in mijn ogen. Zolang dit niet leidt tot immobilisme, wat nu wel het geval is.

Overigens geef ik veel liever geld aan Wallonie dan aan een oorlog. Iedere cent die men uitgeeft aan een oorlog, is een cent teveel.

Tavek
28 november 2007, 13:04
Eet je veel chips?

Vroeger wel, nu niet.

Vooral lays superchips ging er wel in.

Hashiwokakero
28 november 2007, 13:14
Solidariteit is dat de sterken mee helpen de lasten van de zwakkeren te dragen. Aangezien er in Vlaanderen meer rijken zijn, is het zo dat er geld vloeit naar wallonie via dit mechanisme. Daar is niks verkeerd aan in mijn ogen. Zolang dit niet leidt tot immobilisme, wat nu wel het geval is.

Overigens geef ik veel liever geld aan Wallonie dan aan een oorlog. Iedere cent die men uitgeeft aan een oorlog, is een cent teveel.Jij bent dus een communist? Want als altijd de rijkere geld moeten geven aan de armere, en je laat dit proces eeuwig doorgaan heeft iedereen een gelijk inkomen, sommige met de handen in de zakken en sommige met hard werken.

Hashiwokakero
28 november 2007, 13:15
Vroeger wel, nu niet.

Vooral lays superchips ging er wel in.Zout, paprika of iets anders?

Hashiwokakero
28 november 2007, 13:15
Hoeveel uur slaap je gemiddeld per dag?

Ramón Gitannes
28 november 2007, 13:31
Van welk gebouw ben je onder de indruk en waarom?
Heb je vandaag iets nieuw geleerd, zoja wat?

Tavek
28 november 2007, 13:42
Jij bent dus een communist? Want als altijd de rijkere geld moeten geven aan de armere, en je laat dit proces eeuwig doorgaan heeft iedereen een gelijk inkomen, sommige met de handen in de zakken en sommige met hard werken.

Ik zeg dat ik een systeem waarin de mensen met hoge inkomens meer belastingen moeten betalen goed vind. Sterke schouders dragen meer van de lasten. Omdat ze dat ook kunnen. Ik vind het ethisch meer verantwoord om de eigennaar van een BMW die woont in een villa meer te belasten dan een alleenstaande vrouw die iedere cent moet omkeren om rond te komen.

Bij een flat tax zal nr 1 enorm winnen, en nr 2 zal serieus inboeten.

Tavek
28 november 2007, 13:45
Hoeveel uur slaap je gemiddeld per dag?

Euh...

12pm-9am om eerlijk te zijn. Ik ben geen ochtendmens. Ik kom dus ook wat later aan op mijn werk. En ik vertrek ook later.

Hashiwokakero
28 november 2007, 14:45
Ik zeg dat ik een systeem waarin de mensen met hoge inkomens meer belastingen moeten betalen goed vind. Sterke schouders dragen meer van de lasten. Omdat ze dat ook kunnen. Ik vind het ethisch meer verantwoord om de eigennaar van een BMW die woont in een villa meer te belasten dan een alleenstaande vrouw die iedere cent moet omkeren om rond te komen.

Bij een flat tax zal nr 1 enorm winnen, en nr 2 zal serieus inboeten.Bedenk wel dat ALLE vlamingen aan ALLE walen betalen, er zijn dus duizenden arme Vlamingen die aan rijke Walen betalen, waarom denk je dat we dit willen afschaffen. Dat wij die regeling in ons land hebben en zij die regeling in hun land want anders bekom je hallucinante scenario's zoals de arme vlaming die aan de rijke waal betaalt.

Tavek
28 november 2007, 14:55
Bedenk wel dat ALLE vlamingen aan ALLE walen betalen, er zijn dus duizenden arme Vlamingen die aan rijke Walen betalen, waarom denk je dat we dit willen afschaffen. Dat wij die regeling in ons land hebben en zij die regeling in hun land want anders bekom je hallucinante scenario's zoals de arme vlaming die aan de rijke waal betaalt.

Hoezo betalen ALLE Vlamingen aan ALLE Walen ? Ik dacht dat het systeem zo was dat de rijkeren meebetalen voor de armen. En aangezien Vlaanderen rijker is, zal er dus een netto geldstroom zijn naar Wallonie. Een arme in Vlaanderen zal dus niet betalen voor een rijke Waal.

Correct me if I am wrong btw....

duveltje382
28 november 2007, 15:07
Wat denk jij over het euthanasie ?

duveltje382
28 november 2007, 15:08
Homohuwelijk,ja of nee?
En waarom

Tavek
28 november 2007, 15:23
Wat denk jij over het euthanasie ?

Moet kunnen. Ik geloof niet in een God, of een hoger wezen. De mens is meester over zijn eigen lot, en dus ook over zijn eigen leven. Als we pijn en lijden kunnen voorkomen, waarom niet.

Tavek
28 november 2007, 18:21
Homohuwelijk,ja of nee?
En waarom

Als twee mensen van elkaar houden, en samen willen leven, vind ik het niet meer als normaal dat ze kunnen trouwen om dezelfde rechten te krijgen als een heterosexueel koppel dat hetzelfde doet.

Ik vind het veel storender dat blijkbaar HIV toch (alweer) een homozaak is aan het worden. Er moeten daar wel dringend maatregelen getroffen worden, en ik denk zeker niet dat de doelgroep van de trouwende homos viseren iets uitmaakt. In tegendeel, veel HIV zul je bij hun niet vinden.

Hashiwokakero
28 november 2007, 18:29
Hoezo betalen ALLE Vlamingen aan ALLE Walen ? Ik dacht dat het systeem zo was dat de rijkeren meebetalen voor de armen. En aangezien Vlaanderen rijker is, zal er dus een netto geldstroom zijn naar Wallonie. Een arme in Vlaanderen zal dus niet betalen voor een rijke Waal.

Correct me if I am wrong btw....
Dat gebeurt dus wel want Vlaams geld (van rijken en armen) stroomt naar Waalse handen (rijke en armen).

Tavek
28 november 2007, 18:37
Als je minister van onderwijs was, wat zou je dan veranderen?

Ik zou leerkrachten beter screenen en minder incompetent volk voor de klassen zetten. Op dit moment staan er echt figuren voor de klas...dat wil je niet weten. Onderwijs is van dusdanig belang dat kinderen kwaliteit verdienen. Leerkrachten kunnen een wereld van verschil betekenen.

In ieder geval de vaste benoemingen afschaffen, leerkracht een job zoals een ander maken. Vakantie terugschroeven naar hetgene een normale ambtenaar krijgt en de gewonnen tijd gebruiken voor (pedagogische) cursussen om zo de leerkracht up to date te houden van de ontwikkeling op zijn of haar vakgebied.

Hiervoor in ruil krijgen ze hogere lonen. Uitmuntende leerkrachten kunnen bonussen krijgen (als ze bijvoorbeeld er in slagen om een moeilijke klas er toch door te trekken zonder het niveau te laten zakken) en slechte leerkrachten kunnen sancties verwachten, zoals een ontslag.

Waarom stel ik dit voor ? Ik heb uitmuntende leerkrachten gehad in het verleden, die me echt konden begeesteren voor een vak, maar ook een stelletje eikels die er voor zorgden dat een les een verloren uur was. Die lazen gewoon voor uit hun boek. Groep 1 verdiende te weinig, groep 2 zat niet op zijn plek.

Tavek
28 november 2007, 18:40
Dat gebeurt dus wel want Vlaams geld (van rijken en armen) stroomt naar Waalse handen (rijke en armen).

