Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   bb in korea!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240152)

bembem 30 augustus 2017 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8517989)
Ja tis dat, materieel bezit, dat is voor losers. Zeg het me maar eens goed bembem.

Ik moet inderdaad depressief worden van mijn wagens, van mijn huis, van mijn vakanties, van mijn job, van mijn collectie boeken, meubels...

Jezus, hoe kan ik zo leven, met zoveel spullen. Wacht, ik ga u achterna, ik begin te pikken, op te lichten, en geraak iedereen en alles kwijt, en dan ben ik vrij !!!!!



Nee toch niet.

wel ik ben wel degelijk vrij, vrij om voortaan m'n leven te schikken zoals ik het wil, en voor mij is dat asia ;-)

maddox 30 augustus 2017 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8517972)
ja wen er maar aan, want volgend jaar ga ik gelijk voor nog een langere periode, ehehehehehe eat that suckers :-P:-P

Hier bewijst u dat u duidelijk weet dat u aan't profiteren bent van de werkende mens, maar in andere postings lijkt u de onschuld zelve.

Bof, gelukkig dat we allemaal weten dat dit een trol-account is. En dat de meesten onder ons het spelleke gewoon meespelen.

Uw Korea vakantie is waarschijnlijk een bezoekje aan de kroeg op den hoek, waar dat ge met andere straffe verhalen nog een pint en een sigaret probeert los te weken van iemand die u nog niet kent.

bembem 30 augustus 2017 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8517994)
Hier bewijst u dat u duidelijk weet dat u aan't profiteren bent van de werkende mens, maar in andere postings lijkt u de onschuld zelve.

Bof, gelukkig dat we allemaal weten dat dit een trol-account is. En dat de meesten onder ons het spelleke gewoon meespelen.

Uw Korea vakantie is waarschijnlijk een bezoekje aan de kroeg op den hoek, waar dat ge met andere straffe verhalen nog een pint en een sigaret probeert los te weken van iemand die u nog niet kent.

ik gaf een koekje van eigen deeg, wie mij uitdaagt geef ik lik op stuk, laat niet met me sollen that is, yep

Tavek 30 augustus 2017 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8517995)
ik gaf een koekje van eigen deeg, wie mij uitdaagt geef ik lik op stuk, laat niet met me sollen that is, yep

Voila, zoals voorspeld: ze gaat niet.

Als ze al niet in Blankenberge kan geraken...

bembem 30 augustus 2017 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8518003)
Voila, zoals voorspeld: ze gaat niet.

Als ze al niet in Blankenberge kan geraken...

oh dat dacht je maar...

bembem 31 augustus 2017 00:00

ik ga wel degelijk hoor, en next year also thailand :-D:-D:-D:-D:-D:-D yes bkk here i come!!!!!!!!!!!

Tavek 31 augustus 2017 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8517990)
wel ik ben wel degelijk vrij, vrij om voortaan m'n leven te schikken zoals ik het wil, en voor mij is dat asia ;-)

Even quoten, dan kan ik u hiermee confronteren later :p

Want jij gaat nergens waar je uitkering je niet meevolgt. En dat is zeker niet buiten de EU.

bembem 31 augustus 2017 00:01

ehehehehehehe

Tavek 31 augustus 2017 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8518006)
ik ga wel degelijk hoor, en next year also thailand :-D:-D:-D:-D:-D:-D yes bkk here i come!!!!!!!!!!!

St. Anneke is niet thailand.

bembem 31 augustus 2017 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8518008)
Even quoten, dan kan ik u hiermee confronteren later :p

Want jij gaat nergens waar je uitkering je niet meevolgt. En dat is zeker niet buiten de EU.

ik mag wel buiten de EU

Tavek 31 augustus 2017 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8518011)
ik mag wel buiten de EU

Ja, maar je uitkering gaat je niet volgen als het voor meer als een toeristenvakantie is.

Maargoed, be my guest. Je bent al eens gepakt voor domiciliefraude. Een tweede keer zou echt hilarisch zijn.

bembem 31 augustus 2017 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8518012)
Ja, maar je uitkering gaat je niet volgen als het voor meer als een toeristenvakantie is.

Maargoed, be my guest. Je bent al eens gepakt voor domiciliefraude. Een tweede keer zou echt hilarisch zijn.

o maar ik zal wel binnen de lijntjes blijven wees gerust

Tavek 31 augustus 2017 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8518013)
o maar ik zal wel binnen de lijntjes blijven wees gerust

Ja, en morgen probeer je ons wijs te maken dat je een dikke chinees hebt gevonden die je wilt onderhouden.

Weet ge, kom terug als ge eens in Blankenberge zijt geweest. Dat is voor u al een hele prestatie. Probeer ook niet te veel in contact te komen met mensen, we weten dat je wat schuw bent.

bembem 31 augustus 2017 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8518015)
Ja, en morgen probeer je ons wijs te maken dat je een dikke chinees hebt gevonden die je wilt onderhouden.

Weet ge, kom terug als ge eens in Blankenberge zijt geweest. Dat is voor u al een hele prestatie. Probeer ook niet te veel in contact te komen met mensen, we weten dat je wat schuw bent.

dikke chinees?

Tavek 31 augustus 2017 00:10

Zwanger worden en kindergeld optrekken: never happend
Verhuizen blankenberge: never happend
Reisje Parijs: never happend
Groot geld verdienen met boekenverkoop: never happend
Draagmoeder spelen voor geld: never happend
Enz...

Korea trip : will never happen

bembem 31 augustus 2017 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8518017)
Zwanger worden en kindergeld optrekken: never happend
Verhuizen blankenberge: never happend
Reisje Parijs: never happend
Groot geld verdienen met boekenverkoop: never happend
Draagmoeder spelen voor geld: never happend
Enz...

Korea trip : will never happen

mispoes, that one will happen ^^

maddox 31 augustus 2017 01:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8518025)
mispoes, that one will happen ^^

En hoe gaat u dat bewijzen? Vliegtuigticket op de naam "bembem"?
Een willekeurige foto van een Koreaans stukje patrimonium?

Of kunnen we een selfie verwachten met wazige achtergrond in de een of andere groezelige buurt?

Elio di Supo 31 augustus 2017 05:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8517979)
Laat het weten hoe het geweest is.

"Hi I am bembem, I am handicape and like to get free money for no work. Korea good place for me ?"

I also have blood in my stool and pimples in my face. And I love peaches.

Elio di Supo 31 augustus 2017 05:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8517990)
wel ik ben wel degelijk vrij, vrij om voortaan m'n leven te schikken zoals ik het wil, en voor mij is dat asia ;-)

Je bent zo Aziatisch als een meeneemchinees. In uw geval mss een laatstaanchinees.

Elio di Supo 31 augustus 2017 05:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8518009)
ehehehehehehe

???

Wat is er gebeurd met ihihihihi?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be