PDA

View Full Version : Opvolger van profeet Mohammed gesignaleerd in Vlaanderen


Online
24 december 2007, 16:07
Moordende Gentse verpleger hoorde stemmen in zijn hoofd

http://www.standaard.be/Assets/Images_Upload/2007/12/24/rusthuis.jpg




GENT - Kurt D. uit Lembeke, de verpleger die vier bejaarden vermoordde van het rusthuis Privilege in Gent, is waarschijnlijk geestesgestoord. 'Sinds het overlijden van zijn moeder in 1998 hoort hij stemmen in zijn hoofd', aldus Jo Taets, de advocaat van de man.
Het blijft nog steeds gissen naar het motief van de hoofdverpleger die vier patiënten vermoordde met een overdosis insuline, maar zijn advocaat sluit niet uit dat de man geestesziek is. 'Sinds de dood van zijn moeder in 1998 hoorde de man stemmen in zijn hoofd die hem aanzetten tot de moorden.'

De 43-jarige man uit Lembeke, een deelgemeente van Kaprijke, is geen onbekende bij het parket. In 2001 was hij al veroordeeld voor het bestelen van zijn patiënten en kreeg hij een voorwaardelijke celstraf opgelegd.

Op basis van het psychiatrisch verslag, waaruit bleek dat hij aan een vorm van kleptomanie leed, pleitte zijn advocaat toen tot om de gevraagde celstraf om te zetten tot een voorwaardelijke straf.

'Ik raadde mijn cliënt aan zich te laten begeleiden door een psychiater. In samenspraak met die man werden de sessies dan geleidelijk aan afgebouwd', aldus nog de raadsman van Kurt D. De man werkte toen nog als zelfstandig verpleger.

'Mijn cliënt beseft dat zijn leven nu om zeep is, maar hij is eveneens opgelucht dat er nu een einde aan zijn daden komt', vertelt meester Taets.

De verpleegkundige verschijnt nu woensdag voor de raadkamer.
avb De Standaard 24.12.2007


De opvolger van de profeet Mohammed is gesignaleerd in Vlaanderen. Wie had dat kunnen denken dat hij uitgerekend hier zou opdagen.
Hij lijdt alleszins aan dezelfde symptomen als Mo (stemmen horen) en heeft dezeflde levenswandel (mensen bestelen // karavanen overvallen // mensen uitmoorden). Laat de Spa en Spirit deze gelegenheid niet voorbij gaan om dit zaakje politiek te recupereren : dat ze dringend dat verheven heerschap contacteren om op hun volgende verkiezingslijst te staan. :-P

Lincoln
24 december 2007, 16:15
Sukkel.

Savatage
24 december 2007, 16:24
:lol:

LeMmOnN
24 december 2007, 18:11
:lol: :twisted:

Binnen 2000jaar lopen de volgelingen van Kurt D. met verpleegmutsen over´t straat. :lol:

Uh-Huh
24 december 2007, 20:40
Sukkel.
Tut tut, Lincoln, we mogen als moslims niet elke kandidaat, die naar voor wordt geschoven, zomaar afwijzen.

Volgens de overleveringen zou de volgende profeet (terug) Jezus (= Isa) moeten zijn en kunnen we hem herkennen aan het volgende:
II. Hadhrat Isa's (A.S.) Descension The Physical Features of Hadhrat Isa (A.S.)

He will resemble the famous Sahabi (A.S.) Hadhrat Urwa bin Masoodi (R.A.). He will be of average height and red and white in colour. His hair spread to the shoulders, straight, neat and shining as after a bath. On bending his head, it will seem as if pearls are falling. He will have an armour on his body. He will be wearing two pieces of cloth light yellow in color.

Bron: http://www.islam.tc/prophecies/jesus.html
Dus:

1. Lijkt hij op een Sahabi?
2. Is hij een kleine, blanke man met roodaanlopend gezicht?
3. Heeft hij lang, recht en vettig haar?
4. Draagt hij een harnas?
5. Loopt hij ook de hele tijd rond in een lichtgele pyjama?

Kortom: dit zou wel eens heel spannend kunnen worden...

Uh-Huh
24 december 2007, 20:44
'Sinds het overlijden van zijn moeder in 1998 hoort hij stemmen in zijn hoofd', aldus Jo Taets, de advocaat van de man.

Moet dat niet zijn: 'sinds hij een advocaat heeft, beweert hij stemmen in zijn hoofd te horen om zo ontoerekeningsvatbaar verklaard te worden en strafvermindering te krijgen'? :roll:

lombas
24 december 2007, 20:44
Zal Jezus roos hebben?

8O

Uh-Huh
24 december 2007, 21:07
Zal Jezus roos hebben?

8O
Goeie opmerking en best mogelijk; hangt ervan af hoe je het interpreteert:
On bending his head, it will seem as if pearls are falling.Men kan misschien ook 'luizen' hebben bedoeld...