Wallonie zit met een structureel probleem. Ik denk aan de gemiddelde Waal die hetzelfde wilt als de gemiddelde Vlaming, en die ook gewoon gaat werken voor zijn centen.

Ik denk dat in Vlaanderen het probleem nietzozeer bij de transfers zit. Het is een stok om de hond mee te slaan.

Hashiwokakero
28 november 2007, 18:48
Wallonie zit met een structureel probleem. Ik denk aan de gemiddelde Waal die hetzelfde wilt als de gemiddelde Vlaming, en die ook gewoon gaat werken voor zijn centen.

Ik denk dat in Vlaanderen het probleem nietzozeer bij de transfers zit. Het is een stok om de hond mee te slaan.Nee het is een zakdoek die de wonde toedicht.

Er is een structureel probleem met Wallonië en dat kan niet worden opgelost door Vlaanderen, dat gaan zij ZELF moeten doen! Met Vlaanderen is er juist niets mis mee, al betaalden we het dubbele van de transfers, maar die transfers tonen wel hoe slecht het in Wallonië gaat! Splits België, Red Wallonië is de meest logische slogan, jammer dat er zo weinig realisten zijn.

AdrianHealey
28 november 2007, 18:48
Wat vind je van het concept 'minimumloon'?

Tavek
28 november 2007, 18:50
Nee het is een zakdoek die de wonde toedicht.

Er is een structureel probleem met Wallonië en dat kan niet worden opgelost door Vlaanderen, dat gaan zij ZELF moeten doen! Met Vlaanderen is er juist niets mis mee, al betaalden we het dubbele van de transfers, maar die transfers tonen wel hoe slecht het in Wallonië gaat! Splits België, Red Wallonië is de meest logische slogan, jammer dat er zo weinig realisten zijn.

In 1 klap de transfers stopzetten is moord plegen op Wallonie. Ze afbouwen en in de tussentijd Wallonie hervormen is een beter optie. Ik heb geen interesse om taferelen uit de 19de eeuw terug te zien, 50 km ten zuiden van waar ik woon.

Jammer genoeg is politiek niet altijd logisch. Een paar jaar een technocratische regering zou Belgie deugd doen.

Hashiwokakero
28 november 2007, 18:53
In 1 klap de transfers stopzetten is moord plegen op Wallonie. Ze afbouwen en in de tussentijd Wallonie hervormen is een beter optie. Ik heb geen interesse om taferelen uit de 19de eeuw terug te zien, 50 km ten zuiden van waar ik woon.

Jammer genoeg is politiek niet altijd logisch. Een paar jaar een technocratische regering zou Belgie deugd doen.Tranfers zijn geen pakken geld die de vlaamse eerste minister tekent en aan Wallonië geeft. Het zijn dingen die er eeuwig zullen zijn zolang België bestaat. Splits België en bouw de transfers af, een splitsing moet niet meteen alle hulp doen verdwijnen.

liberalist_NL
28 november 2007, 18:54
Op schaal van 1 tot 10, wat vind je van rijstevlaaien? :-)

Tavek
28 november 2007, 18:56
Tranfers zijn geen pakken geld die de vlaamse eerste minister tekent en aan Wallonië geeft. Het zijn dingen die er eeuwig zullen zijn zolang België bestaat. Splits België en bouw de transfers af, een splitsing moet niet meteen alle hulp doen verdwijnen.

Door bevoegdheden te regionaliseren kan je de transfers afbouwen.

Hashiwokakero
28 november 2007, 18:58
Door bevoegdheden te regionaliseren kan je de transfers afbouwen.Inderdaad als alle bevoegdheden zijn geregionaliseerd kunnen er geen transfers meer zijn.:lol:


Btw, de Walen willen niets regionaliseren en willen alles herfederaliseren... gaat dus niet de goede kant op.

Tavek
28 november 2007, 19:04
Op schaal van 1 tot 10, wat vind je van rijstevlaaien? :-)

1

Sorry ;) Ik heb liever andere vlaaisoorten.

Tavek
28 november 2007, 19:10
Wat vind je van het concept 'minimumloon'?

In princiepe is een minimumloon iets wat de markt verstoort: het maakt diensten die eigenlijk erg goedkoop horen te zijn, duurder. Ik kan me inbeelden dat er zo (goedkope banen) verloren gaan. Die mensen trekken nu een uitkering en kosten dus geld.

Langs de andere kant, is het leven op dit moment zodanig duur dat je nauwelijks kan verwachten dat iemand tegen een zodanig laag loon gaat werken.

Tavek
28 november 2007, 19:16
Inderdaad als alle bevoegdheden zijn geregionaliseerd kunnen er geen transfers meer zijn.:lol:


Btw, de Walen willen niets regionaliseren en willen alles herfederaliseren... gaat dus niet de goede kant op.

Je hebt pech dat ik voor een deel emotioneel reageer: ik ben blij dat ik Belg ben, en ik voel me totaal geen Vlaming. En dat is voor mijzelf een erg sterk argument.

Langs de andere kant voel ik me wel Nederlander, in de zin dat Nederlands mijn moedertaal is en dat eigenlijk Vlamingen en Nederlands weinig verschillen. Op het gebruik van de g natuurlijk.

liberalist_NL
28 november 2007, 19:17
Merk je veel verschil tussen Belgische en Nederlandse Limburgers?

Hashiwokakero
28 november 2007, 19:21
Je hebt pech dat ik voor een deel emotioneel reageer: ik ben blij dat ik Belg ben, en ik voel me totaal geen Vlaming. En dat is voor mijzelf een erg sterk argument.

Langs de andere kant voel ik me wel Nederlander, in de zin dat Nederlands mijn moedertaal is en dat eigenlijk Vlamingen en Nederlands weinig verschillen. Op het gebruik van de g natuurlijk.De discussie is gewonnen, Belgicisten kunnen namelijk niet winnen, maar dan nog altijd mag jij een Belgicist zijn. ;-)

En als je je toch zo verbonden voelt met de Nederlanders, zou dan een Groot-Nederland niet ideaal zijn voor jou?

En als je toch zoveel op gevoel kiest, is de kans dan niet heel groot dat je je 100% Vlaming gaat voelen nadat we een eigen staat hebben?

Tavek
28 november 2007, 19:21
Merk je veel verschil tussen Belgische en Nederlandse Limburgers?

Ja.

Er is wel degelijk een verschil. Zeker als je een hasselaar en een maastrichenaar langs elkaar zet. Dit verschil verdwijnt wel zienderogen als je dichter naar de Maas toe gaat.

Wat ik denk dat het belangrijkste is, is het feit dat er een wil is om samen te werken, en een besef dat we eigenlijk allen Limburgers zijn en met dezelfde problemen zitten. En dus ook gezamelijk oplossingen kunnen zoeken.

Tavek
28 november 2007, 19:29
De discussie is gewonnen, Belgicisten kunnen namelijk niet winnen, maar dan nog altijd mag jij een Belgicist zijn. ;-)


Indien ik enkel aan rationele argumenten waarde hechtte, dan hield ik er van om ingenieur te zijn ;) Niet dus. Je leert ook snel genoeg dat het vaak erg belangrijk is om iets goed te laten voelen. Goed zijn is niet voldoende. Regel 1 bij klantgericht handelen ;)



En als je je toch zo verbonden voelt met de Nederlanders, zou dan een Groot-Nederland niet ideaal zijn voor jou?



