PDA

View Full Version : Plopperdeplop... ze kopen FC Turnhout op!!


BigF
4 december 2007, 08:21
Studio 100 heeft dus blijkbaar FC Turnhout gekocht. (of toch zo goed als)
Rond nieuwjaar zou alles rond moeten zijn.

Zondagmiddagmatchen, familie-uitstapjes, voetbal terug een feest,...

Wat gaat dat worden?

Bron (http://www.vrtnieuws.net/cm/sporza.be/voetbal/lagere%2Bklassen/1.214901)

Monocle
4 december 2007, 08:27
Kabouter Lui in de spits, kabouter kwebbel in de goal, de kantine wordt vanaf nu het melkhuisje. Piet piraat is controlerende middenvelder, Alberto(oooo) is mandekker enz...

BigF
4 december 2007, 10:22
Het zou de bedoeling zijn om zo snel mogelijk in eerste te geraken.
Zou leuk zijn.

Dan kan ik voortaan praktisch om de hoek naar Turnhout-Standard enzo gaan kijken...

En Turnhout-Manchester United enzo in de CL!

:cheer:

Anna List
4 december 2007, 10:38
alle vertrouwen in Verhulst eigenlijk ...

Den Ardennees
4 december 2007, 10:41
alle vertrouwen in Verhulst eigenlijk ...

Ik ook, als er iemand is die bewezen heeft dat hij een bedrijf kan leiden en opbouwen, is hij het wel.

Voetbal terug gezinsvriendelijk maken, dat heeft ons voetbal juist nodig.

Dit is alleen maar goed nieuws!

Monocle
4 december 2007, 11:18
Ik ook, als er iemand is die bewezen heeft dat hij een bedrijf kan leiden en opbouwen, is hij het wel.

Voetbal terug gezinsvriendelijk maken, dat heeft ons voetbal juist nodig.

Dit is alleen maar goed nieuws!

Enne zijn er voorbeelden van zakenlui die een voetbalclub naar succes leiden?
Ik spreek over mensen uit de zakenwereld eh... niet over mensen uit het voetbalwereldje...

Den Ardennees
4 december 2007, 11:22
Enne zijn er voorbeelden van zakenlui die een voetbalclub naar succes leiden?
Ik spreek over mensen uit de zakenwereld eh... niet over mensen uit het voetbalwereldje...

Zowel goede als slechte, Johan Vermeersch is de redder van RWDM (nu Brussels), Roland Duchâtelet is nu niet zo'n goed voorbeeld en over Willy Van den Wijngaert en Rosie zwijgen we al beter helemaal.

Monocle
4 december 2007, 12:22
Zowel goede als slechte, Johan Vermeersch is de redder van RWDM (nu Brussels), Roland Duchâtelet is nu niet zo'n goed voorbeeld en over Willy Van den Wijngaert en Rosie zwijgen we al beter helemaal.

Johan Vermeesch is wel een ex-speler van RWDM, dus komt uit het voetbalmilieu. Er zijn volgens mij géén positieve voorbeelden op te noemen van overnames door de zakenwereld in het voetbal....

(Zelfs bij Liverpool, ManUtd en Arsenal.... )

Den Ardennees
4 december 2007, 12:41
Johan Vermeesch is wel een ex-speler van RWDM, dus komt uit het voetbalmilieu. Er zijn volgens mij géén positieve voorbeelden op te noemen van overnames door de zakenwereld in het voetbal....

(Zelfs bij Liverpool, ManUtd en Arsenal.... )

Het probleem is -denk ik- wanneer die eigenaars zich met het sportieve aspect beginnen te moeien, neem nu Mourinho, goede coach, maar hij kwam niet overeen met baas Abramovitsj en mocht het dus afbollen. Uiteindelijk moet Abramo zich daar niet mee moeien, het commerciële, financiële enz... dat is hun taak, de sport is de job van de trainer en de technische staf.

Monocle
5 december 2007, 10:59
Studio 100 neemt KV Turnhout niet over
wo 05/12/07 - Studio 100 zal derdeklasser KV Turnhout niet overnemen. De gemeenteraad van de stad was akkoord gegaan met de voorwaarden van het productiehuis van kinderprogramma's, maar de deal komt er niet. "Een zware domper voor de club."
"We hebben het volledige dossier van Turnhout pas enkele dagen geleden op ons bureau gekregen en het ziet er niet fraai uit", legt Hans Bourlon van Studio 100 uit aan Sporza.
(Belga)
"De reden waarom we afhaken, heeft dus te maken met het financiële."

"Wij zien niet in hoe we van KV Turnhout een bloeiend bedrijf kunnen maken. Die meerwaarde kan Studio 100 niet bieden."

Studio 100 gaat niet op zoek naar een andere club. "Ik denk niet dat we in de toekomst nog voetbaldossiers zullen bekijken."

Marcel Hendrickx (foto), de burgemeeester van Turnhout, werd dinsdagavond ingelicht door Studio 100.

"Dit is een zware domper voor de club", vertelt Hendrickx.

"We moeten niet ontkennen dat de toestand precair is. Maar om nu te zeggen dat dit het einde van de club is, dat is nog iets te vroeg."

