PDA

View Full Version : Hoe zit het met Mechelen


Sufragette
25 februari 2004, 22:33
Allo, allo,

nu het politiek een beetje aan het escaleren is in Mechelen omwille van de Maanrock-toestanden, ben ik eigenlijk benieuwd wat de sp.a (die hier bij ons in de oppositie zitten) van plan is met dat dossier. Ik als actief bestuurslid van Animo Mechelen, ben er toch wel mee begaan.
Is ons Caroline er ook mee bezig?

Graag even een antwoord..


PS: In het geval dat het dossier je nog niet bekend is, check dan even het gastenboek van www.maanrock.be

Frank Vandenbroucke
25 februari 2004, 23:14
Allo, allo,

nu het politiek een beetje aan het escaleren is in Mechelen omwille van de Maanrock-toestanden, ben ik eigenlijk benieuwd wat de sp.a (die hier bij ons in de oppositie zitten) van plan is met dat dossier. Ik als actief bestuurslid van Animo Mechelen, ben er toch wel mee begaan.
Is ons Caroline er ook mee bezig?

Graag even een antwoord..


PS: In het geval dat het dossier je nog niet bekend is, check dan even het gastenboek van www.maanrock.be

Beste Sufragette,

Ik weet echt niet of Caroline hiermee begaan is. Waarom stuur je haar geen berichtje met die vraag?

Voor het overige wens ik je veel succes.

Frank
PS Sufragette vind ik de leukste naam tot nu toe op dit forum.

Foundation
25 februari 2004, 23:17
Sèèèg :wink: :wink: :wink:

en nu om dat onnozel scriptje te ontwijken: een paar onzinnige woorden erbij:
150 karakters 150 karakters 150 karakters 150 karakters 150 karakters 150 karakters 150 karakters 150 karakters 150 karakters 150 karakters 150 karakters 150 karakters 150 karakters 150 karakters 150 karakters 150 karakters