Natuurlijk is het ideaal. Alleen zijn er erg veel Vlamingen die nog altijd spreken over gierige en bekrompen Ollanders en vice versa heel vaal Nederlanders die spreken over die domme Belgen. Onwetendheid speelt een gigantische rol. Ik woon en werk nu al 6 jaar tussen de Nederlanders, en ik zie eigenlijk maar bitter weinig verschil (indien je de verschillen tussen de Vlamingen onderling als maatstaf neemt). Ze zijn wel ongeveer 10 jaar vooruit kwa mentaliteit, maar dat hoeft geen probleem te zijn.



En als je toch zoveel op gevoel kiest, is de kans dan niet heel groot dat je je 100% Vlaming gaat voelen nadat we een eigen staat hebben?

Ik denk het niet. Ik ben niet opgevoed als Vlaming. Ik heb geen voeling ermee.

Hashiwokakero
28 november 2007, 19:37
Ik denk het niet. Ik ben niet opgevoed als Vlaming. Ik heb geen voeling ermee.
Allemaal heel mooi maar als je geen voeling hebt met de Vlamingen hoe kan je dan in godsnaam weten dat Nederlanders en Vlamingen zo goed als hetzelfde zijn en is dat je ideaal?:?

Cynicus
28 november 2007, 20:27
Met hoeveel punten van mijn (omstreden) onconventioneel alternatief maatschappelijk twintigpuntenprogramma (http://forum.politics.be/showthread.php?t=90126) kunt u min of meer akkoord gaan ?

Dronkoers
28 november 2007, 22:58
Wie zijt gij? :-P

Dronkoers
28 november 2007, 22:59
Ben je een aangenaam cafémakker?

Dronkoers
28 november 2007, 22:59
Hoeveel keer douche jij je per week?

Savatage
28 november 2007, 23:20
Ben je enkel omwille van je studies naar Nederland gegaan of was je al langer van plan om naar daar te trekken?

Dronkoers
28 november 2007, 23:35
Ooit al eens aan zelfmoord gedacht?

Dronkoers
28 november 2007, 23:36
Hoeveel liefjes heb je al versleten?

Dronkoers
28 november 2007, 23:36
Wie zijn uw meest, en minder favoriete forummers?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:38
hoe klinkt de combinatie: spam forum poster, u in de oren?:-P Sta jij positief tegen spammers of eerder negatief?:-P:-P

Dronkoers
28 november 2007, 23:43
Heb je al eens een lening aangevraagd?

Dronkoers
28 november 2007, 23:43
Wat vind jij van de Japanse invasie op p.be?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:44
Wat is je maximumsnelheid ooit gereden?

Dronkoers
28 november 2007, 23:44
Hoe maken we belgië beter volgens u?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:44
Vind jij het normaal dat men in beschonken toestand op dit forum komt posten, een politiek forum dan nog wel?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:44
Wat is je lievelingsweer?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:45
Welke avatar van welke forummer vind jij het coolst?

Dronkoers
28 november 2007, 23:47
Wat is uw lievelingsmuziek?

Dronkoers
28 november 2007, 23:47
draag je teensletsen?

Dronkoers
28 november 2007, 23:48
Mag Hiroshima zich herhalen volgens u?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:48
Wat is je favoriet humorgenre?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:49
Kan jij zware/sarcastische humor appreciëren?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:49
Verkeersovertredingen, strenger of minder streng beboeten?

Dronkoers
28 november 2007, 23:51
Drink je water? (en dan niet in verdunde alkoholische vorm)

Dronkoers
28 november 2007, 23:51
Ben jij ook zo moe?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:51
Hoeveel liter drink jij per dag?

Dronkoers
28 november 2007, 23:52
Vind jij dat ook grappig dat Jappen kleine mensen zijn?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:52
Ben jij gelukkig over jouw uiterlijk? Hoe mooi vind je jezelf op een schaal van 0-10?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:53
Heb jij medelijden als je s morgens op het nieuws hoort dat een dronken chauffeur tegen een boom is geknald en de klap niet overleeft heeft?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:53
Hoeveel keer pis je per dag? (ik vind dat dat de nieuwe klassieker moet worden!:lol:)

Dronkoers
28 november 2007, 23:54
Wat vind je van de huidige regeringsvorming?

Dronkoers
28 november 2007, 23:55
Heb je ooit al eens je stereo op het hardste volume gezet?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:55
Welke bevolkingsgroep zou jij eens graag op zijn plaats zetten? (vb: zwarten, vb'ers, jumpers, rood harige vrouwen, enz...)

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:55
Naar welke muziek luister jij vooral?

Dronkoers
28 november 2007, 23:56
Kun jij Hashiwokakero van de 1ste keer goed schrijven?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:56
Ooit gedacht om in het leger te gaan?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:56
Kun jij Hashiwokakero van de 1ste keer goed schrijven?:lol: Jij bent een van de weinigen die altijd mijn naam correct schrijft, vraag me af of je dat niet gewoon kopieert.;-)

Ken jij het spel hashiwokakero?

Dronkoers
28 november 2007, 23:57
Hoeveel keer ben je zat op een maand?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:57
Heb jij huisdieren?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:57
Wat is de slechte eigenschap die je van je moeder hebt meegekregen?

Hashiwokakero
28 november 2007, 23:58
Wat is de beste eigenschap die je van je moeder hebt meegekregen?

Dronkoers
28 november 2007, 23:59
:lol: Jij bent een van de weinigen die altijd mijn naam correct schrijft, vraag me af of je dat niet gewoon kopieert.;-)

Ken jij het spel hashiwokakero?

Als ge die elke dag 100 keer opnieuw ziet verschijnen, kunt ge die naam aframmelen alsof het niks is ;-)

Getrouwd?

Dronkoers
29 november 2007, 00:00
Heb je kinderen?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:00
Als ge die elke dag 100 keer opnieuw ziet verschijnen, kunt ge die naam aframmelen alsof het niks is ;-)
:-D

Wat is de slechte eigenschap die je van je vader hebt meegekregen?

Dronkoers
29 november 2007, 00:00
Wat is de kleur van uw living?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:00
Wat is de beste eigenschap die je van je vader hebt meegekregen?

Savatage
29 november 2007, 00:00
Ben je van plan om later in Nederland te gaan wonen?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:01
Eet jij veel brood? Eet je dat graag?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:01
Als je jezelf voor één dag mocht veranderen in één VOORWERP, welk zou je kiezen?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:02
Ben jij iemand die houd van high-tech?

Dronkoers
29 november 2007, 00:02
Zie je uw fvdw-schap nog zitten?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:03
Zie je uw fvdw-schap nog zitten?EN heb je nu zin om bepaalde mensen uit uw draad te bannen?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:03
Zit je ook nog op andere fora?

Dronkoers
29 november 2007, 00:04
Leef je nog bij uw ouders?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:04
Msn je veel?

Dronkoers
29 november 2007, 00:05
Heb je een grote TV?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:05
Lees je veel? Wat is je favoriet boek? Wat is je favoriet lees genre? Lees je veel non-fictie? Lees je veel fictie?

Dronkoers
29 november 2007, 00:05
Trekt ge terug van de belastingen?

Savatage
29 november 2007, 00:05
Ben je vorig jaar naar een festival gegaan?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:06
Ben je geabonneerd op een tijdschrift?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:06
Hoe ziet je ideale vrouw eruit?

the outlaw torn
29 november 2007, 00:06
met welke auto rijd je, en indien niet waarom nt ?

heb je, droom je van een motor, en zo ja, welke en waarom ?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:06
Zijn tetten voor jou belangrijk?