Flippend Rund
25 december 2007, 19:54
Stemmen in zijn hoofd, my ass.

Die man denkt waarschijnlijk dat het beter is om in de handen van de klinische psychiatrie terecht te komen dan in een gewone gevangenis. Hij zal nog raar opkijken.

Rudy
29 december 2007, 00:13
Zal Jezus roos hebben?

8O

Daar hebben ze al speciale shampoo tegen. Maar nog niks tegen zweetvoeten.

sn00py
29 december 2007, 00:21
Moet dat niet zijn: 'sinds hij een advocaat heeft, beweert hij stemmen in zijn hoofd te horen om zo ontoerekeningsvatbaar verklaard te worden en strafvermindering te krijgen'? :roll:
Is dat dan diezelfde advocaat die uw geloofsgenoten hebben nadat ze iemand doodschopen?

Trouwens, als de pedo weerkomt, zal het zijn zoals hij al geweest is: (maar dan met zijn tong UIT zijn muil)

kiko
1 januari 2008, 13:39
Moordende Gentse verpleger hoorde stemmen in zijn hoofd
De opvolger van de profeet Mohammed is gesignaleerd in Vlaanderen. Wie had dat kunnen denken dat hij uitgerekend hier zou opdagen.
Hij lijdt alleszins aan dezelfde symptomen als Mo (stemmen horen) en heeft dezeflde levenswandel (mensen bestelen // karavanen overvallen // mensen uitmoorden). Laat de Spa en Spirit deze gelegenheid niet voorbij gaan om dit zaakje politiek te recupereren : dat ze dringend dat verheven heerschap contacteren om op hun volgende verkiezingslijst te staan. :-P
Het is sterk hoe geobsedeerde mensen wanhopig proberen verbanden te zoeken tussen volledig geïsoleerde misdaden, en de profeet van de Islam.

Ik moet zeggen, ik persoonlijk had er niet opgekomen.

Ik ben dan ook niet geschift uiteraard.

Winterhamer
1 januari 2008, 17:22
Waarom is het beledigen van de profeet een grotere misdaad dan het massaal afslachten van zijn tegenstanders?

filosoof
2 januari 2008, 02:14
Sukkel.Inderdaad...

filosoof
2 januari 2008, 02:15
Het is sterk hoe geobsedeerde mensen wanhopig proberen verbanden te zoeken tussen volledig geïsoleerde misdaden, en de profeet van de Islam.

Ik moet zeggen, ik persoonlijk had er niet opgekomen.

Ik ben dan ook niet geschift uiteraard.Jij kent Online nog niet: die Allah en Mohammed overal :-P

Gargamel
2 januari 2008, 13:42
De opvolger van de profeet Mohammed is gesignaleerd in Vlaanderen. Wie had dat kunnen denken dat hij uitgerekend hier zou opdagen.
Hij lijdt alleszins aan dezelfde symptomen als Mo (stemmen horen) en heeft dezeflde levenswandel (mensen bestelen // karavanen overvallen // mensen uitmoorden). Laat de Spa en Spirit deze gelegenheid niet voorbij gaan om dit zaakje politiek te recupereren : dat ze dringend dat verheven heerschap contacteren om op hun volgende verkiezingslijst te staan.
.................................
Nog een mohammed,amai,er zitten al zoveel in Geel

fb718882
2 januari 2008, 17:55
Zal Jezus roos hebben?

8O

De stemmen in mijn hoofd zeggen : " Pink ! pink ! pink ! " Maar dat is roZE , natuurlijk . Voor de rest kan ik u ook niet helpen . Sorry .

Bolsjewiek
2 januari 2008, 21:32
Moordende Gentse verpleger hoorde stemmen in zijn hoofd

http://www.standaard.be/Assets/Images_Upload/2007/12/24/rusthuis.jpg




De opvolger van de profeet Mohammed is gesignaleerd in Vlaanderen. Wie had dat kunnen denken dat hij uitgerekend hier zou opdagen.
Hij lijdt alleszins aan dezelfde symptomen als Mo (stemmen horen) en heeft dezeflde levenswandel (mensen bestelen // karavanen overvallen // mensen uitmoorden). Laat de Spa en Spirit deze gelegenheid niet voorbij gaan om dit zaakje politiek te recupereren : dat ze dringend dat verheven heerschap contacteren om op hun volgende verkiezingslijst te staan. :-P

Ha...





ha...














ha.:|

Bolsjewiek
2 januari 2008, 21:35
Het is sterk hoe geobsedeerde mensen wanhopig proberen verbanden te zoeken tussen volledig geïsoleerde misdaden, en de profeet van de Islam.

Ik moet zeggen, ik persoonlijk had er niet opgekomen.

Ik ben dan ook niet geschift uiteraard.

Zo goed als alles went uiteindelijk.
Hopelijk dat ook.