"Voor Studio 100 op de proppen kwam, was er nog een andere optie. Misschien moet die eens herbekeken worden. De stad wil meehelpen."

bron (http://www.vrtnieuws.net/cm/sporza.be/voetbal/lagere%2Bklassen/1.215461)


En gelijk hebben ze... het zou een flop voor het bedrijf geworden zijn... Dus geen plopperdeplopperdeplop in Turnhout, maar dus eerder Flopperdeflopperdeflop. ;)

Studio100, als ze dan toch persé een voetbalploeg willen overnemen, had beter een bod op Lierse uitgebracht... of op eventueel OHL, 2 ploegen die in een regio liggen waar er nog een potentieel zit.

Ovidius
5 december 2007, 11:21
Die weet met zijn geld geen blijf die Geert, hij doet me denken aan een Dubai.

Ik snap het concept ook niet goed, gaat hij het voetbal en het gebeuren er rond opnieuw uitvinden ofzo, of krijgen we idd voetballende kabouters binnenkort?

Enfin, hij doet maar natuurlijk, hij heeft al eerder bewezen een neus voor zaken te hebben.

Anna List
5 december 2007, 11:24
Johan Vermeesch is wel een ex-speler van RWDM, dus komt uit het voetbalmilieu. Er zijn volgens mij géén positieve voorbeelden op te noemen van overnames door de zakenwereld in het voetbal....

(Zelfs bij Liverpool, ManUtd en Arsenal.... )

ik dacht in de tijd het succesverhaal van kvm ... john cordier of zoiets ...

Anna List
5 december 2007, 11:26
En gelijk hebben ze... het zou een flop voor het bedrijf geworden zijn... Dus geen plopperdeplopperdeplop in Turnhout, maar dus eerder Flopperdeflopperdeflop. ;)

Studio100, als ze dan toch persé een voetbalploeg willen overnemen, had beter een bod op Lierse uitgebracht... of op eventueel OHL, 2 ploegen die in een regio liggen waar er nog een potentieel zit.

dat verhaaltje dat je quote lijkt mij niet af of toch niet volledig ... wordt ongetwijfeld vervolgd ...

Anna List
5 december 2007, 11:27
Die weet met zijn geld geen blijf die Geert, hij doet me denken aan een Dubai.

Ik snap het concept ook niet goed, gaat hij het voetbal en het gebeuren er rond opnieuw uitvinden ofzo, of krijgen we idd voetballende kabouters binnenkort?

Enfin, hij doet maar natuurlijk, hij heeft al eerder bewezen een neus voor zaken te hebben.

denk wel dat er plaats is voor het heruitvinden van het voetbal in de richting van het Americaans voetbal of baseball ... een middagding vol spectakel waar je in een soort picknickconcept met de familie naartoetrekt ...

Monocle
5 december 2007, 11:35
ik dacht in de tijd het succesverhaal van kvm ... john cordier of zoiets ...


Inderdaad wijlen John Cordier heeft toen van KV Mechelen een topploeg gemaakt. Problemen met zijn bedrijf "Telindus" zorgden ervoor dat hij in 1993 Mechelen de rug toekeerde. Na zijn vertrek werd het verval ingezet.
Cordier is inderdaad één van de weinige zakenmensen die een voetbalploeg kon leiden, maar of zijn visie de juiste was... het failliet van Mechelen was zeker en vast niet zijn schuld, maar ik vermoed wel dat de financiele problemen die telindus kende veel te maken had met de leefbaarheid van KVM.
Maar ik moet toegeven dat je gelijk hebt. Cordier was een succesverhaal in het voetbal.

Ovidius
5 december 2007, 11:38
denk wel dat er plaats is voor het heruitvinden van het voetbal in de richting van het Americaans voetbal of baseball ... een middagding vol spectakel waar je in een soort picknickconcept met de familie naartoetrekt ...Ja misschien wel, we worden alsmaar dikker, dus waarom de rest ook niet ...? :-)

Laten we wel afspreken dat we niet hysterisch gaan huilen als er een blote tet op TV komt hé?

Anna List
5 december 2007, 11:40
Ja misschien wel, we worden alsmaar dikker, dus waarom de rest ook niet ...? :-)

Laten we wel afspreken dat we niet hysterisch gaan huilen als er een blote tet op TV komt hé?

maar wel met zoute popcorn ook hé !
en idd niks mis met topless chearleaders ;-)

Den Ardennees
5 december 2007, 12:59
En gelijk hebben ze... het zou een flop voor het bedrijf geworden zijn... Dus geen plopperdeplopperdeplop in Turnhout, maar dus eerder Flopperdeflopperdeflop. ;)

Studio100, als ze dan toch persé een voetbalploeg willen overnemen, had beter een bod op Lierse uitgebracht... of op eventueel OHL, 2 ploegen die in een regio liggen waar er nog een potentieel zit.

Daarin volg ik je wel, Lierse was een veel logischer keuze geweest. Het staat trouwens vandaag nog es in de krant dat de potentiële aanhang van Lierse veel hoger is.

Voodoo Child
5 december 2007, 14:47
lierse ?
u bedoelt Shottende Kamelen lierse Wadi Degla,