Dronkoers
29 november 2007, 00:06
Ooit al eens iemand het ziekenhuis ingeslagen?

Savatage
29 november 2007, 00:06
Al ooit een groot bedrag gewonnen met de lotto?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:06
Is een schoon kontje een must?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:07
Hoe ben je op dit forum verzeild geraakt?

Dronkoers
29 november 2007, 00:07
Vind gij laarzen afgrijselijke schoenen?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:07
Waarom Tavek? Is dat je naam?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:07
Vind jij het ook sierlijk als vrouwen op hoge hakken lopen?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:08
Keek/kijk je porno?

Dronkoers
29 november 2007, 00:08
Met welke forum(st/m)er zou je wel eens de lakens mee willen delen?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:09
Ooit al homofiele gedachten gehad?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:09
Zou je het erg vinden als je een homo was?

Dronkoers
29 november 2007, 00:09
Ooit al in aanraking geweest met de politie?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:09
Ben jij van plan vragen aan de volgende forummers van de week te stellen?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:10
Al veel serieus op de vuist gegaan? Veel details aub.:-P

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:11
Wat vind je van de moderatie van dit forum?

Dronkoers
29 november 2007, 00:12
Is het goed dat ik u effe gerust laat? :-P

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:12
Is het goed dat ik u effe gerust laat? :-P[tavek mode]NEE![/tavek mode]

Dronkoers
29 november 2007, 00:15
Nog eentje dan:

Neem je bepaalde medicatie? en dan bedoel ik geen cocaïne, hennep, enzo eh ;-) )

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:15
Wat is je meest gebruikte scheldwoord?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:16
Beinvloed het engels veel je Nederlandse taal?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:16
Ooit al eens zin gehad om iemand te vermoorden?

Dronkoers
29 november 2007, 00:19
Ooit al eens een kater gehad?

the outlaw torn
29 november 2007, 00:19
ooit al eens een allochtoon uitgescholden ?

Dronkoers
29 november 2007, 00:19
Heb je een fotoboek?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:20
Ooit al eens klop gekregen?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:20
Heb jij altijd zo'n 'beste vriend' gehad?

Dronkoers
29 november 2007, 00:22
Heb jij problemen met mensen die hun masturbatie-ervaringen met u delen?

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:23
Heb jij problemen met mensen die hun masturbatie-ervaringen met u delen?:lol:

Ben jij een downloader?

Dronkoers
29 november 2007, 00:27
:lol:

Ben jij een downloader?

Bedoel je daarmee een "kakker"?;-)

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:28
Bedoel je daarmee een "kakker"?;-)moest gij niet gaan kakken.:twisted:

Dronkoers
29 november 2007, 00:29
moest gij niet gaan kakken.:twisted:

Ben ik forummer van de week? nee eh :-P

mag ik u succes wensen, tavek? ;-)

Hashiwokakero
29 november 2007, 00:31
Ben ik forummer van de week? nee eh :-P

mag ik u succes wensen, tavek? ;-)ZiJn HiEr AlLeMaAl VuIlE rAcIsTeN! zO u NeGeReN! dRoNkOeRs FoRuMmEr VaN dE wEeK! nU!

Gun
29 november 2007, 00:34
Wat een warboel;-)

Herr Oberst
29 november 2007, 00:36
Wat is uw standpunt over migratie, en meer gespecificeerd economische arbeidsmigratie?

Herr Oberst
29 november 2007, 00:36
Bent u gelovig?

Herr Oberst
29 november 2007, 00:37
Op welke partij hebt u bij de laatste verkiezingen gestemd? En waarom?

Savatage
29 november 2007, 00:39
Aan welke Nederlandse politicus heb je een hekel?

Tavek
29 november 2007, 10:23
Ben je een aangenaam cafémakker?

Ik ga regelmatig met vrienden op cafe, en dat kan soms tot stukken in de nacht doorgaan met straffe verhalen en de meest idiote praat soms. Wel heel erg plezant.

Laatst een Nederlandse collega Gulden Draak en Delerium Nocturnum leren drinken. Ze kwamen hard aan ;)

Tavek
29 november 2007, 10:24
Wie zijt gij? :-P

Dat gaat ge in deze thread uitvissen me dunkt ! ;-)

Tavek
29 november 2007, 10:25
Hoeveel keer douche jij je per week?

4 keer. 3 keer na het zwemmen en 1 keer na het lopen. Indien er sociale activiteiten gepland zijn waar ik echt netjes voor moet zijn, dan nog een paar keer. Ik ben te lui om me iedere dag te douchen. Deo works fine.

duveltje382
29 november 2007, 10:26
Wat een warboel;-)
²

Dronkoers
29 november 2007, 10:31
Wat een warboel;-)

²

Graag gedaan ;-) Onze tavek zal zich effe niet vervelen ;-)

Tavek
29 november 2007, 10:56
Ik ga toch maar effe werken. Vanavond zal ik deze "warboel" wel even uitklaren ;)

roger verhiest
29 november 2007, 12:06
Jij bent dus een communist? Want als altijd de rijkere geld moeten geven aan de armere, en je laat dit proces eeuwig doorgaan heeft iedereen een gelijk inkomen, sommige met de handen in de zakken en sommige met hard werken.

Zo'n 80% van alle gebruiksvoorwepen (textiel, electronica e.d.) worden geproduceerd in fabrieken waar de arbeidsters $ 70,- per maand verdienen
voor een 60 urige werkweek. De aandeelhouders van hun fabriekskes voeren geen klap uit en verdienen ongeveer het 1000voudige loon - als je onder communisme verstaat deze onrechtvaardigheid bestrijden, ben ik een communist. Ik vind dat wie hard werkt inderdaad een loon moet ontvangen dat hoger is dan diegene die niet werkt...

Hashiwokakero
29 november 2007, 12:13
Zo'n 80% van alle gebruiksvoorwepen (textiel, electronica e.d.) worden geproduceerd in fabrieken waar de arbeidsters $ 70,- per maand verdienen
voor een 60 urige werkweek. De aandeelhouders van hun fabriekskes voeren geen klap uit en verdienen ongeveer het 1000voudige loon - als je onder communisme verstaat deze onrechtvaardigheid bestrijden, ben ik een communist. Ik vind dat wie hard werkt inderdaad een loon moet ontvangen dat hoger is dan diegene die niet werkt...Dan hebben wij dezelfde mening maar heb jij mij gewoon niet goed verstaan. De Vlamingen werken en mogen toch wel meer geld verdienen dan de Walen waar de werkloosheid zoveel hoger ligt? Maar nee volgens Tavek moet iedereen die meer verdient afdokken voor de armeren, dat is dus wel communisme.

roger verhiest
29 november 2007, 12:14
Ja.

Er is wel degelijk een verschil. Zeker als je een hasselaar en een maastrichenaar langs elkaar zet. Dit verschil verdwijnt wel zienderogen als je dichter naar de Maas toe gaat.

Wat ik denk dat het belangrijkste is, is het feit dat er een wil is om samen te werken, en een besef dat we eigenlijk allen Limburgers zijn en met dezelfde problemen zitten. En dus ook gezamelijk oplossingen kunnen zoeken.

Zoals JF Kennedy zei bij zijn bezoek aan Berlijn : "Issjj binnn eein Perliener !" Wij zijn inderdaad allemaal Limburgers met typisch Limburgse problemen zoals Elio di Rupo deze week in Humo schreef : voor hetzelfde geld had ik een Limburger kunnen zijn..

De Maas is nooit ver af..

roger verhiest
29 november 2007, 12:20
Dan hebben wij dezelfde mening maar heb jij mij gewoon niet goed verstaan. De Vlamingen werken en mogen toch wel meer geld verdienen dan de Walen waar de werkloosheid zoveel hoger ligt? Maar nee volgens Tavek moet iedereen die meer verdient afdokken voor de armeren, dat is dus wel communisme.


Dus als er in jouw streek meer werklozen zijn dan elders moet jij voor hetzelfde werk minder verdienen ? & of je nu zwaar werkt of een luizejob hebt doet niet ter zake : het is de "marktwaarde" van je job die je loon bepaald ? & als je tegenslag hebt moet je maar gaan bedelen ?

Het is inderdaad zo dat er een periode was dat er quasi geen werkloosheid was in Wallonië en de werkloosheidsgraad in Vlaanderen zo'n 19 %
en toen wilden de Walen een onafhankelijke republiek of eeen retour naar Frankrijk.. Nu zijn de rollen omgedraaid - solidariteit is een betere verzekering want zoals onze grote Vlaamse toneelschrijver Bredero reeds zei : "Het kan verkeren".

Fonske
29 november 2007, 12:23
Dan hebben wij dezelfde mening maar heb jij mij gewoon niet goed verstaan. De Vlamingen werken en mogen toch wel meer geld verdienen dan de Walen waar de werkloosheid zoveel hoger ligt? Maar nee volgens Tavek moet iedereen die meer verdient afdokken voor de armeren, dat is dus wel communisme.

Gij hebt dringend politieke opvoeding nodig. Ge klint als ne redneck of nen Berslusconi als ge alles 'niet rechts' communistisch gaat noemen.
Ik ben ook voor een zekere herverdeling, maar ben absoluut geen communist.

Hashiwokakero
29 november 2007, 12:24
Dus als er in jouw streek meer werklozen zijn dan elders moet jij voor hetzelfde werk minder verdienen ? & of je nu zwaar werkt of een luizejob hebt doet niet ter zake : het is de "marktwaarde" van je job die je loon bepaald ? & als je tegenslag hebt moet je maar gaan bedelen ?

Het is inderdaad zo dat er een periode was dat er quasi geen werkloosheid was in Wallonië en de werkloosheidsgraad in Vlaanderen zo'n 19 %
en toen wilden de Walen een onafhankelijke republiek of eeen retour naar Frankrijk.. Nu zijn de rollen omgedraaid - solidariteit is een betere verzekering want zoals onze grote Vlaamse toneelschrijver Bredero reeds zei : "Het kan verkeren".Er is NOOIT solidariteit van Zuid naar Noord gegaan, het is een verzekering voor de Walen, niet voor ons.

En heb jij het nu nog niet door? De Walen zitten met een enorm structureel en psychologisch probleem, alleen een onafhankelijkheid kan dat oplossen, of een Frans België natuurlijk.:roll:

duveltje382
29 november 2007, 19:17
Vind U ook dat een forumsessie dient om vragen aan de forummer van de week te stellen,en zelf als niet forummer van de week geen vragen te stellen,of te chatten op de sessie?:roll:

Tavek
29 november 2007, 20:34
Ben je enkel omwille van je studies naar Nederland gegaan of was je al langer van plan om naar daar te trekken?

Studies, maar ondertussen ben ik wel wat gewend aan de Nederlandse manier van dingen doen. Ik vind het trouwens erg aangenaam dat bvb mijn belastingsbrief hier op 5 minuten tijd in te vullen is, en dat we geen 2 jaar moeten wachten op het geld ;)

Tavek
29 november 2007, 20:35
Ooit al eens aan zelfmoord gedacht?

Ja. Maar die tijden zijn voorbij. Het leven is veel te mooi.

(Ik vraag me af wie nog nooit er aan heeft gedacht, als ge dik in de shit zit gaat het snel door uw hoofd)

Tavek
29 november 2007, 20:36
Hoeveel liefjes heb je al versleten?

Een aantal. Serieuze relaties is al ferm lang geleden, ik moet zeggen dat op dit moment mijn kop op andere dingen staat (lees: omscholing/andere baan...) en vrijgezel zijn is erg handig om snel te verhuizen ;)

Nu, als ik er een tegen kom die me aanstaat zeg ik geen nee....

Tavek
29 november 2007, 20:38
Heb je al eens een lening aangevraagd?

Neen ;) Ik ben schuld-vrij 8-)

Tavek
29 november 2007, 20:39
Wat is je maximumsnelheid ooit gereden?

135 wegens auto die niet sneller kan....

Tavek
29 november 2007, 20:44
Hoe maken we belgië beter volgens u?

Uiteindelijk door eens dringend van mentaliteit te veranderen. Op dit moment hebben wij allemaal een vijandbeeld nodig : de Franstaligen, de allochtonen, de flikken, de fiscus...... We zijn erg rijk, maar we klagen alsof we een achtergesteld oost-europees land zijn. Laten we eens even realistisch blijven. We hebben het hier erg goed. Er kunnen atlijd dingen beter, dat is waar. Maar alles op zijn tijd, en alles volgens zijn of haar prioriteit.

En prioriteit nr 1 is de armoede aanpakken en de koopkracht vergroten van de lagere inkomens.

Tavek
29 november 2007, 20:45
Wat is je lievelingsweer?

Zon, blauwe hemel en een sneeuwtapijt.

of

Grijs, bewolkt, sneeuw

Dat is combinate met een piste ;)

Tavek
29 november 2007, 20:47
Welke avatar van welke forummer vind jij het coolst?

Blue bird is vet. Den Ardennees dus ;)

Tavek
29 november 2007, 20:49
Wat is uw lievelingsmuziek?

Hangt af van de omstandigheden. Als ik aan het werken ben wat lichte commerciele muziek. Als ik echt wil relaxen kan ik erg genieten van filmmuziek (gladiator, requim for a dream....)

Op een feesje alles waar een persoon van gaat bewegen. Maar geen r&b. Dat krijgt mijn veto. Idem voor house en techno.

Tavek
29 november 2007, 20:49
draag je teensletsen?

God no !

Tavek
29 november 2007, 20:51
Mag Hiroshima zich herhalen volgens u?

Neen.

Nooit meer oorlog. Het is nergens goed voor. Als Bush een vent was, was hij ingegaan op Saddam zijn aanbod om het in een duel uit te vechten. Waren VEEL levens mee gespaard gebleven.

Tavek
29 november 2007, 20:58
Verkeersovertredingen, strenger of minder streng beboeten?

Indien een verkeersovertreding herhaaldelijk wordt gepleegd en er wordt de mede weggebruiker mee in gevaar gebracht mag dit gerust leiden tot het verlies van het rijbewijs.

Mensen moeten leren uit hun fouten. Op dit moment lopen er nog veel lui rond met metalen koppen waar niks in kan.

Tavek
29 november 2007, 20:58
Drink je water? (en dan niet in verdunde alkoholische vorm)

Veel.

Erg veel. Eigenlijk niks anders de hele dag.

Tavek
29 november 2007, 20:59
Hoeveel liter drink jij per dag?

2 denk ik.

Tavek
29 november 2007, 21:00
Vind jij dat ook grappig dat Jappen kleine mensen zijn?

Ik vind Japan een wondermooi land. Maar ik ben geen fan van de cultuur of de taal.

En ik vind het wel grappig ja. Met mijn 1m83 toch ergens waar ik groot zou zijn ;)

Tavek
29 november 2007, 21:01
Ben jij gelukkig over jouw uiterlijk? Hoe mooi vind je jezelf op een schaal van 0-10?

6

Geslaagd dus, maar niet met glas ;) Het kon slechter.

Tavek
29 november 2007, 21:02
Heb jij medelijden als je s morgens op het nieuws hoort dat een dronken chauffeur tegen een boom is geknald en de klap niet overleeft heeft?

Ik heb meelij met de boom en de familie van de man. En de brandweerlui die de shit moeten opruimen.

Tavek
29 november 2007, 21:04
Hoeveel keer pis je per dag? (ik vind dat dat de nieuwe klassieker moet worden!:lol:)

3 keer vermoed ik !

Maar dat hangt van vele zaken af ! Als ik veel sport, pis ik meer. Als ik de hele dag achter mijne pc hang, minder. Ook als ze de planten komen water geven opt werk, moet ik meer pissen. Dat komt waarschijnlijk door het geluid. Maar het kan ook komen door het feit dat ik dan meestal toch even pauze neem en wat ga drinken.

Hmmmm niet zo simpel !

Tavek
29 november 2007, 21:05
Wat vind je van de huidige regeringsvorming?

Een farce.

Ik ben voorstander van een kabinet gevormd door technocraten. Ik ben allergisch voor beroepspolitici.

Tavek
29 november 2007, 21:06
Heb je ooit al eens je stereo op het hardste volume gezet?

Ja maar dat was een krom oud toestel.

Tavek
29 november 2007, 21:07
Welke bevolkingsgroep zou jij eens graag op zijn plaats zetten? (vb: zwarten, vb'ers, jumpers, rood harige vrouwen, enz...)

Zelfstandig ondernemers. Die kunnen echt alles aftrekken: hun auto, hun kleding, hun computer, zichzelf......en nog klagen dat ze teveel belast worden ! ;)

Tavek
29 november 2007, 21:09
Ooit gedacht om in het leger te gaan?

Ja, maar nu niet meer. Als ge een zelfstandige denker zijt, best niet in het leger gaan, zeker niet als ge allergisch zijt voor hierachie.

Tavek
29 november 2007, 21:10
Hoeveel keer ben je zat op een maand?

0 keer. Pakt maar 2-3 keer per jaar, toen ik nog student was. Nu niet meer. Als ik zat ben geweest ben ik compleet ziek voor 2-3 dagen.

Ik heb mezelf nooit getraind he ;)

Tavek
29 november 2007, 21:12
Heb je kinderen?

:-D

Stel u voor. Alles in de juiste orde he Dronkoers ;) Eerst een vrouw...

Tavek
29 november 2007, 21:12
Heb jij huisdieren?

1 kat.

Tavek
29 november 2007, 21:15
Ben je van plan om later in Nederland te gaan wonen?

De kans is groot dat ik een van die grensarbeiders word ;) Huis in Belgie, werk in Nederland.

Vergeet niet dat de pensioenen in Nederland erg fors zijn als je in een goed pensioenfonds zit.

Tavek
29 november 2007, 21:16
Eet jij veel brood? Eet je dat graag?

Ik eet graag zwart brood (of hoe ze het noemen buiten de maaskant)

Tavek
29 november 2007, 21:18
Ben jij iemand die houd van high-tech?

Ja, maar niet in de zin van consumer electronics. Ipods, lcd tvs...enz vind ik een waste of money. Een composieten racefiets, op zich ook high tech, vind ik dan wel weer fantastisch.

Tavek
29 november 2007, 21:19
Leef je nog bij uw ouders?

Ja en nee. Ik huur mijn eigen studio, heb daar ook mijn domicilie, maar wegens het feit dat ik een bende Limburgse kameraden heb waar ik maar moeilijk afscheid van kan nemen zit ik zowat ieder weekend thuis.

Ik moet gaan werken in NL-Limburg ;)

Tavek
29 november 2007, 21:21
Msn je veel?

msn = "yo kerel vanavond mee cinema en daarna ene drinken ?"

Ik gebruik het vooral om snel dingen af te spreken. Msn vriendschappen enzo heb ik de pest aan.

Tavek
29 november 2007, 21:22
Heb je een grote TV?

Geen tv ;)

Hmmm zouden hier lui van Brein of Sabam zitten ? Ik zal mijn geheimpje maar niet vertellen ;)

Tavek
29 november 2007, 21:23
Lees je veel? Wat is je favoriet boek? Wat is je favoriet lees genre? Lees je veel non-fictie? Lees je veel fictie?

Jules Verne sinds dat ik 10 jaar was. Ik heb ze ALLEMAAL (blauwe bandjes).

Buiten dat lees ik vooral Engelstalige literatuur. Vertalingen vind ik maar niks.

Tavek
29 november 2007, 21:24
Trekt ge terug van de belastingen?

Ik trek normaal gezien dit jaar niks terug. Maar ik hoef ook niks bij te leggen. Verleden jaar heb ik teruggetrokken omdat ik maar 3 maand had gewerkt op een jaar. Is een leuke bonus.

Tavek
29 november 2007, 21:25
Ben je vorig jaar naar een festival gegaan?

Neen.

Wel concerten.

Euh. Rowwen Heze in Kerkrade :P

8-)

Tis een kwestie van geduld...prachtig !

Tavek
29 november 2007, 21:26
Hoe ziet je ideale vrouw eruit?

Brunette met krullekes, maar toch langer haar, slank, sportief en donkere ogen

ofwel

Blond, blauwe ogen, blanke huid. Het typeke dus ;) Ik kan er niks aan doen.

Tavek
29 november 2007, 21:28
met welke auto rijd je, en indien niet waarom nt ?

heb je, droom je van een motor, en zo ja, welke en waarom ?

Hoogstends met de auto van mijn moeder nu en dan. Ik heb geen interesse om daar nu al te veel geld aan te spenderen (de rijlessen hebben al genoeg gekost, me dunkt)

Ik droom niet van een motor. Eerst de auto ;)

Tavek
29 november 2007, 21:29
Ooit al eens iemand het ziekenhuis ingeslagen?

Eerlijk gezegd wel. Ik was 11. Ik kreeg ruzie tijdens een voetbalmatch met een kereltje, waar ik twee kopstoten kreeg. Ik heb toen met mijn rechtervuist uitgehaald. Oog dicht. Zag wazig. Ziekenhuis voor een weekend.

Ik moet zeggen dat ik een kleine vechtersbaas was vroeger....

Tavek
29 november 2007, 21:30
Zijn tetten voor jou belangrijk?

Indien er geen borsten zijn moet dat gecompenseerd worden door vrouwelijkheid ergens anders. Beter nog, dat kan voor mij al de stem of het gedrag zijn. Ze moet gewoon vrouwelijk zijn en klinken. Ik ben die manswijven hier aan de TU gewoon kotsmoe....

Tavek
29 november 2007, 21:31
Vind gij laarzen afgrijselijke schoenen?

Ik vind ze erg aantrekkelijk.

Tavek
29 november 2007, 21:32
Waarom Tavek? Is dat je naam?

1997
Baldur's Gate
Half-Elf Wizard

ik = op zoek naar een nickname. Und voila.

Tavek
29 november 2007, 21:33
Vind jij het ook sierlijk als vrouwen op hoge hakken lopen?

Hoge hakken kunnen erg sierlijk zijn ja ;) Maar gewone sportieve schoenen met sportieve kleding is ook niet mis !

Tavek
29 november 2007, 21:33
Ooit al homofiele gedachten gehad?

Niet dat ik weet.

Tavek
29 november 2007, 21:34
Ooit al in aanraking geweest met de politie?

20 euro
verleden maand
'Rijden zonder licht'

Tavek
29 november 2007, 21:35
Ben ik forummer van de week? nee eh :-P

mag ik u succes wensen, tavek? ;-)

Merci ik heb er nog een paar gemist maar tis zoooo veel eh :P

Tavek
29 november 2007, 21:37
Wat is uw standpunt over migratie, en meer gespecificeerd economische arbeidsmigratie?

De meerwaarde aan het gastland moet aangetoond worden. We kunnen geen laaggeschoolden laten binnenkomen als we die niet nodig hebben.

Ik ben er ook tegen dat onze universiteiten vol moeten zitten met chinese en indische promovendi en/of master studenten. Trop is te veel, er moet een gezonde mix zijn.

Tavek
29 november 2007, 21:38
Bent u gelovig?

Neen en ja.

Ik geloof niet in een God maar ik geloof wel dat de mens meester is over haar eigen toekomst.

Tavek
29 november 2007, 21:39
Op welke partij hebt u bij de laatste verkiezingen gestemd? En waarom?

Open VLD. Ik vond Verhofstad wel een toffe pe, om eerlijk te zijn.

Ja laat de pek met veren maar komen !

Tavek
29 november 2007, 21:40
Aan welke Nederlandse politicus heb je een hekel?

Geert Wilders
de gehele SGP
de gehele Christenunie
die baas van de SP
Jan Peter "Potter" Balkenende

Dronkoers
29 november 2007, 21:42
Open VLD. Ik vond Verhofstad wel een toffe pe, om eerlijk te zijn.

Ja laat de pek met veren maar komen !

Later, maar wel deze vraag die er logisch op volgt:

Wat vind jij van een stemplicht (ahja, open VLD :twisted: ) vanaf 21 jaar?

Tavek
29 november 2007, 21:46
Later, maar wel deze vraag die er logisch op volgt:

Wat vind jij van een stemplicht (ahja, open VLD :twisted: ) vanaf 21 jaar?

Ik ben tegen de stemplicht. Indien politiek u niet boeit kunt ge beter thuisblijven.

Tavek
29 november 2007, 22:00
http://www.checkout.ie/images/magazine/2002-11/mp-spirits-bushmills.jpg

Dronkoers
29 november 2007, 22:01
http://www.checkout.ie/images/magazine/2002-11/mp-spirits-bushmills.jpg

:cheer: Tavek :cheer:

Zijn er nog whisky's die uw aandacht trekken?

Tavek
29 november 2007, 22:07
:cheer: Tavek :cheer:

Zijn er nog whisky's die uw aandacht trekken?

De bushmills heb ik hier nu langs mij staan ;) Eliah Craig vind ik ook wel een goeie.

Glenfiddich vond ik ook wel smaken op cafe. En ik heb hier ook een heel tijdje een fles Jim Beam bourbon gehad. Ik vind het erg lekker om zo eens te drinken na het eten, of als er (mannelijk) bezoek komt. Ik heb gemerkt dat vrouwen het niet echt kunnen apprecieren. Jammer. Ze missen iets.

Tavek
29 november 2007, 22:08
PS: nog aanraders Dronkoers ?

Dronkoers
29 november 2007, 22:16
PS: nog aanraders Dronkoers ?

Goh, ik zie dat gij het vooral voor malts/bourbon hebt... en een single malt op café ;-)

Eigenlijk zelf wat uitzoeken eh, zelfs door het jaartal alleen kan een whisky van smaak schelen ;-)

effe on topic: Al meegedaan aan whiskydegustaties/proeverij?

indien niet: zeker eens doen, ge zult ineens meer flessen hebben thuis :-D

Tavek
29 november 2007, 22:20
Goh, ik zie dat gij het vooral voor malts/bourbon hebt... en een single malt op café ;-)

Eigenlijk zelf wat uitzoeken eh, zelfs door het jaartal alleen kan een whisky van smaak schelen ;-)

effe on topic: Al meegedaan aan whiskydegustaties/proeverij?

indien niet: zeker eens doen, ge zult ineens meer flessen hebben thuis :-D

Okee ;) Een speciale kast voor drank in te stockeren kan dus ook handig zijn, inclusief echte goeie glazen !

the outlaw torn
29 november 2007, 22:20
wat verkies je :

een rijhuis in een verloederde wijk of een appartement in een sjiekere buurt ?

Hashiwokakero
29 november 2007, 22:26
135 wegens auto die niet sneller kan....Dat kan best nog wat sneller.:-P

Hashiwokakero
29 november 2007, 22:27
Heb jij een verslaving aan iets?

Hashiwokakero
29 november 2007, 22:28
Als je één lichaamsdeel aan jezelf mocht veranderen, welk zou je kiezen?

Dronkoers
29 november 2007, 22:35
Welk lichaamsdeel aan een vrouw prikkelt het meest bij u (visueel)?

Hashiwokakero
29 november 2007, 22:36
Welk lichaamsdeel aan een vrouw prikkelt het meest bij u (visueel)?Ik denk dat hij mss in de helft is geraakt van de vragen van gisteren, als we er nu nog eens een berg gaan bijdoen...:lol:

Hashiwokakero
29 november 2007, 22:36
Papieren zakdoekjes of stoffen zakdoeken?

Hashiwokakero
29 november 2007, 22:37
Kan jij je rad? Je weet wel die turn beweging?

Dronkoers
29 november 2007, 22:38
Ik denk dat hij mss in de helft is geraakt van de vragen van gisteren, als we er nu nog eens een berg gaan bijdoen...:lol:

Hij heeft het wat ingekort, dus dat word zijn straf :-P

Heb je een tankkaart?

Hashiwokakero
29 november 2007, 22:39
Scheer jij haar?

Dronkoers
29 november 2007, 22:39
speelde je met lego?

Hashiwokakero
29 november 2007, 22:39
Naar welke landen ben jij al op reis geweest?

Hashiwokakero
29 november 2007, 22:39
speelde je met playmobil?

Dronkoers
29 november 2007, 22:39
Hoeveel asbakken staan er bij u thuis?

Hashiwokakero
29 november 2007, 22:39
Wat is je favoriete vakantie?

Hashiwokakero
29 november 2007, 22:40
Je favoriete hoofdstad?

Dronkoers
29 november 2007, 22:40
Hoe wil je later uw kinderen noemen?

(jaja, eerst een vrouw :-P )

Tavek
29 november 2007, 22:48
wat verkies je :

een rijhuis in een verloederde wijk of een appartement in een sjiekere buurt ?

Ik ben sowieso een liefhebber van een appartement. Mijn ouders hebben nu een vrijstaand huis met bijbehorende tuin, maar ik ben er geen fan van. Als ge fulltime werkt hebt ge nauwelijks tijd om die tuin te onderhouden, en kwa gas/electriciteit/belasting is zo een huis ook al snel duur. Een rijhuis heeft nog maar weinig voordelen tov een appartement, buiten het feit dat ge een dak hebt waar weer warmte door verloren gaat.

Kwa buurt: de betere buurt, maar geen rijkeluisbuurt. Ik woon graag tussen jonge mensen. Een betere buurt, daar versta ik dus jonge koppels en yuppies. Ik ben geen fan van ouwe rijke bommas die de hele dag voor hun raam zitten te staren naar het voorbijrijdend verkeer ;)

the outlaw torn
29 november 2007, 22:49
zou je ooit politiek actief willen zijn, of heb je dat ooit gewild ?

Hashiwokakero
29 november 2007, 22:49
Ga je de andere vragen nog beantwoorden of mogen we die categoriseren onder genegeerde vragen? Je weet toch dat voor elk bericht dat wordt genegeerd één punt van je totaal score afgaat. Je staat dan nu op -50 ofzo.:lol:

Tavek
29 november 2007, 22:54
Ga je de andere vragen nog beantwoorden of mogen we die categoriseren onder genegeerde vragen? Je weet toch dat voor elk bericht dat wordt genegeerd één punt van je totaal score afgaat. Je staat dan nu op -50 ofzo.:lol:

Kerel :D Ik zal er nog eens naar zien. Need timmmmeeeeee !

Dronkoers
29 november 2007, 22:57
Kerel :D Ik zal er nog eens naar zien. Need timmmmeeeeee !

Slaap wat minder :mrgreen:

Heb je nog levende overgrootouders?

Tavek
29 november 2007, 23:36
http://youtube.com/watch?v=9OW5LIPsNxI

Prachtig !

Hashiwokakero
29 november 2007, 23:38
Kerel :D Ik zal er nog eens naar zien. Need timmmmeeeeee !Voor 20 you own me punten wil ik wel stoppen met vragen stellen.:-P

Tavek
29 november 2007, 23:46
Ff tussendoor, en dan stop ik:

http://youtube.com/watch?v=-0m3oE1Jiqo&feature=related

Dronkoers
30 november 2007, 10:01
Vind ge het niet erg dat uw forumsessie niet "belangrijk" is en die van g-18 wel? (ik bedoel daarmee de "sticky" eh) ;-)

roger verhiest
30 november 2007, 15:55
Dat gebeurt dus wel want Vlaams geld (van rijken en armen) stroomt naar Waalse handen (rijke en armen).


Als alle arme Walen in Vlaanderen gaan wonen (de werklozen, zieken en gepensioneerden) en alle rijke Vlamingen in Wallonië dan stroomt het geld van alle Walen naar alle Vlamingen (want om Waal te zijn moet je in Wallonië wonen en om Vlaming te zijn moet je in Vlaanderen wonen.. dus alle arme Walen die in Vlaanderen gaan wonen zijn ineens Vlamingen en alle rijke Vlamingen die in Wallonië gaan wonen zijn ineens Walen)

Of het geld stroomt van België naar België ..

De afhouding van het brutto loon voor een hardwerkende Vlaming is even hoog als de afhouding van het brutto loon van een hardwerkende Waal
& de uitkering voor een uitkeringsgerechtigde Vlaming is even hoog als de uitkering voor een uitkeringsgerechtigde Waal.

Stel je nu voor dat we dat gaan veranderen in een onafhankelijke Vlaamse staat : we gaan de uitkeringen voor de uitkeringsgerechtigden verhogen en de afhoudingen voor de harde werkers verlagen. Welke stomme Waal blijft er dan nog in Wallonië wonen ? Kunnen we langs de nieuwe staatsgrens bordjes plaatsen : Welkom in Vlaanderen !

Niet geloven ? Vraag maar eens aan de in Brasschaat woonachtige Nederlanders waarom ze in België wonen of aan de in het Kortrijkse woonachtige Fransen.. (antwoord : v e r m o g e n s b e l a s t i n g
of hoe de portemonnee voorrang heeft boven het nationalisme)

roger verhiest
30 november 2007, 16:08
Een farce.

Ik ben voorstander van een kabinet gevormd door technocraten. Ik ben allergisch voor beroepspolitici.

Die mannen kunnen er ook niet aan doen dat ze de verkeerde studies begonnen zijn. Herscholen dan maar ?

roger verhiest
30 november 2007, 16:12
Er is NOOIT solidariteit van Zuid naar Noord gegaan, het is een verzekering voor de Walen, niet voor ons.

En heb jij het nu nog niet door? De Walen zitten met een enorm structureel en psychologisch probleem, alleen een onafhankelijkheid kan dat oplossen, of een Frans België natuurlijk.:roll:

In de jaren na WO II waren er zo goed als geen werklozen in Wallonië, maar was 19% van de Vlamingen werkloos - van wie kwam dat geld om de Vlaamse Werklozen uit te betalen denk je ? Het is dan ook zo dat in die tijd de Walen ofwel een onafhankelijke Republiek wilden of Retour �* la France. Dezelfde denkbeelden die we nu in Vlaanderen hebben (het ultieme bewijs voor wat we een "belgische mentaliteit" kunnen noemen?)

Hashiwokakero
30 november 2007, 16:42
In de jaren na WO II waren er zo goed als geen werklozen in Wallonië, maar was 19% van de Vlamingen werkloos - van wie kwam dat geld om de Vlaamse Werklozen uit te betalen denk je ? Het is dan ook zo dat in die tijd de Walen ofwel een onafhankelijke Republiek wilden of Retour �* la France. Dezelfde denkbeelden die we nu in Vlaanderen hebben (het ultieme bewijs voor wat we een "belgische mentaliteit" kunnen noemen?)En die 81% Vlamingen die toen werkten...:lol: Man man man, geen uitspraken doen die kant noch wal raken aub.

Hashiwokakero
30 november 2007, 16:43
Als alle arme Walen in Vlaanderen gaan wonen (de werklozen, zieken en gepensioneerden) en alle rijke Vlamingen in Wallonië dan stroomt het geld van alle Walen naar alle Vlamingen (want om Waal te zijn moet je in Wallonië wonen en om Vlaming te zijn moet je in Vlaanderen wonen.. dus alle arme Walen die in Vlaanderen gaan wonen zijn ineens Vlamingen en alle rijke Vlamingen die in Wallonië gaan wonen zijn ineens Walen)

Of het geld stroomt van België naar België ..

De afhouding van het brutto loon voor een hardwerkende Vlaming is even hoog als de afhouding van het brutto loon van een hardwerkende Waal
& de uitkering voor een uitkeringsgerechtigde Vlaming is even hoog als de uitkering voor een uitkeringsgerechtigde Waal.

Stel je nu voor dat we dat gaan veranderen in een onafhankelijke Vlaamse staat : we gaan de uitkeringen voor de uitkeringsgerechtigden verhogen en de afhoudingen voor de harde werkers verlagen. Welke stomme Waal blijft er dan nog in Wallonië wonen ? Kunnen we langs de nieuwe staatsgrens bordjes plaatsen : Welkom in Vlaanderen !

Niet geloven ? Vraag maar eens aan de in Brasschaat woonachtige Nederlanders waarom ze in België wonen of aan de in het Kortrijkse woonachtige Fransen.. (antwoord : v e r m o g e n s b e l a s t i n g
of hoe de portemonnee voorrang heeft boven het nationalisme)Een simpele en super logische oplossing, toelatingsvoorwaarden. Je moet Nederlands kunnen praten om binnen te geraken, voor Nederlanders geen probleem voor Walen daarentegen.

Tavek
30 november 2007, 23:44
Welk lichaamsdeel aan een vrouw prikkelt het meest bij u (visueel)?

Gezicht + ogen. Als die combinatie goed is, heb je een moordwijf :)

Overigens, met een normaal lichaam er onder that is

Tavek
30 november 2007, 23:45
Papieren zakdoekjes of stoffen zakdoeken?

Stoffen

Tavek
30 november 2007, 23:45
Kan jij je rad? Je weet wel die turn beweging?

Geen idee waar ge het over hebt :)